MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dla newbie porad kilka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21767
Strona 22 z 160

Autor:  Teo [ 31 paź 2008, 15:05 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
...nie mam pojecia tylko jak się robi fabrykę, tzn eby nie płacić komuś tylko mieć swoją. to sobie gdzieś poszukam...


Poczytaj bo temat spory ale napisze ci ze ogolnie musisz byc w dobrym corpie by posiadac cos w 0.0 ( w inych nie warto ) i liczyc ze jak wstaniesz jutro to bedzie nadal na swoim miejscu :)

Autor:  Mac [ 31 paź 2008, 19:38 ]
Tytuł: 

Mozna tez postawic POSa (player owned structure) w high sec, sporo mniejszych corpow (a nawet pojedynczych osob) tak robi, czasem sie po prostu nie oplaca zawracac glowy logistyka potrzebna zeby odpowiednio zarzadac / bronic instalacje w 0.0 / low sec. Chociaz chyba high sec POSy nie do wszystkiego sie nadaja (nie wiem, nigdy sie tym nie zajmowalem).

Autor:  Mr.FooT [ 31 paź 2008, 20:23 ]
Tytuł: 

iirc w zasadzie tylko capsow albo super capsow nie mozna w nich produkowac

Autor:  Deshroom [ 1 lis 2008, 19:56 ]
Tytuł: 

jedno pytanie. dlaczego Indyk jest kiepski do kopania na starcie ?

kupuje Industriala i ćwicze ore barke (procurer), indyk duzy wydaje sie dobry - jaką ma wade przy kopaniu ?

czy barki szybciej kopią, wydaje mi sie ze lepiej miec 3000-5000 indyka na pasku niz 1000 barke :har:

czy chodzi o wydajnośc Strip Minera ? czy warto na starcie ?

Autor:  iniside [ 1 lis 2008, 19:58 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
jedno pytanie. dlaczego Indyk jest kiepski do kopania na starcie ?

kupuje Industriala i ćwicze ore barke (procurer), indyk duzy wydaje sie dobry - jaką ma wade przy kopaniu ?

czy barki szybciej kopią, wydaje mi sie ze lepiej miec 3000-5000 indyka na pasku niz 1000 barke :har:

Bo ma tylko 1-2 minig lasery. Chyba ze lubisz dlugo afkowac i czesto sprawdzac czy sie asteroida nie skonczyla.

Barki ze stripami kopia bardzo szybko. A Tech II to wogole poezja, monutujesz max stripow/crago expanderow i mozesz kosic miliony na samym vedzie :E.

Autor:  Deshroom [ 1 lis 2008, 20:01 ]
Tytuł: 

ta widze strip 500m3 a miner 50m3
ale troche małe te barki :har:

no własnie,mam nowa postac to mam mase skillowania i afk mi pasuje :wink:

kupie indyka i zbieram na barke ze stripami :> indyk sie potem przyda do czegoś.

thx

Autor:  Teo [ 1 lis 2008, 21:54 ]
Tytuł: 

Ja kopalem ospreyem i pakowalem do skrzynek na haslo, potem indykiem zwozilem, wychodzi 5x szybciej ale wymaga zwracania ciaglej uwagi.
Potem szybko sie okazalo ze z salvagingu mam wiecej kasy niz z kopania poczatkowego, no a potem handlem sie zainteresowalem, wiec to rozwiazalo moje problemy z kasa :)

Autor:  iniside [ 1 lis 2008, 22:21 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
ta widze strip 500m3 a miner 50m3
ale troche małe te barki :har:

no własnie,mam nowa postac to mam mase skillowania i afk mi pasuje :wink:

kupie indyka i zbieram na barke ze stripami :> indyk sie potem przyda do czegoś.

thx

No na idyka ladujesz max Cargo Expanderowa barka kopiesz do puszki. Naplenienie jednej to chyba tak z 15-20 minut, zalezy czy trzeba latac czy nie. Potem podaltujesz indorem ladujesz puszke na poklad zwozisz na stacje :D.
Dobrze kupic indyka Mk.2 Caldari.

Autor:  Deshroom [ 1 lis 2008, 23:25 ]
Tytuł: 

salvaging juz mnie troche znudził na starej postaci wiec stawiam jednak na kopanie,

ale jak kopac do puszki żeby jej nie zakosił ktoś ?

zrobie sobie znowu deske żeby misje jakies czasem robić, wrzuce tam może jakieś salvagery ale ogólnie chce kopać

Autor:  Hokan [ 1 lis 2008, 23:27 ]
Tytuł: 

@Desh

1. Indyk nadaje się tylko do afk-miningu, bo ryje potwornie wolno, jako statek transportowy nie ma żadnych bonusów do kopania (co jest logiczne :)), a to jest klucz.

2. Barki - nie kupuj Procurera, bo to kasa wyrzucona w błoto, lepiej podlevelować do Retrievera, nie zajmuje to zbyt wiele czasu.
Poza tym żeby wydajnie kopać w barce, będziesz musiał włożyć do strip minerów kryształki, bo bez nich to lipa.
Kryształy są przypisane do każdej rudy osobno i występują w 2 odmianach np: Veldspar Mining Crystal I (wymaga veldspar processing na lvl3) lub Scordite Mining Crystal II (wymaga scordite processing na lvl4).

3. Indyk - jest jeden król wśród industriali i zwie się Iteron Mark V. Aby go wylevelować potrzebujesz ok. miesiąca, ale jest tego wart.
Jeśli chcesz mieć szybko dobrego indora, to najlepszym wyborem będzie minmatarski Mammoth, ma najlepszy stosunek czasu skillowania do pojemności.
Pamiętaj tylko, że do szkolenia indora, nie możesz być na trialu.

PS. Do max. komfortowego kopania to niestety 2 konta potrzebne albo kumple.

Autor:  Deshroom [ 1 lis 2008, 23:32 ]
Tytuł: 

bardzo dziekuje za porady. wrzuciłbyś jeszcze jakieś info o kopaniu do puszki :wink:

ogólnie to mam 2 konta:
1. pełne i nieopłacone (stary char)
2. nowe i pełny opłacony char

nie mam triali :wink: może kiedyś odpalę tamto stare.

Autor:  Hokan [ 1 lis 2008, 23:51 ]
Tytuł: 

Do puchy możesz kopać na 2 sposoby:

- jetcan - ryjesz do cargo koparki, po czym robisz "jettison" i pojawia ci się w przestrzeni puszka, do której możesz władować 27500m3 rudy (póki co, troszkę ci to zajmie).
Taka puszka nie jest wieczna, w poradnikach piszą, że zostaje na pasku ok. 1 godziny, ale to raczej musiałbyś mieć mega pecha, 1.5h jest bezpiecznym czasem imo. Jeśli chcesz zostać na pasku dłużej niż 1.5h bez zwożenia, wystarczy wyrzucić nowego jetcana po 1.5h i przeładować wykopaną rudę = czas liczy się od nowa :)
Jetcan nie jest w żaden sposób zabezpieczona, więc każdy może do niej podlecieć i zabrać rudę.
W tym miejscu 2 rady:

- nie kop nigdy w srefach startowych i systemach w ich pobliżu, tam jest najwięcej złodziei.
- uważaj na tzw. can flipperów. Proceder dość popularny, wykorzystujący bezbronność górników i niewiedzę nowych graczy.
Wygląda to tak, że flipper podlatuje do Twojej puszki np. destroyerem i przekłada do swojego cargo np. 50 jednostek rudy. W tym momencie Ty i każdy z Twojego corpa może mu przywalić bez reakcji Concordu (trwa to bodajże 15 minut i koles miga na czerwono).
Co robi dalej taki koleś? Ano wyrzuca te 50 jednostek rudy, które ukradł i przeładowuje do "swojej" puszki wszystko z Twojej i nazywa ja dokładnie tak samo jak nazywała się Twoja puszka. Wie o tym, że nic mu nie jesteś w stanie zrobić bo niby czym? Mining laserem?:)
W 90% przypadków koleś nie ma zamiaru ukraść ci rudy, chce Cię po prostu zestrzelić :).
Sporo nowych graczy kiedy widzi na pasku puszkę ze swoja nazwą (tę podmieniona przez złodzieja) , otwiera ją i pomimo ostrzeżenia o kradzieży zabiera rudę, bo są przekonani, że to jakiś babol czy cuś.
W tym momencie sami stają się złodziejami i gracz w destroyerze wykonuje szybki wyrok :).

- Giant Secure Container (GSC) - puszki zabezpieczone hasłem o pojemności 3900m3. Zajmują w cargo 3000m3, więc często służą też do powiększania pojemności cargo.
Ich zastosowanie kończy się praktycznie od dobrze wyskilowanego Retrievera, bo na wyrzucenie wielu puszek, a później ich zwiezienie potrzeba mnóstwo czasu.

Autor:  iniside [ 1 lis 2008, 23:52 ]
Tytuł: 

Mozesz na markecie kupic specjalne puszki ktore zabepicza sie haslem, ale imo nie warto.

Poprostu zaczynasz kopac, klikasz na rude prawym i tam bedzie opcja zeby rzucic do puszki, potem poprostu otwiersz puszke i w miare kopania przerzucasz do niej.
Mi sie to wydawalo fascynujace przez pierwsza godzine. Potem ani kksiazki sie nie dalo czytac, ani gdzies wyjsc ani cos obejrzec bo szybko stripy kopaly i cigle trzeba bylo kontrolowac sytuacje :e.

Autor:  Deshroom [ 1 lis 2008, 23:58 ]
Tytuł: 

Hokan napisał(a):
Do puchy możesz kopać na 2 sposoby:

- jetcan - ryjesz do cargo koparki, po czym robisz "jettison" i pojawia ci się w przestrzeni puszka, do której możesz władować 27500m3 rudy (póki co, troszkę ci to zajmie).
Taka puszka nie jest wieczna, w poradnikach piszą, że zostaje na pasku ok. 1 godziny, ale to raczej musiałbyś mieć mega pecha, 1.5h jest bezpiecznym czasem imo. Jeśli chcesz zostać na pasku dłużej niż 1.5h bez zwożenia, wystarczy wyrzucić nowego jetcana po 1.5h i przeładować wykopaną rudę = czas liczy się od nowa :)
Jetcan nie jest w żaden sposób zabezpieczona, więc każdy może do niej podlecieć i zabrać rudę.
W tym miejscu 2 rady:

- nie kop nigdy w srefach startowych i systemach w ich pobliżu, tam jest najwięcej złodziei.
- uważaj na tzw. can flipperów. Proceder dość popularny, wykorzystujący bezbronność górników i niewiedzę nowych graczy.
Wygląda to tak, że flipper podlatuje do Twojej puszki np. destroyerem i przekłada do swojego cargo np. 50 jednostek rudy. W tym momencie Ty i każdy z Twojego corpa może mu przywalić bez reakcji Concordu (trwa to bodajże 15 minut i koles miga na czerwono).
Co robi dalej taki koleś? Ano wyrzuca te 50 jednostek rudy, które ukradł i przeładowuje do "swojej" puszki wszystko z Twojej i nazywa ja dokładnie tak samo jak nazywała się Twoja puszka. Wie o tym, że nic mu nie jesteś w stanie zrobić bo niby czym? Mining laserem?:)
W 90% przypadków koleś nie ma zamiaru ukraść ci rudy, chce Cię po prostu zestrzelić :).
Sporo nowych graczy kiedy widzi na pasku puszkę ze swoja nazwą (tę podmieniona przez złodzieja) , otwiera ją i pomimo ostrzeżenia o kradzieży zabiera rudę, bo są przekonani, że to jakiś babol czy cuś.
W tym momencie sami stają się złodziejami i gracz w destroyerze wykonuje szybki wyrok :).

- Giant Secure Container (GSC) - puszki zabezpieczone hasłem o pojemności 3900m3. Zajmują w cargo 3000m3, więc często służą też do powiększania pojemności cargo.
Ich zastosowanie kończy się praktycznie od dobrze wyskilowanego Retrievera, bo na wyrzucenie wielu puszek, a później ich zwiezienie potrzeba mnóstwo czasu.
bardzo dziekuje za info, cieżko zdobyć wyczerpujące info a jest bezcenne 8)

takiej akcji jak opisujesz nie widziałem jeszcze :P ale ogólnie leży pełno puszek nazwanych np "wine for brave" czyli wiedziałem że coś smierdzi.
zebrałem wczoraj coś z takiej puszki pojawił sie aggression cooldown to zwiałem na stacje i przeczekałem - miałem chyba farta 8)

zrobie deske pobawie sie salvagerami i bede skillował retrivera jak radziłeś - troche zajmie.

btw miałem kiedyś link z rewardami za standingi - kopletnie nie wiem co warto u kogo farmić :har:

Autor:  iniside [ 2 lis 2008, 00:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
btw miałem kiedyś link z rewardami za standingi - kopletnie nie wiem co warto u kogo farmić

Rewardy sa wzasadzie takie same. Robi misje u swojej frakcji, bo najwieksza roznia to shipy/amunicja/bron. wiadomo Amar nie bedzie strzelal z projectile.
I tak najpewniej za LP w pierwszej kolejnosci kupisz implanty :P.

Autor:  Mac [ 2 lis 2008, 00:26 ]
Tytuł: 

Chyba ze misje w 0.0 dla pirate factions, wtedy rewards troche lepsze / inne. :)

Autor:  Lukis [ 3 lis 2008, 17:49 ]
Tytuł: 

Deshroom: nie myslales zeby rzucic to kopanie i kerberke w cholere i pojsc do jakiegos konkretnego korpa pvp? :D

Autor:  Deshroom [ 3 lis 2008, 22:46 ]
Tytuł: 

Lukis napisał(a):
Deshroom: nie myslales zeby rzucic to kopanie i kerberke w cholere i pojsc do jakiegos konkretnego korpa pvp? :D
kopanie to mój świadomy wybór

1. soldier kariera to farma misji
2. nudzi mnie salvager i granie vs npc na misjach
3. nie interesuje mnie siedzenie z corpem na ts czy vencie

4. tak, lubie kopać i im wolniej tym lepiej.

5. korpa chciałbym inter, ale na dziś nie czuje się na siłach gadać o mechanice eve po angielsku.

moze kiedys zmienie zdanie. plan mam taki ze bede kopał dopóki sie nie wyskiluje do kopania i do pvp/pve. wtedy bede kopał, ale nie tylko.

ogolnie cokolwiek ci odpowiem zaraz przyjdzie jakas madrala i bedzie mi tłumaczyć :wink:

Autor:  Rzeznik [ 3 lis 2008, 23:39 ]
Tytuł: 

A i tak koniec koncow, za 3 tygodnie Ci sie znudzi :D ;)

Autor:  iniside [ 3 lis 2008, 23:56 ]
Tytuł: 

Rzeznik napisał(a):
A i tak koniec koncow, za 3 tygodnie Ci sie znudzi :D ;)

Ostatnio przy eve wytrzymal chyba 1,5.
Tym razem stawiam do konca tego tygodnia :P.

Strona 22 z 160 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team