mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 160  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 16:21 
Cytuj  
Oplaca sie isc w level 5 dla learningow podstawowych i w lvl 4 dla learningow advanced.

Ustaw sobie na przyklad skille ktore zajma Ci dwa lata do zrobienia i zobacz co zarekomenduje evemon. I rob to ;]


_________________
Obrazek

*

Posty: 112
Dołączył(a): 9.12.2007
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 16:59 
Cytuj  
Mam dziwny problem z EvE jak łączy mnie z serwem rozłącza mnie z netem jak wychodzę z gry wszystko wraca do normy HELP ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2008, 19:18 
Cytuj  
jeszcze jeden guide rozjaśniajacy troche róznice pomiedzy "huj wie czym rózniącymi się" overdrive, nanofibrami i inertia
dobry dla newbie jak ja, ale moze komuś sie przyda

Speed vs Agility
http://letrangeeve.blogspot.com/2008/10 ... ility.html


_________________
psn

*

Posty: 141
Dołączył(a): 27.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2008, 19:59 
Cytuj  
A ja mam tskie pytanko: czy na ilosc zadanego dmg z dzialek ma dodatkowo wplyw jakis czynnik losowy?
Ratujac sobie na paskach przy takich samych warunkach (transversal = 0 ; range <optimal ; cel - BS) przy salwie z mojej matarskiej artylerii czasem potrafi walnac za 1200 a raz za 1800 dmg.
Ciekawi mnie czy mozna ten dmg jakos ustabilizowac.

**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 gru 2008, 10:12 
Cytuj  
Blade napisał(a):
A ja mam tskie pytanko: czy na ilosc zadanego dmg z dzialek ma dodatkowo wplyw jakis czynnik losowy?
Ratujac sobie na paskach przy takich samych warunkach (transversal = 0 ; range <optimal ; cel - BS) przy salwie z mojej matarskiej artylerii czasem potrafi walnac za 1200 a raz za 1800 dmg.
Ciekawi mnie czy mozna ten dmg jakos ustabilizowac.

Tak, jest jakaś tam szansa na zadanie wrecka - czyli criticala ;)
Plus oczywiście wpływ ma wszystko co jest opisane w tracking guide, zaginiony gdzieś w przepaściach eve wiki :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 21:32 
Cytuj  
znacie jakiś jeden fajny, dobry guide, gdzie by było zebrane wszystko nt latania interceptorami? w necie jest masa artykułów i postów porozrzucanych po różnych sitach i najczęściej od razu z 10cioma komentarzami coś krytykującymi w nich, ale nie znalazłem niczego co by wyczerpywało temat dobrania minimalnych skilli na start, fitów i przede wszystkim sensownego opisu taktyki latania tym szybkim i zwrotnym diabelstwem w jednym poradniku.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 22:51 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
znacie jakiś jeden fajny, dobry guide, gdzie by było zebrane wszystko nt latania interceptorami? w necie jest masa artykułów i postów porozrzucanych po różnych sitach i najczęściej od razu z 10cioma komentarzami coś krytykującymi w nich, ale nie znalazłem niczego co by wyczerpywało temat dobrania minimalnych skilli na start, fitów i przede wszystkim sensownego opisu taktyki latania tym szybkim i zwrotnym diabelstwem w jednym poradniku.


Praktyka.
Każdy fituje statek jak mu pasuje lub na co go stać. Interceptor z fitem faction tak samo szybko pada jak taki z fitem t2. Ale myślę że mozliwość fitownia tech II działek, i innego sprzetu ( warp disruptor ) jest niezbędny.

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 00:06 
Cytuj  
pfffft dzialka... jesli to ma byc cep do latania w gangu a nie solo to rownie dobrze mozna se na hi powsadzac same salvagery, liczy sie spd i lock time nic wiecej.


_________________
retired...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 07:28 
Cytuj  
Mr.FooT napisał(a):
pfffft dzialka... jesli to ma byc cep do latania w gangu a nie solo to rownie dobrze mozna se na hi powsadzac same salvagery, liczy sie spd i lock time nic wiecej.

Ale ten lock to jest w jakims celu prawda? Ten Speed też ... a działka to pikuś w sumie ...

Interceptor ma dogonić, lub szybko dolecieć do wrogiego gangu/wrogiego statku, założyć mu disrupta i przeżyc ... na tyle długo zeby koles wpadł w banke interdictora. lub gang wykozystał jego szybkośc lub cel nie wywarpował ... a działka .. jak w gangu leci 10-15 interceptorów też się przydaja żeby szybko skasować przeciwnika ...

wiec okreslmy że interceptor powinien mieć fit t2, w tym MWD 1 MN t2, Warp Disruptor II, i dość często teraz używany na trzecim slocie Web .. o ile stateczek ma trzeci slot ... zresztą interceptor ma bardzo wiele zastosowań, taki np CROW to dobry stateczek do kasowania worgich tacklerów, interdictorów itp ... taki TARNIS też jest niezły jako solo maszynka do latania i kasowania wrogich interceptorów ... są rózne szkoły latania, rózni FC i rózne zadania jakie może realizować interceptor .. trzeba to sobie wypraktykować ...

a generalnie polecam battleclinic i killboard do studiowania fitów ...

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 08:33 
Cytuj  
no, Scorpio generalnie trafiłeś idealnie jeśli chodzi o to co zamierzam nim robić, my bad - mogłem od razu napisać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 09:58 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
i przeżyc ...
to jest czesto trudny punkt programu jak gang się spóźnia albo cep sie wypuscił za daleko :P


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 12:25 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Scorpio napisał(a):
i przeżyc ...
to jest czesto trudny punkt programu jak gang się spóźnia albo cep sie wypuscił za daleko :P


Zależy z czym mu przyszło walczyć. Skrimsher powinien być nie dalej niż 1 j od gangu w sumie ... jak poleciał za daleko ... albo jak FC zaspał ... no cuż ... shit happens ...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 20:17 
Cytuj  
@Scorpio
wiesz czasem cepy starają sie koniecznie czegoś nie puscić to nie jest łatwa robota, czasami chcą za bardzo i pufaja :-?

btw. własnie stwierdziłem, że AA wyłącza sie w evce po właczeniu HDR tylko na sterach GForce, na ATI właczenie HDR nie wyłacza AA :wink:


_________________
psn

*

Posty: 131
Dołączył(a): 21.05.2007
Offline
PostNapisane: 30 gru 2008, 00:42 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
@Scorpio

btw. własnie stwierdziłem, że AA wyłącza sie w evce po właczeniu HDR tylko na sterach GForce, na ATI właczenie HDR nie wyłacza AA :wink:


Odpalasz nhancera i po kłopocie.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2008, 08:24 
Cytuj  
Hokan napisał(a):
Odpalasz nhancera i po kłopocie.


U mnie nie działa.

*

Posty: 131
Dołączył(a): 21.05.2007
Offline
PostNapisane: 30 gru 2008, 10:13 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Hokan napisał(a):
Odpalasz nhancera i po kłopocie.


U mnie nie działa.


Spróbuj poniższej konfiguracji:

Wyłączamy HDR z menu opcji w Eve i odpalamy nhancera.

Okno główne "'Profile"

Aplikacja => Eve online
Pliki wykonywalne eve.exe

Okno główne 'Ustawienia"

Zakładka "Jakość obrazu"

Antialiasing zaznaczony na "multisampling"
Rozszerzone ustawienia AA w grze -> odznaczone
Korekcja gamma -> zaznaczone, ja mam wybrane s-sampl. elementów przezroczysty
Filtrowanie anizotropowe -> zaznaczone, wartość wg uznania
Synchronizacja pionowa -> aplikacja

Zakładka "Optymalizacje"

Filtrowanie tekstur -> wysoka jakość
Optymalizacja filtrowania trójliniowego -> włączone
Optymalizacja próbkowania anizo -> włączone
reszta ustawień wtej zakładce bez zmian

Zakładka "Zgodność"

Zgodność antialiasingu -> 000000045: AA i HDR lub jeśli występują blinki w cloaku -> 000000145: AA i HDR
Wymuszanie map MIP -> trójliniowe
HDR -> włącz
reszta bez zmian

U mnie na takich nastawach Ewcia śmiga z AA i HDR-em.
Aha, afair to karty nvidii od serii 8x wzwyż obsługują obie opcje jednocześnie.
Mam nadzieję, że pomoże.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2008, 10:48 
Cytuj  
Hokan napisał(a):
U mnie na takich nastawach Ewcia śmiga z AA i HDR-em.

Aha, afair to karty nvidii od serii 8x wzwyż obsługują obie opcje jednocześnie.
Tobie działa. Niektórym nie działa na forum evki jest ta solucja i kilka osób raportowało ze nie działa im.

na 8800GT obie opcje nie działały u mnie jednoczesnie (w opcji bez wspomagania softem).

inna sprawa ze na dzis zadowolony z ati nie jestem, evka potrafi mi sie zamknąć przy właczeniu AA i AF, obecnosc HDR chyba nie ma znaczenia. Bez HDR, bez AA i bez AF nie wiesza sie, a z właczonym AA i AF wiesza sie po okolo 30 minutach od samego stania (oczywiscie w innych grach nie ma problemu) Testuje ...
wczoraj przez to nie polecialem na roam :x


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 gru 2008, 14:00 
Cytuj  
Gdyby latanie interceptorem lub interdictorem było łatwe to wiekszość by tak latała zamiast grzać dupe w battleshipie, jednak o efektywności gangu zwykle świadczy efektywność pilotów interceptorów i interdictorów ... zwykle też najmłodszych stażem w EVE ;)

Nie wiem na ile to pomoże z problemami z grafą, ale EvE jest optymalizowane pod Nvidie, sprubuj siciągnąć klienta starego, i go używać do roamów ...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2008, 14:24 
Cytuj  
nie po to pozbylem sie 8800 zeby latac clasic'iem :>
juz sobie poradziłem z grafą - jest dobrze


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2008, 19:50 
Cytuj  
Hokan napisał(a):
.
Aha, afair to karty nvidii od serii 8x wzwyż obsługują obie opcje jednocześnie.
Mam nadzieję, że pomoże.


Niestety nie działa , mam X260.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 160  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.