MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Incarna - nowy dodatek
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=39093
Strona 7 z 10

Autor:  Xanth [ 25 cze 2011, 09:10 ]
Tytuł: 

Poki co, sa tylko dodatki "ubraniowe" dla toona, nic wiecej. I miejmy nadzieje, ze tak zostanie.

X.

Autor:  Blackthorn [ 25 cze 2011, 09:45 ]
Tytuł: 

http://www.evenews24.com/2011/06/25/ccp ... u-devblog/

Cytuj:
We live in interesting times; in fact CCP is the kind of company that if things get repetitive we instinctively crank it up a notch. That, we certainly have done this week. First of we have Incarna, an amazing technological and artistic achievement. A vision from years ago realized to a point that no one could have imaged but a few months ago. It rolls out without a hitch, is in some cases faster than what we had before, this is the pinnacle of professional achievement. For all the noise in the channel we should all stand proud, years from now this is what people will remember.

But we have done more, not only have we redefined the production quality one can apply to virtual worlds with the beautiful Incarna but we have also defined what it really means to make virtual reality more meaningful than real life when it comes to launching our new virtual goods currency, Aurum.

Naturally, we have caught the attention of the world. Only a few weeks ago we revealed more information about DUST 514 and now we have done it again by committing to our core purpose as a company by redefining assumptions. After 40 hours we have already sold 52 monocles, generating more revenue than any of the other items in the store.

This we have done after months of research by a group of highly competent professionals, soliciting input and perspective from thought leaders and experts in and around our industry. We have communicated our intention here internally in very wide circles through the Virtual Economy Summit presentation at the GSM, our Fearless newsletter, sprint reviews, email lists and multiple other channels. This should not come as a surprise to anyone.

Currently we are seeing _very predictable feedback_ on what we are doing. Having the perspective of having done this for a decade, I can tell you that this is one of the moments where we look at what our players do and less of what they say. Innovation takes time to set in and the predictable reaction is always to resist change.

We went out with a decisive strategy on pricing and we will stay the course and not flip flop around or knee jerk react to the predictable. That is not saying nothing will change, on the contrary, in fact we know that success in this space is through learning and adapting to _what is actually happening_ and new knowledge gained in addition to what we knew before and expected.

All that said, I couldn’t be prouder of what we have accomplished as a company, changing the world is hard and we are doing it as so many times before! Stay the course, we have done this many times before.

Autor:  Niah [ 25 cze 2011, 09:46 ]
Tytuł: 

płacz jakby już wprowadzili

Autor:  White Trox [ 25 cze 2011, 09:56 ]
Tytuł: 

Taka sama drama była jak ccp chciało wcześniej wprowadzić jakieś fajne inne mikrotransakcje, już nie pamiętam o co chodziło konkretnie.

Jest po prostu duża grupa graczy, która płacze by płakać.(rusko/polskie lobby botująco biznesowe? hehe) Spędzają pół dnia na czytaniu przeróżnych forów,blogów, o których większość z nas nie ma bladego pojęcia i się nawzajem nakręcają, zapominając, że gra jest po to, żeby w nią grać. :]

Autor:  Niah [ 25 cze 2011, 10:02 ]
Tytuł: 

gdyby było bezpośrednio za iski to by pewnie nie płakali :roll:

Autor:  Teo [ 25 cze 2011, 10:34 ]
Tytuł: 

Ja tego nie rozumie dlaczego płaczą, przecież jeśli ta nowa "waluta" w grze nie jest za real kasę tylko z wymiany plexa, to w efekcie nadal wszystko kręci się ładnie w kółeczko i główną walutą pozostaje isk.
Nadal mogę za isk kupić plexa i go wymienić na to coś nowego do "item shopa".
Chyba że coś mnie ominęło bo nie śledzę tematu ?

Autor:  Niah [ 25 cze 2011, 10:41 ]
Tytuł: 

pewnie za dużo roboty, przecież oni te iski farmią botami

Autor:  Oyci3C [ 25 cze 2011, 10:42 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ja tego nie rozumie dlaczego płaczą, przecież jeśli ta nowa "waluta" w grze nie jest za real kasę tylko z wymiany plexa, to w efekcie nadal wszystko kręci się ładnie w kółeczko i główną walutą pozostaje isk.
Nadal mogę za isk kupić plexa i go wymienić na to coś nowego do "item shopa".
Chyba że coś mnie ominęło bo nie śledzę tematu ?


Nie ominęło ale pytanie: po co?

To jasne, że chodzi o kasę CCP bo ISK jest do wyfarmowania ig, PLEX umieszcza się przez rl cash i dopiero kupuje za ISK.

Innego wytłumaczenia dla AUR nie znajduję.

Autor:  Teo [ 25 cze 2011, 11:35 ]
Tytuł: 

Czyli jedyne wytłumaczenie to chęć by więcej plex-ow było kupowanych co podniesie ich cenę w isk i jednocześnie zmniejszy cenę isk u farmerów.
Jeśli tak to zadziała to duży plus dla ccp.

Autor:  Sou [ 25 cze 2011, 11:51 ]
Tytuł: 

Jak narazie to widze ze cena plexow spadla. Volumen za duzy byl kilka dni temu a potem juz nikt nie kupowal i zaczelo leciec:D

Placzki niech juz dadza sobie spokoj. Jest jak bylo. Wszystko mozna kupic dlaej za ISK. Gracze ktorzy nie potrafia/nie maja czasu na zarabianie i tak wszystko za PLEX kupuja. Taka gra.


EDIT: Co jeszcze chcialem dodac. Ludzie wykupili duuuuzo plexow z tego co widac na volumenie. Pewnie jak beda to teraz chcieli sprzedac z zyskiem to ceny jeszcze bardziej poleca;] Ktos myslal ze zarobi na wzroscie cen?;p

Autor:  Goatus [ 25 cze 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
około 150k gra za darmo,


Co rozumiesz przez "za darmo"?

Autor:  Sou [ 25 cze 2011, 12:45 ]
Tytuł: 

Kupuje plexy za ISK czyli nie placi w ogole za gre realna kasa.

Autor:  Oyci3C [ 25 cze 2011, 13:08 ]
Tytuł: 

No i dlatego CCP ratując się wprowadziło AUR :)

Autor:  Sou [ 25 cze 2011, 13:11 ]
Tytuł: 

Czemu sie ratuje? Przeciez za te plexy ktos musial zaplacic wiec CCP swoja kase zarobilo ;d Pewnie sobie policzyli ze ludzie maja tych ISK pelno wiec stwierdzili ze dadza te itemki.

Autor:  Niah [ 25 cze 2011, 13:18 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Przeciez za te plexy ktos musial zaplacic wiec CVA swoja kase zarobilo ;d


co?! gdzie? jak? farmisz iski przez większość zdobyte nielegalnie, kupujesz plexa na ah i masz w dupie ccp ...

Autor:  Oyci3C [ 25 cze 2011, 13:20 ]
Tytuł: 

Tak ale jemu chodzi o to, że PLEX tak czy siak musi trafić ig poprzez zakup za $.

W każdym razie to tak czy siak targniecie się CCP na moar rl cash :)

Autor:  Niah [ 25 cze 2011, 13:25 ]
Tytuł: 

sry, to plexy 30d nie wypadają z pasków czy z czego tam?

Autor:  Sou [ 25 cze 2011, 13:28 ]
Tytuł: 

Nie:p PLEXy biora sie tylko za $ i euraski.


Komus zle ze CCP zarobi wiecej kasy? Mi sie to podoba, niech maja na rozwijanie swoich pomyslow.

Autor:  smeagollum [ 25 cze 2011, 14:09 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Komus zle ze CCP zarobi wiecej kasy? Mi sie to podoba, niech maja na rozwijanie swoich pomyslow.

Głównym powodem niezadowolenia nie jest fakt zarabiania przez CCP kasy, tylko POGŁOSKI o statkach i wyposażeniu dostępnym TYLKO za AUR. Dopóki jest kupa plexów do kupienia za iski, to problemu nie ma. Gorzej, jak plexy za iski się skończą (w sensie dostępności lub opłacalności). I chyba ta czarna wizja, objawiła się wszystkim wkurwionym - lepsze wyposażenie byłoby dostępne tylko za realną kasę.

A co do plexówl, za które "już ktoś zapłacił", to nie do końca jest tak. Bo osoba rozpoczynająca grę i tak musi za nią zapłacić - czy została zaproszona czy nie. Na plexach korzystają zapraszający (mają miesiąc/częśc miesiąca za darmo), zapraszani w mniejszym stopniu. W ogólnym rozrachunku CCP musi na tym chujowo wychodzić. bo choć w zamierzeniu zapewne miał to być sposób na zmotywowanie graczy do zapraszania znajomych, to w praktyce trafiają tu ludzie, którzy grę chcieli sprawdzić i tak, a korzyści zgarniają ludzie, którzy nijak się do tego nie przyczynili.

Autor:  Sou [ 25 cze 2011, 14:13 ]
Tytuł: 

Noia, plexow z buddy to pewnie jest 1% tego co zachod kupuje zeby miec ISK na nowe shipy;]

POGLOSKI to wiesz gdzie ja mam. Jeszcze glebiej niz oficjalne informacje ze SWTOR i GW to zajebiste gry :D

Strona 7 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team