MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
EvE Online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=20726 |
Strona 8 z 11 |
Autor: | Huba [ 17 sie 2006, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Albo spotkac sie w jednej stacji, okno guests, prawym na name goscia, trade. |
Autor: | SwenG [ 17 sie 2006, 16:51 ] |
Tytuł: | |
Huba napisał(a): Albo spotkac sie w jednej stacji, okno guests, prawym na name goscia, trade.
W ten sposób jakiś gość mi oddał sprzętu za jakieś 2 mln. Przypadkiem Później prosił, żebym oddał |
Autor: | Soulless [ 17 sie 2006, 17:10 ] |
Tytuł: | |
Wrocilem do EVE, kupilem nowe konto i brykam od poczatku Jednak te naiwne poczatki najbardziej mi sie podobaja charname - Grund Soul |
Autor: | SwenG [ 17 sie 2006, 21:02 ] |
Tytuł: | |
Blah, ja tam bym w Neocrona popykał. Gdyby to tylko było takie proste, wpisuję numer VISA i gram... |
Autor: | malek69 [ 17 sie 2006, 22:54 ] |
Tytuł: | |
SwenG napisał(a): Blah, ja tam bym w Neocrona popykał. Gdyby to tylko było takie proste, wpisuję numer VISA i gram...
eh to nigdy nie jest tak proste, nie ta firma. Sam sie skusilem na Eve, tylko aktywacja na 1 miesiac, czemu niema na 3? Ghark aka malek |
Autor: | Nestor [ 17 sie 2006, 23:51 ] |
Tytuł: | |
malek69 napisał(a): SwenG napisał(a): Blah, ja tam bym w Neocrona popykał. Gdyby to tylko było takie proste, wpisuję numer VISA i gram... eh to nigdy nie jest tak proste, nie ta firma. Sam sie skusilem na Eve, tylko aktywacja na 1 miesiac, czemu niema na 3? Ghark aka malek Da sie na 1, 3 i 6, i to kilkoma roznymi sposobami, w eve oczywiscie A neocron is click2gay.. eh.. szkoda gadac. NCR jako taki fajny jest, ale powoli traci do wspolczesnych mmo. Mnie zaczal zoning draznic, a wczesniej go nie do konca zauwazalem Grafika juz nie ta, a bron nie ma stosownych opisow i mozna sie lekko zdziwic czasem, kupilem fusion rifle i okazalo sie ze trzeba z kilometra strzelac zeby to jakis damage mialo.. kupilem lightcastera i sie okazalo ze to melee rifle jest A w opisach dupa |
Autor: | KromeR [ 18 sie 2006, 08:32 ] |
Tytuł: | |
Jak to zrobic zeby konto aktywowac trialowe? Wiem ze jest iles tam sposobow i nie do konca jarze ocb. Moglby mi ktos podac plusy i minusy kazdego? |
Autor: | Mr.FooT [ 18 sie 2006, 10:28 ] |
Tytuł: | |
Z tego co wiem to timecard dodaje ci sie do czasu triala, platnosc karta daje ci rowno miesiac kasujac czas z triala (jesli aktywowales podczas trwania tegoz), no i mozesz jesio wywalic 20 ojro na gre+miech |
Autor: | KromeR [ 18 sie 2006, 10:55 ] |
Tytuł: | |
Wlsnie to chyba nie takie proste bo z tego co wiem to mozna: 1. aktywowac karta za 20euro i dostaje sie miech darmowy 2. aktywowac timecodem (ale zrozumialem ze z tego tc obcinany jest czas triala) 3. zalorzyc nowe konto kodem Chodzi o to ze sa ponoc 2 rodzaje kart z kodami :/ Wogole to poczatek jest z deka zakrecony |
Autor: | Soulless [ 18 sie 2006, 11:33 ] |
Tytuł: | |
Mnie EVE zaskoczylo tym, ze CCP w koncu lyknela moja eKarte z mBanku |
Autor: | KromeR [ 18 sie 2006, 11:56 ] |
Tytuł: | |
BTW oplaca sie ciagnac dalej taka postac? Dodam ze obecnie latam destroyerem, choc domyslnie mialy byc cruisery, ale czasu nie starczylo. Dodam ze skille rozwijane byly niejako na chybil trafil, a czesc jest na 0 (kupilem ksiazek wiecej zeby czasu na dolatywanie nie tracic). Pozatym generalnie to i tak po skonczeniu triala jeszcze 2 tyg poszkole fregaty na 5 :> (ponoc na nieaktywnym koncie tez leca dalej skile) Dane wziete ze strony. Ilosc * to wycwiczona ranga skilla. Jak (*) to znacy ze skill bedzie wyuczony dzis do trej wartosci. Kod: Total Cash 3,943,516 ISK
Total skill points 289,949 Intelligence 8 Perception 13 Charisma 6 Willpower 12 Memory 8 Electronic Warfare / Rank 2 / SP: 500 of 2829 * Electronics / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 *** Long Range Targeting / Rank 2 / SP: 0 of 500 Propulsion Jamming / Rank 3 / SP: 750 of 4243 * Signature Analysis / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * Targeting / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * ·6 Electronics skills trained, for a total of 9,750 skillPoints. Energy Grid Upgrades / Rank 2 / SP: 500 of 2829 * Engineering / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 *** Shield Operation / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * ·3 Engineering skills trained, for a total of 8,750 skillPoints. Gunnery / Rank 1 / SP: 45255 of 256000 **** Motion Prediction / Rank 2 / SP: 119 of 500 (*) Rapid Firing / Rank 2 / SP: 500 of 2829 * Small Energy Turret / Rank 1 / SP: 1415 of 8000 ** Small Projectile Turret / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 *** Weapon Upgrades / Rank 2 / SP: 500 of 2829 * ·6 Gunnery skills trained, for a total of 55,789 skillPoints. Mining / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * ·1 Industry skills trained, for a total of 250 skillPoints. Leadership / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * ·1 Leadership skills trained, for a total of 250 skillPoints. Analytical Mind / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 *** Empathy / Rank 1 / SP: 0 of 250 Instant Recall / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 *** Iron Will / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * Learning / Rank 1 / SP: 1459 of 8000 ** Spatial Awareness / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * ·6 Learning skills trained, for a total of 17,959 skillPoints. Hull Upgrades / Rank 2 / SP: 2829 of 16000 ** Mechanic / Rank 1 / SP: 263 of 1415 * Repair Systems / Rank 1 / SP: 7657 of 8000 ** (*) ·3 Mechanic skills trained, for a total of 10,749 skillPoints. Missile Launcher Operation / Rank 1 / SP: 1415 of 8000 **(*) Rockets / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * Standard Missiles / Rank 2 / SP: 500 of 2829 * ·3 Missile Launcher Operation skills trained, for a total of 2,165 skillPoints. Acceleration Control / Rank 4 / SP: 0 of 1000 Afterburner / Rank 1 / SP: 1415 of 8000 ** Evasive Maneuvering / Rank 2 / SP: 0 of 500 Navigation / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 *** Warp Drive Operation / Rank 1 / SP: 250 of 1415 * ·5 Navigation skills trained, for a total of 9,665 skillPoints. Science / Rank 1 / SP: 250 of 1415 ·1 Science skills trained, for a total of 250 skillPoints. * Destroyers / Rank 2 / SP: 500 of 2829 * Minmatar Cruiser / Rank 5 / SP: 37857 of 40000 ** (*) Minmatar Frigate / Rank 2 / SP: 90510 of 512000 **** Spaceship Command / Rank 1 / SP: 45255 of 256000 **** ·4 Spaceship Command skills trained, for a total of 174,122 skillPoints. Trade / Rank 1 / SP: 250 of 1415 ·1 Trade skills trained, for a total of 250 skillPoints. * |
Autor: | Zychoo [ 18 sie 2006, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Learningi zawalone, ale to zawsze lepiej startowac z takiego pulapu niz od zera. Jak reaktywujesz konto to jedziesz learningi do adv 3 albo i 4 lvl i bedzie git. Tak moim zdaniem. |
Autor: | KromeR [ 18 sie 2006, 12:16 ] |
Tytuł: | |
Hehehe. No wiesz jak sie chce cos zobaczyc na trialu poza uczeniem suie lerningow to trzeba wybrac tez troche innych skilli |
Autor: | Huba [ 18 sie 2006, 17:09 ] |
Tytuł: | |
Tak na nieaktywnym koncie tez rosnie skill. Najlepiej aktywowac przez gtc bo karta za duzo $$ zzera. Apropo: KromeR tak oplaca sie. Glownie dlatego ze to pure fighter starter, wiec nie mogles nic zwalic;] |
Autor: | malek69 [ 18 sie 2006, 18:46 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): malek69 napisał(a): SwenG napisał(a): Blah, ja tam bym w Neocrona popykał. Gdyby to tylko było takie proste, wpisuję numer VISA i gram... eh to nigdy nie jest tak proste, nie ta firma. Sam sie skusilem na Eve, tylko aktywacja na 1 miesiac, czemu niema na 3? Ghark aka malek Da sie na 1, 3 i 6, i to kilkoma roznymi sposobami, w eve oczywiscie A neocron is click2gay.. eh.. szkoda gadac. NCR jako taki fajny jest, ale powoli traci do wspolczesnych mmo. Mnie zaczal zoning draznic, a wczesniej go nie do konca zauwazalem Grafika juz nie ta, a bron nie ma stosownych opisow i mozna sie lekko zdziwic czasem, kupilem fusion rifle i okazalo sie ze trzeba z kilometra strzelac zeby to jakis damage mialo.. kupilem lightcastera i sie okazalo ze to melee rifle jest A w opisach dupa mi na trialu pokazuje: Extend Trial Account Upgrade your trial account to a paying one. This has the fee of €19.95 and includes 30 days of game time. You wil be able to continue playing all your characters. zaplacilem karta i nie widzialem innej opcji z : opcja 1,2,3 miesiace. Jesli jest sposob aktywacji triala na 3 miechy to poprosze o info, bo sie pewnie przyda zdrawiam malek |
Autor: | Ireul [ 5 wrz 2006, 15:07 ] |
Tytuł: | |
chyba sie nie da w takim razie. najbardziej oplacalne jest aktywowanie triala przez game time code. koszt pierwszego miesiaca jest taki sam jak pozostalych. |
Autor: | Perenor [ 6 wrz 2006, 01:29 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli połączysz się przez jakieś proxy poza europą to naliczą ci w dolarach. Ja łączyłem się przez Japonię. Przy kolejnych płatnościach wyświetla się euro, ale nalicza już samo w dolarach ;). |
Autor: | moro [ 8 wrz 2006, 13:40 ] |
Tytuł: | |
Dlaczego wypowiadaja sie tu osoby z zerwoym pojeciem o grze, zachowujecie sie jak lamerzy, szczegolnie Mark24 - od kogos z takim stazem mozna by sie spodziewac czegos lepszego( ale moze po prostu spamujesz ). Ja osobiscie gram w Eve prawie od roku pratkycznie samo PVP innych aspketow nie dotykalem wiec nie bede sie wypowiadal, powiem tylko ze jest sporo osob ktore zajmuja sie tylko produkcja, handlem,mieszaniem w polityce, kopaniem, prowadzeniem korpow/aliancow itp. wiec jak nie lubisz pvp-e to masz duza sznase znalezc tu tez cos innego( chodz jak pograsz dlugo to na pewno cie to nie ominie ). Dobra koncentrujemy sie na pvp-e i wyprostuje tu kilka bredni podanych przez innych: a) trzeba miec wysokie skille, dobre statki, dlugi staz zeby moc z kims powalczyc. BREDNIE ( niedowiarkow zapraszam np. do Enderlaien i podobnych low-se sytemow ), wystarczy pograc miesiac dwa i z pomoca kumpla( o takim samym stazu ) rozwalac ludzi o 2 letnim stazu z lepszymi statkami. Oczywiscie mowimy tu o sytuacji gdy przeciwnik nie jest ekspertem pvp, inaczej moze byc ciezko . System pvp-e jest tak rozbudowany i daje tyle roznych mozliwosci ze mozna naprawde wiele wykombinowac: wlaka elektroniczna, logistyka( wspomaganie kumpli, naprawianie ...), wysysanie energii przeciwnika aby wylaczyc jego systemy b)walka polega na wlaczeniu systemow i kliknieciu orbituj - BREDNIe. Temat rzeka no ale wymienmy - musimy pilnowac dystansu bo np. my jestesmy long range przeciwnik close wiec chcemy zachowac przewage. Gospodarka capem jak nam sie energia za szybko wylaczyto dosc szybko giniemy. Opieka na dronami. I masa innych wszystko zalezy gdzie i z kim walczymy c) zlozenie dobrego fitu przy danych skillach i dostosowanego do chwilowych potrzeb/celu to tez duza umiejetnosc d) wiadomosci Mark24 co do misji to sa chyba z przed roku e) walki 1v1, 1vmaly gang, maly gang v malgy gang - to norma Podsumowujac lamerzy z zerowym pojeciem nie powinni sie wypowiadac |
Autor: | Shadhun [ 8 wrz 2006, 15:37 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze powiedz mi że walenie tej samej misji po raz 10000 to super fun jest |
Autor: | Huba [ 8 wrz 2006, 16:30 ] |
Tytuł: | |
Zalezy jakiej;] Jest pare ktore mimo powtarzalnosci sa fajne. A dopoki ktos nie wymysli sposobu na dynamiczne robienie questow to kazde mmorpg bedzie mialo taki sam problem. |
Strona 8 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |