Wlasnie dostalem informacje prasowa z firmy zajmujacej sie PRem Toshiby:
Cytuj:
Warszawa, 5 czerwca 2007 r. – Toshiba, Dział Systemów Komputerowych, poinformowała o rozszerzeniu podstawowej gwarancji o dodatkową usługę – serwis u klienta. Specjalnie uruchomiony serwis, ma działać niczym „pogotowie techniczne”, które w ciągu 1 dnia przybywa na miejsce do klienta – biura bądź domu – z odpowiednimi częściami, w celu naprawy sprzętu.
W przypadku awarii wystarczy zgłosić usterkę za pomocą infolinii serwisu, by otrzymać diagnozę na odległość i szybkie wsparcie serwisowe w ciągu 1 dnia od zgłoszenia. Pracownik infolinii rejestruje zgłoszenie, wprowadzi historię naprawy i skoordynuje działania umawiając serwis na odpowiednią godzinę, dostosowaną do potrzeb Klienta. Serwis działa w dni powszednie, wyłączając święta publiczne.
Użytkownik wykupując dodatkową usługę – „serwis u klienta”, poza szybką interwencją ze strony serwisu w razie nagłych usterek, może także rozszerzyć gwarancję sprzętu przedłużając ją nawet do trzech lat. Dzięki temu może bezpiecznie użytkować komputer w wybranym przez siebie okresie.
Na notebooki objęte 2-letnią gwarancją Toshiba oferuje rok, dwa, bądź dodatkowo aż trzy lata serwisu u klienta. Na notebooki objęte 3 letnią gwarancją – rok lub trzy lata serwisu u klienta. Klienci, którzy wykupią usługę serwisu w dowolnym punkcie sprzedaży, otrzymują specjalną gwarancję z płytą i broszurę informacyjną, na której zawarte są informacje dotyczące okresu i warunków gwarancji. Z tyłu broszury znajduje się wdrukowany numer usługi, niezbędny do rejestracji w serwisie.
Usługa została uruchomiona od 1 czerwca w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. W Polsce serwis obejmuje 15 głównych miast (Warszawę, Bielsko-Białą, Wrocław, Katowice, Kraków, Rzeszów, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Lublin, Łódź, Suwałki, Białystok, Toruń, Olsztyn) i obowiązuje
w obrębie promienia 75 km.
To moze troche poprawic serwis Toshiby
Ciekawe jak to bedzie dzialac w praktyce.
pozdrawiam