MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Cyclone - fit https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21424 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Sou [ 20 wrz 2006, 02:13 ] |
Tytuł: | Cyclone - fit |
Potrzebuje porady jak zfitowac cyclone;) Narazie zrobilem go tak ( wyciag z quickfita ): Kod: - [ 250 | 22] 720mm Carbine Howitzer I
Accuracy falloff = 17500.0 m Trackingspeed / Accuracy = 0.025 rad/sec Optimal Range = 23100.0 m Rate of fire = 10.84 Damage Modifier = 7.73 x - [ 250 | 22] 720mm Carbine Howitzer I - [ 250 | 22] 720mm Carbine Howitzer I - [ 250 | 22] 720mm Carbine Howitzer I - [ 250 | 22] 720mm Carbine Howitzer I - [ 50 | 28] 'Arbalest' Assault Missile Launcher Rate of fire = 8.48 - [ 50 | 28] 'Arbalest' Assault Missile Launcher - [ 50 | 28] 'Arbalest' Assault Missile Launcher MED-SLOTS : ~~~~~~~~~~~~ - [ 50 | 25] Y-S8 Hydrocarbon I Afterburners Max Velocity Bonus = 120.0 % - [ 0 | 25] Magnetic Scattering Amplifier I EM dmg resistance bonus = -32.5 % - [ 12 | 42] Medium C5-L Emergency Shield Overload I Activation time / duration = 2.4 shield Bonus = 100.62 activation cost = 60.0 Energy - [ 1 | 9] Cap Recharger I Capacitor recharge rate bonus = 15.0 % - [ 0 | 50] Shield Boost Amplifier I Shield Boost Bonus = 30.0 % LOW-SLOTS : ~~~~~~~~~~~~ - [ 1 | 34] Counterbalanced Weapon Mounts I Damage Modifier = 1.098 x rate of fire bonus = 10.5 % - [ 1 | 25] Damage Control I Armor Em Damage Resistance = 10.0 % powergrid usage = 1.0 MW Primary Skill required = 3394.0 Activation time / duration = 30.0 requiredSkill1Level = 1.0 Shield Thermal Damage Resistance = 7.5 % Shield Kinetic Damage Resistance = 7.5 % Shield Explosive Damage Resistance = 7.5 % Shield Em Damage Resistance = 7.5 % Armor Thermal Damage Resistance = 10.0 % activation cost = 1.0 Energy Armor Kinetic Damage Resistance = 10.0 % Armor Explosive Damage Resistance = 10.0 % - [ 0 | 18] Power Diagnostic System I Shield recharge rate bonus = 7.5 % Capacitor bonus = 4.0 % Shield HP bonus = 4.0 % Powergrid bonus = 5.0 % Capacitor recharge rate bonus = 7.5 % - [ 0 | 18] Power Diagnostic System I Polecialem na misje ( bez dron bo zapomnialem ;p ) i tak srednio to wygladalo fregaty to tylko rakietami mozna i cos wolno szlo a te wieksze cruzy tez nie najszybciej padaly;) Nie wiem czy to wina fitu czy moze amunicji ( EMP ( -50% optimal range...) do dzialek i piranha do wyrzutni ) czy moze zle statek prowadze;p Aha no i na moich skillach to max co moge wcisnac w ten statek Zostalo mi 60 power i 10 cpu... Jesli ktos ma jakies normalne pomysly ( nie jakies sprzety za 10mln sztuka itp o_O ) i moglby cos doradzic to bylbym wdzieczny =] |
Autor: | Huba [ 20 wrz 2006, 06:27 ] |
Tytuł: | |
Wywal, Damage control i wsadz tam PDS 1 kolejny. Cap recharger? Albo ten najlepszy albo wcale. Shield resist hardenery zmien na active ( docelowo t2). Shield booster tez t2 ( skille sie robi krotko a roznica jest kolosalna takze asap!). Ogolnie potrzebujesz wiecej skilla. Na fregaty potrzebujesz dron, z dronami i assaultami powinny sie poskladac szybko. Hardenery, ammo type oraz typ rakiet dobierasz pod typ ratsow. (eveinfo.com). Generalnie wiecej skilli i modyfikacja buildu bo nie jest tak ze wsadzisz 1 hardener i bedzie super w kazdej misji. A dobra rada wujka Huby: Jezeli latamy czyms co ma zwrotnosc jednonogiego hipopotama w ciazy ( BC?:P), to na misji zaczynami leciec w kierunku gwiazdy, robimy jej bookmark i w razie problemow warp na ten BM. Efekt? instant ucieczka. |
Autor: | Sou [ 20 wrz 2006, 13:01 ] |
Tytuł: | |
No wiec jako ze huba odblakowal temat to moge pisac;) Rzeczywiscie brakuje mi skilli Tak samo brakuje mi CPU i power Wsadzil bym chetnie large shield boostera bo z bonusami od bc i tego amplifiera czy jak mu tam to niezle daje dopalki No i nie stac mnie na jakies T2 bajery :/ Chce zlozyc cos taniego i w miare funkcjonalnego I tez nie tak ze co 10 minut musze zmieniac fit bo lece na inna misje:/ To trcoeh denerwujace by bylo... |
Autor: | Huba [ 20 wrz 2006, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Sou sorry ale zmian fita nie unikniesz. Ale ja nie widze problemu. Jak robisz misje dla jednego agenta to generalnie mieszkasz w jego stacji z wiekszoscia/caloscia stuffu. A przerzucenie 2 hardenerow na inne to zaden problem. Skille takie jak engineering, weapon upgrades oraz electronics bardzo sie przydadza i uwolnia troche capa. A t2 large shield booster nie jest chyba az tak drogi. Zawsze mozesz tez wziac med shield boost t2. |
Autor: | Sou [ 20 wrz 2006, 13:10 ] |
Tytuł: | |
No nic to musze doskillowac;] Narazie bede latac z tym co mam;p Czemu damage control zmienic na PDS1 kolejny? |
Autor: | Huba [ 20 wrz 2006, 13:13 ] |
Tytuł: | |
Bo resisty hulla sa zbedne jesli stosujesz trick z warp na gwiazde, a te dodatki do shield/armor sa smieszne. PDS I doda ci shield/cap regen no i dodatkowy power. |
Autor: | Sou [ 20 wrz 2006, 13:20 ] |
Tytuł: | |
A jak to jest z resami ze niby mam dostac 30% a dostaje 14?;p itd itp. Jak to jest liczone? |
Autor: | Huba [ 20 wrz 2006, 13:24 ] |
Tytuł: | |
Nie znam dokladnego przelicznika ale one maja jakies progi dziwne, nie ma tak ze dasz sobie dwa hardenery +50% i masz 100%;] Dlatego daje sie max 2 na jeden typ/albo dwa invulelability fieldy. |
Autor: | Scorpio [ 20 wrz 2006, 14:19 ] |
Tytuł: | |
Te przeliczniki liczy sie mniej wiecej tak : Base shield / armor resistance 50 Hardener sield / armor resistance bonus 50% = (50% z 50)-chance of damage penetrating shield/armor {( lv 5 = 0%)} = 25 - 20% ( lv 4 skill ) = 20 New shield / armor resistance = 70% Jak czegoś nie skopałem to tak to działa, ale należy pamietać że wyliczenie dotyczy tylko jednego modułu, kazdy nastepny powoduje ze uzyslujemy o ile dobrze pamietam 25% penalty. |
Autor: | KromeR [ 20 wrz 2006, 22:50 ] |
Tytuł: | |
A jaki to program do fitowania ststku? On bierze poprawke na posaidane skille? I zawiera pelna beze itemow? |
Autor: | Sou [ 20 wrz 2006, 22:54 ] |
Tytuł: | |
Skille na pewno uwzglednia no i wszystko co potrzebowalem to mial w bazie;p QuickFit sie nazywa;) Linka nie znam :/ |
Autor: | Ireul [ 21 wrz 2006, 14:49 ] |
Tytuł: | |
co do dzialania hardenerow: one nie zwiekszaja % odpornosci ale zmniejszaja o swoj % 'wartosc niebroniona'. jezeli bazowy resist to 20%, hardener 50% zmniejszy wartosc niebroniona (owe gole 80%) o 50%, czyli 40%. resist calkowity wyniesie 60%. stackowanie modulow zmniejsza ich skutecznosc, drugi ma tylko ok. 70% skutecznosci, trzeci jeszcze mniej (nie pamietam dokladnych wartosci) generalnie powyzej 3 skutecznosc jest tak mierna ze szkoda slota. EDIT wpadly mi efektywnosci stackowania, wiec pozwalam sobie. 1st mod: c(1) = 100,000% effectiveness 2nd mod: c(2) = 86,9119842% effectiveness 3d mod: c(3) = 57,1037996% effectiveness 4th mod: c(4) = 28,2469117% effectiveness 5th mod: c(5) = 10,5988834% effectiveness 6th mod: c(6) = 2,9989473% effectiveness 7th mod: c(7) = 0,5134081% effectiveness 8th mod: c(8) = 0,2106917% effectiveness jak widac watpliwy juz jest sens trzeciego. |
Autor: | Sou [ 21 wrz 2006, 20:38 ] |
Tytuł: | |
No ja zrobilem fit narazie bez hardnerow ( brak skilla, robi sie;p ) ale z tymi takimi 32,5% pasywnymi dziala calkiem spoko a dzieki poradzie Huboxona ( tech 2 booster ) mam juz 135 shielda odnawianego za 60 ( 57 ze skillem ) capa Calkiem niezle sie to sprawuje Ciekawe jak to bedzie jak wsadze 2x hardnery po 50% a nie 32 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |