MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Support logitecha ponownie > all
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=34961
Strona 1 z 1

Autor:  Pieszczoch [ 27 lis 2009, 15:05 ]
Tytuł:  Support logitecha ponownie > all

Dzisiaj spalił mi się panel od głośników z-5500 po prawie 5ciu latach użytkowania i zadzwoniłem do ich supportu.
Ogólnie już się zmartwiłem, ponieważ gwarancja już mineła a logitech nie sprzedaje paneli. Już zaczełem szukać na allegro tej części i w międzyczasie dostałem taki mail (fragment):

Szanowny Panie Piotrze.

Dziękujemy za przesłanie zdjęcia z uszkodzonym produktem.
Z przyjemnością pragniemy Pana poinformować, że po rozważeniu wszystkich okoliczności sprawy po uprzedniej konsultacji z kierownictwem, firma Logitech zdecydowała się na wymianę wadliwego Panelu Streowania do modelu Z5500. Nowy Panel otrzyma Pan jako prezent od naszej firmy. Cenimy sobie iż jest Pan lojalnym klientem naszej firmy i zachęcamy do dalszego korzystania z produktów naszej marki.

Zamówienie powinno zostać zrealizowane w ciągu kolejnych 7-14 dni roboczych.
Nowy Panel Setrujący został przesłany na podany przez Pana adres:

Piotr -----------
-----------------
-----------------

Mamy nadzieję, że nowy komponent rozwiąże wcześniejszy problem i życzymy miłego użytkowania.


Poprostu padłem, mity i plotki nt. supportu logitecha w moim przypadku stały się prawdą - najlepszy support ever :D

PS. Tak chce sie podzielic tym i zrobic im reklame, takie czegoś poprostu jeszcze nie widzialem.

Autor:  QFC [ 27 lis 2009, 15:28 ]
Tytuł: 

tak btw . rejestrowales produkty logitech na ich stronie ?

wracajac do tematu to jestem w szoku :)

Autor:  RufeN [ 27 lis 2009, 16:05 ]
Tytuł: 

e, no wlasnie, rejestrowales u nich sprzet na stronie? zawsze zlewalem takie rzeczy,ale jesli ma mi to pomoc w przyszlosci to zarejestruje na siebie caly sprzet logitecha z chaty ;d

Autor:  Sobtainer [ 27 lis 2009, 16:45 ]
Tytuł: 

No ja Wam powiem, że kiedyś spadła mi doniczka na laptopa Sony Vaio. Padł dysk, rys żadnych nie było. Wysłałem do nich, dostałem po 2 dniach laptopa z powrotem!! wyczyszczonego, wymieniony dysk, 2 szmatki do czyszczenia laptopa gratis i ogromny list z przeprosinami że się tak stało :).

Teraz mam amplituner yamahy w serwisie, ciekawy jestem co yamaha zrobi :). Spaliła mi się końcówka mocy, ciekawe czy wymienią tą część czy dadzą nowy amplituner :). Dam znać.

Autor:  Poziomka [ 27 lis 2009, 17:39 ]
Tytuł: 

Ja caly czas uwazam ze warto rejestrowac kazdy produkt nawet jesli to jest klawiature lub myszka za 100zl.
A logitech ma jeden z lepszych supportow, cos jak evga.
Po prostu dbaja o swoja reputacje i o klienta.

Autor:  Pieszczoch [ 27 lis 2009, 18:39 ]
Tytuł: 

Ogolnie to dzisiaj rejestrowalem produkt i bylem zaskoczony ze po jednym produkcie uwazaja mnie za lojalnego klienta.

Autor:  Sobtainer [ 27 lis 2009, 19:15 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
Ogolnie to dzisiaj rejestrowalem produkt i bylem zaskoczony ze po jednym produkcie uwazaja mnie za lojalnego klienta.


No wiesz, nie każdy może sobie pozwolić na z-5500 :). Fajny wybór do kompa, imo jeden z lepszych zestawów głośników ze średniej półki aktualnie na rynku.

Autor:  Toll [ 1 gru 2009, 12:16 ]
Tytuł: 

Wszystko warto rejestrować po zakupie.
Nie jeden raz dostałem od producentów gadżety. Niektóre reklamowe, niektóre użyteczne :)

Autor:  QFC [ 1 gru 2009, 13:11 ]
Tytuł: 

Pochwal sie od jakich to zaczne rejestrowac :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team