MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dla newbie porad kilka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21767
Strona 74 z 160

Autor:  Deshroom [ 22 sty 2010, 16:37 ]
Tytuł: 

wyskilowanie commanda jak masz BCeki to nie jest długo

sam mam commanda i skiluje dokładnie teraz. troche w leadershipie i Bceki na 5.
ze 2 miechy jak masz guny t2

imo za drogi na gangi ale dobry na farme :P

Autor:  Scorpio [ 22 sty 2010, 16:39 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Pytanie co do Command Shipów:

Niie mam w robocie Evemoon i dlatego pytam:
1.Ile zajmuje skillowanie takiego cuda?(obecnie 3,8kk SP)
2.Czy obecnosc takiego command shipa jest przydatna nawet w malych grupach??
3.Czy w razie czego do PvE (np anomalie etc) tez jest przydatny czy raczej wieksza wartosc ma taki bc albo bs?

1. dlugo ...
www.eve-online.com
na przykladzie nighthavka http://wiki.eveonline.com/wiki/Nighthawk
ok 3-5 miesiecy. skille poprzedzajace sporo ci zajmą.
2. tak, ma dwie role ktore moze spałniac - dmg dealer i tank, tank i gang boost.
3. tak, jest dobry do PvE, ale BC i BS są znacznie tańsze i mniej boli strata, bo w anomaliach masz dodatkowo rozne efekty ktore moga w znacznym stopniu ograniczyc uzytecznosc commanda, a PvP tez tam jest bo to 0.0

Deshroom napisał(a):
wyskilowanie commanda jak masz BCeki to nie jest długo

sam mam commanda i skiluje dokładnie teraz. troche w leadershipie i Bceki na 5.
ze 2 miechy jak masz guny t2

imo za drogi na gangi ale dobry na farme :P

No jak 2 miesiace z 3,8 mil SP ?
Wpn upgarde 5
space shp. command 5
mechanics 5
enginering 5
leadership 5
frigate 5
cruiser 5
battlecruiser 5
asault 4
heavy asault 4
Warfare Link Specialist 4
... desh ... proszę ...

Autor:  Scorpio [ 22 sty 2010, 16:44 ]
Tytuł: 

Martilius napisał(a):
Planuję learningi na 1-2 miesiące, jakie kupić implanty, żeby przyśpieszyć ten proces ?

Nie rozumiem pytania ...
Zwykle learningi ciągna z memory i inta, advaced ciagna juz z roznych atrybutow.
Implanty to są takie opcje -
basic +3 do cechy, na dzien dobry memory i inteligence, potem w zaleeznosci od adv jak ciagniesz.
standard +4 do cechy, wymagaja cybernetics na lv 4.
improwed +5 do cechy ale cybernetics 5.

Autor:  White Trox [ 22 sty 2010, 16:55 ]
Tytuł: 

1.Ile zajmuje skillowanie takiego cuda?(obecnie 3,8kk SP)
Zależy czy chesz być przydatny dla gangu czy chcesz być czołgiem z wygarem.

W zasadzie wyskillowanie commanda to pikuś bcki na 5 i coś tam drobnego w leaderze.

Jeżeli jednak chcesz być przydatny dla gangu , a nie kolejny delikwentem naciskającym f1 to ,żeby to miało ręce i nogi trzeba wyskillować specjalności w leaderze na 5 i cyber na 5 .Linki w zasadzie mają sens wyłącznie z implantem (szkoda ,że tylko jeden można założyć na raz :/) ,a to są już miesiące skillowania.(mniej więcej miesiąc na jednego speca ,ale to oczywiście zależy do twoich atrybutów ).


2.Czy obecność takiego command shipa jest przydatna nawet w malych grupach??

Tak. Fakszyn Długi punkt /webik z 100km range czemu nie :P ,albo dodatkowy invu dwójka.
Swoją drogą boostujące linki możesz też wsadzić do zwykłego bcka. Do commanda po prostu wchodzi więcej tego towaru no i ma lepszy pancerz .

ps.Zależy co masz na myśli pisząc "małe grupy". Do 10 shipa to bym wsiadł w bcka z linkiem.No ale to też zależy jak gang jest zbudowany.

Autor:  Scorpio [ 22 sty 2010, 17:00 ]
Tytuł: 

3,8 mils SP to on ma pare skilli na 4 i learningi pewnie zrobione ... ludzie, samo bc na 5 to 20-30 dni, i do tego cruiser 20 dni skillowania na 5 ....

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2010, 17:03 ]
Tytuł: 

Po prostu zastanawiam sie czym mozna miec wiekszego kopa.Bo wiadomo, ze do takiego BS wsiąde prędzej i majac skille na fit T2 zrobie znacznie więcej niż BC T1.Z drugiej strony pytanie co jest bardziej przydatnego w małych flotach powiedzmy właśnie do 10 shipow?? Bo właśnie chciałbym mieć czołga z wygarem:D.

Autor:  White Trox [ 22 sty 2010, 17:03 ]
Tytuł: 

a rzeczywiście .Jak można nie mieć cruza na 5 ? :p

Autor:  Scorpio [ 22 sty 2010, 17:06 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Po prostu zastanawiam sie czym mozna miec wiekszego kopa.Bo wiadomo, ze do takiego BS wsiąde prędzej i majac skille na fit T2 zrobie znacznie więcej niż BC T1.Z drugiej strony pytanie co jest bardziej przydatnego w małych flotach powiedzmy właśnie do 10 shipow?? Bo właśnie chciałbym mieć czołga z wygarem:D.

W null interdictor, hac
W lou bc/bs ;)
White Trox napisał(a):
a rzeczywiście .Jak można nie mieć cruza na 5 ? :p

Normalnie, nie skilowac na 5 ... dziwne ? o.O

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2010, 17:10 ]
Tytuł: 

A moge prosic o uzasadnienie dlaczego interdictor? Z tego co wiem(ale moge sie mylic w tej kwestii:P) to raczej taki suppertor (sphere launcher wytraca z warpa tak?? czy zle rozumiem). Interesuje mnie raczej duzy wygar:)

Autor:  White Trox [ 22 sty 2010, 17:17 ]
Tytuł: 

W sumie jesteś Caldari to może na starcie pozostań czy tym draku można na nim wyciągnąć 100 tys ef hp,albo zrób bsy kup skorpiona i pobaw się jamy.Kumple będą ciebie po rękach całować : P.

Baw się małymi krokami . Najpierw fit t2 na draka .

Command to nie jest ship dla świeżaka no i swoje też kosztuje.

Autor:  Martilius [ 22 sty 2010, 17:57 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Martilius napisał(a):
Planuję learningi na 1-2 miesiące, jakie kupić implanty, żeby przyśpieszyć ten proces ?
4 impy +4 oprócz impa do charyzmy.

wpisz w search na markecie "- Standard", "- Beta" to beda +3
przykładowo:

Cybernetic Subprocessor - Standard
Memory Augmentation - Standard
Neural Boost - Standard
Ocular Filter - Standard

nie kupujesz Social Adaptation Chip - Standard


Czyli charyzmą w ogóle nie zawracać sobie głowy ? Przy robieniu remapa atrybutów też ją zczyścić do minimum i punkty dać w coś innego ?

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2010, 18:05 ]
Tytuł: 

No ok powolutku:). Ale to pewnie kwestia tych 10kk SP:P....

Autor:  White Trox [ 22 sty 2010, 18:13 ]
Tytuł: 

Charyzma w pvp jest potrzebna tylko do skilli leadershipowych ,a to jest działka dla starych charakterów w corpie. Więc ją olej.

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2010, 18:39 ]
Tytuł: 

A fakt ja charyzme w ogole olalem wiec olewam i to (jako achura mam 3 charyzmy:D)...Pojde w co innego;]

Autor:  Scorpio [ 22 sty 2010, 19:42 ]
Tytuł: 

Interdictor to statek - destryer tech II posiadajacy mozliwosc strzelania taką specjalną rakietka - ta rakietka wylacza mozliwosc uzycia napedu warp w zasadzie u wszystkich statkow za wyjatkiem tech III ze specjanym silnikiem. Pilot umiejacy tym malym gownem grac i chcacy tym grac jest bardzo lubiany w kazdym gangu null, bo :
- potrafi zlapac statek na belcie w banke
- potrafi zabankowac wejscie - wyjscie z gate
- moze w mid poincie postawic banke opuzniajaca wroga o ile ma bm-ke

Oczywiscie teraz sa i inne techniki przechwytywania wrogich statkow ale bankolot jest dalej podstawowym skladnikiem kazdego roaming gangu praktycznie. no i skillowanie bankolota nie trwa 4 miesiace, i nie kosztuje 200mil ... a wymogi potrzebne do latania tym cudem sa akuratne dla mlodego pilota, wlacznie z cena za statek z fitem, a skille robione przy okazji z sekcji navigation, electronics zawsze sie przydaja praktycznie w pefaupe.
I mała dygresja, jak przeciwnik w warpie to wygar sobie mozna wsadzic w ... secure cana ... EWAR jest BARDZO waznym elementem PvP w EVE.
Sam dps to sobie mozne robic wrazenie na KB, a wroga trzeba zlapac, obezwladnic i zabic zanim ucieknie/zestrzeli kumpla/wyloguje lub straci agro i dobije do gate.

Autor:  Scorpio [ 22 sty 2010, 19:49 ]
Tytuł: 

Aeiva napisał(a):
@scorpio
Rozumiem, że ktoś skilluje cruza na 5 jak zamierza docelowo nim grać, w każdym innym przypadku to głupota

zwykle skilluje sie minimum niezbedne do utrzymania postaci, czyli lv 4 skille fregata > cruiser > battlecruiser > battleship, potem sie robi bronie medium tech II, i tu nastepuje czas na decyzje ... heavy asault to cruiser lv 5, recony to cruiser lv 5, ale battlecruiser lv 5 skill jest bardzo przydatny zwlaszcza kiedy nie mamy zasobow na hac-e czy recony i skilli pobocznych do lepszego wykozystanai tego typu statkow.
Czasem gracz stwierdz ze dobrze mu sie gra intrceptorem lub interdictorem, lub chocby AF-em i nie ma cisnienia na hace, a same krazki tech I maja tak marginalne zastosowanie w grze ze nie oplaca sie ich skillowac dla samego skillowania, co innego bs-y badz battlecruisery.
Dlatego napisalem ze posiadanie skilli lv 5 fregta, cruiser, battlecruiser nie jest wcale takie oczywiste, i jak wczesniej pisalem, dosc czesto mlody gacz uzyskuje znacznie wiekszy bonus poswiecajac pare godzin na wbicie skilli przydatnych do lv 3, np shrapshoter, motion prediction itd ... niz wbicie np medium dzialek na lv 5 i czekanie na to tydzien.

Autor:  Dak_Kon [ 23 sty 2010, 09:34 ]
Tytuł: 

Co do interdictorow najlepszy jest matarski. Kazdemu chcacemu zachaczyc o 0.0 polecam wyskilowanie matarskich fregat na 5. Gunny matarskie t2 to lekko ponad tydzien roboty, a sama fregata jak ma sie innej rasy na 4 to tylko dzien max dluzej. Sabre jest najlepszym interdictorem, a jego przewaga nad reszta jest taka, ze mozna poswiecic inne freje t2 z innych ras.
Zreszta afy matarskie sa prektycznie najlepsze, a Stiletto to bardzo dobry cep.

Autor:  zaboleq [ 24 sty 2010, 00:25 ]
Tytuł: 

Ja mam głównie jeden dylemat a w sumie wynika to z mojej niewiedzy:P

Obecnie latam w bc z fitem T2 i tylko ciut doskilluje do bs bo to w sumie niewiele:).I teraz pytanie co dalej...Chcialbym w gangu byc takim playerem, ktory robi dobry dps/tanka. Owszem ciekawe są opcję takie jak recon shipy czy stealth bombery (to chyba cover ops??) ale ja nie mam głowy do tego czy np takim bc/bs bede w stanie np takiego male gowno w ogole targetowac czy zarzuci mi cos i bede tylko stał w miejscu i sie gapił jak koledzy z gangu mnie piorą??

Autor:  Xender [ 24 sty 2010, 00:32 ]
Tytuł: 

Hm a ja mam dylemat, czy do robienia misji l3 (jeszcze nie mam standa na l3 ale juz nie dlugo) lepiej kupic prophecy za 20kk czy dozbierac do 35kk i kupic harbingera?

Autor:  Dak_Kon [ 24 sty 2010, 01:12 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Ja mam głównie jeden dylemat a w sumie wynika to z mojej niewiedzy:P

Obecnie latam w bc z fitem T2 i tylko ciut doskilluje do bs bo to w sumie niewiele:).I teraz pytanie co dalej...Chcialbym w gangu byc takim playerem, ktory robi dobry dps/tanka. Owszem ciekawe są opcję takie jak recon shipy czy stealth bombery (to chyba cover ops??) ale ja nie mam głowy do tego czy np takim bc/bs bede w stanie np takiego male gowno w ogole targetowac czy zarzuci mi cos i bede tylko stał w miejscu i sie gapił jak koledzy z gangu mnie piorą??


Nie mozesz myslec w ten sposob. Gangi maja rozne profile. Raz bedziesz w bsie rr/lr, a raz bc, innym razem w hacu, a kiedy indziej moze w sbku. Poniewaz taka bedzie flota akurat. Sa gangi dps + logi, sa tez role dla tacklerow i reconow. Jednak wiekszosc graczy tak czy siak pelni role dpsu.
Ja polecam kazdemu zaczac przygod ez pvp od riftera, poznie cep i dykta. Male szybkie statki, ktore sie przemieszczaja po polu walki z duza predkoscia ucza ogarniecia pola walki. Do tego spadaja na tyle czesto, ze gracz nabywa wprawy w unikaniu smierci oraz ratowaniu jaja. No i przyzwyczaja sie do mysli, ze statek w eve wybucha. Ta mentalnosc z innych gier wbrew pozorom bywa czesto problemem.

Strona 74 z 160 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team