mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 22 paź 2011, 12:10 
Cytuj  
zaczne ze jestem totalnie zielony, moja ostatnia i pierwsza konsola jesli tak to mozna nazwac byl pegazus a pozniej taki inny jakby klon pegazusa (taki szare pudelko) i tyle w temacie..
i teraz jakos za tydzien lub 2 pomyslalem ze mozna by kupic sobie cos do pogrania..
i pytanie co..

Nie wiem nawet co teraz jest na fali, i co jest co, jakies xboxy ps3 slimy kinecty-dla mnie czarna magia:)
Wiec jaka konsolke warto kupic , na co jest wiecej tytulow, w lepszej jakosci (o ile jest jakas roznice) -
i ile takie cos kosztuje, na co zwracac uwage, jaki dysk wybrac no generalnie wszystko czym sie kierowac przy wyborze i kupnie..

wiem wiem sa rozne arytuly w sieci etc, ale lepsza opinia bezposrednio od 'graczy' :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2011, 12:24 
Cytuj  
ja bym kupil ps3 i dark souls, ale sam nie wiem ktory ps3 i jakie ma znaczenie ich pojemnosc czy np. 160 GB to malo dla paru gierek itp. ;p

to sie dolacze, jakbym chcial kupic używke to na co uważac?


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2011, 12:27 
Cytuj  
Chcesz dobre gry singleplayer - Playstation 3.
Chcesz grać z ludźmi z tego forum - Playstation 3.
Chcesz mieć lepszy hardware w konsoli - Playstation 3.
Chcesz mieć Bluraya - Playstation 3.
Chcesz kupować z ludźmi gry za 1/5 ceny - Playstation 3.
Chcesz kupować gry samemu za 1/5 ceny - Xbox 360.
Chcesz mieć lepszy software w konsoli - Xbox 360.
Chcesz dobre gry multiplayer - Xbox 360.
Chcesz piracić - Xbox 360/Wii/Playstation.
Chcesz party games/gry dla dzieci za bezcen - Wii.
Pozatym:
Na Playstation 3, trzeba instalować gry. Dość długo to trwa.

Takie suche fakty, niektóre subiektywne lekko.