Criminal connections podnoszą stand ale do frakcj "przestępczych" czyli np Serpentisów czy Guristasów.
Jak masz minusa to jedynie Diplomacy - lvl 4 podnosi stand o 1.6; lvl 5 o 2 punkty.
Jeżeli zejdziesz poniżej -2 (zmodyfikowanego skillami), to nie masz możliwości robienia misji dla danej frakcji.
Do niedawna jedynym spodobem podniesienia takiego standa było robienie misji dla sojusznika (w wypadku amarrów to caldari, druga para to ofcors matarzy - gallente) lub dla korpów neutralnych (Sisters of Eve, Interbus itp.). Tyle, że trzeba było się nieźle naklepać tych misji.
W tej chwili jest nieco łatwiej, bo wraz z Rev II wszedł system "gangowego" rozliczania misji, więc tak jak Crane napisał - znajdź kumpla z wysokim standem i rób z nim (albo dla niego) misje. On przy zakańczaniu misji wybierze "me and my gang finished mission" i kasa, LP i standy są rozdzielane między członków gangu.
Warto jeszcze rozejrzeć się na markecie (lub w sklepiku LP) za implantami zwiększającymi przyrost standingów, a dla poprawienia rentowności misji warto zrobić skille xxx Connections (xxx=np political, military, hi-tech...). Są po przynajmniej dwa skille do każdego rodzaju agenta, dają one 5% przyrost LP za poziom (stackowane, 2 skille na lvl 5 dają około 54% przyrostu). Nie są najtańsze (30mln i więcej), ale można je kupić za lp (15k) - każdy korp ma dwa rodzaje, a że to skille rank 1 to i się migusiem robi (przy mojej wybujałej Charyźmie od 0 do 5 w 5 dni 12h
).