@up
Uderz w AdWordsy, mały budżecik a możesz dużo zwojować.
Jeżeli strona nie zawiera contentu związanego ze słowem kluczowym które wpiszesz tam na dole to ogólnie boty powinny to wykryć i Cię nie wyświetlać na 1st stronie, może wpadniesz gdzieś w dalszych wynikach. Natomiast jeżeli masz stronę o usługach malarskich i gdzieś wsadzisz dulux to powinno to być dobrym sygnałem. Ogólnie to Google nastawia się coraz bardziej na zawartość contentową, więc jeżeli są tam jakieś artykuły/opisy usług itp. to warto by było tam wsadzić tę zawartość.
Cytuj:
W miarę jasne stanowiska czołowych wyszukiwarek, z których wynika, iż słowa kluczowe w meta tagu są albo bezwartościowe, albo posiadają bardzo małą wagę, skłania do zastanowień – czy warto poświęcać im czas dbając o optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek? Czy warto „odkrywać” swoje karty i pokazywać, na jakie słowa chcemy wypozycjonować daną stronę kosztem ewentualnych minimalnych zysków? Pewnym jest, że używając słowa kluczowe w meta tagu należy zachować ostrożność, aby nie wyrządzić sobie krzywdy, o której wspomina w oświadczeniu Bing, by strona nie została oznaczona jako spam. Podstawą jest, w przypadku użycia słów kluczowych w tagu meta, by odpowiadały one treści danej podstrony. Nawet jeśli Google nie bierze ich pod uwagę, to pozostałe wyszukiwarki zwracają na nie – choćby marginalną – uwagę. Wypełnienie listy słów kluczowych nie zajmie dużo czasu, a może, choćby w minimalnym stopniu, pozytywnie wpłynąć na wyniki wyszukiwania. Nie należy jednak wokół tego aspektu skupiać swoich działań i poświęcać im zbyt wiele czasu. Jeśli musimy wybierać, pozostałe czynności optymalizacyjne przyniosą większą korzyść i to raczej na nich powinniśmy się skoncentrować.
Link.