MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
AGEIA PhysX https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=26513 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Undmeen [ 7 wrz 2007, 19:38 ] |
Tytuł: | AGEIA PhysX |
Pierwszy http://www.ageia.com/ i drugi link http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1238 Po przeczytaniu powinniście wiedzieć o co chodzi, jak dla mnie ma to wielka przyszłość i póki co jest tanie 40$, tyle ze nie wiele gier tego używa ale Ghost Recon 2 chodzi miodzio Producenci przyszłych gier na pewno biorą to pod uwagę za kilka lat PPU będzie normalka w każdym komputerze, na pewno już nie długo wyjdą latki do niektórych gier pozwalające na korzystanie z PPU Co wy o tym myślicie? Jak dla mnie bomba ! http://pl.youtube.com/watch?v=gSeW9NejxLo http://pl.youtube.com/watch?v=TbkGFuQ0_P0 |
Autor: | Dana [ 7 wrz 2007, 19:46 ] |
Tytuł: | |
Havok 5 > Ageia |
Autor: | Atherius [ 7 wrz 2007, 22:59 ] |
Tytuł: | |
Po co w epoce 4 rdzeniowych prockow dodatkowa karta do liczenia fizyki ? Wiem, ktos chce na kims zarobic. |
Autor: | Morgul [ 10 wrz 2007, 00:34 ] |
Tytuł: | |
Gdyby byly gry to super, ale nie ma i kupa... a po co? Bo te 4rdzenie sie posraja zanim oblicza to do czego jest przystosowany physx. No ale nie ma i raczej malutko bedzie gier zoptymalizowanych pod takie karty, a bez gier to na co to komu? Zas jak malo kto to bedzie mial, to jaki sens pisac gry pod to... moze kiedys, chociaz szybciej to amd/ati i nvdia urodza porzadne liczenie fizy w swoich kartach graf. |
Autor: | Mirtul [ 10 wrz 2007, 08:17 ] |
Tytuł: | |
MoH:Airborne na tym jedzie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |