MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dla newbie porad kilka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21767
Strona 50 z 160

Autor:  Zychoo [ 29 mar 2009, 17:48 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
Mój poprzedni post to czysta prowokacja, na którą się złapałeś btw, ale jak widzisz dopóki nie będzie jednakowej normy, która obowiązuje wszędzie, nikt w tym temacie racji mieć nie będzie.

Moj poprzedni post, to również czysta prowokacja, na którą się złapałeś, btw.

W eve online dziesiątka i 9 zer to bilion, więc pisanie 1B jest jak najbardziej uprawnione i stosowane od lat. Oczywiście przykład z grup typu *.sci.* jest sluszny, aczkolwiek nie ma żadnej wagi w tym temacie. Mówimy o EVE online i chyba wyraźnie zastrzegłem to pisząc:
Cytuj:
Jeśli chodzi o ewentualne próby argumentacji swojej racji stwierdzeniami typu: "Ja mówię o tym jak sie w polsce nazywa liczby a nie w Eve", to od razu chciałbym zaznaczyć, że moje pytanie, jak również dywagacje zawarte w niniejszym poście dotyczą tylko gry Eve Online.

A mi chodziło tylko o geneze 1kk, 1kkk, 1kkkk i kkkk20. A to chyba tak jak twierdzi tomu efekt FreeKoreaMMOKidsów napływających do Eve. I dobrze, więcej targetow. I to jest EOT.


edit:
Cytuj:
że wszyscy pro w eve piszą 1kk, 1kkk gdzie K=13 jest całkowicie wytłumaczalne

Może jednak masz rację. Po prostu zaczęli grać w EVE przedwczoraj i nie wiedzą, że w tej grze 1B = 1kkk i im sie pierdoli. Bardzo dobrze, może jakis scam sie uda przy okazji.

Autor:  Scorpio [ 29 mar 2009, 20:07 ]
Tytuł: 

Dupre napisał(a):
Zaczynam gre, zrobiłem sobie dzisiaj chara Gallente - Jin-Mei no i startuje gre. Zamierzam bonus time w trenowaniu zużyć głównie na learning + atrybutowe skille. Czy to dobry kierunek?
Rozumiem że atrubuty ktore teraz są dla wszystkich na starcie rowne moge sobie 2 razy za darmo zmienić. Mam pytanie bo juz sie zorientowalem że to ważne w zalezności jak chce sie grać. Jak je ustawić na początek? Chce trenować możliwie szybko, no i robic to co typowy n00b robić może, czyli zapewne po trochu wszystkiego :)
Docelowo chce mieć chara PvP... ale domyślam się że to nieprędko ;)
Krotko mówiąc... czy charyzma low, perc + int dużo, dobrze kombinuje?

Przeklejka z forum Eve-centrala :
http://www.eve-centrala.pl/forum/index. ... 1499606459
Cytuj:
Pierwsza i najważniejsza rzecz: cechy charakteru (a bardziej poprawnie: atrybuty) określają tylko jak szybko Twoja postać uczy się danej umiejętności. Nic więcej.

Każdej umiejętności, przypisane są po dwa atrybuty:

a) Primary czyli główny, najważniejszy - rozwój tego atrybutu najbardziej wpłynie na czas treningu danego skilla.
b) Secondary czyli kolejny, pomocniczy - też wpływa na rozwój skilla ale nie tak bardzo jak Primary.

Jak pewno zauważyłeś, każdy skill w grze, jast posegregowany w konkretne działy. I tak:

Dział Primary/Secondary
Corporation Management: Memory / Charisma
Drones: Memory / Perception
Electronics: Intelligence / Memory
Engineering: Intelligence / Memory
Gunnery: Perception / Willpower
Industry: Memory / Intelligence
Leadership: Charisma / Willpower
Learning: Memory / Intelligence
Mechanic: Intelligence / Memory
Missile Launcher Operation: Perception / Willpower
Navigation: Intelligence / Perception
Science: Intelligence / Memory
Social: Charisma / Intelligence
Spaceship Command: Perception / Willpower
Trade: Charisma / Memory

Ogólnie przyjęła się taka o to "hierarchia ważności atrybutów": Intelligence, Memory, Perception i Willpower. Charyzma jest najmniej przydatnym atrybutem w grze więc jest zupełnie pomijana.

Niektórzy wolą takie ustawienie: Intelligence, Perception, Memory i Willpower i wysnuwają przy tym różne teorie ale ja z własnego doświadczenia wiem, że i tak najważniejszy jest... avatar! Po pół roku zrezygnowałem z graniem Caldari Achura (rasa mająca najlepiej dobrane atrybuty) bo już nie mogłem znieść widoku tej skośnookiej gęby :P

Te ustawienia pozwolą Ci na najbardziej równomierny rozwój postaci we wszystkich działach ale... pamiętaj: nie da się być dobrym we wszystkim! Chyba, że za 27 lat bo na tyle obliczono czas potrzebny do wyuczenia się wszystkich umiejętności :laugh:

Tak więc: jak nie wiesz czym chcesz się zająć w EVE, wykorzystaj opisany przeze mnie układ. Jeżeli zaś wiesz, sprawdź po prostu jakie są najważniejsze atrybuty dla konkretnego działu i je podnieś:)

Tyle ode mnie :)

P.S. Napisałem tego posta tylko dlatego, że sam się przyznałeś, że z angielskim u Ciebie nie najlepiej. Podstawy tej gry omówione są w tutorialu, który powinieneś zrobić zaraz po pierwszym uruchomieniu EVE.


Narazie bym nie ruszał atrybutów, potrzebował bedziesz zarówno skill enginering, electronics, drone, gunnery, mechanics itd ... najbardziej optymalnie jest miec atrybuty zbilansowane, ale na to są różne zdania, to co stracisz na enginering i mechanics majac niski mem i int zyskasz w gunnery, navigation itd ...

Autor:  zaboleq [ 29 mar 2009, 23:23 ]
Tytuł: 

Zassałem EVE Moon , zrobiłem new plan , ale za cholere nie moge jakoś zaimportować tego planu :| .Albo głupi jestem zwyczajnie ...

Autor:  Deshroom [ 29 mar 2009, 23:26 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Zassałem EVE Moon , zrobiłem new plan , ale za cholere nie moge jakoś zaimportować tego planu :| .Albo głupi jestem zwyczajnie ...
do czego chcesz go zaimportować ? :wink:

ten plan słuzy wylacznie do planowania. jedyne co można to exportować fity z evemon do EFT.

btw to eve mon, nie eve moon

Autor:  RufeN [ 29 mar 2009, 23:31 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Zassałem EVE Moon , zrobiłem new plan , ale za cholere nie moge jakoś zaimportować tego planu :| .Albo głupi jestem zwyczajnie ...
do czego chcesz go zaimportować ? :wink:

ten plan słuzy wylacznie do planowania. jedyne co można to exportować fity z evemon do EFT.

btw to eve mon, nie eve moon

można wydrukować, lub wrzucić do tekstu do druku i stamtąd skopiować sobie na forum czy gdzieś ;)

Autor:  zaboleq [ 29 mar 2009, 23:43 ]
Tytuł: 

No ok ale to ma rozszerzenie emp to jakos musze to otworzyc - na pewno nie notatnikiem :P...

Autor:  RufeN [ 30 mar 2009, 00:07 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
No ok ale to ma rozszerzenie emp to jakos musze to otworzyc - na pewno nie notatnikiem :P...

to wybierz podczas eksportu rozszerzenie txt zamiast emp ;P

Autor:  Deshroom [ 30 mar 2009, 08:37 ]
Tytuł: 

kombinatorzy :P

w planie kliknij na górze w belce COPY TO CLIPBOARD

Skill plan for Deshroom


69. Medium Pulse Laser Specialization III (15 hours, 10 minutes, 6 seconds)
70. Medium Pulse Laser Specialization IV (3 days, 13 hours, 48 minutes, 33 seconds)
71. Large Pulse Laser Specialization I (55 minutes, 16 seconds)

btw, polecam http://wiki.heavyduck.com/EveAssetManager
oprócz itemów pokazuje jak sfitowany jest kazdy twój statek na jakimkolwiek koncie i miejscu

Autor:  zaboleq [ 30 mar 2009, 09:58 ]
Tytuł: 

Sorry chlopaki ale chyba zle sie zrozumielismy :P .Zassalem sobie z BC skillplan do pewnego fitu drake .On jest w formacie emp .Ale nawet jak go otworze za pomoca evemon to nic sie nie dzieje ...Dzizys chyba za wczesnie wstałem :|

Autor:  Scorpio [ 30 mar 2009, 10:00 ]
Tytuł: 

Powinienś miec go dostępnego do wyboru, przeglądu i edycji. Ta funkcja - skillplan jest czysto informacyjna nie powoduje zmiany trenowanego skilla w EvE, musisz to ręcznie przełączać.

Autor:  Deshroom [ 30 mar 2009, 17:11 ]
Tytuł: 

dokładnie po imporcie musi tam być jako jeden z planów

Autor:  Scorpio [ 30 mar 2009, 17:25 ]
Tytuł: 

Wiec tak :
Otwierasz Eve mon, nastepnie :

1. file > add character
wpisujesz API i user id, dostepny na stronie www.eve-online.com

2. import planu z pliku
Menu Plans > manage,
file > load plan from file
Wklepujesz nazwę, lub enter zachowujesz podana

3. Przeglądanie
Menu Plan
Na dole pod kreska sa dostepne plany skillow
klikasz i przeglądasz, masz mozliwośc definiowania dowolnie kolejnosci, wydruku sobie ksiazeczek do kupna, czas trwania itp ...

Autor:  zaboleq [ 30 mar 2009, 20:25 ]
Tytuł: 

Mam pytanie teoretyczne:P

Czy lepiej robić misje caracalem cyz drake .Bo z tego co wiem to Drake nie wszedzie wleci natomiast caracal spokojnie :P?Nie chciał abym dostał misję ,której nie będę mógł wykonać bo drake tam nie poleci/wleci(pytanie nooba^^) .

Autor:  Zychoo [ 30 mar 2009, 20:46 ]
Tytuł: 

Lvl 2 misje spokojnie zrobisz caracalem.
Lvl 3 misje rob drakiem, w kazdą wleci.

Autor:  zaboleq [ 31 mar 2009, 08:50 ]
Tytuł: 

Czy da się jakoś abortować skilla zeby nie widnial "in queue" ?Dalem remowe ale skill nadal tam widnieje a narazie nie potrzebuje bcka na lvl 4 tylko mam inne ważne skille a przez to nie mogę dodać innych skilli do kolejki bo znajduje się tem becek :|

Co prawda dalem becka na koniec kolejki ale i tak jest to dosc upierdliwe, że nie można go w ogóle wywalić....

Autor:  Deshroom [ 31 mar 2009, 08:57 ]
Tytuł: 

naciśnij Apply FTW 8)

i zatwierdz zmiany zamykająć okienko kolejki

Autor:  zaboleq [ 31 mar 2009, 09:00 ]
Tytuł: 

No zrobilem apply i skill sie przesunal na koniec ...FUK , widocznie wtedy nie wywalilem becka z kolejki i tego nie zatwierdzilem :P .To dlatego panowie, iż próbuje AA na moim radku odpalić ...

Autor:  Deshroom [ 31 mar 2009, 09:09 ]
Tytuł: 

jakbyś miał problemy to mów ja mam AAx2, Tekstury High, szadery Medium i gram bez HDR.
na ATI 4870 takie ustawienia są dla mnie najbardziej stabilne, nie chodzi o wydajność ale o stabilność AA i HDR jednocześnie wydaje mi się przyczyną randomowych crashy w moim przypadku.

Autor:  Zychoo [ 31 mar 2009, 09:10 ]
Tytuł: 

Pewnie chodzi o to, że skill BC lvl 4 bedzie skillowal sie dluzej niz 24 godziny. Jesli tak jest to nie dodasz nic na koniec kolejki. Mozesz najwyzej dodac cos przed nim.

Autor:  Deshroom [ 31 mar 2009, 09:23 ]
Tytuł: 

dokładnie, możesz ustawić sobie 10 skilli które sie skończą za max 23:59 i dołożyć na końcu taki 30 dniowy.

nie możesz dołożyć po skilu trwającym 24 godziny nic.

Strona 50 z 160 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team