MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowy Expansion, Tech 3, Wormholes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=31794
Strona 7 z 10

Autor:  Deshroom [ 29 mar 2009, 23:13 ]
Tytuł: 

no podstawa to być opanowanym, tak jak piszesz - hurek pozwoli mi się przyzwyczaić do walki. rece to mi sie juz nie trzesa tyle ze czasami działam strasznie chaotycznie co zmniejsza moje szanse.

BC to najmniejszy T1 szip jaki łapie sie na nasze opy i roamy wiec t1 kruzy odpadaja. dodatkowo cieżkie szipy sa bardziej wymagające na roamach, a BC ładnie sie zwraca z ubezpiecznia.
naucze sie, wszystko kwestia czasu.

wolfem sobie solo polatam niedługo, a cepami czasem na roamy latam - tyle ze byc dobrym tacklerem to juz trzeba miec troche wprawy wiec wole dawac gangowi DPS.

Autor:  rafgate [ 30 mar 2009, 07:13 ]
Tytuł: 

desh miałem raczej na myśli że w momencie kiedy pęka wróg tracisz locka i jedno z dział się często zacina :(

Autor:  Deshroom [ 30 mar 2009, 08:48 ]
Tytuł: 

rafgate napisał(a):
klawisz a co do zgrupowanych działek to wystarczy ze chociaż jedno się zatnie w desyncu to nie postrzelasz z żadnego :(


nie słyszałem o takiej mozliwosci zeby zacielo sie jedno ze zgrupowanych dział. jestem przekonany że to nie jest możliwe.
chyba że peknie szkiełko amarrowi, ale rozmawiamy o lagu.

1700 lokal to nie sa żarty, a wczoraj wielokrotnie ktoś chwalił i dziwił sie jak ładnie wszystko chodzi w 49-
sam też miałem zero kłopotów poza goonsowym scramblem na dupie :wink:

Autor:  Kleiv [ 30 mar 2009, 13:22 ]
Tytuł: 

wow!, 1700 na localu bez koszmarnego laga to juz spory skok wydajnosci ,dobrze ze evka idzie w dobra strone :)

Autor:  rafgate [ 30 mar 2009, 20:20 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
rafgate napisał(a):
klawisz a co do zgrupowanych działek to wystarczy ze chociaż jedno się zatnie w desyncu to nie postrzelasz z żadnego :(


nie słyszałem o takiej mozliwosci zeby zacielo sie jedno ze zgrupowanych dział. jestem przekonany że to nie jest możliwe.
chyba że peknie szkiełko amarrowi, ale rozmawiamy o lagu.

1700 lokal to nie sa żarty, a wczoraj wielokrotnie ktoś chwalił i dziwił sie jak ładnie wszystko chodzi w 49-
sam też miałem zero kłopotów poza goonsowym scramblem na dupie :wink:

oj a ja słyszałem i widziałem i sporo ludzi w flocie też przy localu rzędu 1100+ luda

Autor:  Deshroom [ 30 mar 2009, 21:22 ]
Tytuł: 

po czym poznajecie, że zablokowało sie jedno, a nie cała grupa działek ? :wink:

Autor:  rafgate [ 30 mar 2009, 21:52 ]
Tytuł: 

wiem jedno że jak masz rozgrupowane to bardzo często się zacinają poszczególne działka a jak masz zgrupowane to się zacinają wszystkie :)

Autor:  rafgate [ 30 mar 2009, 21:57 ]
Tytuł: 

przepraszam za double posta ;/

Autor:  Deshroom [ 30 mar 2009, 22:07 ]
Tytuł: 

rafgate napisał(a):
wiem jedno że jak masz rozgrupowane to bardzo często się zacinają poszczególne działka a jak masz zgrupowane to się zacinają wszystkie :)
a ja mówie, że nie zacinają się wcale jak własciwie je obsługujesz przy 1500 lokalu.

i dochodzimy do tego samego - mamy odmienne zdania 8)


btw. posta możesz usunąc edytując go dopóki jest to ostatni post w topiku.

Autor:  rafgate [ 30 mar 2009, 22:16 ]
Tytuł: 

niech i tak będzie :) ale mylisz się:)

Autor:  Zychoo [ 30 mar 2009, 22:18 ]
Tytuł: 

@Desh
Ale jak mozna miec tu odmienne zdanie?

Odmienne zdanie mozna miec na temat rzeczy podwazalnych. Tobie sie nie przydarzylo, jemu sie przydarzylo. To swiadczy tylko o tym, ze miales fart. Albo o tym ze on klamie, ale nie zakladam takich rzeczy (bo niby po co mialby).

Zdanie to mozna miec o jutrzejszej pogodzie albo o Nietzschem. O faktach sie nie dyskutuje.

Autor:  rafgate [ 30 mar 2009, 22:27 ]
Tytuł: 

u nas w flocie przed walką każdy wyłącza brackety iinne efekty do tego rozgrupowuje guny i wyłącza auto repeat bo nie tylko mi się przydażyły problemy z gunami

Autor:  Keneth [ 30 mar 2009, 22:34 ]
Tytuł: 

Desh, zeby powstal lag i blokowaly sie dzialka musi dojsc do walki. Wczoraj w 49- walki za duzo nie bylo wiec Ci sie nie zablokowaly.

Autor:  Deshroom [ 31 mar 2009, 06:52 ]
Tytuł: 

chodzi o to że warto spróbować zrobić to samo ale je zgrupować, przedwczorajszy dzień nie był pierwszym dniem walki, ale był rekordowym pod względem local rozmawialiśmy o lagu generalnie, a rozmowa o działkach pojawiła sie dodatkowo. grupowanie zmniejsza laga bo grupa zachwuje sie jak jedno działko, strzela jednocześnie wiec jest to mniej obliczeń.

moim zdaniem wydajnośc ewki bardzo sie poprawiła po paczu i nie wiem jak można to podważać. gra chodzi rewelacyjnie. walk było mnóstwo przed i po paczu w Delve i wokół wiec nie wiem jak można tego nie zauważać.

jeżeli kogoś uraziłem wybaczcie, nie chce tu spedzać za duzo czasu wciągając sie w dyskusje.
poprostu system przy lokalu 1700 wygladał pieknie thats all. fakt walk było jak na lekarstwo ale w Jita jest wiekszy jag przy 1300 :wink:

Autor:  rafgate [ 31 mar 2009, 08:15 ]
Tytuł: 

ehh desh teraz to odwracasz kota ogonem:) ale się zgodzę że evka ostatnio chodzi lepiej i to trochę wcześniej jak od ostatniego patcha

Autor:  Deshroom [ 31 mar 2009, 08:39 ]
Tytuł: 

no bo wyszły z igły widły :P

peace :]

Autor:  RufeN [ 15 kwi 2009, 07:16 ]
Tytuł: 

Patch notes for Apocrypha 1.1, released 16 April 2009

to mi się bardzo podoba:
Cytuj:
# Stealth Bombers have had their role refocused to be anti-battleship role. They now equip siege missile launchers and use torpedoes instead of cruise missiles which allow them to inflict large volley damage against big targets and gain the ability to equip a covert ops cloak so can warp around whilst cloaked. In addition bombs have been made cheaper and the bomb launcher can now be equipped in any of the bombers high slots along with other changes to aid them.
# Stealth Bombers now gain a bonus to fitting siege missile launchers instead of cruise missile launchers.
# Stealth Bombers can fit and use a covert ops cloak allowing them to warp whilst cloaked.
# Stealth Bombers now have a 15% bonus to damage for racial torpedoes per covert ops skill.
#
# Stealth Bombers now have a flight time and velocity bonus to torpedoes. The power grid and cpu fitting attributes have been adjusted for all Stealth Bombers.
# The base velocity of Stealth Bombers has been increased.
# Bomb launchers can now be fitted to any high slot on the bomber.
# Covert cynosural fields can now be activated in cynojammed systems allowing black ops ships to jump or bridge other covert ops ships into the cynojammed system.
# Black Ops ships have received an increase to their base scan resolution attribute allowing them to lock faster.
# Black Ops ships have gained +100m3 to their cargo bay.
# The Black Ops base jump fuel cost has been decreased from 400 to 300 units per light year.

Autor:  Deshroom [ 15 kwi 2009, 07:27 ]
Tytuł: 

no zobaczymy. niektórzy bardzo podniecali się tym paczem i nawet sam sobie kupiłem bombery.
do tej pory to były z dupy statki teraz może się to zmieni.

to jest fajne:
# Covert cynosural fields can now be activated in cynojammed systems allowing black ops ships to jump or bridge other covert ops ships into the cynojammed system.

ja czekam na zmiany w wyświetlaniu locala, miało byc jakieś opóźnienie że jak ktos wskoczy to widać po kilkunastu sekundach czy jakoś tak
były takie rozmarzone myśli o stealth gangach na opóźnionym lokalu, wystarczyłoby z 5 sekund nawet - idzie w dobrym kierunku :wink:

Autor:  Scorpio [ 15 kwi 2009, 08:11 ]
Tytuł: 

No, taki roamik anty bs w covertach moze namieszać na tyłach wroga ;)

Autor:  zaboleq [ 15 kwi 2009, 09:01 ]
Tytuł: 

A ja wciąż skilluje do Drake żeby "4" solować :roll: .Pewnie w inne cuda nie wsiąde prędzej niż za 3-4 miechy ...

Strona 7 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team