MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dla newbie porad kilka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21767
Strona 56 z 160

Autor:  Scorpio [ 18 maja 2009, 15:08 ]
Tytuł: 

No nie wiem, na carbonized jest 148 km, praktycznie flotowy.
Na EMp pewnie ze 3,5 k alpha.
Pozatym nie latam matarskimi :)

Autor:  Mugrim [ 18 maja 2009, 15:15 ]
Tytuł: 

Jak siedzę na buddy keyu i doładuje to zsumuje mi ten czas?

Autor:  Kabraxis [ 18 maja 2009, 15:27 ]
Tytuł: 

Tak

Autor:  Deshroom [ 18 maja 2009, 16:40 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Pozatym nie latam matarskimi :)
no to na floty nie pchałbym sie w matarów.
1. tempest nie mael bo się ładnie ubezpiecza jeżeli juz matar
2. wogóle brałbym apoca (bonus do optimala i nieskończone ammo T1)

flotowy apoc i tempest wyglada tak

ten tempest ma 140 optimala nie wiem jak ci wychodzi tam 148 - chyba z falloffem (czyli trafiasz 50%). poniżej apoc ma 190km optimala
z tym ze tempest ma 2x wiecej dpsa niz apoc na tych fitach 300 vs 600)

alpha na flotowym statku nie ma znaczenia - nie potrafie znaleźć radosci w wyjebaniu alfy w control tower :P

[Tempest, Fleet]
Reactor Control Unit II
Damage Control II
Gyrostabilizer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Adaptive Nano Plating II

100MN MicroWarpdrive II
Sensor Booster II
Sensor Booster II
Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range

1400mm Howitzer Artillery II, Tremor L
1400mm Howitzer Artillery II, Tremor L
1400mm Howitzer Artillery II, Tremor L
1400mm Howitzer Artillery II, Tremor L
1400mm Howitzer Artillery II, Tremor L
1400mm Howitzer Artillery II, Tremor L
Large Remote Armor Repair System II
Large Remote Hull Repair System I

Trimark Armor Pump I
Trimark Armor Pump I
Trimark Armor Pump I



[Apocalypse, Fleet]
Heat Sink II
Heat Sink II
Tracking Enhancer II
Reactor Control Unit II
Damage Control II
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I

100MN MicroWarpdrive II
Sensor Booster II, Targeting Range
Sensor Booster II, Targeting Range
Sensor Booster II, Scan Resolution

Tachyon Beam Laser II, Aurora L
Tachyon Beam Laser II, Aurora L
Tachyon Beam Laser II, Aurora L
Tachyon Beam Laser II, Aurora L
Tachyon Beam Laser II, Aurora L
Tachyon Beam Laser II, Aurora L
Tachyon Beam Laser II, Aurora L
[empty high slot]

Trimark Armor Pump I
Trimark Armor Pump I
Trimark Armor Pump I

Autor:  Zychoo [ 18 maja 2009, 17:23 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
ten tempest ma 140 optimala nie wiem jak ci wychodzi tam 148 - chyba z falloffem (czyli trafiasz 50%)

Bardzo jestem ciekaw jak to policzyles.

Autor:  Deshroom [ 18 maja 2009, 17:39 ]
Tytuł: 

140 wychodzi mi z EFT

148 napisał Scorpio (poprzednie posty odnośnie T1)

przy 50% się nie bede upierał bo to zapewne matematyka wyższa która mi tu zaraz zaprezentujesz :wink:
(distance from maximum range at which accuracy has fallen by half)

napisz o co chodzi bo nie liczyłem nic :wink: chętnie udziele dodatkowych wyjaśnień

Autor:  Zychoo [ 18 maja 2009, 18:29 ]
Tytuł: 

138km to optimal na tremorze
42km to falloff

Chodziło mi głównie o ten falloff, bo co do zadawania polowy DPSu na faloffie to sie sprzeczal nie bede, bo dokladnie nie wiem jak jest, wiem jak jest mniej wiecej


Masz szanse na trafienie przy dwukrotnosci fallofa, wiec do 138km dodaj 84 i to jest maksymalny zasieg z ktorego tempest moze przypierdolic salwe. Aczkolwiek 600 dpsa to ona nie bedzie miala raczej nawet na 140km.

Przy 200km zadaje 50dps do nieruchomego celu. Około oczywiście. Wynik z DPS Graph z EFT.

Autor:  Deshroom [ 18 maja 2009, 18:38 ]
Tytuł: 

to chyba dam screenshota :wink: moment

chyba masz zaniżony któryś ze skilli w swoim EFT, sprawdz ALL 5 (sharpshooter może) albo wsadziles zle skrypty
ja widze 140 chyba że mam jakiś zboostowany EFT

Obrazek

z tego co wiem
Cytuj:
Masz szanse na trafienie przy dwukrotnosci fallofa
mam ale jest równa ZERO %

Cytuj:
Distance to target Chance to hit Example distance
< 'Optimal range' ______________100%_________< 10,000 m
< Optimal + falloff____________100% - 50%_____10,000 - 15,000 m
< Optimal + 2x falloff__________50% - 0%______15,000 - 20,000 m
> Optimal + 2x falloff_____________0%________> 20,000 m


Cytuj:
In the second falloff range from 15,000 m to 20,000 m the weapon will hit 50% of the time down to 0% doing the same kinds of damages.



Wydaje mi sie ze w topiku dla początkujacych nie ma sensu rozbijac tego na wyższą matematyke niz powyższe zasady Optimal / Falloff

Bo to teoria ale wiem że masz duzo racji z 2x falloff bo juz pare osób mi mówiło ze sa fity w którch można napierdalac na podwójnym falloffie

Autor:  Mugrim [ 18 maja 2009, 21:38 ]
Tytuł: 

Wiecie może czy jest jakiś sposób przedłużenia triala timecodem 30 dniowym? Na stronce podanej w poradniku jak płacić w $$ piszą że wycofali 30 day GTC a starter służy tylko do stworzenia nowego konta.

Sposób z proxy u mnie nie działa albo coś źle robię.

Autor:  Deshroom [ 18 maja 2009, 21:43 ]
Tytuł: 

TC są 60 dniowe, kupujesz wklepujesz i masz full gre na kolejne 60 dni. Możesz też kupic plexa za 320 mln isk w grze na markecie i uzyć go prawym przyciskiem myszy.

czyli płacisz kartą na stronie eve

lub kupujesz TC http://www.shatteredcrystal.com/code.php/eve_online (sprawdzony świetny dostawca, tu kupuje TC które konwertuje na PLEXY zeby mieć iski)

lub kupujesz PLEX w grze



niech ktoś potwierdzi, bo ja poprostu płace za konta kartą.

Autor:  Mugrim [ 18 maja 2009, 21:44 ]
Tytuł: 

Czyli zostaje mi kupić na ich stronce bo 60 dni to za drogo.

Autor:  Deshroom [ 18 maja 2009, 21:46 ]
Tytuł: 

generalnie kurs jest wysoki - niestety. może spadnie kiedyś jeszcze :wink:

60 dni jest tańsze niż 30 wiec za drogo nie jest ale wieksza kwota na raz. kupując 60 zyskujesz 10-20 zł (mniej wiecej)

Autor:  Zychoo [ 18 maja 2009, 23:23 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
chyba masz zaniżony któryś ze skilli w swoim EFT, sprawdz ALL 5 (sharpshooter może) albo wsadziles zle skrypty
ja widze 140 chyba że mam jakiś zboostowany EFT

No ja pisalem o swoich skilach.
Swoja droga to calkiem ciekawe, bo ja mam gunnery na max wyskilowane wiec nie wiem gdzie mi te dwa km odpadly. Moze mam starego EFT.

To co ja pisalem, odnosilo sie do "ten tempest ma 140 optimala nie wiem jak ci wychodzi tam 148 - chyba z falloffem (czyli trafiasz 50%)"

Teraz to dla mnie jasne, ale na poczatku rozumialem, ze twierdzisz ze tempest ma z falloffem 148km.
Tak czy siak, przy 148 nie trafiasz 50%, bo to nie jest skokowe.
W skrocie, Jesli masz optimala 150, a falloffa 50km to na 150km bedziesz zadawal 100% dps, na 200km - 50%, a pomiedzy sa posrednie wartosci. Az do 250km, powyzej ktorych nie masz praktycznie szans na zasanie damage.

Tak czy siak ja z large autocannonow t2 na tempescie sadzilem srogie gongi z 40km nawet (autocannon!). Dlatego wlasnie zrobilem sobie trajectory analysis na 5. Jednak ta odrobina faloffa moze dac troche

Autor:  Deshroom [ 19 maja 2009, 07:05 ]
Tytuł: 

jasne.

ja BSy tylko amarrskie w tym roku. chce miec coś z nieskonczonym ammo żeby walić posy na afku :wink:
chyba zaczeliśmy wygrywać. wygląda na to że goonsi zaczynaja być odcięci od empire i zaczną latać "normalnie" nie przez JB.
zapowiada się długie, nudne lato :wink:

fly safe 8)

Autor:  Mugrim [ 19 maja 2009, 08:32 ]
Tytuł: 

Mam prośbę mógłby ktoś sprawdzić czy działa mu ten trik ze zmianą proxy i czy ma wtedy ceny w $$ na stronce EVE?

Bo już nie wiem czy ja coś spierdoliłem przy ustawianiu proxy czy tak się wycfanili....

Autor:  Zychoo [ 19 maja 2009, 09:08 ]
Tytuł: 

Jesli dobrze pamietam, to istotne jest IP z ktorego zakladales konto, więc jesli zalozyles z europejskiego to failur i raczej tego juz nie odkrecisz.

Nie łam się i kupuj ETC za iski.

Autor:  Deshroom [ 19 maja 2009, 09:11 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Nie łam się i kupuj ETC za iski.
Ty tak robisz ? :D

Autor:  Zychoo [ 19 maja 2009, 12:54 ]
Tytuł: 

Zazwyczaj tak.

Autor:  Deshroom [ 19 maja 2009, 12:57 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Zazwyczaj tak.
kurde też do tego dojde kiedyś. na dziś za cienkie te postacie moje.

Autor:  egroM [ 19 maja 2009, 13:05 ]
Tytuł: 

Eeee tam ISKi to nie koniecznie kwestia postaci :D

Strona 56 z 160 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team