Cytuj:
Tak, ma to na celu poprawienia wizerunku firmy (ktory imho jest i tak juz calkiem niezly) ale wlasnie poprzez doradzanie jak to ujales. Powtarzam, czesto pojawiaja sie tematy w stylu 'co wybrac' czy 'cos mi nie dziala'. I w tym momencie moze sie przydac czlowiek zwiazany z dana firma. W pierwszym wypadku moze polecic cos z gamy produktow a w drugim poradzic jak rozwiazac dany problem.
Tak, docelowo ma to byc prowadzone na kilku popularnych forach, to chyba oczywiste. Mam nadzieje ze przy sporej dozie wyczucia i subtelnosci bedzie to do przelkniecia dla uzytkownikow. Mam ambicje nie podchodzic do tego na zasadzie promocji z automatu i wspomnianych przez swenga klapkach na oczach, tylko na zasadzie przegladania forow i wypowiadania sie tylko tam gdzie ma to sens i bez wpadania w fanboizm Zreszta, to i tak nie moj pomysl, ja mam przedstawic raport z polskich for internetowych i szanse na powodzenie wprowadzenia takiego pomyslu.
A slowa reklama nie uzywalem nie dlatego bo tak kazali spece od marketingu (tym bardziej ze to wlasnie ja zajmuje sie m.in. marketingiem w pewnym stopniu ) tylko dlatego ze od początku nadawałeś mu negatywny wydzwiek kojarzący sie ze spamowaniem i flashowymi bannerami na cala stronę
Proszę przestań! Normalnie jakby się z sargerasem rozmawiało.
Nie i już.Zgadzam się z torem i z własnego doświadczenia mogę powiedzieć ,że to się nie sprawdza , wręcz czasem prowadzi do rozwalenia forum , bo ludzie z takich uciekają.
Chodzi ci o osobę , która będzie miała logo firmy w avatarze etc , przede wszystkim będzie opłacana przez tą firmę .Myślisz ,że ktoś takiej osobie zaufa?-taka osoba nie jest bezstronna, nie powie złego słowa o swojej firmie , bo dla niej pracuje.
Generalnie to jest tak .Jak chce poznać opinie o jakimś produkcie to pytam znajomych etc (nie myślę tylko o sprzęcie komputerowym etc ).
Masz problemy ze sprzętem? Wchodzisz na forum producenta zakładasz tam topic ,ew piszesz maila do supportu.
Producent/Firma chce mieć lepszy wizerunek? Niech robi/sprowadza lepsze produkty to raz ! A dwa niech uwzględnia reklamacje (w tym kraju za wyjatkiem sprzetu komputerowego to droga przez mękę zakonczona na ogół klęską- na zachodzie wszystkie wymienia sie od ręki.)
Btw
"Doradzać" można z forum producenta!
EOT