MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Git. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=43899 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Oyci3C [ 22 lut 2014, 14:52 ] |
Tytuł: | Git. |
Cz3. No więc krew mnie już zalewa bo dostaję sprzeczne informacje. Chodzi mi o to, że w swoim repo Git mam kilka subfolderów (min. frontend, backend, services). Na jednej zdalnej maszynie chciałbym zrobić zwykły pull tylko części backend gdzie w locie odbywa się kompilacja i uruchomienie. Z tego co gugle mi mówią nie ma tak łatwo, że można sobie z brancha wyjąć jeden folder i go pull/clone olewając całą resztę. Inne gugle mówią jakieś herezje, że można. Ktoś się już tak bawił i w kilku słowach opowie? Chodzi mi o bardzo podobny zabieg jak w SVN, że sobie browsowałem repo w jakiejś zdalnej lokalizacji i wybierałem elemen, który zaciągałem. Działało. Powrót do SVN nie wchodzi w grę bo śmierdzi pindolem. |
Autor: | Oyci3C [ 22 lut 2014, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Whatever, git sparse checkout. |
Autor: | giwera [ 24 lut 2014, 15:09 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
nie jest to mozliwe. moglbys zrobic submodule ale to doda extra level of complexity i generalnie nie jest zalecane |
Autor: | Oyci3C [ 24 lut 2014, 15:18 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Jest, napisalem przeciez sparsecheckout. |
Autor: | giwera [ 24 lut 2014, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
no tak, ale tylko jesli commitow nie planuejsz robic no w sumie jesli tylko do builda to potrzeba to pweni nie potrzbeujesz commitowac:) |
Autor: | Oyci3C [ 24 lut 2014, 15:24 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Dokladnie o to mi chodzilo |
Autor: | Czarek69 [ 24 lut 2014, 23:26 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Co ja czytam? Nie no kliknąłem temat zupełnie przypadkiem i chyba pierwszy raz w internetach natknąłem się na coś czego kompletnie nie rozumiem MUSIAŁEM TO NAPISAĆ, WYBACZCIE |
Autor: | Oyci3C [ 24 lut 2014, 23:37 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Oh boy :( |
Autor: | Piszpan [ 25 lut 2014, 10:30 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
to takie nerdowskie gadki o seksie. |
Autor: | Oyci3C [ 25 lut 2014, 10:48 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
No ba, trzeba czasami trochę fetyszu zarzucić. Np. teraz walczę z tym, że jakiś kretyn kiedyś wymyślił, że będzie sobie czas w bazie zachowywał w postaci wartości real żeby było mu łatwiej dodawać i odejmować............. high five. |
Autor: | kamilus [ 25 lut 2014, 12:55 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Na chuj jako real? Jako integer jak najbardziej bym zrozumiał, bo w większości baz konwersja na date jest trywialna, szczególnie, że oracle daty i tak trzyma jako integer, a reprezentuje jako datę. |
Autor: | Oyci3C [ 25 lut 2014, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Nie wiem, nie mam pojęcia, nie wnikam - francuzi. |
Autor: | Oyci3C [ 12 mar 2014, 16:27 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Wrzucę tu a nóż.. Czy ktoś integrował się z eNova? :e |
Autor: | Nukh [ 13 mar 2014, 14:50 ] |
Tytuł: | Re: Git. |
Nie, ale integracja z jakimś customowym gównem zawsze ssie jajka. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |