MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Problemy z grami pod Vistą https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=27889 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | Deshroom [ 24 gru 2007, 12:08 ] |
Tytuł: | |
Oyci3C napisał(a): "A jestes debil bo 32bit ROX ROXORKOKOCKCOXK " "EJEJEJEJE KUPILEM OBUDOWE ZA 1K, MEGA??!!!!?!?!?!?!!? " słuchaj tak po cichu ci napisze, może CouRage ma racje i naprawde jakaś żyłka ci pękła weź tam posprawdzaj sobie
to że mi vista chodzi prawie rok bez zadnych problemów mam się wstydzić czy co ? mam płakać że jest do dupy ? nie jest, działa zajebiście - mnie i dwóm kolegom którym zainstalowałem (obydwaj graja) to że chce mieć cichego kompa żeby nie przeszkadzał narzeczonej i wydaje na to dużo kasy to nie jest moja sprawa ? to że sie radze znajomych jest problemem ? to że mnie stac napina ci żyłki ? btw nie 1k tylko 499. pytałem o obudowe okazało się że Coval ma i mi odpowiedział na pytania, gdzie jest twój problem. lepiej sie poradzić ludzi których się troche zna niz zupełnie obcych na jakimś forum czysto technicznym. ja nie jestem techniczny ja używam btw może jesteś zły jak pies bo juz wiesz co dostaniesz pod choinkę używałem ati bardzo długo i ciągle miałem wrażenie że nvidia wiecej ma fixów pod kątem gier w sterach, myśle ze gf ma poprostu lepsze sterownikipod względem stabilności, a wydajność jest dla mnie drugorzędna na dniach bedzie SP1 do visty albo sie pogorszy albo polepszy |
Autor: | Sobtainer [ 24 gru 2007, 12:20 ] |
Tytuł: | |
Ta, Ojciec weź luzuj poślady bo napięty jesteś. |
Autor: | Deshroom [ 24 gru 2007, 12:39 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Ta, Ojciec weź luzuj poślady bo napięty jesteś. Sob to jest Tech Board i troche (obserwując zgryzote "ojca") to jest tak że najlepiej się wypada tu jak się ma starego kompa i problemy z wydajnościa albo systemem bo jak się ma nowego i sie nie ma problemów to już troche nie wypada.
a co do zakupów to najlepiej kupować tanie i stare bo wpisywanie nowych modeli z wyzszej półki jest świadectwem głupoty i jest nie na miejscu Wesołych Świąt i życzliwego mikołaja - jade po ostatni prezent |
Autor: | Pieszczoch [ 24 gru 2007, 12:53 ] |
Tytuł: | |
to że chce mieć cichego kompa żeby nie przeszkadzał narzeczonej Ale za to wy jestescie glosno i mu przeszkadzacie! Zaloz se radiator! Tutaj sa wyniki testow windy http://64-bit-computers.com/windows-vis ... hmark.html Jak ktos ma calkowicie nowy sprzet i nie rupiecia + jakas imitacje slowa performance alla 64 i ma mozliwosc instalowania 64bitowych sterow to wybor wiadomy. Jak nie, to sio na 32bit - proste, po cholere sie klocic. |
Autor: | Coval [ 24 gru 2007, 13:00 ] |
Tytuł: | |
Deshroom, a czemu nie zrobisz Step-up na 8800 GT? Bedzie Cie to kosztowalo 12 Eur (za przesylke w jedna strone). |
Autor: | Deshroom [ 24 gru 2007, 13:03 ] |
Tytuł: | |
Coval napisał(a): Deshroom, a czemu nie zrobisz Step-up na 8800 GT? chciałem ale nie bardzo wiem jak to zrobić, zarejestrowałem sieBedzie Cie to kosztowalo 12 Eur (za przesylke w jedna strone). ale boje sie wysłać Cytuj: Dear deshroom, mail jest z 12 listopada
This message is to confirm that EVGA has received your Step-Up request. Please read this carefully or you may void your warranty! Step-Up Summary: ---------------------------------------------- Part Number: xxx Serial Number: xxx If you have any questions regarding the status of this RMA please contact us at [email protected] or call us at 888.880.3842 Mon-Fri 9am-5:30pm PST ---------------------------------------------- Step Up RMA Please ship all contains including accessories, CD's, manuals and the original packaging as part of the Step-Up terms and conditions. If you do not have the original packaging then make sure you pack the product safely in a secure box. EVGA offers no cross-shipping for Step-Ups. For full details visit:http://www.evga.com/stepup/default.asp?switch=2 ---------------------------------------------- PACKAGING Please make sure that you include all parts and accessories with the retail box when you send your product in. Please be sure to ship your return product to EVGA via a traceable air express company, which can provide you with a proof of delivery if necessary. (i.e. UPS, FedEx, Airborne Express, Burlington or DHL). TURNAROUND TIME Unless otherwise specified, EVGA aims to ship the Step-Up product within three business days upon receipt of the Original card. REPLACEMENT WARRANTY PERIOD The warranty period for your replacement product is the remainder of the original product warranty. When you register your new step-up product with us please make sure you put in the original date from your original product. QUALITY STANDARDS This product is the requested video card model that you submitted for in the Step-Up request has passed the same quality standards as our new product. If you are returning product from a location outside of the United States, U.S. Customs requires that a Commercial Invoice be attached to your shipment for importation. Please note that you do not need to pay any invoice sent out with your replacement product. This paperwork is sent to explain at customs that the product is merely an "in-warranty" replacement. SHIPPING INFORMATION Currently we ONLY ship to continental United States, Canada, and Europe with European customer's video card(s) models with 'E' in the part number, ex. (256-P2-E575-AX).We do not ship to PO Boxes, and only to physical addresses. For all European Step-Up requests you will need to contact our European office at: Tel: +49 89 189 049 0 ---------------------------------------------- EVGA'S VOID WARRANTY POLICY By way of example product received from customers evidencing any of the following conditions are NOT eligible for "in warranty" replacement: -- Inadequate packaging Some examples are: -- Multiple products packed into a single box without separators to prevent contact with adjacent products. -- Products packed in boxes without protective cushioning. -- Products shipped with Styrofoam peanuts only. -- Products where the EVGA Serial Number has been removed or defaced. -- Physical damage to the product i.e. a broken or dented printed circuit board assembly. -- Components added or removed from the printed circuit board. -- Water Damage due to modification to the GPU using a water block of any type. Any missing or broken components belonging to the returned product are subject to a 15% penalty fee based of the MSRP Value of the video card. If the original stock cooling system has been modified or replaced with an After-market cooling solution, it will have to be returned to its original manufacturing condition before sending for warranty. Failure to do so will result in rejection of warranty service and void the product's warranty. You will be notified via email once your RMA request is ready for additional processing. EVGA |
Autor: | Coval [ 24 gru 2007, 13:07 ] |
Tytuł: | |
http://www.evga.com/ -> Support -> Step-Up Program -> Click to start or continue the Step-Up Process -> Zaloguj sie -> Powinien Ci sie pojawic ekran z opisem produktu, ktory uprzednio zarejestrowales (jesli nie zarejestrowales, to chyba po ptakach, ale zawsze mozesz sprobowac). Klikasz ze zgadzasz sie na warunki umowy i dajesz Step-Up. Potem wybierasz na jaka karte i Done. EDIT: Czyli zrobiles wszystko OK! Teraz wroc na stronke, wejdz w Step-up, zaloguj sie i sprawdz status. Ja mam same pending (czyli mam czekac). O! Wlasnie mi sie zmienilo na notified. Mam teraz im uploadnac fakturke. Notified Processed Received Shipped Pending Pending Pending |
Autor: | Deshroom [ 24 gru 2007, 13:08 ] |
Tytuł: | |
Coval napisał(a): http://www.evga.com/ zobacz na górze wkleiłem ten mail
-> Support -> Step-Up Program -> Click to start or continue the Step-Up Process -> Zaloguj sie -> Powinien Ci sie pojawic ekran z opisem produktu, ktory uprzednio zarejestrowales (jesli nie zarejestrowales, to chyba po ptakach, ale zawsze mozesz sprobowac). Klikasz ze zgadzasz sie na warunki umowy i dajesz Step-Up. Potem wybierasz na jaka karte i Done. mam zapakowac i wysłać ? ile to potrwa ? czy to napewno się uda ? |
Autor: | Coval [ 24 gru 2007, 13:11 ] |
Tytuł: | |
Najpierw wrzucasz im skana faktury, potem oni musza ja zaaprobowac. Jak juz to zrobia, to przysla Ci email z podsumowaniem kosztow. Bedziesz musial zrobic przelew i wyslac karte. Beda Cie informowac krok po kroku emailowo. |
Autor: | Deshroom [ 24 gru 2007, 13:20 ] |
Tytuł: | |
Coval napisał(a): Najpierw wrzucasz im skana faktury, potem oni musza ja zaaprobowac. ok, napisz mi proszę jak mam opisac ten skan faktury zeby wiedzieli ze to dotyczy tej karty i mnie. nie radze sobe z tym. myslalem ze ten mail oznacza ze mam ja zapakowac i wyslac
Jak juz to zrobia, to przysla Ci email z podsumowaniem kosztow. Bedziesz musial zrobic przelew i wyslac karte. Beda Cie informowac krok po kroku emailowo. dzieki za pomoc EDIT: juz wiem po zalogowaniu jest miejsce na upload faktury, dziekuje taka wybrałem http://www.evga.com/products/moreinfo.a ... P3-E801-AR ale musze poczekać na fakture bo fakture ma dostawca, ja nie mam. mam nadzieje ze to sie nie przedawni pozatymtroche zchrzaniłem bo cene i date mam przybliżoną do tej z faktury dostawcy i juz nie moge zmienić. może cancelne to i zarejestruje jeszcze raz bo chyba mam 3 miesiace na step up cos pokombinuje - myslalem ze step up za cene przesyłki to fikcja EDIT2 gadałem z dostawcą podobno tam gdzieś w zasadach jest że ta nowa karta nie może być tańsza i musi byc odpowiednio droższa (ileś euro) podobno tak sie nie da |
Autor: | Coval [ 24 gru 2007, 16:25 ] |
Tytuł: | |
Ja wymieniam na 8800 GTS 512 i dzisiaj wlasnie wyliczyli mi doplate 50 EUR (wlacznie z kosztami przesylki od nich). Jestem zadowolony. Kazdy produkt mozna zarejestrowac tylko raz, takze nie radze Ci go wyrejestrowywac. Nie wazne jak dlugo bedziesz siedzial w kolejce. Przy Step-up liczy sie data zgloszenia, a nie realizacji. Nowa karta nie musi byc drozsza. Przynajmniej z tego co mi wiadomo. |
Autor: | Sobtainer [ 24 gru 2007, 20:25 ] |
Tytuł: | |
Ja tam pasuje step up. Sprzedam 20% taniej swoja kartę, ale przynajmniej będę wiedział, że nowej nikt nie rzucał z łapy do łapy. |
Autor: | Keii [ 24 gru 2007, 20:54 ] |
Tytuł: | |
Dla ludzi z problemami graficznymi w Diablo II - wybrać Direct Draw (nie 3D) podczas instalacji. |
Autor: | Coval [ 24 gru 2007, 23:06 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer, oni to potem sprzedaja przez jakas firme, ktora obraca sprzetem uzywanym. Mozna kupic takie karty z 90 dniowa gwarancja przy atrakcyjnej cenie. Nikt tego nie sprzedaje spowrotem ludziom jako nowka. |
Autor: | RufeN [ 27 gru 2007, 22:59 ] |
Tytuł: | |
co do problemów w grach, to zwiększyłem pamięć wirtualną (czy jakoś tak) korzystając z komendy Cytuj: BCDEDIT /set increaseuserva 3072 i od tej pory nie miałem ŻADNEGO wychodzenia do Windowsa itp
|
Autor: | Deshroom [ 28 gru 2007, 08:16 ] |
Tytuł: | |
RufeN napisał(a): co do problemów w grach, to zwiększyłem pamięć wirtualną (czy jakoś tak) korzystając z komendy jakbyś nie grzebał i zostawił automatycznie to systemowi to tez byś nie miał problemu
Cytuj: BCDEDIT /set increaseuserva 3072 i od tej pory nie miałem ŻADNEGO wychodzenia do Windowsa itp wielkość pliku wymiany ustawiona jest na automatyczną zarządzaną systemem musiałes to wcześniej zmienić ja mam ustawione na sztywno 2500MB - ustawiłem sobie sam, nie lubie dynamicznej wielkość ze wzgledu na to że fragmentuje mi się partycja systemowa |
Autor: | Teo [ 28 gru 2007, 12:32 ] |
Tytuł: | |
Czy ktos spotkal sie z probleme gdzie w grach, a nawet w samej viscie wyskakuje blad ze sterownik ekranu przestal pracowac nvlddmkm... co powoduje ze mam na pare sekund czarny ekran, czasami to wywali gre lub pojawi sie blue skren z bledem nvlddmkm. Update, czyszczenie rejestru, plikow, nowe drivery itd itp nic nie zmieniaja i nadal to mam, dodatkowo w grach znikaja tekstury, wystarczy jednak zminimalizowac gre i juz jest ok. |
Autor: | Mark24 [ 28 gru 2007, 12:37 ] |
Tytuł: | |
to nie wina visty tylko Nvidii, też tak czasami miałem latem jak karta Nvidii się przegrzewała. A jak coś nie działa pod Vistą po prosu trzeba to uruchomić w trybie zgodności z XP SP2 i po sprawie. |
Autor: | Deshroom [ 28 gru 2007, 12:40 ] |
Tytuł: | |
btw, wczoraj wyszły najnowsze stery nv 169.25 (juz nie beta) |
Autor: | Oyci3C [ 28 gru 2007, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): to nie wina visty tylko Nvidii, też tak czasami miałem latem jak karta Nvidii się przegrzewała.
A jak coś nie działa pod Vistą po prosu trzeba to uruchomić w trybie zgodności z XP SP2 i po sprawie. Nie do konca. Mam ATI i Viste x64. Np. Crysis sie pierniczy na niektorych konfiguracjach i trzeba odpalac wersje 32bit. Wtedy smiga bez zarzutu (oczywiscie pojecie smiga w przypadku Crysis jest wzgledne). Anyway dzisiaj przesiadam sie na XP SP2 ;P Poczekam az gry beda specjalnie pisane pod dx10 i stanie sie on standardem. |
Strona 2 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |