MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PS3 czy Xbox360?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=26991
Strona 15 z 77

Autor:  Karol66 [ 14 gru 2007, 11:52 ]
Tytuł: 

2 paluszki

Autor:  ikona [ 14 gru 2007, 13:18 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
ikona napisał(a):
Dolicz 100zl za kable HD, stoweczka? za headset i masz cene elite.

Kabel wizyjny jest w kazdej wersji (component to analogowy HD przeciez), kabel HDMI to max 50 zet (no wiem, ze mozna kupic i za 500 zet, ale po co? To transmisja cyfrowa, zaklocenia nie maja wplywu na jakosc obrazu). Arcade nie ma kabla sieciowego, a headset kosztuje grosze i nie kazdy go potrzebuje ;)

X.


Tak, tylko w core/arcade nie ma kabla component w zestawie...

Autor:  Mendol [ 14 gru 2007, 13:33 ]
Tytuł: 

hm w wersji premium jest tylko jeden kabel?

Autor:  ikona [ 14 gru 2007, 13:39 ]
Tytuł: 

Tak, jeden kabel ktory sie rozwidla na composite i component. Dali jeszcze przejsciowke na scart.

Autor:  Xanth [ 14 gru 2007, 14:25 ]
Tytuł: 

O, tu jest dobre porownanie roznic miedzy xboxami:
http://www.xbox.com/pl-PL/hardware/compare101.htm

X.

Autor:  Keii [ 15 gru 2007, 10:39 ]
Tytuł: 

Są już do obejrzenia rozszerzone wersje trailerów obu FF XIII na PS3.

Autor:  Aldatha [ 15 gru 2007, 11:03 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):


Przeciez to wyglada prawie jak FF Advent children :o , jakby nie bylo cyferek to by ciezko bylo odroznic od renderowanych wstawek

/spit xbox :]

Autor:  Keii [ 15 gru 2007, 11:25 ]
Tytuł: 

Pytanie, jak to będzie wyglądać w akcji. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby część gameplayu XIII pochodziła ze stacji roboczych. Irytuje mnie trochę, że oprócz emo bohatera nie pokazali niczego nowego w Versus XIII, no i że trailery składają się praktycznie tylko ze wstawek FMV.

Autor:  Aldatha [ 15 gru 2007, 11:28 ]
Tytuł: 

no square sie zarzekalo ze gameplay walk bedzie podobny do FF AC i jak narazie to im wychodzi :)

Autor:  Kabraxis [ 15 gru 2007, 11:31 ]
Tytuł: 

W dzisiejszych grach nie jest problemem zrobic swietna grafe i animacje bo co druga gra to ma.....

Problemem jest aby byla plynna.... a z tym PS3 ma duze problemy.

Obehrzyjcie sobie nowy (prawie 6 min.) trailer MGS4 dostepny na PSStore. Fenomenalna grafa i efekty ale w paru miejscach gra niemilosiernie zwalnia choc moze to wina filmu, choc watpie.

Widzialem wiekszosc dostepnych w PL gier na PS3 w akcji i wiekszosc ma mniejsze lub wieksze problemy z plynnoscia i wydajnoscia.

NIe twierdze ze gra nie bedzie wymiatac - bo bedzie. Ale ja do wszystkiego co dotyczy PS3 podchodze jak do jeza. ;-) POprostu za duzo razy juz sie zawiodlem.

PS. Gameplay bedzie wygladac tak jak w FF12 na PS2. Wszystkie te akrobacje i inne efektowne rzeczy to wstawki liczone na enginie a nie real walka. No chyba ze chca z tego zrobic film a nie RPG z walka w real-time. :-)

Autor:  Aldatha [ 15 gru 2007, 11:35 ]
Tytuł: 

kazdy nextgen ma problemy z wydajnoscia i przepustowoscia , doskonale to widac np w xboxowym mass effect gdzie gra przypomina dobry sf film a tekstury musza sie doczytywac , konsole maja za malo pamieci i cudow niewidow nie zrobisz

Autor:  Keii [ 15 gru 2007, 11:38 ]
Tytuł: 

Co do tych walk, to najbardziej prawdopodobny jest system z Kingdom Hearts 2, czyli walka real time, a w niektórych sytuacjach na ekranie pojawia się przycisk, który trzeba w tym momencie nacisnąć na padzie, by postać zaczęła wykonywać akrobacje lub na przykład w efektowny sposób zaatakowała czuły punkt bossa.

Autor:  Mendol [ 15 gru 2007, 17:06 ]
Tytuł: 

hahaha granie w cod4 multi na xboxie ... to ciekawe doswiadczenie ;-0

Autor:  Sobtainer [ 15 gru 2007, 17:14 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
kazdy nextgen ma problemy z wydajnoscia i przepustowoscia , doskonale to widac np w xboxowym mass effect gdzie gra przypomina dobry sf film a tekstury musza sie doczytywac


We środę dostałem Unreala 3. Mam go odpalonego w maxie w 1680x1050, 16xanizo i x4 antia. W momencie kiedy ładuje się gra, pojawia się obraz, grafika jest w low details. Po 3 sekundach włącza się dopiero full wypas. Oczywiście nic nie zwalnia, dysk nie mieli, wszystko jest jak najbardziej okej, po prostu tekstury muszę się dograć i wtedy dopiero je widać.

Anyway, Unreal Engine po prostu miażdży. Dawno nie było tak wyjebistego enginu na PC imo. Grafika jest naprawdę piękna, miód na maxa, szczegółów ogrom a przy tym gra jest trudna ze względu na właśnie grafikę. Postacie są tak szczegółowe, że zlewają się ze ścianami. Woda jest miażdżąca, bronie są zrobione jeszcze lepiej. Wkurza tylko krew na postaciach, jakas taka dziwna [czyt. Gears of War filmy i zlookaj].

Autor:  Motopompa [ 15 gru 2007, 17:22 ]
Tytuł: 

A ogolnie jakie wrazenia z U3 (glownie mam na mysli multi)? Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem.Wybiore albo cod albo wlasnie u3

Autor:  Sobtainer [ 15 gru 2007, 17:29 ]
Tytuł: 

Fajne. Trochę inne, bo musisz trochę latać samochodami etc. :). No i powiem Ci, że trochę w Q3 pograłem kiedyś na Pr()modzie i mam problemy w tym UT3.

Single nie istnieje, tzn. jest, ale śmiech na sali ;]. Mi się podoba multi, tylko nie mam czasu ponapierać ;-/.

Autor:  Motopompa [ 15 gru 2007, 17:36 ]
Tytuł: 

Co do pojazdow etc. to mam uraz przez granie w ET:QW. Tak zniechecilem sie do tego typu rozgrywki, ze wrocilem do CS'a.
Niestety CS ma na ogol wysoki poziom i trudno sie wkrecic na jakis dobry serwer.
Musze miec zawsze na kompie jakiegos fps'a co by sie odstresowac, ale nie jestem jeszcze przekonany jaki to ma byc.
Poczekam na opinie reszty ludzi.Nie chce aby bylo tak jak z ET:QW.

Autor:  Sobtainer [ 15 gru 2007, 17:45 ]
Tytuł: 

Odpalasz opcję multi bez bryk :). TDM, DM, CTF. I tyle.

Autor:  Motopompa [ 15 gru 2007, 18:05 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Odpalasz opcję multi bez bryk :). TDM, DM, CTF. I tyle.

O :)
Nie wiedzialem o tym.To juz duzy +

Autor:  Sobtainer [ 15 gru 2007, 18:11 ]
Tytuł: 

http://www.gram.pl/felieton.asp?id=2030

Proponuje poczytać najpierw a później zadawać pytania :wink:

Strona 15 z 77 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team