mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 160  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 22:15 
Cytuj  
za postem ze scrapheap challenge:
Cytuj:
You need: A Battleship, be in a quiet system, have really fast logging in skills and have your client in windowed mode.

Before you start close all chat channels and have your P&P tab open on the places page.
Obrazek
Depending which direction i want the SS to be made i start at different locations. Im going to start at A, i want my ss to be made in D direction.

YOU NEED TO BE IN A BS AND HAVE YOUR CLIENT IN WINDOWED MODE FOR THIS TO WORK AND HAVE BADASS RELOGGING IN SKILLS.

From A warp to X. When you are 9au (Under 10 au) away from reaching X log off. Immediately log back in to your character and instantly create a BM.

When i did it, i landed 20 au shot past X.
Obrazek

Rinse and Repeat. Warp to X and then warp to your newly made BM whats 20 au away. Again log off, log in, create BM.

Obrazek

Out of 2 Log offs ive made a 40AU SS completely off the map.
I just tested this before downtime today so it DOES work.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*

Posty: 153
Dołączył(a): 21.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2010, 00:14 
Cytuj  
czyli patrzac sposobem ktory pokazał RufeN trza by ta operacje powtorzyc 30 razy :-) aby byc poza skanem :-)
Hm już mi się nie chce :-)
Dziekuję za wyjasnienie ja starej daty jestem i jak dla mnie wiele rzeczy sie pozmieniało :-)

To jezcze jedno pytanie.
Swego czasu było tak że sposobem na zminimalizowanie lagu było posiadanie booka 700km od gate/stacji/miejsca bitwy. Dzieki temu my nadal nic nie widzielismy ale overviu juz sie zapelnial celami. Wystarczylo poczekaj chwilke roznie raz minute raz 5 overviu sie zaladowal lag znikal i sie warpowalo na napierdalanke. Czy nadal tak jest czy sie cos pozmienialo?

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2010, 00:43 
Cytuj  
Jeszcze odnośnie deep ss. Takie dopowiedzenie jak to w praktyce wygląda.
Generalnie cała operacja zależy od shipa.Barką górniczą da się wycisnąć 80 au . Bsem ludzie wyciągają 60 au.
Sam cyckiem (cyclone ) na 3 płytach 1600 i trimarkach wyciągałem 28 au ( ale to była moja najlepsza próba ) .

Generalnie liczy się masa statku i prędkość warpa.
Robisz log off 4 au od obiekty kiedy statek leci z pełną prędkością i teraz jak statek ma max warp speed załóżmy 3 au/s to po prostu powoli zwalnia -leci dalej przed siebie ,im większa masa tym wolniej zwalnia i tym samym uzyskujemy lepszy rezultat .
Jak się zalogujesz z powrotem:
- statek znajduje się x au za obiektem,
-czekasz parę minut aż się zatrzyma (zapisujesz ssa),
-czekasz aż statek się obróci i skoczy na miejsce z którego wylogowałeś (wszystko się dzieje automatycznie i nie masz na to wpływu)
-teraz czekasz aż statek skoczy na miejsce na które chciałeś skoczyć przed log offem
- po skoku otrzymujesz stery nad statkiem :D .
Także zajmuje to trochę czasu sam wytrwałem 4 próby .Byłem po prostu ciekaw jak to od kuchni wygląda .

**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 08:26 
Cytuj  
Ta metoda została uznana za exploit. Devsi nie mają jeszcze pomysłu, jak tego uniemożliwić :lol: i ograniczają się tylko do usuwania bmek deepspotów, jeśli na jakieś trafią. Na razie bananów nie rozdają. :)
Poza tym, prawdziwy deep spot (z czasów sprzed Revelations) to było 600-1000AU od systemu. Robiło je się deep space probami próbując wyskanować np. słońce i skacząc na wynik z dewiacją np. 100AU. Potem replay, i znowu. Powyżej 500AU ciężko już było znaleźć taki deep spot (z tego co wiem, to na początku 2006r umiały to może ze 3 czy 4 osoby w całym Eve i wymagało mnóstwa czasu i cierpliwości), i były one wykorzystywane jako magazyny sprzętu, statków etc. Znalezienie takiego ds'a to była żyła złota często.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 09:39 
Cytuj  
Była jeszcze metoda 100 AU na fightera, tylk oto wymaga już dopowiedniego zaplecza - statek carrier + fightery.
Dokładnie nie wiem jak to się robiło, ale po crash z wypuszczonymi fighterami siadały one 100AU od celestiala dowolnego, po logowaniu warp na drone i bookmark - jakoś tak, ale dokładnej metody nie znam, nie chciało mi sięzapamietywać.

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 11:37 
Cytuj  
xarthias napisał(a):
Ta metoda została uznana za exploit. Devsi nie mają jeszcze pomysłu, jak tego uniemożliwić :lol: i ograniczają się tylko do usuwania bmek deepspotów, jeśli na jakieś trafią. Na razie bananów nie rozdają. :)

Możesz mi pokazać taką informacje od devsów ? Bo ta metoda jest na forach często poruszana i pierwszy raz widzę ,że ktoś krzyczy ,że to exploit .Niedopracowana mechanika gry. CCP musiałoby się pochlastać ,żeby to załatać.Nie jest karane więc jest legalne . Zresztą pisałem swego czasu petycje jak mi koleś spierdolił z gate'a bawiąc się log offami i ccp nic sobie z tego nie robi.

Nawet na eve wiki masz to podane na widelcu :
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Safe_spot
Cytuj:
Poza tym, prawdziwy deep spot (z czasów sprzed Revelations)

Matko kolejny old player , który musi wrzucić swoje trzy grosze jak to było kiedyś ,a teraz już tak nie ma .Who cares ? :P

**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 13:03 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
Możesz mi pokazać taką informacje od devsów ? Bo ta metoda jest na forach często poruszana i pierwszy raz widzę ,że ktoś krzyczy ,że to exploit .Niedopracowana mechanika gry. CCP musiałoby się pochlastać ,żeby to załatać.Nie jest karane więc jest legalne . Zresztą pisałem swego czasu petycje jak mi koleś spierdolił z gate'a bawiąc się log offami i ccp nic sobie z tego nie robi.

Gdzieś to widziałem na eve-o, ale kilka miesięcy temu, nie będę się teraz przegrzebywał :P
Gadałem ze znajomym devem i powiedział, że generalnie nie karzą za używanie tego, pracują nad naprawieniem, a jak jakiś GM się natknie na takiego bmka to go może skasować co najwyżej. Nie jest to jakiś upierdliwy błąd, bo takiego spota można wyskanować, więc nie jest to na liście ich priorytetów. :)

Cytuj:
Cytuj:
Poza tym, prawdziwy deep spot (z czasów sprzed Revelations)

Matko kolejny old player , który musi wrzucić swoje trzy grosze jak to było kiedyś ,a teraz już tak nie ma .Who cares ? :P

Deep spot = bmka prawie niemożliwa do wyskanowania. To co Wy gówniarze ;) teraz nazywacie deepspotami, to są zwykłe ssy, tylko leżące nieco dalej :lol: :lol: :lol:

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 13:18 
Cytuj  
Cytuj:
Gdzieś to widziałem na eve-o, ale kilka miesięcy temu, nie będę się teraz przegrzebywał .

Czyli wiem ale nie powiem hehe.

hem?
Cytuj:
Do końca nie jestem pewien ale porządny deep to teraz powinno być chyba coś ponad 800 au ,żeby ss był poza mapą (może nawet 1500 -2000 au) .(nigdy nie miałem takiej potrzeby i nie znam nikogo kto by takiego potrzebował ,ale znam jedną osobe ,która dla spróby zrobiła deepa poza mapą). Tak ,żeby skanujący nie miał możliwości bawić się probami ( jedną chwyci jakiś sygnał lub nie ,ale nawet nie będzie mu dane zobaczyć kropki i przesuwać proby - z powodu technicznego ).


Here are a number of abbreviations that you might like to use as naming conventions when making your own safe spots:
RS Random Safe spot, to be used if you need a bailout point.
GS Gate Safe Spot, to be used to check if a gate is safe to warp to.
UFS Under fire Safe Spot, this is an outbound safe to make sure you don't get blown away undocking.
StS Station Safe Spot, this is an inbound check to see if you can dock.
DS Deep Safe Spot, this is somewhere relatively safe to stay when in a hostile system.


Cytuj:
'Deep' Safe Spots

These types of bookmark are a special type of 'Random' safe spot that includes those that are positioned at least 15AU away from any celestial object. At this distance they are able to provide a measure of protection against all but the best probers. In order to make one of the same steps as those for a 'random' safe spots, but be warned: you cannot rely on this method in systems where the distance between existing celestial objects are too small.

Another method of acquiring a 'Deep' safe spot is by deploying of a fighter and assigning it then proceeding to abandon it, this will place the fighter at a deep safe spot where it can be scanned down with scan probes and bookmarked will allow for (in some cases up to) 200+ au safe spot (this is mainly used by mothership pilots).

A slower, more labour-intensive method allows for creation of safespots of arbitrary depth:
Start warping from point A to point B. Try to find any two points as far apart as possible - it makes the timing easier to get right.
When your distance to point B is equal to about double your warp speed (i.e. the distance you can warp in two seconds at top warp speed), log off.
Log on again as fast as possible. Ideally, have another login screen pre-loaded so you don't have to wait for your client to reload.
Bookmark your current location as soon as possible - call it point C. You only have a brief period of time in which to do this before your ship does an emergency warp back to B.
If you log off at the right time and log on again fast enough, you will find that you overshoot point B.
The distance BC will be anything up to several seconds' worth of peak warp speed.
To continue making deeper safespots, go back to step 1, this time warping from B to C.


Dziadek nie ma czegoś takiego jak zwykły ss .Chyba ,że w twoim słowniku :P .

**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 13:53 
Cytuj  
Jakaś nowomowa powstała :lol:
Teraz to trzeba wszystko tak łopatologicznie.
Były SSy i DSy. Te pierwsze to safe spoty (względnie sniper spoty, yntelygentny gracz się bez problemu domyślał), te drugie do deep spoty, czyli (prawie) nieskanowalne... To o czym piszesz, to wszystko odmiany zwykłego SSa :) :lol:
Teraz młodzież jakaś taka niedomyślna i musi sobie wszystko opisywać, tak, żeby zrozumiał to przeciętny gracz, który uciekł z WoWa i ma iq w okolicach gdzieś między srajtaśmą, a lodówką :lol:
Ale dobra, ja już się nie odzywam, bo ja dziadek jestem i się nie znam :P :lol:
Cytuj:
Czyli wiem ale nie powiem hehe.

Niee, tylko nie pamiętam dokładnie kiedy to było, bo wtedy nie zwróciłem większej uwagi na to, a przekopywać posty na eve z kilku ostatnich miesięcy to zajęcie na zbyt dużo czasu, którego i tak mi brakuje (pomijam już zupełnie fakt, że jest to dla mnie sprawa tak nieistotna, że szkoda mi na to w ogóle czasu :P) :) a rozmów na voice Eve jeszcze nie loguje :P więc loga z rozmowy z devsem też nie mam jak wrzucić :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 14:23 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
Dziadek nie ma czegoś takiego jak zwykły ss .Chyba ,że w twoim słowniku :P .


Nie ma czegos takiego jak warzywa, sa tylko marchewki, cebule i jak widac buraki.

Nigga plz...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 15:41 
Cytuj  
Jest dokładnie jak pisał Xarthias.
SS - safe spot pomiędzy celestialami, robiony w trakcie warp z a do b
DS - Deep Safe Spot, przed zmianami w skanowaniu co najmniej 4AU od celestiala niezalingowany. Obecnie praktycznie niemożliwy do zrealizowania ze wzgledu na zmiany w skanowaniu.

Pozostałe BM-ki, to tak to się nazywa, to są tactical bm, i dotyczą one scaning point in gird gate out of gird gate, station out gird, in gird, sniper point unalinged itd ... jest multum róznych mozliwych miejsc gdzie mozna robić bm-ki na potrzeby PvP, i są one naprawde bardzo różne, a ich typologia wykracza znacznie poza to :
RS Random Safe spot, to be used if you need a bailout point.
GS Gate Safe Spot, to be used to check if a gate is safe to warp to.
UFS Under fire Safe Spot, this is an outbound safe to make sure you don't get blown away undocking.
StS Station Safe Spot, this is an inbound check to see if you can dock.

Przy czym UFS to poprostu fast undock bm-ka, na fast warp zalingowana z max błędem 5% od undock alginu w odległosci co najmniej 1000 km od stacji.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 17:09 
Cytuj  
Hm, ja zrezygnowalem z misji dla tego goscia od militarnego tutorialu to moge jakos do niego wrocic? Bo cham(a raczej chamowa) nie chce ze mna gadac nad czym bardzo ubolewam...
Musialem zrezygnowac bo w czasie misji sie wylogwalem, i drop ktory byl questowym dropem zniknal ;).
Tak wiec, da sie?:]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 18:26 
Cytuj  
jako lowsecowy pirat mam zupelnie inne podejscie - SS to miejsce, gdzie ciezko/nie da sie Ciebie namierzyc (czyli albo popularny deep ss, albo jakies kurewskie miejsce miedzy posami itd, gdzie wyskakuje proberowi duzo sygnatur) - miejsce pod stacja to undock, miejsce pod brama to odwarp a jak do sprawdzenia czy ktos jest pod brama/stacja to jest to BMka i juz :P

dobry prober wyhaczy ship na SSie miedzy obiektami doslownie w moment (najczesciej 2-3szybkie scanowania - albo przynajmniej trafiamy wciaz na cwaniakow robiacych wyjatkowo kiepskie "ssy"), wiec to jest no-rats spot, a nie safe spot ;)

ale to ofc moja opinia, bazowana na moim podejsciu do gry i moim w niej doswiadczeniu (dosyc ogracznionym, bo nigdy nie bilem ratow, nie robilem misji, nie latalem w blobach, i w kategoriach "lowca-ofiara" zdecydowanie czesciej jestem po tej pierwszej stronie) ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 23:59 
Cytuj  
SS jest z nazwy tylko safe spotem, tak naprawdę to trzeba miec 3-4 SS i co kilkadziesiat sec skakać miedzy nimi by być pewnym że cie nie wychaczą, zwykle też ss robią np w systemie scouts jak gang wpadł w blob, wtedy robi sie ss tatkyczne, na szybko i co jakiś czas robi warp na inny. Był pewien myk pozwalajacy sprawdzić czy ss jest bezpieczny czy też nie, sprawdzajac na skanerze 360 stopni czy są proby. Nie wiem czy obecnie skanowanie by bylo efektywne musi byc przeprowadzone z malym zasiegiem, taki ktory pozowli wykryć proby... tego nie wiem akurat.
DS zostanie zawsze DS, bo to jest - był SS w znacznej odległosci od celestiala nie zalingowany, to znaczy w lini od ciał niebieskich na zewnątrz systemu. ale nie pomiedzy ciałami niebieskimi, być może teraz własnie zmieniło się ze najlepiej miec bm-ke offgird od cudzego pos-a, ale eve jest zmienna bardzo, jak to kobieta :P

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2010, 23:04 
Cytuj  
Niezly tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=Bkzv-3vJn4w


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2010, 23:09 
Cytuj  
Sou napisał(a):

mining zajebiscie pokazany :P


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2010, 23:11 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
Sou napisał(a):

mining zajebiscie pokazany :P


Mi sie tam najbardziej podobalo rozwiniecie skrotu PvP :D


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 5 mar 2010, 15:18 
Cytuj  
Sa jakies polskie noob corpy?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2010, 15:28 
Cytuj  
unseen.pl


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2010, 15:30 
Cytuj  
Unseen Academy ( szkoleniowy )

http://papuga.unseen.pl/akademia/

A oprócz tego jest cała masa operujących w high secu paro osobowych etc.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 160  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.