U mnie w systemie alliancowym mamy Dark Orche. Oranie tego daje grube miliony na koncie na godzine. Co do kopania w 0.0 to jest prosta sprawa: robicie gang 3 ludzi 1BS, 1 barka najlepeij t2, 1 hauler. Najpierw do pasa leci koleś w BS i tankuje spawna (nie ma potrzeby go rozwalać, bo to utrudnia sprawę), potem wlatuje barka i kopie co chce i ile chce co jakiś czas wpada koleś iteronkiem i zwozi towar.
Co do kopania barką to najlepszy jest HULK + Harvestery drony. Wtedy mówi się już o kilkudziesięciu M na godzinę.
Ratting w 0.0 potrafi przynieść nawet więcej pieniążków niż kopanie. Bo jak się postarasz i troszku pofarmujesz spawny to możesz mieć naprawdę duże pieniążki za bounty + loot.
A co do handlu to ja preferuję wywóz sprzętu z 0.0 do empire i tam sprzedaż. Niektóre rzeczy są mocno drogie w empire a często dostepne w 0.0 (np 1600mm Rolledd Tungsten Plates).
Jeśli chodzi o przewóz bardzo cennego towaru na odległość to besprzecznie najlepszy i najpewniejszy (prawie 100% pewności dotarcią na miejsce docelowe z towarem) dają carriery. Są w stanie zabrać nawet do 35-40 km3 towaru, a transport trwa sekundy
Co więcej w przypadku ataku na nie są w stanie bronić się wręcz rewelacyjnie (5-15 BC jako ochrona
), i możliwośc tankowania obstrzału nawet 4-5 BS.
Co do handlu w empire to ja często spotykam się z sytuacją że ktoś np sprzedaje jakieś goods powiedzmy za x, a 2 systemy dalej (2j) jest ktoś kto skupuje za x+100-500. Kilkakrotnie jako noob zarobiłem na takich operacjach sporo M w ciągu krótkiego czasu. Czasami zdarza się (mi się zdarzyło), że wystarczy skoczyć do innego regionu i cena potrafi być nawet 2-3 większa od ceny zakupu. Wtedy wystarczy tylko dać buy order na sporą ilość jakiegoś towaru na krańcu regiony (1j od tego z wyższą ceną) a ludzie sami dowiozą ci towar. Wtedy wystarczy tylko skoczyć jeden jump i jest kaska. Maksymalna przebitka jaka mi się trafiła to 400%