MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=33965
Strona 263 z 382

Autor:  muflon [ 10 sie 2014, 13:40 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Hello,

potrzebuję nabyć nowy wiatrak do grafiki w Alienware m17xR2, z racji tego, że jest do niezbyt popularna marka w Polsce nie mogę go u nas nigdzie dostać (bezpośrednio od Della chcą 4 stówy :( ). Czy znać ktoś jakieś zagraniczne sklepy z hardware gdzie mogę nabyć taką pierdółkę? niestety od innych modeli alienware nie pasują, próbowałem też szczęścia na amazon i ebay ale lipton.

Autor:  Oyci3C [ 10 sie 2014, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

A nie możesz dobrać nie od alienware ale od Della? I poszukać używki na allegro.
Zawsze możesz rozebrać notka, wyjąć wiatrak i po prostu dać go do naprawy.

Autor:  Deshroom [ 10 sie 2014, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

w skrócie w MSI GE70 klawiatura nie podświetla jak powinna. pierwszego dnia swieciła, drugiego poł godziny, po nocy zwykle swieci parę minut, restarty nie pomagaja, bios i ec updatowane. win 8 64 i win 7 64 tak samo


wiem że mogę oddać bez dysków do serwisu i taki mam plan. laptop jest drogi i ma 15 dni - jak zabezpieczyć sie żeby nie zwrócili mi z jakąś rysą i nie powiedzieli ze była.

kupiony w xkom, mogę oddac do msi lub do xkoma. żądanie wymiany o tyle odpada ze za długo wszystko wrzucalem na te dyski. win8 i office 2013 byl aktywowany telefonicznie. nie chce tego robic drugi raz... jest oryginalny hdd 1tb i dołożona karta msata 128gb

pierwszy raz oddaje laptopa na rma jakies rady ? (wada była właściwie od nowosci ale bylem nad morzem dlatego zwrot w 10 dni odpadł)

Autor:  muflon [ 10 sie 2014, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Dałem go koleżce do serwisu i eksperymentował z różnymi wiatrakami, bez rezultatu niestety, potrzebny jest ten konkretny wiatrak.

Autor:  yabaddi [ 12 sie 2014, 07:24 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Deshroom napisał(a):
pierwszy raz oddaje laptopa na rma jakies rady ? (wada była właściwie od nowosci ale bylem nad morzem dlatego zwrot w 10 dni odpadł)


Serwisowałem jakiś czas temu laptop od Asusa co prawda, nie od MSI ale .. w warunkach dostarczenia do serwisu było właśnie jedno "ale" - tzn. sprzęt miał być dostarczony w oryginalnym kartonie i w pełnym wyposażeniu (dosłownie tak jak go kupiłem). Oddawałem przez sklep, w którym kupiłem laptop i goście mi o tym wcześniej mówili, że ma być kompletny, w oryginalnym opakowaniu itd. bo serwis ma prawo odmówić przyjęcia jeśli czegoś brakuje. Potem oni odesłali do serwisu Asusa co na jedno wychodzi właściwie - równie dobrze możesz sam odesłać jeśli wiesz jaka firma realizuje naprawy laptopów MSI. Różne firmy wymagają różnych załączników - np. Gigabyte żąda wypełnionego druku zgłoszenia serwisowego (i znów, jego brak to podstawa do odesłania sprzętu). Ja swojego laptopa dostałem z powrotem kurierem do domu w jakieś 3-4 dni od nadania (wymienili płytę główną). Jeśli chodzi o X-Koma to nie słyszałem żeby ktoś miał z nimi problemy, goście są dość przyjaźnie nastawieni do klienta choć trzeba zaznaczyć, że to nie oni realizują naprawy i w przypadku awarii główna walka zawsze trwa na linii z serwisem.

Autor:  Deshroom [ 12 sie 2014, 08:56 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

dzięki za odpowiedz.

szlag mnie trafia z tym podświetlaniem bo jest mi naprawdę potrzebne. wysyłam dzisiaj i boje się że będą się zapierać że jest ok i nie mogą odtworzyć problemu, a ona zawsze gaśnie kiedyś i nie da się włączyć dopóki nie zresetuje EC czyli nie wyjmę baterii i zasilacza nie odepnę.

czekam właśnie aż zgaśnie żeby zrobić fotkę i zamówić UPS a ona nie gaśnie lol

Autor:  Aldatha [ 12 sie 2014, 10:55 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

yabaddi napisał(a):
Jeśli chodzi o X-Koma to nie słyszałem żeby ktoś miał z nimi problemy, goście są dość przyjaźnie nastawieni do klienta choć trzeba zaznaczyć, że to nie oni realizują naprawy i w przypadku awarii główna walka zawsze trwa na linii z serwisem.


W Czestochowie maja centrale i moim zdaniem mogliby zadbac lepiej o standardy obslugi klienta w sklepie

Autor:  yabaddi [ 12 sie 2014, 11:23 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Aldatha napisał(a):
W Czestochowie maja centrale i moim zdaniem mogliby zadbac lepiej o standardy obslugi klienta w sklepie


Pisałem na podstawie doświadczeń ze sklepem w Gdańsku - całkiem sympatycznie, kulturalnie i bez tworzenia zbędnych problemów. Generalnie jeden z tych nielicznych sklepów gdzie widzi się obsługę, której (jeszcze) się chce. Jest to swoisty ewenement na rynku lokalnym bo konkurencja właściwie robi co może aby klientów zniechęcić (np. Camino, Balta, ESC czy Gral). Wyjątkiem od reguły są też salony Komputronika, nie spotkałem się w nich jeszcze z niemiłą obsługą. Komputronik z drugiej strony ma u mnie duży minus za sprzedaż płyty głównej, która okazała się nie być nowa, a serwisowana (i to EVGA).

Autor:  kamilus [ 12 sie 2014, 12:15 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Yyyy w gralu jest po prostu masówka, ale jak potrzeba pogadać to można.

Autor:  ShadorVD [ 12 sie 2014, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Aldatha napisał(a):
yabaddi napisał(a):
Jeśli chodzi o X-Koma to nie słyszałem żeby ktoś miał z nimi problemy, goście są dość przyjaźnie nastawieni do klienta choć trzeba zaznaczyć, że to nie oni realizują naprawy i w przypadku awarii główna walka zawsze trwa na linii z serwisem.


W Czestochowie maja centrale i moim zdaniem mogliby zadbac lepiej o standardy obslugi klienta w sklepie


Jestem ciekaw czy to są ich sklepy prywatne czy franczyzowe.. jeśli franczyzowe to za dużo nie zdziałają.

Autor:  DirectC [ 12 sie 2014, 16:48 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Deshroom napisał(a):
w skrócie w MSI GE70 klawiatura nie podświetla jak powinna. pierwszego dnia swieciła, drugiego poł godziny, po nocy zwykle swieci parę minut, restarty nie pomagaja, bios i ec updatowane. win 8 64 i win 7 64 tak samo


wiem że mogę oddać bez dysków do serwisu i taki mam plan. laptop jest drogi i ma 15 dni - jak zabezpieczyć sie żeby nie zwrócili mi z jakąś rysą i nie powiedzieli ze była.

kupiony w xkom, mogę oddac do msi lub do xkoma. żądanie wymiany o tyle odpada ze za długo wszystko wrzucalem na te dyski. win8 i office 2013 byl aktywowany telefonicznie. nie chce tego robic drugi raz... jest oryginalny hdd 1tb i dołożona karta msata 128gb

pierwszy raz oddaje laptopa na rma jakies rady ? (wada była właściwie od nowosci ale bylem nad morzem dlatego zwrot w 10 dni odpadł)

http://www.prawo.egospodarka.pl/66871,R ... ,84,1.html

Dodaj w opisie usterki, że wykonałeś w obecności pracownika sklepu fotki sprzetu tak żeby zabezpieczyć się przed rysami itd, zapakuj w oryginalne pudelko i módl się.

Autor:  Deshroom [ 12 sie 2014, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Odp: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Pojechał, zobaczymy.

Fotek narobilem bo klawiatura zgasła dzisiaj dopiero po 3 godzinach.

Ciekawe co mi powiedzą.

Autor:  lamoon [ 12 sie 2014, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Taki temat,

kiedyś pisałem tutaj, że strasznie mieli mi dysk, nieważne co bym tam nie robił. Polecono sprawdzenie chyba hd tunem czy czymś tam. Ogólnie nawet nie pamiętam czy to zrobiłem i ogólnie olałem temat. Mielenie jest w sumie na początku, czasami jak odpalam jakąś grę (np. Path of Exile) to odpala się 100 lat, ale ok.

Teraz przeinstalowałem system, mówię przy okazji skończy się mielenie itd. (bo w końcu czysty system) a tutaj co? Kuźwa na świeżej windzie mieli tak samo! :wtf:

:wtf:

Autor:  Atherius [ 12 sie 2014, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Ojej czysta instalka nie naprawiła zjebanego dysku. :)

Autor:  Oyci3C [ 12 sie 2014, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Cytuj:
Teraz przeinstalowałem system, mówię przy okazji skończy się mielenie itd. (bo w końcu czysty system) a tutaj co? Kuźwa na świeżej windzie mieli tak samo! :wtf:


Ja mam teraz MacBooka znajomej, której mielił dysk. Właśnie padł:)

Autor:  lamoon [ 12 sie 2014, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Atherius napisał(a):
Ojej czysta instalka nie naprawiła zjebanego dysku. :)


ojej a tak się właśnie zastanawiałem, który pierwszy udowodni durnym postem, że jest tylko zwykłą parówką

Autor:  tomugeen [ 12 sie 2014, 23:48 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Kup se dysk parówo.

Autor:  Oyci3C [ 13 sie 2014, 00:05 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Andrzej pobaw się parówką.

Autor:  Atherius [ 13 sie 2014, 05:32 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

lamoon napisał(a):
Atherius napisał(a):
Ojej czysta instalka nie naprawiła zjebanego dysku. :)


ojej a tak się właśnie zastanawiałem, który pierwszy udowodni durnym postem, że jest tylko zwykłą parówką


Pisałem Ci baranie, żebyś sprawdził hd tune to olałeś i się dziwisz, że się nie naprawiło. ;>

Autor:  yabaddi [ 13 sie 2014, 06:31 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Oyci3C napisał(a):
Andrzej pobaw się parówką.


Czy dotknięcie dysku parówką (w celach leczniczych ofc.) to "zły dotyk"? I wonder...

Strona 263 z 382 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team