MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dla newbie porad kilka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21767
Strona 64 z 160

Autor:  Deshroom [ 22 gru 2009, 12:22 ]
Tytuł: 

nie to nie ja. siedząc w empire pvp cie nigdy nie znajdzie chyba że ci zajebią indyka lecącego na afku bo cargo było za drogie (tak jak mi się zdarzyło i byłem w plecy 400mln) :wink:

z pve jest taka akcja że te raty to umrą prędzej czy później bez względu na to ile błędów popełnisz, pvp nie wybacza :wink:

jakbyś kiedyś chciał do 0.0 to mogę pomóc ale przygotuj co najmniej BCeka full T2 fit :]
BUFU to jeden z lepszych polskich korpów w nullsec, Atlas całkiem silny alians to to niebieskie po prawej na dole :wink: http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/ ... luence.png

Autor:  BaltazaR [ 22 gru 2009, 12:27 ]
Tytuł: 

Latania na autopilocie juz mnie oduczyla karda UA 2 dni temu :D
No chyba ze jest cos do porobienia w chacie i lece przez hi.
O BUFU slyszalem spoko, poki co za wysokie progi ;)

Autor:  Deshroom [ 22 gru 2009, 12:35 ]
Tytuł: 

nie taki diabeł straszny ... fly safe :]

Autor:  tomugeen [ 22 gru 2009, 12:37 ]
Tytuł: 

o7

Autor:  RufeN [ 22 gru 2009, 12:51 ]
Tytuł: 

pytanie czy to jest 30day klucz, ktorym mozna sobie przedluzyc triala, czy jest konieczne zakladanie nowego konta z linka od nich (d2d wlasnie tak evke sprzedaje z tego co pamietam).

edit: wyglada,ze da sie tym triale doladowac: http://forums.impulsedriven.com/371902

Autor:  BaltazaR [ 22 gru 2009, 13:17 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
edit: wyglada,ze da sie tym triale doladowac: http://forums.impulsedriven.com/371902


To by bylo cos!

tomugeen napisał(a):
o7


Wbijaj do EvE tomu i latamy ;)

Autor:  Xender [ 22 gru 2009, 14:19 ]
Tytuł: 

czy przy rozwoju skilli istenieje jakies ograniczenie czy nie?

Autor:  Deshroom [ 22 gru 2009, 14:21 ]
Tytuł: 

Koleś napisał(a):
czy przy rozwoju skilli istenieje jakies ograniczenie czy nie?
tylko długość twojego życia :wink:

nie ma żadnych, możesz być górnikiem przez 10 lat a potem zostać mordercą

Autor:  BaltazaR [ 22 gru 2009, 14:22 ]
Tytuł: 

Koleś napisał(a):
czy przy rozwoju skilli istenieje jakies ograniczenie czy nie?


W jakim sense? No ograniczenie jest tylko jedno - nauczyc sie wszystkich skili na poziom 5 ale to jak ktos obliczyl zajmuje przeszlo 20 lat.

Autor:  Farin [ 22 gru 2009, 19:16 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
nie to nie ja. siedząc w empire pvp cie nigdy nie znajdzie

Znajdzie znajdzie. Na małą skalę ale znajdzie. Kilka razy pirat mnie sprowokował, co zaowocowało bardzo ciekawymi incydentami - oczywiście statki zazwyczaj straciłem ale fajnie było poczuć ten dreszczyk emocji ;]
Nie wspomnę już jak kiedyś noob flotka z UA wleciała prosto pod Jakąśstację gracza. Ahhh ostrzał był krótki ;]

Autor:  Deshroom [ 22 gru 2009, 20:10 ]
Tytuł: 

jasne zawsze możesz zgankowac concord ...

czasami zabijamy frachty koło jita bsami, ale tylko jak minusy bo ich nie lubimy :wink:
ogólnie szkoda na to SS

Autor:  druzil [ 23 gru 2009, 08:01 ]
Tytuł: 

Czy jak zaczne robic salvage na wraku statku ktorego nie ja zestrzelilem, tylko inny gracz to robie sie w aggresive dla niego ?

Autor:  Goatus [ 23 gru 2009, 08:17 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
Czy jak zaczne robic salvage na wraku statku ktorego nie ja zestrzelilem, tylko inny gracz to robie sie w aggresive dla niego ?


nie

Autor:  Deshroom [ 23 gru 2009, 08:24 ]
Tytuł: 

jak on cie zaatakuje bo mu kradniesz mozesz go zabic w empire na luzaku :wink:

Autor:  druzil [ 23 gru 2009, 09:01 ]
Tytuł: 

Hm w takim razie to chyba latwy sposob na zdobycie duzej kasy dla kogos poczatkujacego. Lece do jakiegos 0.5 sektora i tam skanuje system w poszukiwaniu wrakow, dobrze kombinuje ?

Autor:  Havok [ 23 gru 2009, 09:26 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
Hm w takim razie to chyba latwy sposob na zdobycie duzej kasy dla kogos poczatkujacego. Lece do jakiegos 0.5 sektora i tam skanuje system w poszukiwaniu wrakow, dobrze kombinuje ?

Dużą kasę z salvage to można chyba dopiero przy misjach lvl 4 robić. Koleś robiący misje będzie w przeciwieństwie do twojego shipa uzbrojony i może zechcieć się bronić. A jak gra trochę dłużej będzie sam po na bieżąco sprzątał 2 kontem ;). Ale pewnie taki ninja salvage da się uprawiać.

Autor:  Deshroom [ 23 gru 2009, 09:52 ]
Tytuł: 

dalej uważam że kopanie velda w empire to dobry zarobek

Autor:  Goatus [ 23 gru 2009, 10:05 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
dalej uważam że kopanie velda w empire to dobry zarobek


I prosta droga do zrezygnowania z gry już po tygodniu dla 99% graczy ;)

Druzil zależnie od szczęścia z takiego salvage możesz wyciągnąć dosyć sporo jak na pierwsze dni. Tyle że jeszcze więcej zarobisz robiąc misje _i_ salvage, do tego nikogo przy okazji nie wkurzysz ;P A jak już chcesz koniecznie tylko salvage robić to się spytaj po prostu na local czy ktoś nie odstąpi ci wraków po misjach. Sporej ilości osób się nie chce robić salvage więc szansa jest

Autor:  Havok [ 23 gru 2009, 10:14 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Deshroom napisał(a):
dalej uważam że kopanie velda w empire to dobry zarobek


I prosta droga do zrezygnowania z gry już po tygodniu dla 99% graczy ;)(...)

Podobnie jak misje :roll: Szczerze mówiąc niestety eve mało (imo) oferuje dla nowego gracza, czytaj grającego mniej niż pół roku (?). Niby są corpy biorące noob postacie, ale każda licząca się korporacja ma już konkretne wymagania :).

Autor:  Deshroom [ 23 gru 2009, 10:36 ]
Tytuł: 

szczerze, uważam że kopanie jest bardziej interesujące niż misje dla nooba. misje to jak single player a kopanie przynajmniej uczy handlowania i wielu innych mechanizmów eve.
klepanie misji nie uczy niczego bo najbardziej zjebanym fitem je można zabić

tak kopanie jest nudne, tak jestem fanem 0.0 natomiast uważam że klepanie misji przez pierwszy rok to najlepsza droga do zostania w empire na zawsze.

kiedyś pokopałem hulkiem 3 dni w empire velda zawoziłem na najbliższa stacje i miałem 100mln isk. taki miałem nudny jakiś tydzień i chciałem zobaczyć ile z tego wychodzi tak na leniucha.
w 0.0 wychodzi na bistocie jakieś 30mln na godzine

innemu graczowi może zajmie to tydzień ale to 100mln isk :wink:

Strona 64 z 160 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team