MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pls. Pomóżcie. Duży problem techniczny. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=16862 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | overkilll [ 5 gru 2005, 00:32 ] |
Tytuł: | Pls. Pomóżcie. Duży problem techniczny. |
Witam. No stało się! Gram w wow od lutego i zawsze miałem ping ok 50-100ms a teraz , tak od 5-6 dni skacze od 500 do 5000ms i lag jest tak kilku sekundowy. Wyeliminowałem wszystko u mnie co by mogło powodować problem. Nowy system, karta sieciowa , sterowniki, kabel. Wina leży gdzieśdalej tylko nie wiem gdzie czy po stronie mojego ISP czy blizza. Zrobiłem kontrolnie dwie postacie na innych serwerach i jest to samo. Mam DSL`a 1mbit z dialogu. Wygląda , że to wina dialogu, ale pewny nie jestem. Możecie coś pomóc? Zadzwonie do dialogu , ale sam nie wiem co mam im powiedzie? Znając życie powiedzą, że u nich jest wszystko ok. I co w tedy? Moge im nastukać!!. grrr......... Gdzie znajde liste IP serwerów? Chciałem go spingować. PS. Gram na Shattered Hand. |
Autor: | rzeznicc [ 5 gru 2005, 07:33 ] |
Tytuł: | |
start > uruchom > cmd > tracert 80.239.178.111 tracert.txt po jakimś czasie otwórz plik tracert.txt z C:\ ( domyślnie ) i odszukaj router po stronie polskiej ( infrastruktura prawdopodobnie TPSA ) odszukaj IP routera który gubi pakiety i zrób ( servery blizzarda poza logonem mają zdeaktywowaną możliwość pingowania ) : ping [dane IP] -t > c:\ping.txt zostaw czas na kilkaset prób , jest to domyślny pakiet 32 B ; dla opcji -l liczba ta może wynosić do 2056 , polecam również sprawdzić do 1024 czyli np: ping [dane IP] -t -l 1024 > c:\ping1024.txt teraz powinieneś już wiedzieć gdzie leży problem ( gdzie ginie sygnał po drodze do servera ) . Teraz zapisz IP routera , jego właścieciela ( firma ) . Zakładając że kwestia nie leży po Twojej stronie ... znany fakt : servery blizzarda we Francji ( stare ) działają mniej więcej poprawnie , natomiast te Niemieckie dla większej części europy są nieużytkowalne . Lag pojawia się przy styczności z innymi graczami w większej grupie , sama obecność na serverze jest jako taka bezproblemowa zadzwoń do swojego operatora internetowego I : - bądz uparty jak muł - strasz wiedzą której nie masz - nie daj się zbyć ; pani pod drugiej stronie lini tylko udaje , że u niej wszystko jest wporządku - literka po literce wyłóż jej o co chodzi - poproś o sporządzenie przez nią pisemnej reklamacji - nie , technik który najpierw łączył się przez Twój modem ( ISP ? ) / cokolwiek nie wykrył tego , najwyraźniej zrobiłto źle - tak , nie ma gwarancji na łączenie się z zagranicznymi serverami ale problem leż w ich routerze - bądz kreatywny ! Ja , dzięki drobnej pomocy mojego admina , po 2 godzinnej ( sic !) rozmowie z panią z obsługi ISP - gdy ta była znudzona niemiłosiernie , a jako pierwsza słuchawki odłożyć nie może - poprosiła pana z techniccznego do rozmowy . Sprawa się toczy , jedno rozpatrzenie już zrobili , znowu wykazałem im niekompetencje , znów rozpatrują , miesiąc minął .... |
Autor: | overkilll [ 5 gru 2005, 08:31 ] |
Tytuł: | |
Dzięki wielki. Po powrocie z pracy będe walczył. |
Autor: | Dwutlenek [ 5 gru 2005, 09:35 ] |
Tytuł: | |
Też mam te same problemy problem jest dosyc dziwny. To nie tyle ping skacze ile tracisz pakiety. Zrób sobie 'ping www.wp.pl -t' i tam sa nawet straty. Tracert niewiele daje, bo w momencie kiedy tracisz pakiety, tracisz tez dostep do netu zupelnie i nie da sie tracert poprawnie przeprowadzić. Jedyny IP do jakiego nie trace pakietów to własny Nawet trace pakiety na bramkę domyslną. U mnie ten problem trwa właściwie od poczatku instalacji Dialogu, czasem lepiej czasem gorzej. jezeli pojawiło Ci sie to w ciagu ostatniego weekendu to sie nie przejmuj. To wieksza awaria, która wpływa na wszystkich uzytkowników Dialogu i juz to naprawiają. Myślę że już dzisiaj jest to zrobione. Dla mnie niestety nie ma ratunku, ale juz dzisiaj nie jest zle, trace pakiety raz na 30 pingów wiec da sie żyć. P.S. Otwórz sobie okno dosa: uruchom --> command nastepnie wpisz Kod: ping <Twój IP bramki domyslnej> -t
i sprawdzaj sobie czy straty pakietów na bramke wystepuja w tym samym momencie co lagi w WoW i juz bedziesz wiedzial ze problem jest bardzo blisko Ciebie a nie gdzies po drodze na jakiejs bramce. |
Autor: | kruku [ 5 gru 2005, 09:45 ] |
Tytuł: | |
potwierdzam, to jakaś większa dialogowa rozpierducha, u mnie dokładnie ten sam problem (latency rzędu kilku tysięcy) pojawił się z soboty na niedzielę a wcześniej nigdy na DSLa nie mogłem narzekać.. dialog przeżywa podobno ciężkie chwile -- kolega z jeleniej mówił, że u nich padło na jeden dzień wszystko łącznie z telefonami.. |
Autor: | overkilll [ 5 gru 2005, 09:54 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za info chłopaki. Sprawdze wszystko po powrocie do chaty, ale ten problem powstał jakieś 5-6 dni temu Czyli ta awartia weekendowa może nie mieć wpływu, albo nie jest to jedynąprzyczyną. |
Autor: | Dwutlenek [ 5 gru 2005, 10:01 ] |
Tytuł: | |
Overkill to widze ze masz podobnie jak ja, to mnie troche pociesza. Dzwon do nich i ich molestuj. Jesteś z Wrocławia? Jakie masz IP? |
Autor: | Deshroom [ 5 gru 2005, 10:04 ] |
Tytuł: | |
nic nie zdzałacie. przeczytajcie sobie najpierw umowe z ISP. ale dziewczyna się ucieszy i koledzy się bedą mieli z kim napić |
Autor: | Nestor [ 5 gru 2005, 10:24 ] |
Tytuł: | |
Ja bym polecal wszystkim winmtr.sf.net do diagnozowania sieci. Niby to samo co tracert ale jednak kilka razy lepsze. I pamietajcie ze losty sie liczy na ostatnim hoscie, w tepsie w polowie trasy router nie odpowiada na 80% pakietow icmp, a mimo wszystko dziala dobrze Zadaniem routera jest przekazywanie pakietow a nie odpowiadanie na pingi, wobec czego moze wogole nie odpowiadac albo miec niski priorytet. |
Autor: | Dwutlenek [ 5 gru 2005, 10:42 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): nic nie zdzałacie. przeczytajcie sobie najpierw umowe z ISP.
ale dziewczyna się ucieszy i koledzy się bedą mieli z kim napić juz to kiedys miałem i naprawili, wiec nie szerz defetyzmu |
Autor: | Deshroom [ 5 gru 2005, 10:51 ] |
Tytuł: | |
Dwutlenek napisał(a): juz to kiedys miałem i naprawili hehe, więc Bóg dał Ci drugą szanse. Nie dzwoń !!!
|
Autor: | Dwutlenek [ 5 gru 2005, 11:04 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): Dwutlenek napisał(a): juz to kiedys miałem i naprawili hehe, więc Bóg dał Ci drugą szanse. Nie dzwoń !!! A co Ty się tak o mnie martwisz? Nie oceniaj innych na podstawie swojego zachowania. Nie każdy jest nolifem z szansą od Boga na resocjalizacje... |
Autor: | Deshroom [ 5 gru 2005, 11:30 ] |
Tytuł: | |
Dwutlenek napisał(a): Nie każdy jest nolifem z szansą od Boga na resocjalizacje... ups, myslałem że jesteś. jak nie to przepraszam
|
Autor: | overkilll [ 5 gru 2005, 17:27 ] |
Tytuł: | |
Nie moge ustalić który router gubi pakiety bo z tracert wychodzi że wogóle przez niego nic nie przechodzi. A nie znam jego IP bo go wogóle nie widzi. Do pewnego momentu jest ok a potem do końca "Upłynął czas oczekiwania". Mam screna ale nie mam go gdzie umieścić. Pakiety na polskich www gubi ale bardzo mało. Powiedziałbym , że akceptowalnie. Natomoast nie moge sprawdzić jak jest z 80.239.179.111 bo na 10 przeskoku jest juz Upłynął czas...... i tak do końca. |
Autor: | overkilll [ 5 gru 2005, 17:58 ] |
Tytuł: | |
Uruchomiłem gra w oknie i pingowałem w tym samym czasie swoją brame. Występują utraty pakietów z moją bramą w tym samym czasie co lag w grze. Czy mam rozumieć, że problem jest na drodze do mojej bramy? Najsmieszniejsze jest to , że ping byl na poziomie 200teraz . A jeszcze 30 min temu jak sprawdzałem był 2000ms. Komunikat " Upłynął cza..." występuje tak raz na 30 cykli. Powiedzmy , że może być. Ale nie wiem co będzie np. za godzine! No teraz mam odpolonego wow od 15 min i jest wszystko ok( poza tymi małymi lostami). Wcześniej juz po 10 sec wszystko sie kopało. |
Autor: | overkilll [ 5 gru 2005, 18:07 ] |
Tytuł: | |
AHHH. Włąśnie dzwoniłem na info linie i wygląda na to że wszystko wróciło do normy:) Jest ok. Dzięki za pomoc wszystkim. Dostałem na początku info z dialogu jak dzwoniłem , że wszystko jest ok dlatego zacząłem ten topic, bo gdybym wiedział , że to jest awaria to poprostu poczekałbym z zawracaniem głowy. Dzięki. |
Autor: | Malovich [ 5 gru 2005, 18:44 ] |
Tytuł: | |
Jak chcesz byc pro to sobie zainstaluj: VisualRoute.v7.1c.Professional lub wersje nowsza. Dokladnie widac gdzie sa gubione pakiety, w ktorym kraju, miescie. Polecam. |
Autor: | Dwutlenek [ 5 gru 2005, 19:10 ] |
Tytuł: | |
http://visual.dialog.net.pl/ wersja online |
Autor: | Aenima [ 5 gru 2005, 21:10 ] |
Tytuł: | |
overkilll napisał(a): AHHH. Włąśnie dzwoniłem na info linie i wygląda na to że wszystko wróciło do normy:) Jest ok.
Dzięki za pomoc wszystkim. Dostałem na początku info z dialogu jak dzwoniłem , że wszystko jest ok dlatego zacząłem ten topic, bo gdybym wiedział , że to jest awaria to poprostu poczekałbym z zawracaniem głowy. Dzięki. edit czasem pls |
Autor: | overkilll [ 6 gru 2005, 19:23 ] |
Tytuł: | |
No i dupa!!!! Dzisiaj odpalam wow`a i dalej to samo ping 1500ms i lagi jak cholera. Telefon do dialogu. Oni , że wszystko wporządku! Ja mówie ,że nie jest ok bo mi tracert pokazuje , że na 10 przeskoku do 80.239.178.111 wychodzi Upłynął limit czas...." i dalej juz nie idzie. Co odpowiedzieli , że ich to nie obchodzi bo to nie ich struktura. I CO TERAZ? Dwutlenek daj gg. edit: Jeszcze jedno prosze kogoś o zrobienie tracerta na adres mojego serwera 80.239.233.106 u mnie na chyba 7 przeskoku zaraz za telia lub jeszcze gdzies na teli jest "Upłynął limit....." , ale tego nie widze bo mi nie wyswietla adresu i nazwy routera. Na http://visual.dialog.net.pl/ tez tego nie widac. Prosze o podesłanie mi screena na adress kz_sky(2)o2.pl Fajnie by było jak by ktoś z dialogu też to zrobił. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |