MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EvE Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=20726
Strona 8 z 11

Autor:  Huba [ 17 sie 2006, 16:43 ]
Tytuł: 

Albo spotkac sie w jednej stacji, okno guests, prawym na name goscia, trade.

Autor:  SwenG [ 17 sie 2006, 16:51 ]
Tytuł: 

Huba napisał(a):
Albo spotkac sie w jednej stacji, okno guests, prawym na name goscia, trade.

W ten sposób jakiś gość mi oddał sprzętu za jakieś 2 mln. Przypadkiem ;) Później prosił, żebym oddał ;)

Autor:  Soulless [ 17 sie 2006, 17:10 ]
Tytuł: 

Wrocilem do EVE, kupilem nowe konto i brykam od poczatku :) Jednak te naiwne poczatki najbardziej mi sie podobaja :) charname - Grund Soul

Autor:  SwenG [ 17 sie 2006, 21:02 ]
Tytuł: 

Blah, ja tam bym w Neocrona popykał. Gdyby to tylko było takie proste, wpisuję numer VISA i gram...

Autor:  malek69 [ 17 sie 2006, 22:54 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
Blah, ja tam bym w Neocrona popykał. Gdyby to tylko było takie proste, wpisuję numer VISA i gram...

eh to nigdy nie jest tak proste, nie ta firma. Sam sie skusilem na Eve, tylko aktywacja na 1 miesiac, czemu niema na 3?

Ghark aka malek

Autor:  Nestor [ 17 sie 2006, 23:51 ]
Tytuł: 

malek69 napisał(a):
SwenG napisał(a):
Blah, ja tam bym w Neocrona popykał. Gdyby to tylko było takie proste, wpisuję numer VISA i gram...

eh to nigdy nie jest tak proste, nie ta firma. Sam sie skusilem na Eve, tylko aktywacja na 1 miesiac, czemu niema na 3?

Ghark aka malek


Da sie na 1, 3 i 6, i to kilkoma roznymi sposobami, w eve oczywiscie :)

A neocron is click2gay.. eh.. szkoda gadac. NCR jako taki fajny jest, ale powoli traci do wspolczesnych mmo. Mnie zaczal zoning draznic, a wczesniej go nie do konca zauwazalem :)

Grafika juz nie ta, a bron nie ma stosownych opisow i mozna sie lekko zdziwic czasem, kupilem fusion rifle i okazalo sie ze trzeba z kilometra strzelac zeby to jakis damage mialo.. kupilem lightcastera i sie okazalo ze to melee rifle jest :) A w opisach dupa :)

Autor:  KromeR [ 18 sie 2006, 08:32 ]
Tytuł: 

Jak to zrobic zeby konto aktywowac trialowe?

Wiem ze jest iles tam sposobow i nie do konca jarze ocb. Moglby mi ktos podac plusy i minusy kazdego?

Autor:  Mr.FooT [ 18 sie 2006, 10:28 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem to timecard dodaje ci sie do czasu triala, platnosc karta daje ci rowno miesiac kasujac czas z triala (jesli aktywowales podczas trwania tegoz), no i mozesz jesio wywalic 20 ojro na gre+miech :)

Autor:  KromeR [ 18 sie 2006, 10:55 ]
Tytuł: 

Wlsnie to chyba nie takie proste bo z tego co wiem to mozna:
1. aktywowac karta za 20euro i dostaje sie miech darmowy
2. aktywowac timecodem (ale zrozumialem ze z tego tc obcinany jest czas triala)
3. zalorzyc nowe konto kodem

Chodzi o to ze sa ponoc 2 rodzaje kart z kodami :/ Wogole to poczatek jest z deka zakrecony :P

Autor:  Soulless [ 18 sie 2006, 11:33 ]
Tytuł: 

Mnie EVE zaskoczylo tym, ze CCP w koncu lyknela moja eKarte z mBanku :D

Autor:  KromeR [ 18 sie 2006, 11:56 ]
Tytuł: 

BTW oplaca sie ciagnac dalej taka postac? Dodam ze obecnie latam destroyerem, choc domyslnie mialy byc cruisery, ale czasu nie starczylo. Dodam ze skille rozwijane byly niejako na chybil trafil, a czesc jest na 0 (kupilem ksiazek wiecej zeby czasu na dolatywanie nie tracic).
Pozatym generalnie to i tak po skonczeniu triala jeszcze 2 tyg poszkole fregaty na 5 :> (ponoc na nieaktywnym koncie tez leca dalej skile)

Dane wziete ze strony. Ilosc * to wycwiczona ranga skilla. Jak (*) to znacy ze skill bedzie wyuczony dzis do trej wartosci.
Kod:
Total Cash 3,943,516 ISK 
Total skill points 289,949

Intelligence 8
Perception 13
Charisma 6
Willpower 12
Memory 8

 


Electronic Warfare / Rank 2 / SP: 500 of 2829 *
Electronics / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 ***
Long Range Targeting / Rank 2 / SP: 0 of 500
Propulsion Jamming / Rank 3 / SP: 750 of 4243 *
Signature Analysis / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
Targeting / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
·6 Electronics skills trained, for a total of 9,750 skillPoints.

Energy Grid Upgrades / Rank 2 / SP: 500 of 2829 *
Engineering / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 ***
Shield Operation / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
·3 Engineering skills trained, for a total of 8,750 skillPoints.

Gunnery / Rank 1 / SP: 45255 of 256000 ****
Motion Prediction / Rank 2 / SP: 119 of 500 (*)
Rapid Firing / Rank 2 / SP: 500 of 2829 *
Small Energy Turret / Rank 1 / SP: 1415 of 8000 **
Small Projectile Turret / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 ***
Weapon Upgrades / Rank 2 / SP: 500 of 2829 *
·6 Gunnery skills trained, for a total of 55,789 skillPoints.

Mining / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
·1 Industry skills trained, for a total of 250 skillPoints.

Leadership / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
·1 Leadership skills trained, for a total of 250 skillPoints.

Analytical Mind / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 ***
Empathy / Rank 1 / SP: 0 of 250
Instant Recall / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 ***
Iron Will / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
Learning / Rank 1 / SP: 1459 of 8000 **
Spatial Awareness / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
·6 Learning skills trained, for a total of 17,959 skillPoints.

Hull Upgrades / Rank 2 / SP: 2829 of 16000 **
Mechanic / Rank 1 / SP: 263 of 1415 *
Repair Systems / Rank 1 / SP: 7657 of 8000 ** (*)
·3 Mechanic skills trained, for a total of 10,749 skillPoints.

Missile Launcher Operation / Rank 1 / SP: 1415 of 8000 **(*)
Rockets / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
Standard Missiles / Rank 2 / SP: 500 of 2829 *
·3 Missile Launcher Operation skills trained, for a total of 2,165 skillPoints.

Acceleration Control / Rank 4 / SP: 0 of 1000
Afterburner / Rank 1 / SP: 1415 of 8000 **
Evasive Maneuvering / Rank 2 / SP: 0 of 500
Navigation / Rank 1 / SP: 8000 of 45255 ***
Warp Drive Operation / Rank 1 / SP: 250 of 1415 *
·5 Navigation skills trained, for a total of 9,665 skillPoints.

Science / Rank 1 / SP: 250 of 1415
·1 Science skills trained, for a total of 250 skillPoints. *

Destroyers / Rank 2 / SP: 500 of 2829 *
Minmatar Cruiser / Rank 5 / SP: 37857 of 40000 **  (*)
Minmatar Frigate / Rank 2 / SP: 90510 of 512000 ****
Spaceship Command / Rank 1 / SP: 45255 of 256000 ****
·4 Spaceship Command skills trained, for a total of 174,122 skillPoints.

Trade / Rank 1 / SP: 250 of 1415
·1 Trade skills trained, for a total of 250 skillPoints. *

Autor:  Zychoo [ 18 sie 2006, 12:07 ]
Tytuł: 

Learningi zawalone, ale to zawsze lepiej startowac z takiego pulapu niz od zera. Jak reaktywujesz konto to jedziesz learningi do adv 3 albo i 4 lvl i bedzie git.
Tak moim zdaniem.

Autor:  KromeR [ 18 sie 2006, 12:16 ]
Tytuł: 

Hehehe. No wiesz jak sie chce cos zobaczyc na trialu poza uczeniem suie lerningow to trzeba wybrac tez troche innych skilli :D

Autor:  Huba [ 18 sie 2006, 17:09 ]
Tytuł: 

Tak na nieaktywnym koncie tez rosnie skill. Najlepiej aktywowac przez gtc bo karta za duzo $$ zzera.

Apropo: KromeR tak oplaca sie. Glownie dlatego ze to pure fighter starter, wiec nie mogles nic zwalic;]

Autor:  malek69 [ 18 sie 2006, 18:46 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
malek69 napisał(a):
SwenG napisał(a):
Blah, ja tam bym w Neocrona popykał. Gdyby to tylko było takie proste, wpisuję numer VISA i gram...

eh to nigdy nie jest tak proste, nie ta firma. Sam sie skusilem na Eve, tylko aktywacja na 1 miesiac, czemu niema na 3?

Ghark aka malek


Da sie na 1, 3 i 6, i to kilkoma roznymi sposobami, w eve oczywiscie :)

A neocron is click2gay.. eh.. szkoda gadac. NCR jako taki fajny jest, ale powoli traci do wspolczesnych mmo. Mnie zaczal zoning draznic, a wczesniej go nie do konca zauwazalem :)

Grafika juz nie ta, a bron nie ma stosownych opisow i mozna sie lekko zdziwic czasem, kupilem fusion rifle i okazalo sie ze trzeba z kilometra strzelac zeby to jakis damage mialo.. kupilem lightcastera i sie okazalo ze to melee rifle jest :) A w opisach dupa :)



mi na trialu pokazuje:
Extend Trial Account
Upgrade your trial account to a paying one. This has the fee of €19.95 and includes 30 days of game time. You wil be able to continue playing all your characters.

zaplacilem karta i nie widzialem innej opcji z : opcja 1,2,3 miesiace. Jesli jest sposob aktywacji triala na 3 miechy to poprosze o info, bo sie pewnie przyda

zdrawiam malek

Autor:  Ireul [ 5 wrz 2006, 15:07 ]
Tytuł: 

chyba sie nie da w takim razie.
najbardziej oplacalne jest aktywowanie triala przez game time code. koszt pierwszego miesiaca jest taki sam jak pozostalych.

Autor:  Perenor [ 6 wrz 2006, 01:29 ]
Tytuł: 

Jeżeli połączysz się przez jakieś proxy poza europą to naliczą ci w dolarach.
Ja łączyłem się przez Japonię. Przy kolejnych płatnościach wyświetla się euro,
ale nalicza już samo w dolarach ;).

Autor:  moro [ 8 wrz 2006, 13:40 ]
Tytuł: 

Dlaczego wypowiadaja sie tu osoby z zerwoym pojeciem o grze, zachowujecie sie jak lamerzy, szczegolnie Mark24 - od kogos z takim stazem mozna by sie spodziewac czegos lepszego( ale moze po prostu spamujesz ).

Ja osobiscie gram w Eve prawie od roku pratkycznie samo PVP innych aspketow nie dotykalem wiec nie bede sie wypowiadal, powiem tylko ze jest sporo osob ktore zajmuja sie tylko produkcja, handlem,mieszaniem w polityce, kopaniem, prowadzeniem korpow/aliancow itp. wiec jak nie lubisz pvp-e to masz duza sznase znalezc tu tez cos innego( chodz jak pograsz dlugo to na pewno cie to nie ominie ). Dobra koncentrujemy sie na pvp-e i wyprostuje tu kilka bredni podanych przez innych:

a) trzeba miec wysokie skille, dobre statki, dlugi staz zeby moc z kims powalczyc. BREDNIE ( niedowiarkow zapraszam np. do Enderlaien i podobnych low-se sytemow ), wystarczy pograc miesiac dwa i z pomoca kumpla( o takim samym stazu ) rozwalac ludzi o 2 letnim stazu z lepszymi statkami. Oczywiscie mowimy tu o sytuacji gdy przeciwnik nie jest ekspertem pvp, inaczej moze byc ciezko :) . System pvp-e jest tak rozbudowany i daje tyle roznych mozliwosci ze mozna naprawde wiele wykombinowac: wlaka elektroniczna, logistyka( wspomaganie kumpli, naprawianie ...), wysysanie energii przeciwnika aby wylaczyc jego systemy

b)walka polega na wlaczeniu systemow i kliknieciu orbituj - BREDNIe. Temat rzeka no ale wymienmy - musimy pilnowac dystansu bo np. my jestesmy long range przeciwnik close wiec chcemy zachowac przewage. Gospodarka capem jak nam sie energia za szybko wylaczyto dosc szybko giniemy. Opieka na dronami. I masa innych wszystko zalezy gdzie i z kim walczymy

c) zlozenie dobrego fitu przy danych skillach i dostosowanego do chwilowych potrzeb/celu to tez duza umiejetnosc

d) wiadomosci Mark24 co do misji to sa chyba z przed roku

e) walki 1v1, 1vmaly gang, maly gang v malgy gang - to norma

Podsumowujac lamerzy z zerowym pojeciem nie powinni sie wypowiadac

Autor:  Shadhun [ 8 wrz 2006, 15:37 ]
Tytuł: 

Jeszcze powiedz mi że walenie tej samej misji po raz 10000 to super fun jest ;)

Autor:  Huba [ 8 wrz 2006, 16:30 ]
Tytuł: 

Zalezy jakiej;] Jest pare ktore mimo powtarzalnosci sa fajne. A dopoki ktos nie wymysli sposobu na dynamiczne robienie questow to kazde mmorpg bedzie mialo taki sam problem.

Strona 8 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team