MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
EXPLORATION https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=22929 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Mighty Baz [ 2 sty 2007, 09:59 ] |
Tytuł: | EXPLORATION |
od ok 2 tygodni latam heliosem z probe launcherem na cloaku plus wszystkie probes i szukam roznych ukrytych lokacji. Znalazlem jak do tej pory: * 2x ultra rare belts - triclinic bistot, monoclinic bistot - mozna kopac do konca swiata, roidy odnawiaja sie o ile zostawicie zawsze cos z kazdego wartosc jednego ok 10b. Spawny sa cruzowe, wystarczy caracal albo vexor. Spawny pojawiaja sie dopiero wtedy kiedy zaczynacie kopac i od razu (wylacznie) atakuja kopaczy. Kopalismy niewiele - klopot z wozeniem jest, jesli macie stacje (lub POS) daleko od belta * 7x hidden plex , chyba 10/10 , nie ma zadnego info , ciezkie sa na 1 szym gejcie ok 20 BS i ok 10 sentries - trzeba wybrac sie w wiekszych grupach. Jeden zostal zrobiony ale zadnych wybitnych rare items nie bylo ( * 1x archelogy encounter, nie moglem otworzyc zadnych kontenerow pomimo, ze mam lvl3 hacking i lvl3 archeology razem z codebreaker I i analyzer I, jak podlecialem 2 raz - encountera juz nie bylo - nie wiem czy ktos tam byl czy po prostu znikaja ...jak zostana odkryte * 5x unknown - ciezko jes namierzyc , w jednym systemie meczylem sie chyba z 6 godzin i nic...a latalem po wszystkich moonsach i ustawialem sondy 4u, rozne - gravi, magnet, ladar i radar i nic. Raz nawet mialem info ze jestem 2000m od beaconu, ale nadal nie moglem namierzyc - lvl4 astro, pozostale poboczne na lvl3... Wydaje mi sie, ze jak ktos jest w systemie to wystepuja jakies zaklocenia. Ja scanowalem akurat tam gdzie staly POSy. Druga sugestia, moze trzeba robic pomiar w kilka osob jednoczesnie - zwieksza sie wtedy dokladnosc pomiaru ** ukrytych lokacji jest min jedna w kazdym systemie 0.0, chociaz po uruchomieniu multi nie nie mialem (kilkukrotnym) w paru systemach, wiec nie wiadomo jak to jest z ta informacja podana przez CCP. Statystyki z eve forum: # Gravimetric -> Hidden Asteroid Belts # Magnetrometric -> Profession Sites, mostly mixed ones Like ArcSal = Archeology & Salvaging for example. # LADAR -> Complexes # RADAR -> Profession Sites, mostly only of one single Profession Type chcialbym wymienic sie wiedza jesli ktos cos znalazl w takich deadspace. |
Autor: | xarthias [ 2 sty 2007, 10:36 ] |
Tytuł: | |
Ukrytych lokacji w grze jest około pięciu tysięcy - czyli teoretycznie jedna na system. W praktyce: w 0.0 powinna być przynajmniej jedna lokacja w każdym systemie, natomiast w low i hi secu - im wyższy security tym mniejsza szansa na trafienie na cokolwiek. Lokacje "przemieszczają się" między systemami losowo - więc jeśli coś znajdziemy to jak najszybciej trzeba to wykorzystać, bo następnego dnia może już nie być tu tej lokacji. W niektórych lokacjach przydają się skille hacking i archeology i moduły do nich. Moim na razie najlepszym osiągnięciem był plex 6/10 oraz ukryty pas crockite - nie zdążyłem go całego skopać, ale i tak ponad 50 baniek wyciągnąłem. |
Autor: | Mighty Baz [ 2 sty 2007, 11:48 ] |
Tytuł: | |
zajezony jestem, bo znalazlem 2gi archeology encounter covertem, ale jak wrocilem ze sprzetem do hacking, salvaging i encoding to juz go nie bylo ...grrrr. Ponoc sa tam kompomenty do invention...shit. BSem nie ma sensu szukac lokacji, bo czas scanowania wydluza sie do 600s na sonde, nie ma bonusow jak covert. Jedyna zaleta to szybka exploracja, hehe ale z wyjatkiem warplexow, mozna wrocic podem. |
Autor: | xarthias [ 2 sty 2007, 12:03 ] |
Tytuł: | |
Jaki z tego morał? Eksploracja to nie zabawa dla jednej osoby Faktycznie niektóre lokacje znikają jeśli je odkryjemy i odlecimy, wobec czego najlepiej mieć minimun dwie osoby. Jedna w covercie/rekonie skanuje, druga czeka na stacji i wsiada w statek odpowiedni do zrobienia danej lokacji (czy to bs czy to barka czy co tam jeszcze sobie wymyślimy). Dopóki jesteśmy w danej lokacji ona nie zniknie. Co do wykrywania - najlepsze są sondy multispectral - stawiamy po jednej przy każdej planecie/słońcu/pasie itp i szukamy. Jak namierzy nam jakieś źródło sygnału bierzemy sondy odpowiedniego rodzaju i rozdzielczości. Generalnie dość droga ze względu na sondy zabawa, ale potrafi przynieść niezły zysk. Z kumplem grając po 2h dziennie przez tydzień wyciągneliśmy ponad 500 baniek przy inwestycji około 70 baniek w sondy (no i jeden stracony bs przez dc). |
Autor: | Mighty Baz [ 2 sty 2007, 12:10 ] |
Tytuł: | |
a co znalezliscie? |
Autor: | xarthias [ 2 sty 2007, 12:43 ] |
Tytuł: | |
Tak jak mówiłem - najlepsze były plex 6/10 - jakieś 70-80 baniek z niego i pas crockitu skąd ukopaliśmy 50 baniek, potem był dt i pas zniknął. Inne już nieco mniej opłacalne, ale trafiały się i te gówienka do inwencji, asteroid z 50k gold ombru, pasy z ochrem czy spodumainem... Oraz sporo npców i to dużych (bc/bsy) i całkiem fajny loot z nich - mi np z bc wypadł Shadow Serpentis Energized Adaptive Nano Membrane... |
Autor: | Mighty Baz [ 2 sty 2007, 14:08 ] |
Tytuł: | |
ja chyba wiecej wydalem na probes niz zarobilem na razie...no moze wyjatek to ten wykopany hidden belt z bistotem Dopoki CCP nie wprowadzi jakis zmian to bedzie to zajecie dla hobbystow raczej kupilismy sporo bpo na probes, no i cena strontium poszybowala do gory wiecej kasy zarabiam z NPCowania w 0.0 niz z exploracji |
Autor: | Rhovana [ 4 sty 2007, 18:29 ] |
Tytuł: | |
i tu mnie przywiało cholera ja zaczynam dopiero scanowania samodzielnie, ale miałem w 0,0 problem. Wyrzuciłem multi w 4 sysach i nic nie trafiłem. Jakieś sugestie co do rzucania tego badziewia? |
Autor: | xarthias [ 4 sty 2007, 18:36 ] |
Tytuł: | |
Wszystkie encountery są max 4 au od planet/pasów/słońca (i chyba stacji/gejtów). I przy wszystkich tych miejscach musisz położyć proby, żeby mieć pewność, że w danym systemie nic nie ma. Upierdliwa zabawa czasami. I na sondy kupa kasy idzie. |
Autor: | Mighty Baz [ 5 sty 2007, 07:51 ] |
Tytuł: | |
powiem szczerze , ze ani razu nie moglem znalezc lokacji UNKNOWN. Po wypuszczeniu multi widze jest jakis unknown. W zasadzie w kazdym systemie jest jeden taki encounter. Albo mam pecha i ustawiam sondy 4u nie tam gdzie trzeba, albo sa bugi, polegajace na tym ze niby mozna wypuscic dowolny rodzaj sondy, ale tak naprawde to tylko np. garvimetric cos znajduje. Jesli tak to mozna stracic ok 20-30 sond na dany system i zabawa jest na ladnych pare godzin... , nie mowiac o kasie... Przy okazji zapytam, czy ktos znalazl jakis encounter unknown i co tam bylo? |
Autor: | Mighty Baz [ 5 sty 2007, 07:58 ] |
Tytuł: | |
jeszcze jeden problem , 2x znalazlem jakis radar lokacje na 4u, po kolei wyrzucalem 2u, potem 1u i na koniec 0.5u. Znalazlem sie 2500m od beacona , takie mialem wskazanie sondy i dalej nic....stracilem tam chyba ze 15sond 0.5u...i nic Nie wiem co zrobilem zle, nawet odlecialem na jakies 1u i puscilem sonde 1u - mam , warpnalem , puscilem sonde na 0.5u i znowu ta sama sytuacja.... frustrujace |
Autor: | xarthias [ 5 sty 2007, 10:36 ] |
Tytuł: | |
Też o czymś takim słyszałem. Generalnie exploracja jest jeszcze trochę zbugowana, w Kali 2 mają sporo poprawek wprowadzić. A kiedy Kali 2 będzie to nawet najstarsi górale nie wiedzą (chociaż coś devsi kiedyś jąkali o maju tego roku). I generalnie im niższy sec systemu tym bardziej opłacalne encountery (i większa szansa na trafienie na jakiś). Co do UNKNOWN - trafiłem jeden, wywaliłem chyba ze 20 sond i go znalazłem. Były tam dwa bsy commandery pithów po 6mln pilnujące jakiejś dziwnej konstrukcji (w systemie 0.6!) i trochę fajnego stuffu z nich wypadło. Jednak po zniszczeniu statków jak poleciałem po sprzęt z modami hack/archeo to mi to zniknęło. W dwóch innych wypadkach nie mogłem namierzyć tego spotkania. |
Autor: | Mighty Baz [ 18 sty 2007, 08:16 ] |
Tytuł: | |
wydalem troche iskow ...hm...jakies 800m na profesjonalny sprzet do exploracji, teraz mam 65% hacking i 45% archelogy oraz 180s scanning...i oplacalo sie , dodatkowo kupilismy bpo do probes (4,5m szt) - oszczednosc jakies 150k na sztuce. T2 rigs sa bardzo drogie bo do ich budowy potrzebne sa bardzo rzadkie komponenty np. power circuit = 25m za szt , a potrzeba ich np. 30szt Srednio puszczam 7 sond na system , koszt ok 1m...teraz zawsze znajduje cos po max 4 scanowaniach, czyli ok 12minutach, dochodzi warpowanie czyli poswiecam max 20 min na system. Najtrudniejsze do odkrycia sa lokacje UNKNOWN, ciezko je znalezc, 50% to sa military deadspace reszta roznie. Zauwazylem, ze itemsy wypadajace z cansow sa generowane losowo. czyli mozna wpasc niby do tego samego typu lokacji i niestety mozna rozczarowac sie...coz jak w zyciu efekty: kilkanascie DED, niektore sa nie do przejscia, bez co najmniej 10bs z silnym tank support 12/10 reszte da sie przejsc w 3-5 bs plus wsparcie i shipy do salvaging...i ammo z rare itemsow: 10 data cores, 2x 2runs t2 rigs , warte jakies 800m lacznie...czyli nie jest zle. Po 1.3 patchu maja zniknac bugi - tzn hidden encounters zawsze beda cos dropowaly...teraz czasami tak nie jest... Jedyny kanal to hidden encounters w miejscach czesto nawiedzanych przez hostiles lub wrogie alliance. takze polecam latac z kims kto ma tani ship i mase elektroniki |
Autor: | Ireul [ 18 sty 2007, 23:31 ] |
Tytuł: | |
Mighty Baz napisał(a): kilkanascie DED, niektore sa nie do przejscia, bez co najmniej 10bs z silnym tank support 12/10
10bs? lol. nie ma takich. 12/10? chlopie. osmieszaj sie dalej. nawet nie wiedzialem ze to wykonalne. |
Autor: | Sou [ 18 sty 2007, 23:52 ] |
Tytuł: | |
Ireul napisał(a): Mighty Baz napisał(a): kilkanascie DED, niektore sa nie do przejscia, bez co najmniej 10bs z silnym tank support 12/10 10bs? lol. nie ma takich. 12/10? chlopie. osmieszaj sie dalej. nawet nie wiedzialem ze to wykonalne. Nawet nie trzeba sie zastanawiac zeby wiedziec skad przybyles ;] |
Autor: | xarthias [ 19 sty 2007, 11:21 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): Nawet nie trzeba sie zastanawiac zeby wiedziec skad przybyles ;]
Daruj sobie swoje żale dziecko Baz, a jakieś przykłady? Bo jak do tej pory nie spotkałem pleksa którego nie da się zrobić w 5-6 osób... A na pewno poniżej 10 osób... Pod warunkiem, że wiedzą co robią. |
Autor: | Mighty Baz [ 19 sty 2007, 12:26 ] |
Tytuł: | |
jest nawet na eve forum info od CCP, ze jest tylko kilka plexow WYJATKOWO trudnych. Ktos sie skarzyl tez , ze nim zrobili do konca (nic nie bylo wartosciowego) to stracili 4 czy 5 bsow i jednego hacka. Potem okazalo sie ze nie mieli dobrego sprzetu do hackingu...ponoc tylko w tych plexach nagrody sa jakies wyjatkowe - niestety nie wiadomo co dokladnie. Sami okreslili ze jest to poziom 12/10. Wydaje mi sie, ze znalazlem jeden taki plex , gdzie na 1szym gejcie bylo kilkanascie bs , kilkanascie heavy sentries, cruzy i frigi...wiecej nie pamietam bo warpnalo mnie na wprost asteroidy i bylem bez cloaka, od razu zdjeli mi shielda i armora - moze w 2s, - nie jestem pewien czy akurat to byl taki 12/10 - nawet nie zdazylem fotki zrobic. |
Autor: | Ireul [ 19 sty 2007, 14:10 ] |
Tytuł: | |
chyba nie zlapales o co chodzi. poziom trudnosci plexa podawany jest w formacie x/y , gdzie x to poziom trudnosci danego plexa a y to poziom maksymalny. matematycznie, x>=y. podane przez ciebie 12/10 jest trudnoscia z t.zw. dupy, bo lamie logiczna zasade oceny. co do opisanego przez ciebie plexu (kilkanascie bs, sentry, masa cruzow itd) - taka sila jest calkowicie normalna dla plexu 10/10. co do sil zaangazowanych w zrobienie plexa: plex 10/10 jest mozliwy do zrobienia w 3 statki (wiem bo robilem), wlacznie z rozbiciem overseera (choc potrzebne dosc mocne skile w broni). |
Autor: | Mighty Baz [ 19 sty 2007, 14:54 ] |
Tytuł: | |
[quote="Ireul"]chyba nie zlapales o co chodzi. [quote] |
Autor: | Mighty Baz [ 29 sty 2007, 08:14 ] |
Tytuł: | |
poszukuje i ew. kupie za rozsadne cene : 1. FORCE CABLE - 44SZ 2. AMARR ENCRYPTION METHOD SKILL BOOK btw ostatnio namierzam hidden encountery ale nie moge ich pozniej zlokalizowac - moze juz CCP cos juz dziala w ramach nowego patcha. Meczylem sie 6h , 6 serii quest radar i zadnego namiaru...tez tak macie? Wczesniej max 4x pomiar i juz mialem cos, a teraz nic...kompletnie nic. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |