MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dla newbie porad kilka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21767
Strona 102 z 160

Autor:  druzil [ 30 gru 2011, 18:08 ]
Tytuł: 

12-14 ja robilem golemem na sanctumach w null, 16-18 na paskach jak byly dobrze pochainowane, per wallet tick.
W hi lev4 blockade bez zbierania i salvage dawalo 8 mln per tick robiac to tengusem.
Dla mnie wartosci jakie podaje desh sa zupelnie poza zasiegiem.

Autor:  Xanth [ 30 gru 2011, 18:13 ]
Tytuł: 

bosik1 napisał(a):
Rozumiem że misje w null?

W hi blokada l4 z pelnym salvagiem daje grubo ponad 30mln. Wazne oczywiscie, gdzie i za ile sprzedajesz pozniej smieci.

X.

Autor:  tomugeen [ 30 gru 2011, 18:20 ]
Tytuł: 

Jako noobchar w sumie pamietam ~20kk per wallet tick robilo sie z bounty na ratach + szansa na rare. Tylko dostep trzeba miec do spokojnego ukladu w deep0.0

Autor:  Teo [ 30 gru 2011, 18:58 ]
Tytuł: 

Najbardziej dochodowe zawsze dla mnie było handlowanie, a dokładnie skupowanie na hubach misyjnych lvl4 wszelkich modułów i wywożenie ich do hubów handlowych.
To dawało mi ~1mld miesięcznie ale szybko nudziło.

Autor:  KomaNczos [ 30 gru 2011, 21:53 ]
Tytuł: 

Jezeli sa nadal inkursje to na nich 10min roboty i 10mln ISKow wypada (w hi-). Nie gram od czerwca wiec nie wiem czy nadal sa.

Autor:  Highlander [ 31 gru 2011, 00:51 ]
Tytuł: 

czy mi sie przywidzialo czy widzialem gdzies 60 dniowe triale do eve? te dodatki co powychodzily, ze mozna sterowac wlasna postacia juz powychodzily, tak? na ile jest to ograniczone? ;)

Autor:  sula [ 31 gru 2011, 01:19 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
czy mi sie przywidzialo czy widzialem gdzies 60 dniowe triale do eve? te dodatki co powychodzily, ze mozna sterowac wlasna postacia juz powychodzily, tak? na ile jest to ograniczone? ;)

Można sobie pochodzić po jednym pokoju i czymś w rodzaju podestu w hangarze, o ile nie dodali czegoś ostatnio ,bo obczajałem to parę miechów temu.

Ogólnie taka popierdółka bez celu. Trochę to takie playable tech-demo przypomina. Grafa też gorsza niż w kreatorze postaci.
Performance słaby - Carbon ma możliwość wyświetlania fajnej grafy i fizyki ,ale wydajnościowo to lata pracy przed tym silnikiem ,żeby się nadawał do tworzenia dużych obszarów z wieloma postaciami ,animacjami. Ciekawe też jak wyglądała by wydajność w przypadku dużej ilości szybkich "zdarzeń" na ekranie.

Autor:  White Trox [ 31 gru 2011, 01:26 ]
Tytuł: 

co to jest tick- ile to jest minut?

w wh class 3 można zrobić anomalke w t3 solo w zależności od fitu i skilli od 10-20 minut (low budget i słabe skille). Pewny drop papiery, które się sprzedaje do npców 30m + salvage 0-100m. Raczej należy liczyć 50m ( z papierami-pewny drop) na anomalke. Do tego trzeba jeszcze policzyć czas salvagu.
Czyli 5 anomalek -50-100minut +25minut salvage +warpy? daje jakieś 125m? Jeśli nanoribonny są nadal w cenie. Czyli raczej 4h farmy na plexa trzeba liczyć. Pesymistycznie biorąc.

Autor:  druzil [ 31 gru 2011, 07:58 ]
Tytuł: 

tick jest co 20 min.

Autor:  White Trox [ 31 gru 2011, 10:53 ]
Tytuł: 

Cytuj:
czy mi sie przywidzialo czy widzialem gdzies 60 dniowe triale do eve?

To były kody 60 dniowe licząc od początku grudnia do stycznia.

Jak chcesz aktywować konto plexem, żeby mieć dostęp do całego kontentu to ci mogę wysłać triala 21 dni. :]

Autor:  Highlander [ 31 gru 2011, 11:03 ]
Tytuł: 

http://allegro.pl/eve-online-trial-60-d ... 65855.html

http://klucze.inexus.pl/darmowe-kody-tr ... eve-online
;)

ja po prostu potrzebowalbym wiecej czasu by to ogarnac, choc i tak pewni bym zrezygnowal z braku czasu ;/

Autor:  Xanth [ 31 gru 2011, 11:05 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
czy mi sie przywidzialo czy widzialem gdzies 60 dniowe triale do eve?

Prezent swiateczny od CCP, kod na trial 60 dniowy mozesz dostac od aktywnego gracza, generator kodu jest w opcjach konta na eve-o. Ja swoj juz zuzylem ;)

sula napisał(a):
Ogólnie taka popierdółka bez celu. Trochę to takie playable tech-demo przypomina. Grafa też gorsza niż w kreatorze postaci.
Performance słaby - Carbon ma możliwość wyświetlania fajnej grafy i fizyki ,ale wydajnościowo to lata pracy przed tym silnikiem ,żeby się nadawał do tworzenia dużych obszarów z wieloma postaciami ,animacjami.

W Crucible poprawili dosc znacznie performance, a i grafika prawie jest identyczna z tą w kreatorze. Poki co, playable tech-demo i przygotowanie do pelnego Ambulation.

X.

Autor:  Highlander [ 31 gru 2011, 15:42 ]
Tytuł: 

kupilem triala na 60 dni, zobaczymy, wiele nie strace ;]

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3YdlT1CMcM
cool video

Autor:  Ossur [ 31 gru 2011, 17:04 ]
Tytuł: 

po co kupowales? na eve-centrala jest temat osobny gdzie mozna poprosic o kod do takiego triala...

Autor:  Isengrim [ 31 gru 2011, 17:35 ]
Tytuł: 

I czasem jeszcze dopłacają jak dodasz plexa...

Autor:  Highlander [ 31 gru 2011, 19:04 ]
Tytuł: 

bo nie mialem o tym pojecia ;]

Autor:  Ossur [ 31 gru 2011, 19:42 ]
Tytuł: 

no to teraz zapisz sie do unseen academy...

Autor:  Highlander [ 31 gru 2011, 19:52 ]
Tytuł: 

to jakas in game gildia? bo jeszcze nie zdolalem gry odpalic ;]

Autor:  Isengrim [ 31 gru 2011, 20:04 ]
Tytuł: 

Unseen Academy - robią podstawowe szkolenia, coby cię od razu nie zaciukali wredne piraty.
Zrób też tutorial.

Autor:  Highlander [ 31 gru 2011, 20:08 ]
Tytuł: 

ok thx, kiedys tez cos probowalem, to powinienem cos tam pamietac.

Czy teraz rasa ma jakies znaczenie? bo wczesniej pamietam kazali mi grac caldari only, a teraz to tylko wyglad?

czy moze milimatarzy roxuja? ;)

Strona 102 z 160 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team