mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 160  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2015, 18:37 
Cytuj  
Proteus
http://community.eveonline.com/releases/proteus/


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2015, 18:49 
Cytuj  
Wejdzcie z fit browser z okna fitowania i corporation fits. Tam zapisałem z 10 prostych fitow.


_________________
psn

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 sty 2015, 02:40 
Cytuj  
Komuś jeszcze EvE odwalało numery ? Tak po 24-tej ?
Normalnie masakra, co 5 min. diconecta dostawałem :[


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2015, 07:09 
Cytuj  
Xanth, mam cos co sprawi, ze bedziesz chcial znowu latac:
http://imgur.com/4t8BmFw
http://www.reddit.com/r/Eve/comments/2r ... onscombos/

:D


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2015, 17:05 
Cytuj  
December 2014 Nullsec Recap: http://youtu.be/fN9ExUY5zUM


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2015, 11:03 
Cytuj  
kiedy można zainstalować jump clona? Gdy ma się standing do corpo powyżej 8.0?
I jak to w sumie działa? wskakuje do jump clona, gine i wracam do poprzedniego ciala?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2015, 11:44 
Cytuj  
jump clone nie ma żadnego związku z umieraniem.

Jak umrzesz zawsze trafiasz tam gdzie ustawiłeś za 100k isk Home Station

załóżmy że masz jump klony w stacjach A i B
jesteś w stacji C, wysiadasz ze statku, jesteś capsułą, pauzujesz learning skili, wybierasz jump clona w stacji A lub B i robisz JUMP (skaczesz przykładowo do B).

Po skoku resume learningu i wsiadasz do statku (twoje 2 jump klony są w stacjach C i A) ty jesteś w stacji B

o standach nic nie powiem bo mam po 4 jump clony od lat.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 sty 2015, 11:58 
Cytuj  
Żeby zrobić jump klona, trzeba mieć standing powyżej 8 (ty lub twój korp) w korpie, który jest właścicielem stacji z klonownią.

X.

PS. Można też zrobić jump klona na zaprzyjaźnionym capitalu z klonownią i potem przenieść klona na stację docelową ;)


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2015, 19:38 
Cytuj  
EvE
http://www.mmogames.com/gamearticles/mm ... ll-awards/
Best PvP in an MMO
Best Sandbox
Best MMO


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2015, 22:19 
Cytuj  
W czym caldari robi dedy 4/10 ? drake czy jakis hac ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2015, 23:11 
Cytuj  
druzil napisał(a):
W czym caldari robi dedy 4/10 ? drake czy jakis hac ?


Cytuj:
i use a caracal for 4/10 DEDs.

lows

3 x BCU II
1x DCU

meds

1 x Named 10 MN After Burner
1 x LSE II
2 x Active hardners (switch em to match rats dmg profile ,use metas if CPU is a problem)
1 x Target Painter

High

5 x HML II

Rigs

3x Medium core field extenders

DPS with my skills that includes missile support skill to lvl 4 and cruiser lvl 4 and 3% implants:
Faction missiles 263 at 76 km range
Fury missiles 310 at 58 km...mostly used to take out overseer stuctures.

This one works perfect for me.....Mul zatah Monastery, Sansha nation occupied mining colony and Angel occupied mining colony posed no problems just kill first room and snipe the overseer in the second one.
Haven`t done a phi-outpost in this yet...

Hope this helps


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2015, 07:38 
Cytuj  
Dzieki, ale wyglada na to ze on skanuje innym statkiem a czysci drugim. Jest to szalenie nie efektywne bo chetnych na dedy jest w hi-secu multum, a switch na inny ship zabiera sporo cennego czasu.
Wracajac do tematu szukam czegos co wyskanuje i wyczysci :)
Widze jakies fity na drake ale nie wiem czy to jest optymalny statek (za szybko nie lata)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 sty 2015, 14:18 
Cytuj  
Jak jest na gate postawiony Babel, to w jakiej odległości od bramy wyrzuci mnie Z warp?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 sty 2015, 18:08 
Cytuj  
Zależy z której strony lecisz. Bańki się stawia zazwyczaj na popularnej trasie z kierunku innego gate. Zasadą jest, że jak przeskoczysz gate, to warpujesz na jakaś planetę, a dopiero potem na docelowe gate, nigdy bezpośrednio ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2015, 18:30 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Jak jest na gate postawiony Babel, to w jakiej odległości od bramy wyrzuci mnie Z warp?
Banke ustawia sie w dowolnym miejscu w przestrzeni i tam się zatrzymasz. Tam gdzie ją ktoś postawi tam jest.
Czasami 20 baniek jest wokoło stacji.

Zwykle ja się ustawia ze 100km za bramą na którą lecisz i na niej się zatrzymasz.

@x
Generalnie tak jest ale chodzi o to że stawia się banie na gate przy którym nie ma nic w odległości plus 15au nie ma jak jej przeskanowac.
Dlatego tak dobrze mieć bookmarki zrobione wcześniej tam gdzie się lata.
Dlatego mam ich setki.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 sty 2015, 18:42 
Cytuj  
No tak jak ja. Nigdy nie warpuję bezpośrednio z gate do gate ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2015, 18:44 
Cytuj  
Zwykle robiłem sobie jakimś noob altem bmki na 1au albo 300km od gate.
Na bmke i directional scanner na gate.

Pamiętajcie że banie widać na skanerze


_________________
psn

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 sty 2015, 22:31 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Zależy z której strony lecisz. Bańki się stawia zazwyczaj na popularnej trasie z kierunku innego gate. Zasadą jest, że jak przeskoczysz gate, to warpujesz na jakaś planetę, a dopiero potem na docelowe gate, nigdy bezpośrednio ;)

X.

Widać, nie zrozumieliście o co mi chodzi:
Jest 4-6 baniek w koło GATE - czyli jak przeskoczę z innego systemu i wywali mnie 15km od gate to jestem w jednej z baniek. Jak dobrze zakombinuję i będę miał trochę szczęścia to odlecę od baniek i na spokojnie zrobię warp na jakąś planetę.
Jeśli będę chciał powrócić tym samym gate-m to czy banka pozwoli mi na znalezienie sie tuż przy gate zanim mi przerwie warp, czy wyladuję przy zewnętrznej jej krawędzi z dala od gate ?

To, że ustawiają bańki na kursach pomiędzy gate-ami oraz czasami planetami to wiem, nie o to się pytałem.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2015, 22:38 
Cytuj  
bańkę ustawia się za gate (sorry ale dalej nie rozumiem chyba pytania)
banki sa zwykle okolo 100km od gate i tam cie łapią

Cytuj:
To catch a warping ship the bubble must be setup as follows:
- The ‘device’ generating the bubble (anchored item, hictor, or dictor) must be ongrid [1] with the warp destination;
- The bubble sphere must intersect the warp path, or a straight line extrapolation of the warp path continued in the direction of the warp (perhaps with a 5-degree fudge factor but I am not sure of that);
- The bubble must be active before the warp was commenced; and
- The warping ship is not an interdiction nullifier equipped strategic cruiser.

When these four factors are satisfied the warping ship concludes their warp at the edge of the bubble that is nearest to where the line of their warp intersects the sphere of the bubble..

The critical issue that OP seems to be asking about is the first of the conditions I mentioned above. The location of the bubble is not a matter of distance (in km) but is very importantly a matter of grid … the bubble device needs to be ongrid with the warp destination.

A gate warp stop bubble (for example), placed to pull someone out of warp before their intended outgate destination, can be effective many thousands of km from that outgate providing the bubble is still ongrid with the outgate. Theoretically it is possible to place a working bubble in mid-space between gates, but the effort required to implement that degree of gridfu is simply prohibitive. Several thousand km is not such a drama if you really want to try.


[1] Ongrid = on the same grid as

Grid is that volume of space within which two ships are able to see each other on overview. It’s kind of an eve analogue to the hexagonal lattice that marks classical wargame boards. If you can see another ship in your overview then you and that ship are on the same grid. It is possible to be very close (e.g. 1km from) another uncloaked ship and not be able to see it on your overview if that other ship is on another grid*.

A few facts about grid

In eve the grid is a 3-dimensional construct and it is dynamic. A grid does not exist until an object (e.g. ship, planet, cosmic anomaly) comes into existence, either thru warping to that location in space, being placed there, or spawning there. Generally a new, or virgin, grid is roughly spherical with dimensions that appear to vary with the nature of the object spawning the grid (I’m still working on those details, but grid measurement is a bit like trying to ascertain the health of Schrodinger's cat).

Grid size and shape can be altered by player activity. This process has come to be known as gridfu (pron gridfoo and probably a contraction of Grid-****-Up) and is very well described in the old GFS / GARPA manual – Well worth the read if you wish to learn about grid. Google is your friend.

A grid can be expanded in any direction and all directions, seemingly forever within the constraints of the expansion method and time available between downtimes. A grid can be contracted in any direction, but not all directions. The limiting factor for grid reduction appears to be a hard lower volume for a grid, so if you reduce the grid size too far in most directions it will bulge out in other directions. There also appears to be a semi-fixed minimum dimension of the grid associated with 'fixed' items such as stargate. That distance is somewhere around 140-160km from the fixed item. A grid that you spawn and leave, perhaps by dropping a can at a safespot and going away, can be manipulated to have quite short dimensions (e.g. 30km) in some, but not all, directions.
Two neighbouring grids cannot merge – one can despawn and that volume of space can be incorporated into the other by expanding it, but you cannot force the merging of two adjacent grids while they still exist as grids (downtime is different in that all objects are respawned after downtime … so two items that may be on separate grids before downtime are often on the same grid after downtime, if they’re close enough).

A cloaked ship is not decloaked by coming close to an object if that object is on another grid.

It is possible prosecute attacks between grids, but that's not a grid-101 topic.


_________________
psn

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 sty 2015, 01:20 
Cytuj  
nie wiem jak daleko stawia się bańki. Wiem na tomiast, że jak się pojawiłem w systemie to wokół bramy były banki - cholernie duże, co powodowało, że pojawiając się ok 15 km od bramy musiałem jeszcze spory kawałek przelecieć aby się z tych bąbli wydostać.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 160  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.