w low secu to jest bardziej wolna amerykanka, przepierdalają się gangi w tą i z powrotem, a jakiegoś gotowego cookie fitu nie ma np. w battleclinic albo coś?
generalnie w pvp masz kilka itemów, które pozwolą zatrzymać statek przed spierdoleniem
-warp disruptor, przepalony zasięg około 28km- blokuje możliwość warpu statku
-warp scramble około 11km - blokuje możliwość warpu statku oraz nie pozwala na użycie napędu mwd (tego co daje kilkaset procent speeda)
każdy z tych modułów ma Warp Scramble Strength, warp disruptor 1, a warp scramble 2. Każdemu statekowi za wyjątkiem transportowych tier2 i super kapsów, można zablokować skok warp disruptrem, ale jak ma wcs(warp core stabilizer) to trzeba mieć siłę warp scrambla o 1 większą, więc takich warp disrutprem już nie zatrzymasz statek, który ma wcsa.
(to tak ogólnie mówiąc, bo jeszcze są drogie, frakcyjne warp disrupty i scramble i mają różne siły i zasięgi + niektóre statki mają bonusy do zasięgu)
Generalnie jesteś daleko od ogarniania evki ;P, ale nie mam siły i nie czuje się kompetentny do walenia wall of text o grze, w którą nie gram już od roku prawie i nie widzę żadnych szans na powrót.
Nie wiem czy nie prościej nie będzie jednak zapytać trolli na eve-centrala.com.pl w noobgarten. Może ktoś ci jakimś cudem sensownie odpowie, a nie tylko walnie jakiś spam/chamski tekst, ja o eksploracji nie mam zielonego pojęcia. Jeśli w low to generalnie skaner kierunkowy trzeba mieć na wierzchu z filtrem ustawionym na proby i skanować/sprawdzać czy ciebie nie szukają, a jeśli proby są w pobliżu zbierasz menele i wynosisz się z lokacji i już do niej nie wracasz.
W low na eksploracjach to się widywało bcki, bsy i t3. Nie przypominam sobie, żeby ktoś miał wcsa. Generalnie samo koxanie eksploracji? (radary? itp) to pół biedy jak spamujesz skaner kierunkowy, ale samo przelatywanie między systemami i przeżycie to inny problem
.