mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 15:05 
Cytuj  
Dzisiaj spalił mi się panel od głośników z-5500 po prawie 5ciu latach użytkowania i zadzwoniłem do ich supportu.
Ogólnie już się zmartwiłem, ponieważ gwarancja już mineła a logitech nie sprzedaje paneli. Już zaczełem szukać na allegro tej części i w międzyczasie dostałem taki mail (fragment):

Szanowny Panie Piotrze.

Dziękujemy za przesłanie zdjęcia z uszkodzonym produktem.
Z przyjemnością pragniemy Pana poinformować, że po rozważeniu wszystkich okoliczności sprawy po uprzedniej konsultacji z kierownictwem, firma Logitech zdecydowała się na wymianę wadliwego Panelu Streowania do modelu Z5500. Nowy Panel otrzyma Pan jako prezent od naszej firmy. Cenimy sobie iż jest Pan lojalnym klientem naszej firmy i zachęcamy do dalszego korzystania z produktów naszej marki.

Zamówienie powinno zostać zrealizowane w ciągu kolejnych 7-14 dni roboczych.
Nowy Panel Setrujący został przesłany na podany przez Pana adres:

Piotr -----------
-----------------
-----------------

Mamy nadzieję, że nowy komponent rozwiąże wcześniejszy problem i życzymy miłego użytkowania.


Poprostu padłem, mity i plotki nt. supportu logitecha w moim przypadku stały się prawdą - najlepszy support ever :D

PS. Tak chce sie podzielic tym i zrobic im reklame, takie czegoś poprostu jeszcze nie widzialem.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 15:28 
Cytuj  
tak btw . rejestrowales produkty logitech na ich stronie ?

wracajac do tematu to jestem w szoku :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 16:05 
Cytuj  
e, no wlasnie, rejestrowales u nich sprzet na stronie? zawsze zlewalem takie rzeczy,ale jesli ma mi to pomoc w przyszlosci to zarejestruje na siebie caly sprzet logitecha z chaty ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 16:45 
Cytuj  
No ja Wam powiem, że kiedyś spadła mi doniczka na laptopa Sony Vaio. Padł dysk, rys żadnych nie było. Wysłałem do nich, dostałem po 2 dniach laptopa z powrotem!! wyczyszczonego, wymieniony dysk, 2 szmatki do czyszczenia laptopa gratis i ogromny list z przeprosinami że się tak stało :).

Teraz mam amplituner yamahy w serwisie, ciekawy jestem co yamaha zrobi :). Spaliła mi się końcówka mocy, ciekawe czy wymienią tą część czy dadzą nowy amplituner :). Dam znać.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 17:39 
Cytuj  
Ja caly czas uwazam ze warto rejestrowac kazdy produkt nawet jesli to jest klawiature lub myszka za 100zl.
A logitech ma jeden z lepszych supportow, cos jak evga.
Po prostu dbaja o swoja reputacje i o klienta.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 18:39 
Cytuj  
Ogolnie to dzisiaj rejestrowalem produkt i bylem zaskoczony ze po jednym produkcie uwazaja mnie za lojalnego klienta.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 19:15 
Cytuj  
Pieszczoch napisał(a):
Ogolnie to dzisiaj rejestrowalem produkt i bylem zaskoczony ze po jednym produkcie uwazaja mnie za lojalnego klienta.


No wiesz, nie każdy może sobie pozwolić na z-5500 :). Fajny wybór do kompa, imo jeden z lepszych zestawów głośników ze średniej półki aktualnie na rynku.

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 gru 2009, 12:16 
Cytuj  
Wszystko warto rejestrować po zakupie.
Nie jeden raz dostałem od producentów gadżety. Niektóre reklamowe, niektóre użyteczne :)


_________________
Obrazek

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 1 gru 2009, 13:11 
Cytuj  
Pochwal sie od jakich to zaczne rejestrowac :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.