Seraf napisał(a):
Do czego służy carrier, mothership itp. spojrzałem na wymagania i za dużo czerwonego było. :S
Moze i wymagania duze ale statki sa kur... dobre i uzyteczne.
Z racji ze jestem gallente pisze o THANATOS-ie
CARRIER - to taki duzy lotniskowiec. Do walki uzywa FIGHTEROW. To takie drony wielkosci fregaty i sile BC ( moje zadaja około 1000dmg do stankowania na strzał ). Statek jest wolny i zwrotny jak cegla podczas tanca. Na maksymalnym skilu carrier pozwala na uzywanie 10 fighterow, a ze specjalnymi modami DRONE CONTROL UNIT 1 (high sloty) nawet 15
. Budowa kosztuje około 900- 1000M isków w zaleznosci od cen minerałów.
Statek jest bardzo uzyteczny bowiem posiada 3.5K m3 pojemnosci wlasnego cargohold. Ponadto posiada w sobie 7 hangarów takie jak masz w corpie w stacji
o pojemności 10K m3. Ponadto ma jeszcze ładownie dla statków o pojemności 500K m3.
Specjalne zdolności Carriera:
1) w swojej Maintaince Bay ( ladowenia dla statków ) może przewozić statki innych graczy. Wejdzie wszytsko co jest mniejsze od BS.
2) jeśli masz statek w MB carrierka to możesz do niego,carreirka, podleciec w ss na przykład po tym jak ci dajmy na to rozwala statek i po prostu wziasc sobie shipka z jego MB. wsiasc do niego i leciec dalej walczyc
3) carrier pozwala na refitowanie setupu w odleglosci 1500m od niego. Jesli masz swoj sprzet w jego CORPORATION HANGARS to po prostu podlatujesz otwierasz okno jak w stacji i przekladasz i zmieniasz se fit jak ci sie chce
4) jako ze carreir uzywa fighterów musza one byc specjalne co nie? I są bo kolejna super umiejtnoscia carriera jest to ze moze on te swoje fightery przydzielac innym graczom. Moze ich dac tyle ile wynosi twoj skill drones. A jest to naprawde potezny firepower. Dla przykładu ja przy uzyciu 6 fighterow zjadlem gosciowi 26K shielda z 80% odpornoscia na gmd od mioch fighterow w ... 24s
.
5) jesli juz masz przydzielone przez carriera drony to jest bajer. One tez sa specjalne
Mianowicie jesli namierzysz goscia i wyslesz za nim fightery, zeby go zaatakowaly i koles sie wylorpuje to UWAGA fightery poleca za nim w warp i pojawia sie tam gdzie on ( np jego ss ) i beda go bic az nie padnie
. Co wiecej jesli ty polecis w warp z figterami ktorym nic nie kazales atakowac one poleca razem z toba
. Takze zawsze masz pod reka naprawde wielka moc. Jedyna ich wada jest to ze nie radza sobie wogole jesli twpoj cel jest szybszy niz 2.5km/s po prostu go niedogonia.
6) na wlasciwosci dajace mu zasieg do transferu energii i naprawiaczek, wiec moze sluzyc jako stacja remontowa w ss dla gang membersow.
7) carrier nie moze normalnie skakc przez bramy jak kazdy inny ship do BS wlacznie. Porusza sie dzieki czemus o nazwie CYNOFIELD. Przyrzad do "stawiania" cyno miesci sie w high slocie i nie wymaga wcale wielkich skili. Polega to na tym ze tworzysz z kims gang. ten ktos leci kilka lub kilkanascie systemow dalej w zaleznosci od twojego skila i tam je "stawia". Po prostu wl;acza ta urzadzono i pojawia sie cos jakby boja z wyladowaniami elektrycznymi. Wtedy pilot carriera klika na opcje JUMP TO MEMBER i po 4s pojawia sie przy tej boji. Zjawisko to jest bardzo efektownie ( najlepszy wedlug mnie bajer graficzny w grze ). Wyglada to po stronie skaczacego jakby otworzyl sie wir do czarnej dziury, wielki blysk i juz jestes u kumpla a po stronie stawiajacego cyno blysk i jakby lejek z ktorego pojawia sie nagle capital ship. To cyno do dziala potrzebuje specjalnego paliwa ( zapoimnialem nazwy) a pilot carriera rowniez uzywa specjalnego paliwa do poruszania o nazwie OXYGEN ISOTOPES. Ta wlasie mozliwosc poruszania sie powoduje za carrier jest doskonalym shipem jako szybki transportowiec z 0.0 do empire. Nie mozesz go zatrzymac od razu moze przeskoczyc nawet chyba do 20 systemow, a duza ladownosc ( zmiesci w sobie w MB 2x iteron mk.III lub iteron mk.5
) sprawia ze jest naprawde bomba.
Ma wielki DRONE BAY. Nie pamietam dokladnie ile ale zmiesci kilkaset roznych dronow i/lub kilka-kilkanascie fighterow.
9) WIELKI shield i armor oraz structure po 35K
. Jesli zrobisz dobry fit na odpornosci po okolo 60-80% naprawdę ciężko go rozwalić. A że capital armour repeir-y naprawiaja po 9600 armora i zalozysz 2 to naprawde maszm milutki tank. Na testach wytrzymalem ostrzal z 5 bs i ciaglosc armora mialem
WADY:
1) tylko jedna wymaga duzo pieniedzy i skili. Aby efektywnie go wykorzystywac powinienes miec oprcz skili na samego carriera takze inne skile ( w nawiasach podana sugerowany lv ): Fighter ( lv4 ), Capita repeir system ( lv4 ), Carrier skill ( lv4 ), jump drive operation ( lv5 ), Jump calibration ( lv 4 ), Jump drive conservation [jakos tak ten skill brzmi, oszczedza paliwo potrzebne do skokow co lewel o 100] ( lv 4 ).
Jako ze jest to drogi ship zazwyczaj ma za zadanie operowac z SS. Przydziela fightery i siedzi w ss. refitujac i zaopatrujac w ammo innych ludzi z gangu, czy naprawiac ich dronami.
Naprawde go polecam przecudny ship tylko strata boli naprawde mocno
. Wiem to po sobie. Ale lało mnie 8 osob + 2 capitale ( jak przylecialy to juz nie wiedzialem że bedzie koniec).
Oki to taki mój uzyteczny opis co i jak. Jak o czyms zapomnialem to sorka, pytaj to Ci/Wam wyjasnie. Co de dreada i mothershipa to napisze cos pozniej rownie wyczerpujacego. Jestem w pracy i nie bardzo moge sie tak rozwlekac, trza robic
. To do pozniej jak bede mial przerwe.