MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dla newbie porad kilka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21767
Strona 38 z 160

Autor:  Deshroom [ 3 gru 2008, 08:17 ]
Tytuł: 

dzieki, myslalem że loot z lvl3 jest o tyle lepszy ze nie warto robić dłuzej lvl2 nawet jezeli reward lepszy

Autor:  iniside [ 3 gru 2008, 08:28 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
dzieki, myslalem że loot z lvl3 jest o tyle lepszy ze nie warto robić dłuzej lvl2 nawet jezeli reward lepszy

Loot moze jest troche lepszy.
Dobry loot jest tak naprawde z lvl4 i ratow w 0.0.
Wczesniej misje to sie robi zeby bic standa i uzyskac szybko dostep do lvl4.

Autor:  Bloodleaf [ 3 gru 2008, 08:53 ]
Tytuł: 

@Scorpio

Bo ci co kiedyś zaczynali to zapomnieli jak było , ja to widzę niestety na co dzień , debilne odpowiedzi ludzi którzy grają XXX czasu i tylko patrzą jak sobie z kogoś jaja zrobić nie bacząc na to że dla kogoś kto gra 3-4 dni strata statku + fit to dużo kasy, oczywiście nie mam na myśli wszystkich ale kiedy zaczynałem 2 lata temu to nie widziałem aż takich zachowań , teraz wróciłem po bardzo długiej przerwie i na niektórych kanałach nie mogę wytrzymać.



Pytanie:

Czy warto sobie zrobić alta industriala/kopacza na drugim koncie co by produkował zabawki / kopał / refinował?
Zrobiłem sobie matarskiego enginera/kopacza ale widzę że perc ma tylko 3 punkty za to charyzmy 9 :P ( 11 int , 17 memo)a nie chcę robić Achury jak wszyscy :S


Co do siedzenia w empire to ja siedzę , latałem kiedyś po low secu i 0.0 i było fajnie ale teraz wypadłem z obiegu zupełnie a cichego i spokojnego korpa noob friendly z dostępem do 0.0 znaleźć łatwo nie jest :)


Pozdrawiam wszystkich lataczy i producentów. \/

Autor:  Deshroom [ 3 gru 2008, 09:07 ]
Tytuł: 

1. indyk to prosta sprawa i nie ma potrzeby robic alta

2. kont jak założysz sobie 5 nawet to wszystko bedzie lepiej tyle ze ja bym nie chcial grac nawet na dwóch
na 100% ciezko jest ciągnąć skille górnika i pvp/pve na jednym koncie - ja tak zrobie mnie sie nie spieszy

mój znajomy jednym kontem kopie drugim zwozi, cieżej mu ukraść, szybciej kopie.
problem w tym ze przyleci cep i zostawi po nim wrak

Autor:  Zychoo [ 3 gru 2008, 09:10 ]
Tytuł: 

Jemu chodzi o postac industrial, a nie ship chyba ;-)

Generalnie ja sobie zalozylem drugie konto i jestes w polowie drogi skilowania do hulka. Do czasu hulka inwestycja jest srednio oplacalna, ale mam nadzieje, ze jak juz dostane go w swoje lapy to kopacz zarobi na siebie.

Autor:  Deshroom [ 3 gru 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

no tak, przepraszam :wink:

Autor:  Scorpio [ 3 gru 2008, 09:25 ]
Tytuł: 

Drugie konto typu industrialne ... no tu są dwie lub nawet trzy drogi jakie mozna wybrac.

1. W celach oszczędnościowych ma abonamencie mozna poprostu kupic gotowego harka z hulkiem i innymi skillami i go umiescić na main account.

Zalety:
- szybki dostep do oczekiwanych rezultatów bez miesięcy oczekiwania na skille
- jeden abonament

Wady :
- postać nie rozwojowa, to znaczy jesli cos nam sie zechce rozwinać to robimy to kosztem maina
- brak możliwości wyboru imienia postaci i rasy.
- brak mozliwosci robienia misji duo, brak np mozliwosci zbieranai lotu z maina,
- wymiana stuff tylko potrzez hangar korpa lub kontrakt


2. Drugi i kolejny account ... no tu robimy co i jak chcemy tak długo jak mamy kasę. Tu mozemy kupic gotowego toona, np z kompletem lear ningów i skilli na barke i kontynłować prace nad skillami np idąc w stronę agentów naukowych.

Wady :
- abonament.
- przy skillowaniu od zera długi czas zwrotu inwestycji

Zalety :
- niezalezność main od second
- dowolne przeznaczenia takiego alta
- mozliwosc supportowanai sie na misjach
- przy wersji od zera wpływ na standingi, rase, imie postaci

3. mozemy "kupić" acc od kogos kto grał np 2-3 miesiace, i wybrać opcję 1 lub 2.

4. Konto industrialen tak naprawde jest na plaster potrzebne, przy produkcji dronek, ammo na wlasne potrzeby wyskilowanie na min lub optimum skilli produkcyjnych to raptem 2 dni, moze 3. Refinacja i kopanie sa przereklamowane.

@ Desh
Róznica pomiedzy lv 2 a 3 w misjach jest "poziom" trudnosci, bounty z ratów posiadajacyh bounty, ilość i ciężar dropów, ilosc i cieazar przeciwników, np wiecej medium modułów i krązków/bc, ale najważniejsze to dodany standing / misja, poziom misji specjalnej i ilosc LP za misję.

Autor:  Bloodleaf [ 3 gru 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

Tak chodziło mi o chara industrialnego , robienie zabawek miałem na myśli droższe , rigi np czy statki ale rozumiem że to i tak mało opłacalne :)

Autor:  Deshroom [ 3 gru 2008, 09:38 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Róznica pomiedzy lv 2 a 3 w misjach jest "poziom" trudnosci, bounty z ratów posiadajacyh bounty, ilość i ciężar dropów, ilosc i cieazar przeciwników, np wiecej medium modułów i krązków/bc, ale najważniejsze to dodany standing / misja, poziom misji specjalnej i ilosc LP za misję.
ja to rozumiem, chodziło mi o potwierdzenie opni że lepiej robić +15 lvl2 niż -15 lvl3

jak zbackupować Overview na viscie ? chce przenieść na notebooka nie moge znaleźć w necie dziłającej metody :<
próbowałem tego ale nie moge znaleźć gdzie to sie backupuje
http://mofiki.com/evesettings.php

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 gru 2008, 09:55 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
nie lataj nigdy z obcymi i nie przyjmuj invitów do floty od "niewiadomokogo"

Ta, taki glupi nie jestem. Pamietam jak kiedys na jakims serwerku UO bawilem sie jako newbie. Scinalem wesolo drzewo kolo miasta, kiedy podszedl jakis koles do mnie. Powiedzial, zebym sie z nim przeszedl niedaleko w czyms mu pomoc czy jakos tak. Weszlismy do niego do domku, zamknal drzwi a potem demonicznie sie zasmial. Oczywiscie zaraz gryzlem glebe i ukradl cale drzewo. Dlugo polewalem z tej sytuacji. hehe Tak ze w grze open pvp z full loot nie laze z obcymi, ktorzy maja wiekszego shipa niz ja. :)

Autor:  Deshroom [ 3 gru 2008, 09:57 ]
Tytuł: 

jest taki myk, że w specyficznej sytuacji mogą cie zabić we flocie i Concord nic do tego sie nie czepi.

chyba jak oni ze sobą są w wojnie a ty dołączysz to mogą cie zestrzelić czy jakoś tak.

Autor:  tomugeen [ 3 gru 2008, 10:09 ]
Tytuł: 

Juz nie.

Autor:  Teo [ 3 gru 2008, 13:27 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Tak czytam ... słuchajcie, gdzie się podziały te korpy noob-friendly ?...


Nadal jest Unseen Academy i ich kanal CENTRALA NOOBS gdzie jest wstep wolny.

Autor:  Scorpio [ 4 gru 2008, 08:08 ]
Tytuł: 

Wytłumaczcie mi jak może się "zwrócić" konto z hulkiem ... bo tego nie rozumiem, jestem veteranem tej gry. Grałem już wtedy kiedy omber wisiał w całym empire, scordyt, pyrox, plagio było tyle że można było kopać godzinami ... a rarowe skałki wisiały w low secu empire, tak nawet gneiss, bistot czy arkonor .. wtedy się opłacało kopać, a teraz w zasadzie całe empire wyczyszczone ze skałek, w low secu wisi takie gówna że dobrze wyfitowany hulk do kopania po stracie trzeba odrabiac paredziesiat godzin, zysk z godziny kopania w hi czy low to raptem pare mil isk, no rozumiem że ktoś ma dostęp do mercoxit w 0.0 lub tych rarowych skałek .. wtedy to tak, 20 baniek na godzine czy 30 robi jakiś zysk w kieszeni ... ale 2-3 moze 4 mil na godzine ??? Tyle to się zarabia na 2-3 misjach lv 3 w tym czasie z salvagu, dropu i rewardów. To jaki sens jest siedziec przed kompem podziwiając wsapaniła grafike wysoko wydajnych laserów górniczych w akompaniamęcie płomieni buchajacych z systemu chłodzenia exhumera ??? To już bardziej opłaca się kupić frahta i wozić antybiotyki AFK po empire na przykład.

Autor:  Deshroom [ 4 gru 2008, 09:16 ]
Tytuł: 

@Scorpio
wszytko racja, ale widać, że nie grasz w pracy :P

może i kopanie sie nie opłaca, może bede grał pvp, a nie kopał ale jak wchodzi szef i wstajesz od evki:
a. kopiąc w HS - nic nie dzieje, ale przybywa ore
b. misja- wybuchasz
dlatego klepie misje, skiluje do pvp, ale barke chce miec 8)


BTW. olałem arti i light missile, przerzuciłem sie na 6xAC i 2xHeavy Missiles, active tank, web i ab - jak mam robic T2 to musze wypróbować i arti i AC
myślałem, że bedzie gorzej. może i żre ammo, może krótki dystans ale łatwiej grać różną amunicją. grając arti zawsze kinetic z +60% do optimal był podstawową a przy AC nie ma znaczenia i można zmieniać dowolnie.
nie wiem tylko czy Heavy Missiles sprawdzi sie jako broń zaczepna dużego dystansu

może ktoś mi powie jak niebezpiecznie jest robić misje w 0.4, mam agenta w 0.6 ale daje misje do 0.4 ma wysokie Q.
kuszące bo 2xwyzszy reward i 4xwiecej LP za misje w porównaniu od tego z low Q ale daje misje w HS. Warto ryzykować ? lvl2

Autor:  tomugeen [ 4 gru 2008, 09:27 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
może ktoś mi powie jak to jest że gracze ze statusem Neutral sa niebezpieczni - nie rozumiem dlaczego mam uważać na każdego o statusie Neutral też

Gracze z kazdym statusem sa niebezpieczni. Niektorzy tylko bardziej.

Autor:  Deshroom [ 4 gru 2008, 09:29 ]
Tytuł: 

oki dzieki, wyedytowałem. teraz masz nowe pytanie tomu :wink:
dzieki za tego linka o matarach był tam fajny artykuł o AC ! http://www.scrapheap-challenge.com/view ... utocannons

Autor:  Zychoo [ 4 gru 2008, 10:40 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
może ktoś mi powie jak niebezpiecznie jest robić misje w 0.4, mam agenta w 0.6 ale daje misje do 0.4 ma wysokie Q.
kuszące bo 2xwyzszy reward i 4xwiecej LP za misje w porównaniu od tego z low Q ale daje misje w HS. Warto ryzykować ? lvl2

Pamietasz jak ktoregos razu gadalismy ingame i mowilem Ci, ze nie moge wyskanowac typa w systemie? To wlasnie byl gosciu, ktory robil misje. Nie mialem odpowiednich sond to go nie wyskanowalem. Jakby sie dologowal gosciu, ktory zajmuje sie skanowaniem na naszych wypadach to znalezlibysmy go w 3 minuty. A wtedy Pew Pew.

Tyle, ze to byl milicjant i chyba byl w brutixie jesli dobrze pamietam to byla motywacja. Moze mniejszy hajp jest na sciganie mniejszych shipow, ale ja wyznaje zasade, ze na bezdreadziu i frejka dread, wiec bije ogolnie wszystko, lacznie z ibisami. A co. No ale generalnie my nie nalezymy do najmilszych.

Ale generalnie to mysle, ze warto zaryzykowac. Trzeba byc tylko czujnym i miec ubezpieczony ship. ubezpieczenia maly shipow T1 kosztuja niewiele, wiec szybko Ci sie zwroci ubezpieczenie i ewentualna strata.

Autor:  Deshroom [ 4 gru 2008, 10:50 ]
Tytuł: 

ta pamietam, ogólnie to dodatkowo ostatnie opowieści o cepach polujących na hulki troche mną trząsneły.

wstrzymam się kilka dni tak żeby zarobić na ewentualnego nowego hurka z pełnym fitem bo troche nawydawałem na T2 i wtedy polatam do LS. (tomu mnie namówił na sfitowanie hurka pod t2 i to skilluje teraz a autocannonami i active armorem)

ogólnie tacy jak Ty przekonują mnie coraz bardziej że lepiej być wilkiem niż owcą :P

boli mnie tylko brak JC - moje +3 impy to coś na czego strate mnie nei stać :har:

Autor:  Zychoo [ 4 gru 2008, 10:55 ]
Tytuł: 

Jak jestes przytomny to jajco trudno stracic.
Mozesz sie zaczac alignowac do warpa jak juz wiesz ze stracisz ship, w sytuacji, w ktorej Cie popna to bedziesz mial zalignowane jajko i w zasadzie instawarp. Jesli nie masz laga i jestes przytomny to ciezko stracic jajko.

Strona 38 z 160 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team