MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gry online a P2P
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=19536
Strona 1 z 1

Autor:  Zychoo [ 20 maja 2006, 09:30 ]
Tytuł:  Gry online a P2P

Mam dziwny i smieszny problem. Malo uciazliwy, ale strasznie mnie nurtuje, wiec moze ktos z was ma pojecie dlaczego tak sie dzieje.

Gdy mam uruchomiony program do torrentow (BitComet) nie moge zalogowac sie do zadnej gry online. Probowalem na BF2, WoW i EVE. W WoWie stoi na connecting, w EVE - "unable to connect" a w BF2 "Server has refused the connection". Problem znika gdy wylacze P2P. Po zalogowaniu moge spokojnie wlaczyc z powrotem i wszystko dziala wysmienicie. Nie zauwazylem zeby jeszcze cokolwiek innego mialo jakies problemy, strony chodza blyskawicznie, download z www wyciska wszystko z serwera wypuszczajacego (download nawet 1,3 MB/s wiec to nie wina lacza). Straty pakietow rzedu 3% (badany ping do google przez jakas godzine).
Problem isntnieje tylko w grach online i tylko przy logowaniu.

Autor:  Keii [ 20 maja 2006, 10:01 ]
Tytuł: 

Może masz w programach P2P ustawione porty takie same, jak te odpowiedzialne za logowanie w MMO?

Autor:  Zychoo [ 20 maja 2006, 10:12 ]
Tytuł: 

I wszystkie gry online maja ten sam port? Myslalem o tym, ale wydalo mi sie malo prawdopodobne. Chyba, ze te porty sa jakos znormalizowane.

Autor:  Ashton [ 20 maja 2006, 10:18 ]
Tytuł: 

Moze program do bt to powoduje czego uzywasz ?
Mam bit comet caly czas wlaczony i nie mialem zadnych problemow :P

Autor:  Zychoo [ 20 maja 2006, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Gry online a P2P

Zychoo napisał(a):
Gdy mam uruchomiony program do torrentow (BitComet)

Tez mam Bit Comet. :>

Autor:  Smashie [ 20 maja 2006, 13:00 ]
Tytuł: 

Ja mam ten sam problem, a nawet bardziej uciążliwy, bo cały Net mi pada, gdy używam P2P

Autor:  Sylvian [ 20 maja 2006, 14:50 ]
Tytuł: 

P2P często gęsto stukają cały czas do innych użytkowników sieci - sprawdzają czy mają dany pli, czy można go pobierać etc. Generalnie potrafią zamulić całe łącze.

Autor:  Zychoo [ 20 maja 2006, 22:01 ]
Tytuł: 

Sylvian napisał(a):
Generalnie potrafią zamulić całe łącze.

No i to bym zrozumial. Ale download mam kolosalny, a gierki sie nie lacza i tak :>

Autor:  ikona [ 21 maja 2006, 00:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
No i to bym zrozumial. Ale download mam kolosalny, a gierki sie nie lacza i tak :>


Raczej chodzi o ilosc polaczen ktore sa rownoczesnie nawiazywane. Widocznie masz gdzies ustawiony jakis limit polaczen wychodzacych ktory bitcomet zjada na sniadanie a twoja gra czeka w kolejce. Afaik w winowsie bylo cos takiego defaultowo, chyba z jakims updatem to przyszlo. Chociaz to niekoniecznie musi byc problemem.
Ja na win2003 nie zauwazylem podobnego problemu.

Autor:  Atherius [ 21 maja 2006, 00:15 ]
Tytuł: 

Dokladnie chodzi o to:

Cytuj:
Microsoft wprowadził to ograniczenie ze względów na szybkie rozprzestrzenianie się wirusów tj. Sasser czy Blaster. Niestety ogranicza nam ono korzystanie z programów peer2peer. W celu usunięcia ograniczenia wchodzimy do rejestru->HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesTcpipParameters i zmieniamy wartość klucza 'TcpNumConnections' na '00000020'.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team