MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Acer https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=33354 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rafgate [ 25 kwi 2009, 07:57 ] |
Tytuł: | Acer |
Panowie prosił bym o opinię na temat lapa Acer 7730g parametry to Technologia Intel® Centrino 2 z procesorem Intel® Core™ 2 Duo T6400 (2,0 Ghz,FSB 800 MHz, cache L2 2 MB), matryca TFT 17" WXGA+ CB, pamięć operacyjna3 GB RAM DDR3, dysk twardy 320 GB, karta grafiki GeForce 9600MGT z pamięcią1024 MB (max. 2303MB z technologią TurboCache™ ), nagrywarka DVD SuperMulti(DL), czytnik kart pamięci 5-in-1, kamera internetowa, 4 porty USB 2.0, systemgłośnikowy 2.1 z wbudowanym głośnikiem niskotonowym, certyfikat Dolby®Home Theater®, wyjście HDMI, wyjście S/PDIF, EasyPort IV, ExpressCard™/54,bezprzewodowa karta sieciowa Wireless LAN a/b/g, system operacyjny Windows® Vista™ Home Premium. cena za niego to 3k zl prawie warto go kupować ??? czy acery są kłopotliwe itp proszę o opinie pozdrawiam |
Autor: | RufeN [ 25 kwi 2009, 13:09 ] |
Tytuł: | |
maja dosyc klopotliwy serwis jak cos sie skopie - to poswiadczy pewnie wiekszosc osob, ktorym cos sie z lapem dzialo zlego. |
Autor: | rafgate [ 25 kwi 2009, 14:20 ] |
Tytuł: | |
kłopotliwy czyli ???? a co z resztą ? wykonanie sterowniki itp |
Autor: | Oyci3C [ 25 kwi 2009, 16:23 ] |
Tytuł: | |
Acer = loteria. Jednym dziala przez 2-3 lata (jak mi) i potem pada, nie ma sensu nawet naprawiac. Wyciagnalem tylko hdd, ram, naped. Inni posuwaja z Acerami to serwisu z czestotliwoscia sraczki. Dlaczego klopotliwy? Bo z tego co pamietam nie ma serwisu w PL tylko Slowacja/Czechy no i trzeba od cholery czekac na naprawe. Nie wiem czy bylbys zadowolony dostac notka po 1-2 miesiacach czekania i po tygodniu wyslac go ponownie. |
Autor: | Oyci3C [ 25 kwi 2009, 16:25 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): Kup sobie Dell'a.
</thread> Jak najpowazniej mowie. Tez tak myslalem, ze kupie. Ale nie kupie. Ogolnie psuja sie i taka opinie dostalem od goscia, ktory nimi handluje. Dodatkowo kolezanka swojego XPS poraz 3ci wyslala do serwisu. Wczesniej: padlo chlodzenie, padla plyta. Teraz nie wiadomo ale po odglosach dochodzacych z wnetrzna mozna wywnioskowac, ze cos ODPADLO. W Polsce nie ma takiego fajnego serwisu jak w UK Robanall, ze gosc wpada z walizeczka, a w srodku czesci zamienne z ktorych zlozylbys 10 nowych notkow. |
Autor: | Zychoo [ 25 kwi 2009, 16:54 ] |
Tytuł: | |
No to jaki sie nie psuje? |
Autor: | Morgul [ 25 kwi 2009, 16:56 ] |
Tytuł: | |
zepsuty |
Autor: | Xanth [ 25 kwi 2009, 17:38 ] |
Tytuł: | |
Mam w firmie ponad 120 Delli roznych modeli i serwisowane byly moze z 4 sztuki (nie licze tych, ktore zostaly uszkodzone przez userow). W tym swiezo kupiony XPS 1340, ktory przyjechal z walnieta plyta glowna. I tu wlasnie wygrywa serwis Della nad innymi - jeden telefon i najpozniej nastepnego dnia mam serwisanta u siebie, ktory wymienia czesci w mojej obecnosci na nowe. Nie chce miec innego laptopa niz Dell ![]() X. PS. Naprawde warto doplacic te 100 zet i miec opcje serwisowa "dnia nastepnego w siedzibie klienta" Oyci3C napisał(a): W Polsce nie ma takiego fajnego serwisu jak w UK Robanall, ze gosc wpada z walizeczka, a w srodku czesci zamienne z ktorych zlozylbys 10 nowych notkow.
Nieprawda. Ja mam tak serwisowane laptopy. Della ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 26 kwi 2009, 12:52 ] |
Tytuł: | |
Hmmm to oplata roczna czy do modelu? |
Autor: | Xanth [ 26 kwi 2009, 13:34 ] |
Tytuł: | |
Na czas gwarancji. Ja zawsze biore pakiet na 3 lata z naprawa w siedzibie (dluzej nie ma sensu, bo mamy w firmie plan wymiany laptopow co 3 lata, uprzedzajac pytania, prawo pierwokupu po wymianie ma pracownik ktory uzywal i zazwyczaj z tego korzysta, bo sprzet jest odsprzedawany za grosze). X. PS. Jesli laptop ma pracowac w trudnych warunkach (szczegolnie czesto przewozony) to warto pomyslec o "Complete care" od nieszczesliwych wypadkow i kradziezy (mozna kupic osobno). Jak ukradna albo ci sie utopi, to dostaniesz nowego ![]() Mowa oczywiscie o Dellu, nie mam pojecia jak to wyglada u innych producentow (znaczy wiem, jak wygladalo w Fujitsu-Siemensie, i tylko dlatego z nich zrezygnowalismy, bo mieli uslugi gwarancyjne i pogwarancyjne do dupy. Z Dellem jest inaczej, raz ze serwis jest bardzo dobry i szybki, dwa- mamy dobre upusty na zakup, po 3 latach scislej wspolpracy na niektore modele daja nam nawet do 60% taniej. Warunek: kupowac bezposrednio w Dellu, omijajac posrednikow). |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |