mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 160  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 17:58 
Cytuj  
Jedna z fajniejszych stronek z opisanymi misjami - http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports

Ktos tu pytal gdzies o typy dmg. Tabelka ktora 20% pilotow ma w personal info (zeby szybko znalezc^^).

Cytuj:
* Angel: All types, although mostly kinetic and explosive.
* Amarr Navy: EM and thermal.
* Ammatar Navy: EM and thermal.
* Blood: EM and thermal.
* Caldari Navy: Kinetic and thermal.
* Centii: EM and thermal.
* Coreli: Kinetic and thermal.
* Corpii: EM and thermal.
* Domination: All types, mostly kinetic and explosive.
* Gallente Navy: EM and thermal.
* Gist: All types, mostly kinetic and explosive.
* Gurista: Kinetic and thermal.
* Khanid: EM and thermal.
* Mercenary: All types.
* Mordus: Kinetic and thermal.
* Odamian: Kinetic and thermal.
* Pith: Kinetic and thermal.
* Rogue drones: All types.
* Republic fleet: All types, mostly kinetic and explosive.
* Sansha: EM and thermal.
* Serpentis: Kinetic and thermal.


Main Damage types to use on npc factions:

* Guristas - Kinetic
* Serpentis - Thermal
* Mordus - Thermal & Kinetic
* Blood - EM & Thermal
* Sansha - EM & Thermal
* Angel - Explosive
* Mercenary - Thermal
* Corpum - EM & Thermal
* Gist - Explosive


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 19:38 
Cytuj  
Ja mam lepszą :P
Do wklejenia w config.ini EFT:

Kod:
DamageProfile=Gurista,0,570,3504,0
DamageProfile=Angel,480,0,719,3058
DamageProfile=Sansha,1945,1598,0,0
DamageProfile=Serpentis,0,1627,1320,0
DamageProfile=Blood raider,613,570,60,0
DamageProfile=Gallente federation,25,781,1127,0
DamageProfile=Minmatar republic,615,310,815,1633
DamageProfile=Amarr empire,1204,1349,0,0
DamageProfile=Caldari state,0,795,944,0
DamageProfile=EoM,0,618,1718,0
DamageProfile=Mercenaries,90,634,424,108
DamageProfile=Rogue Drones,86,91,281,964


Pozwala całkiem dobrze dobrać tanka na misje. Klikając prawym na wartości defensa w EFT możemy sobie wtedy sprawdzić nasz tank przeciwko wybranym npcom.


NeX napisał(a):
Oczywiście statystyka statystyką, ale zawsze trzeba brać pod uwagę okoliczności misji np jakieś Darkany, które walą w ciebie torpedami EM zamiast normalnego dla nacji Explosiv, czy własny statek, który jest na long i npece explo pomimo dużego udziału nie zagrażają mu zbytnio, bo mają zasięg rzędu kilku kilometrów na BSach. Wtedy warto skoncentrować się bardziej np na drugorzędnym damage z misji zadawanym np przez support.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 19:43 
Cytuj  
a chyba juz wiem ;-p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2008, 19:48 
Cytuj  
To jeszcze NPC ships DB.
Wypisane rodzaje dmg (bo jak xarthias wspomnial, czasem zdarzaja sie irytujace wyjatki od reguly) i dodatkowe moduly statkow.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 09:25 
Cytuj  
bede wdzięczny za konkretną odpowiedz na pytanie o różnice pomiędzy szukaniem shipów za pomocą scanning probes i directional scanner

przeczytałem kilka guidów, filmów, pytałem się ludzi. brak mi praktyki i skilli i nie moge pojąć jakie są ograniczenia szukania shipów kierunkowym skanerem, że szuka ich się też sondami.

odróżniam rodzaje probes - zasięgi i która jest do szukania czego.


_________________
psn

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 09:43 
Cytuj  
Directional skan podaje ci wszystkie obiekty w 'stozku', jak jakis statek jest na przyklad na planecie to mozesz tak ustawic kąt/zasieg skanera, ze wyswietli ci tylko planete i ten ship. Natomiast jesli ship nie jest przy jakims obiekcie widocznym na skanerze (w safespocie) to go tym sposobem wyskanujesz, ale nie skoczysz do goscia, bo skoczyc mozesz tylko na 'cos' (planeta,moon,pasek,stacja).

Recon probe launchery dzialaja tak, ze w zaleznosci od skila i farta trafisz nawet na typa w SS.
Prawde mowiac nie wiem dokladnie jak to dziala, bo nigdy sie tym nie zajmowalem (mamy w gangu skanowacza innego zazwyczaj), ale pewnie tak samo jak normalna exploracja, tylko szybciej skanuje.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 09:48 
Cytuj  
hmm, ale directrional scanner możesz ustawić na 360 i wtedy działa dokładnie wszedzie naokoło

z SS jest chyba tak że robi się SS na ponad 14AU od czegokolwiek i nic cie nie wyskanuje - kwestia zasięgu (sam sobie sprawdzasz w SS czy coś widzisz na skanerze jak nic to oni tez ciebie nie widzą)

przydałby mi się konkretny filmik jak ktoś kogoś namierza. nie czaje po cholere mam używać skanera kierunkowego jak moge 360 albo sond (pomijam że do sond trzeba mieś shipa i sprzet) :har:

co do predkości są 2 rodzaje launcherów - jedne szybciej skanują ale cieżej się je fituje.

coś mi świta że może directional jest po to żeby podwarpować do kogoś jak najbliżej bo możesz znaleźć kierunek w którym się znajduje i odległość mniej wiecej i warpować na coś innego ... nie wiem.
tzn masz go na 360 i potem zmniejszasz kąt.

naprawde dużo czytałem ... nie rozumiem tego
bede wdzieczny za ogólne wyjaśnienie zasady namierzania szipów - bez szczegółowych informacji które są w każdym guide o scanowaniu (jest ich masa i wszystkie opisują albo system scan albo kierunkowy ale nie opisują jak używać ich razem i po co)


_________________
psn

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 11:17 
Cytuj  
directional scanner sluzy do szybkiego znajdywania celow, powiedzmy ze wpadasz sobie do systemu gdzie ktos raci, jako ze na 90% nie masz probe launchera a system ma powiedzmy 20 paskow na 360 sprawdzasz czy wogole ktos jest w zasiegu jesli nie ma podlatujesz kawalek dalej, jesli juz ktos ci wskoczy na skaner przelaczasz na 180 i patrzysz w ktorym kierunku jest , po czym wlaczasz zeby bylo widac paski na gui, zmieniasz na 30 stopni lub mniej oddalasz na maxa widok wtedy stateczek zmienia sie w kropke ktora celujesz sobie w kierunku paskow, mysle ze dalszy proces nie wymaga szczegolowych objasnien


_________________
retired...

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 11:20 
Cytuj  
@ Desh skanowanie miałem rok temu w UA i pamiętam, że po tym szkoleniu rozumiałem co i jak - atm czekam na jakiś pasujący mi termin, aby sobie to przypomnieć, ale imho warto zafundować sobie takie szkolenie w terenie - ew. poproś jakichś kumpli z corpa o 30min uwagi ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 11:21 
Cytuj  
a kiedy ma byc kolejne szkolenie w ua?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 11:28 
Cytuj  
Mr.FooT napisał(a):
directional scanner sluzy do szybkiego znajdywania celow, powiedzmy ze wpadasz sobie do systemu gdzie ktos raci, jako ze na 90% nie masz probe launchera a system ma powiedzmy 20 paskow na 360 sprawdzasz czy wogole ktos jest w zasiegu jesli nie ma podlatujesz kawalek dalej, jesli juz ktos ci wskoczy na skaner przelaczasz na 180 i patrzysz w ktorym kierunku jest , po czym wlaczasz zeby bylo widac paski na gui, zmieniasz na 30 stopni lub mniej oddalasz na maxa widok wtedy stateczek zmienia sie w kropke ktora celujesz sobie w kierunku paskow, mysle ze dalszy proces nie wymaga szczegolowych objasnien
jasne bardzo dziekuje. Rozumiem, że warpujesz sobie do paska i tam go szukasz, bo tylko na pasek mozesz warpnąć i tym zmniejszaniem stożka i zmianami zasięgu szukasz przy czym on jest do czego można warpnąć.

jaka jest przewaga probe launchera dalej nie wiem. nie mog etego testować bo nie mam skilli do scanowania shipów probe'ami

@RufeN
generalnie 99% ludzi odpowiada "znam sie na wszystkim, ale skanowanie własnie ominąłem/zapomniałem"
ja lubie czytać zapytałem o to czego nie moge znaleźć w necie.


doskilluje i poucze się - jak sam nie spróbuje to nie obczaje


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 11:56 
Cytuj  
@Mendol a ty nie jesteś ze mną w UA? Bo na forum akademii jest termin i na "papuziej" stronie też.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 11:57 
Cytuj  
na razie zapisalem sie na forum. ale jeszcze nie dolecialem do stacji zeby zapisac sie w samej grze ;-/

*

Posty: 169
Dołączył(a): 13.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 12:52 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):

jaka jest przewaga probe launchera dalej nie wiem. nie mog etego testować bo nie mam skilli do scanowania shipów probe'ami



do probe launchera mozesz zaladowac proby do exploracji (sifty, questy itp)

do recon launchera ich nie zaladujesz, mozesz jedynie zwykle do szukania statkow (snoopy, spooki itp)

recon launcher ma znacznie szybszy czas skanowania

czas skanowania mozna zmniejszyc rigami, skillami i implantami

w razie czego pytaj, o skanowaniu wiem sporo, recon launchera mam sfitowanego zawsze na hacu albo reconie


_________________
Venzon 2003 @ EVE
Forum rekrutacyjne BUFU

Obrazek


Ostatnio edytowano 21 lis 2008, 12:59 przez Lukis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 12:54 
Cytuj  
nie takie jest pytanie. jaka jest przewaga probe/recon launchera nad skanerem kierunkowym który działa bez żadnego sprzetu ?
chodzi mi wyłącznie o szukanie shipów.
nie pojmuje po co mi ta fretka z launcherem, zestaw probes jak niby moge to samo robić skanerem kierunkowym na każdym shipie instantowo.
wiem, że wynika to z mojego braku praktyki ale nie mam skilli do skanowania shipów probami.

to co napisałeś to cenne ale jest w każdym z 5 guidów które już przestudiowałem :P


_________________
psn


Ostatnio edytowano 21 lis 2008, 13:02 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 169
Dołączył(a): 13.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 13:01 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
nie takie jest pytanie. jaka jest przewaga probe/recon launchera nad skanerem kierunkowym który działa bez żadnego sprzetu ?
chodzi mi wyłącznie o szukanie shipów.

to co napisałeś to cenne ale jest w każdym z 5 guidów które już przestudiowałem :P


skanerem kierunkowym nie znajdziesz zadnego statku - chyba ze znajduje sie on na belcie, moonie albo pasku

jestes tylko w stanie okreslic kierunek w ktorym sie znajduje oraz odleglosc

zanim zaczniesz skanowac sprawdzasz czy cel jest w zasiegu 5au (snoop) albo 10au (phantom)

probami powyzej 10au oplaca sie skanowac tylko bsy i wieksze statki


_________________
Venzon 2003 @ EVE
Forum rekrutacyjne BUFU

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 13:05 
Cytuj  
dziekuje.

nie znasz jakiegoś linka do filmu czy guida gdzie ktoś krok po kroku odszukuje shipa za pomocą i probes i kierunkowego ? 8)
zwykle guidy opisuja jak działa jeden i jak działa drugi ale nie jak się uzupełniają.
wiem, jestem nubem - nie spieram sie :P

strasznie chce się nauczyć z tego korzystać :har:


_________________
psn

*

Posty: 169
Dołączył(a): 13.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 13:14 
Cytuj  
proste

wskakujesz do systemu i szukasz na max range skanerem

jak cos widzisz to sprawdzasz czy jest w zasiegu 10 au (150 000 000km)

jesli jest to sprawdzasz czy jest na 5au (750 000 000km)

w zaleznosci od wyniku dobierasz probe

jesli typ jest powyzej 10 au i jest w czyms mniejszym od bsa to znajdujesz takie miejsce zeby proba 10au go zlapala

w przypadku jesli system nie jest duzy mozesz od razu rozrzucic kilka prob po planetach - najlepiej 10au

jesli proby pokryja swoim zasiegiem caly system to nie ma mozliwosci zeby delikwent znalazl bezpieczny ss poniewaz caly czas bedzie w zasiegu


_________________
Venzon 2003 @ EVE
Forum rekrutacyjne BUFU

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 13:15 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
dziekuje.

nie znasz jakiegoś linka do filmu czy guida gdzie ktoś krok po kroku odszukuje shipa za pomocą i probes i kierunkowego ? 8)
zwykle guidy opisuja jak działa jeden i jak działa drugi ale nie jak się uzupełniają.
wiem, jestem nubem - nie spieram sie :P

strasznie chce się nauczyć z tego korzystać :har:


imo wroc do wow:<


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 13:26 
Cytuj  
@Lukis

dzieki, chyba dalej już dam rade :wink:


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 160  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.