MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=33965
Strona 290 z 382

Autor:  Mark24 [ 15 mar 2015, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

od dobrych 5-6 lat korzystam z zestawu logitecha Z-5500.
Ma dwa wejścia cyfrowe - jedno spdif, jedno coaxial - wcześniej miałem konwerter z spdif-a na coaxial i całkiem ładnie i bezproblemowo to śmigało. Teraz korzystam z 3-portowego spdif switch-a firmy TOSlink.

Autor:  Sobtainer [ 15 mar 2015, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

tczewiak napisał(a):
szukam tanich i znośnych pierdziałek z wejściem lub najlepiej dwoma cyfrowymi.


Amplituner + 2 kolumny :) olej te zestawy wszystkie, chyba że miejsca nie masz :) a Z5500 jest na tyle drogi, że lepiej kupić to co proponuje

Autor:  Mark24 [ 15 mar 2015, 16:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

do muzyki 2.0, do gier zdecydowanie 5.1.

Autor:  Xender [ 20 mar 2015, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Kupiłem w morele obudowe Corsair 750D.
W środku ma wady lakieru blach itp. Nie widoczne na pierwszy rzut oka. To już druga sztuka, w poprzedniej nie działały I/O. Pudełko nie naruszone.
Teraz gdy zgłosiłem reklamacje to chcą zdjęć pudełka i chcą wysyłać do producenta na ekspertyzę bo to uszkodzenia mechaniczne...
Nie mam zamiaru czekać na zwrot kasy 3 miesiące nim to doleci do seriwsu Corsaira i wróci. Obudowę mam dopiero dwa dni z czego z pudełka wyjąłem ją tylko na godzinę.
Jak to rozegrać żeby to zwrócić i mieć z głowy?

Autor:  Teo [ 20 mar 2015, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Myślisz że jakbyś wyciągnął z pudełka na 59 minut to by inaczej postąpili z reklamacją ?
Towar zakupiony wysyłkowo, przyjęty od kuriera bez usterek, masz dwa wyjścia, zwracasz do 14 dni bez podania przyczyny, otrzymujesz zwrot kosztów wysyłki do ciebie i najniższych możliwych do sklepu, jeśli wymiana to zgadzasz się na ich procedury reklamacyjne.

Autor:  Xender [ 20 mar 2015, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Dzwoniłem do morele.net i powiedzieli że nie mogę zwrócić w ciągu 14 dni bo to już druga obudowa która dostałem o reklamacji czyli już minęło 14 dni.
Jestem zmuszony zgodzić się na ich warunki?

Autor:  tomugeen [ 20 mar 2015, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Robią cię w konia. Morele ogolnie są fajne, do czasu, az coś nie gra ;]

Autor:  Xender [ 20 mar 2015, 16:23 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

a to towar który dostałem po wymianie reklamacyjnej mogę zwrócić w ramach tych 14 dni? Jest od tego jakaś ustawa an którą mogę się powołać?
Chętnie bym to załatwił i od razu rzucił im w twarz konkretne prawa które mi przysługują...

Autor:  Teo [ 20 mar 2015, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Niestety ale regulamin morele jest pewnie dobrze przygotowany, a to czy cie robią w chu... czy jest zwykła niewiedza pracownika to nie tak łatwo wywnioskować, no i latanie po rzecznikach praw konsumenckich to łatwych i szybkich nie należy.

Autor:  Xender [ 20 mar 2015, 16:48 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Cóż to czekam do poniedziałku aż mi łaskawie odpiszą ;/
Kwestia tego czy po reklamacji mogę zwrócić.

Autor:  Xender [ 23 mar 2015, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Po weekendzie czekania na odpowiedź z morele dostałem pytanie czy spisałem protokół szkody z kurierem. Kwestia jest taka że nie spisałem bo opakowanie było nie uszkodzonym oraz zewnętrznie obudowa też. Dopiero jak ją rozpakowałem i dłużej obejrzałem wnętrze w świetle dziennym zobaczyłem wady. Tak im napisać czy dzwonić do kuriera żeby przyjechał i mi spisał protokół szkody? Bo nie minęło jeszcze 7 dni.

Autor:  Goatus [ 23 mar 2015, 15:20 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Koleś napisał(a):
Po weekendzie czekania na odpowiedź z morele dostałem pytanie czy spisałem protokół szkody z kurierem. Kwestia jest taka że nie spisałem bo opakowanie było nie uszkodzonym oraz zewnętrznie obudowa też. Dopiero jak ją rozpakowałem i dłużej obejrzałem wnętrze w świetle dziennym zobaczyłem wady. Tak im napisać czy dzwonić do kuriera żeby przyjechał i mi spisał protokół szkody? Bo nie minęło jeszcze 7 dni.


Protokół szkody z kurierem spisujesz tylko jak jest podejrzenie uszkodzenia w transporcie, jak sam piszesz opakowanie było w nienaruszonym stanie więc raczej nie w transporcie się stało.

IMHO powinieneś się powołać na niezgodność towaru z umową, a nie żadne reklamacje i inne pierdoły (chociaż to że już raz reklamowałeś w innym trybie i ci wymienili, może troszeczkę komplikować sprawę i musisz się dobrze wczytać w ustawę). Trochę więcej z tym roboty, trzeba dobrze pismo sformułować, ale warto. Szczególnie, że w zeszłym roku z tego co pamiętam poprawili ustawę na korzyść konsumenta. Przy niezgodności towaru z umową która występuje w ciągu pierwszych 6 miesięcy następuje domniemanie, że wada istniała w momencie zakupu czyli to oni będą musieli udowodnić, że tak nie jest i wada wystąpiła z twojej winy (złego użytkowania etc). Do tego mają 14 dni na ustosunkowanie się (pozytywnie, negatywnie) do twojego żądania, koniec, kropka. Nie ma żadnych tłumaczeń że towar jest u producenta na ekspertyzie etc. Jeżeli tego nie zrobią to żądanie jest z automatu uznawane za pozytywne, i wtedy niejako możesz wymusić na nich wymianę towaru. Aha za pierwszym razem nie możesz żądać kasy, tylko wymianę towaru na nowy/ naprawę usterki.

Tylko pamiętaj, że w wielu sklepach powołanie się na niezgodność to jest jak wejście na ścieżkę wojenną, koniec uprzejmości i udawania, że konsument nasz pan ;)

Disclaimer: Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne straty związane z posłuchaniem mojej rady

Autor:  Xender [ 23 mar 2015, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Generalnie już teraz czuje się jak wróg, nie polecam moreli. W sumie stosunek taki że nie wiadomo co z tą obudową zrobić. W ciągu dnia to maks jedną wiadomość dostanę, odpowiedź na moje wiadomości dostaję dnia następnego...

Cóż wolał bym dostać kasę bo jednak Corsair 750D jest mocno rozczarowujący pod względem jakości (nie to co starszy Corsair 500R który jest zajebisty, ma proszkowy lakier i pancerne blachy).

Autor:  Piaskowy [ 23 mar 2015, 16:52 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Może orientuje się ktoś, czy można gdzieś kupić gumowo-podobne zaślepki na spód muszki razer hex 9 dokładnie to ślizgacze "Razer Mousefeet - Razer Naga Hex ). Zaślepiają one śrubki ale niestety jedna mi się zniszczyła i teraz ociera strasznie.

Cena na stronie oficjalnej to 9.99 eur ale z wysyłką to 35eur lol.

Obrazek

Autor:  Teo [ 23 mar 2015, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Te usterki to serio są istotne czy zwyczajnie chcesz odzyskać kasę bo ci nie pasuje zakupiony towar, jeśli tak to szkoda że zwyczajnie nie zrezygnowałeś z zakupu, jak już zaczynasz reklamacje to masz pod górkę bo masz do czynienia z pracownikami, którzy mają w dupie wszystko i nie będą się wysilać za 1800zł na rękę :)
Albo telefonicznie uda ci się z kimś wszystko wyjaśnić albo będziesz miał pingpong mailowy, z doświadczenia wiem że łatwiej załatwić telefonicznie, kultura i dobre wyjaśnienie problemu, bez darcia ryja i pretensji do całego świata.

Autor:  Xender [ 23 mar 2015, 17:00 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Problem w tym że jak ostatnio kulturalnie dzwoniłem to rozmawiałem z panią która nic nie może, nie może również dać mi numeru telefonu do kogoś kto może...
Co do usterek, kupiłem obudowę z szybą, żeby wyglądała, będę robił chłodzenie wodne, kable w oplotach itp. Nie wyobrażam żeby mieć jakieś wgniecenia i odpryski lakieru w nowej obudowie...

Szczerze to wygląda jak by sprzedawali jakieś produkty "refurbished" ;/

Autor:  Ravushimo [ 23 mar 2015, 17:10 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Nie tyle refurbished co po zwrotach klientów co zrezygnowali z produktu. Nic innego z tym nie mogą zrobić, tak jest w praktycznie każdym sklepie internetowym. Agito od jakiegoś czasu sprzedaje zwrócone/reklamowane produkty których nie da rady sprzedać nowemu klientowi na allegro.

Autor:  Sobtainer [ 23 mar 2015, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Morele to wałek za wałek ze sprzętem. DHL od nich to chyba tymi paszkami strzelają z wyrzutni rakiet. Również miałem przygodę z nimi i krzywą klawiaturą fest.

Też czekałem na zwrot kasy 30 dni. Jak tylko Morele ma ten produkt to musisz u nich kupić, jak są inne sklepy z nim to radzę unikać.

Autor:  Deshroom [ 27 mar 2015, 08:19 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

Czy zmiana ta dotyczy książek pomiędzy kindle i aplikacjami kindle na smartfony?
To jest ta chmura która pamięta i sheruje progres w książkach?
" What happens to my current plan?
Your 5 GB plan is no longer available and has been replaced with a free 3-month trial of one of the Unlimited plans. Access to your existing files has not changed. You can continue to download and view your content. In order to upload new files you will need to pick one of the free 3-month trials. "
Chujnia?
Mam wgrane w chmurę amazon ze 150 książek nie kupionych na amazon.

Autor:  Mark24 [ 29 mar 2015, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.

mbank mi nie działa - podczas gdy reszta internetu śmiga. http://www.downforeveryoneorjustme.com/ - sprawdziłem i tylko u mnie nie działa.
Da się jakoś zaktualizować dnsy czy po prostu mam poczekać?

Strona 290 z 382 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team