Seraf napisał(a):
Do czego służy carrier, mothership itp. spojrzałem na wymagania i za dużo czerwonego było. :S
Oki obiecałem coś o Mothershipie i Dreadnaught-cie.
Nie posiadam ich jeszcze wlasnych w grze
Ale troszku o nich wiem więc podzielę się to wiedzą z Wami:
Z racji ze jestem gallente pisze o NYX-ie
NYX - to taki bardzo duzy lotniskowiec. Do walki uzywa FIGHTEROW. To takie drony wielkosci fregaty i sile BC ( moje zadaja około 1000dmg do stankowania na strzał ). Statek jest wolny i zwrotny jak cegla podczas tanca. Na maksymalnym skilu mothership pozwala na uzywanie 20 fighterow, a ze specjalnymi modami DRONE CONTROL UNIT 1 (high sloty) nawet 25
. Budowa kosztuje około 15B (chyba) isków w zaleznosci od cen minerałów.
Statek jest bardzo uzyteczny bowiem posiada 5,25K m3 pojemnosci wlasnego cargohold. Ponadto posiada w sobie 7 hangarów takie jak masz w corpie w stacji
o pojemności 10K m3. Ponadto ma jeszcze ładownie dla statków o pojemności 500K m3 (chyba).
Specjalne zdolności Mothershipa:
1) w swojej Maintaince Bay ( ladowenia dla statków ) może przewozić statki innych graczy. Wejdzie wszytsko co jest mniejsze od BS.
2) jeśli masz statek w MB mothershipa to możesz do niego, podleciec w ss na przykład po tym jak ci dajmy na to rozwala statek i po prostu wziasc sobie shipka z jego MB. wsiasc do niego i leciec dalej walczyc
3) mothership pozwala na refitowanie setupu w odleglosci 1500m od niego. Jesli masz swoj sprzet w jego CORPORATION HANGARS to po prostu podlatujesz otwierasz okno jak w stacji i przekladasz i zmieniasz se fit jak ci sie chce
4) jako ze mothership uzywa fighterów musza one byc specjalne co nie? I są bo kolejna super umiejtnoscia mothershipa jest to ze moze on te swoje fightery przydzielac innym graczom. Moze ich dac tyle ile wynosi twoj skill drones. A jest to naprawde potezny firepower.
5) jesli juz masz przydzielone przez mothershipa drony to jest bajer. One tez sa specjalne
Mianowicie jesli namierzysz goscia i wyslesz za nim fightery, zeby go zaatakowaly i koles sie wylorpuje to UWAGA fightery poleca za nim w warp i pojawia sie tam gdzie on ( np jego ss ) i beda go bic az nie padnie
. Co wiecej jesli ty polecis w warp z figterami ktorym nic nie kazales atakowac one poleca razem z toba
. Takze zawsze masz pod reka naprawde wielka moc. Jedyna ich wada jest to ze nie radza sobie wogole jesli twoj cel jest szybszy niz 2.5km/s po prostu go niedogonia.
6) na wlasciwosci dajace mu zasieg do transferu energii i naprawiaczek, wiec moze sluzyc jako stacja remontowa w ss dla gang membersow.
7) mothership nie moze normalnie skakc przez bramy jak kazdy inny ship do BS wlacznie. Porusza sie dzieki czemus o nazwie CYNOFIELD. Przyrzad do "stawiania" cyno miesci sie w high slocie i nie wymaga wcale wielkich skili. Polega to na tym ze tworzysz z kims gang. ten ktos leci kilka lub kilkanascie systemow dalej w zaleznosci od twojego skila i tam je "stawia". Po prostu wl;acza ta urzadzono i pojawia sie cos jakby boja z wyladowaniami elektrycznymi. Wtedy pilot carriera klika na opcje JUMP TO MEMBER i po 4s pojawia sie przy tej boji. Zjawisko to jest bardzo efektownie ( najlepszy wedlug mnie bajer graficzny w grze ). Wyglada to po stronie skaczacego jakby otworzyl sie wir do czarnej dziury, wielki blysk i juz jestes u kumpla a po stronie stawiajacego cyno blysk i jakby lejek z ktorego pojawia sie nagle capital ship. Wsio tak samo jak przy Thanatosie opisanym wcześniej
Ma wielki DRONE BAY. Nie pamietam dokladnie ile ale zmiesci kilkaset roznych dronow i/lub kilka-kilkanascie fighterow.
9) WIELKI shield 45k i armor 52,5K oraz structure
. Jesli zrobisz dobry fit na odpornosci po okolo 60-80% naprawdę ciężko go rozwalić. A że capital armour repeir-y naprawiaja po 9600 armora i zalozysz 2 to naprawde maszm milutki tank. Na testach wytrzymalem ostrzal z 5 bs i ciaglosc armora mialem
10) Mothership, może mieć w sobie zainstalowany moduł który pozwala abyś posiadał clna w nim
Czyli goniesz i pojawiasz sie w mothershipie skad bierzesz nowy statek i lecisz walczyć dalej
11) Najwazniejsza pozytywna cecha
JEST NIEWRAZLIWY NA KAZDA BRON WALKI ELEKTRONICZNEJ
. Nie zrobisz mu weba czy scrambla ani dampenera:-)
WADY:
1) tylko jedna wymaga bardzo duzo pieniedzy i skili. Aby efektywnie go wykorzystywac powinienes miec oprocz skili na samego carriera takze inne skile (te same co dla carriera).
Jako ze jest to drogi ship zazwyczaj ma za zadanie operowac z SS. Przydziela fightery i siedzi w ss. refitujac i zaopatrujac w ammo innych ludzi z gangu, czy naprawiac ich dronami.