MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Support logitecha ponownie > all https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=34961 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Pieszczoch [ 27 lis 2009, 15:05 ] |
Tytuł: | Support logitecha ponownie > all |
Dzisiaj spalił mi się panel od głośników z-5500 po prawie 5ciu latach użytkowania i zadzwoniłem do ich supportu. Ogólnie już się zmartwiłem, ponieważ gwarancja już mineła a logitech nie sprzedaje paneli. Już zaczełem szukać na allegro tej części i w międzyczasie dostałem taki mail (fragment): Szanowny Panie Piotrze. Dziękujemy za przesłanie zdjęcia z uszkodzonym produktem. Z przyjemnością pragniemy Pana poinformować, że po rozważeniu wszystkich okoliczności sprawy po uprzedniej konsultacji z kierownictwem, firma Logitech zdecydowała się na wymianę wadliwego Panelu Streowania do modelu Z5500. Nowy Panel otrzyma Pan jako prezent od naszej firmy. Cenimy sobie iż jest Pan lojalnym klientem naszej firmy i zachęcamy do dalszego korzystania z produktów naszej marki. Zamówienie powinno zostać zrealizowane w ciągu kolejnych 7-14 dni roboczych. Nowy Panel Setrujący został przesłany na podany przez Pana adres: Piotr ----------- ----------------- ----------------- Mamy nadzieję, że nowy komponent rozwiąże wcześniejszy problem i życzymy miłego użytkowania. Poprostu padłem, mity i plotki nt. supportu logitecha w moim przypadku stały się prawdą - najlepszy support ever ![]() PS. Tak chce sie podzielic tym i zrobic im reklame, takie czegoś poprostu jeszcze nie widzialem. |
Autor: | QFC [ 27 lis 2009, 15:28 ] |
Tytuł: | |
tak btw . rejestrowales produkty logitech na ich stronie ? wracajac do tematu to jestem w szoku ![]() |
Autor: | RufeN [ 27 lis 2009, 16:05 ] |
Tytuł: | |
e, no wlasnie, rejestrowales u nich sprzet na stronie? zawsze zlewalem takie rzeczy,ale jesli ma mi to pomoc w przyszlosci to zarejestruje na siebie caly sprzet logitecha z chaty ;d |
Autor: | Sobtainer [ 27 lis 2009, 16:45 ] |
Tytuł: | |
No ja Wam powiem, że kiedyś spadła mi doniczka na laptopa Sony Vaio. Padł dysk, rys żadnych nie było. Wysłałem do nich, dostałem po 2 dniach laptopa z powrotem!! wyczyszczonego, wymieniony dysk, 2 szmatki do czyszczenia laptopa gratis i ogromny list z przeprosinami że się tak stało ![]() Teraz mam amplituner yamahy w serwisie, ciekawy jestem co yamaha zrobi ![]() ![]() |
Autor: | Poziomka [ 27 lis 2009, 17:39 ] |
Tytuł: | |
Ja caly czas uwazam ze warto rejestrowac kazdy produkt nawet jesli to jest klawiature lub myszka za 100zl. A logitech ma jeden z lepszych supportow, cos jak evga. Po prostu dbaja o swoja reputacje i o klienta. |
Autor: | Pieszczoch [ 27 lis 2009, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Ogolnie to dzisiaj rejestrowalem produkt i bylem zaskoczony ze po jednym produkcie uwazaja mnie za lojalnego klienta. |
Autor: | Sobtainer [ 27 lis 2009, 19:15 ] |
Tytuł: | |
Pieszczoch napisał(a): Ogolnie to dzisiaj rejestrowalem produkt i bylem zaskoczony ze po jednym produkcie uwazaja mnie za lojalnego klienta.
No wiesz, nie każdy może sobie pozwolić na z-5500 ![]() |
Autor: | Toll [ 1 gru 2009, 12:16 ] |
Tytuł: | |
Wszystko warto rejestrować po zakupie. Nie jeden raz dostałem od producentów gadżety. Niektóre reklamowe, niektóre użyteczne ![]() |
Autor: | QFC [ 1 gru 2009, 13:11 ] |
Tytuł: | |
Pochwal sie od jakich to zaczne rejestrowac ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |