MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
High sec hauler ganking guide https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=24923 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mac [ 25 maja 2007, 13:03 ] |
Tytuł: | High sec hauler ganking guide |
Na zyczenie Aenimki. Co potrzeba? Potrzebne co najmniej 2 statki, 3 jesli sie nie ma dostepu do transport shipow. 1) Damage, najlepiej BS (polecam Dominix), ewentualnie moze tez byc BC (np. Myrmidon, Brutix) lub w ostatecznosci gank cruiser, ale nie recze za skutecznosc cruiserow. Battleship moze jest najdrozszy ale jesli sie dobrze wybierze cel, cena zwroci sie wielokrotnie po 1 killu (nawet nie biorac pod uwage ubezpieczenia) Setup (wszystkie mody - tanie named): High: 350mm large railguns (antimatter) Med: 20km scrambler, reszta slotow sensor boosters Low: DC, 2x 1600mm plate, reszta slotow magnetic field stabs Drone bay: 5x Garde I 2) Hauler / scanner, polecam do tej roli transport shipy, w szczegolnosci Crane jest chyba najlepszy (stosunkowo duzo mid slotow, wysoki scan resolution, +2 warp core strengh, i w miare tani). Setup: High: --- Med: sensor booster, passive targeter, ship scanner, cargo scanner Low: 2x overdrive, lub overdrive i inertia stab 3) Jesli sie nie ma Crane'a, mozna wykorzystac np. Badgera Mk II, ale nie da rady nim skanowac ze wzgledu na niskie scan res - kazdy statek zdazy wrzucic warp zanim go damy rade zeskanowac. Dlatego w takim przypadku potrzebny jest dodatkowy statek na ktorym zamontujemy scannery, moze byc dowolna fregata na ktorej wyzej wymienione mody sie zmieszcza. Co robimy? Statek skanujacy ustawiamy na dowolnym high sec gate gdzie jest w miare duzy ruch, BS-em siadamy na gate oddalonym o 1 skok, optymalnie niech to bedzie system z 0.5 sec (najdluzszy czas reakcji concord). Trzeba wybrac takie miejsce zeby wiekszosc statkow ktore skanujemy leciala akurat do gate gdzie stoi nasz BS. Teraz czekamy i skanujemy przelatujace haulerki (uzywajac passive targetera zeby cel nie mogl sie polapac ze cos jest nie tak). Kiedy juz trafimy na statek wypchany kosztownosciami upewniamy sie ze nie ma zainstalowanych warp core stabs i/lub duzego tanka. (moze miec warp core stabs jesli jestesmy pewni ze mozemy go zabic 1 salwa, czyli nie ma tanka). Generalnie na tym etapie powinnismy sie kierowac zdrowym rozsadkiem i nie rzucac sie na wytankowanego blockade runnera. Nie polecam atakowania zadnych t2 industriali jesli nie jestesmy absolutnie pewni ze mozemy je zbic (zwykle nie mozemy). Zwykle mozna zabic wytankowane t1 industriale uzywajac battleshipa. Jesli wszystko poszlo dobrze po kilkudziesieciu minutach / kilku godzinach (zaleznie od szczescia) mamy haulerka wypchanego lootem, beztrosko podazajacego w strone gate'a gdzie stoi nasz gank BS. Warpujemy naszego haulera za nim (jesli byl uzywany do skanowania), czekamy az cel skoczy przez gate, zabijamy i lootujemy. Teraz trzeba sie pospieszyc zeby szybko zebrac rzeczy, zanim jakies postronne osoby zainteresuja sie wrakiem i/lub pojawia sie koledzy ubitego haulera. Po lootowaniu dokujemy i czekamy az minie criminal timer. I tyle. Jesli dobrze wybierze sie cel z 1 killa powinno byc 200-300 mil. Ludzie cale szczescie nie sa zwykle zbyt spostrzegawczy i beda wozic itamz warte kilkaset milionow (nie raz CALY swoj dobytek) w statku wartym 2-3 mil. Co tylko ulatwia nam zadanie. Zycze szybkiego bogacenia sie i hf. (setupy statkow pisane z glowy, sprawdze pozniej czy sie wszystko zgadza) flame on. |
Autor: | Aenima [ 25 maja 2007, 14:34 ] |
Tytuł: | |
sliczne thx:) |
Autor: | xarthias [ 25 maja 2007, 14:48 ] |
Tytuł: | |
Dodam swoje 3 grosze Dotyczy to szczególnie polowania na frachty, ale na haule też. Wybierajmy statki dronowe (vexor, myrmidon, dominix). Czemu? Końkord jammuje i głupio czasami straci locka jak cel jest na resztkach struktury... A drony dokończą dzieła (zanim nas końkord nie poppnie ofkors). 10 kartofelków na t1 ficie (najlepiej full plejtek wsadzić, shield extenderów i tak dalej - im twardsi jesteśmy tym lepiej - oczywiście byle nie za drogo się zrobiło) z dobrymi skillami na drony rozklepuje frachta, zanim końkord poppnie choć jednego... A na mniejsze cele (czytaj t1 indusy) używanie bsa to trochę overkilling Wystarczą 3-5 kestreli. Zysk ten sam, strata mniejsza... Oczywiście to wszystko jest nie dla osób solujących, ale hej, to w końcu mmo No i warto jeszcze mieć jakieś ładne miejsce do npcowania, żeby dbać o standing |
Autor: | Sou [ 25 maja 2007, 14:53 ] |
Tytuł: | |
Tylko ktos t1 shipem wozi drogi sprzet?;] |
Autor: | Mac [ 25 maja 2007, 16:02 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): Tylko ktos t1 shipem wozi drogi sprzet?;] Zdziwilbys sie ile osob. xarthias napisał(a): Dodam swoje 3 grosze
Dotyczy to szczególnie polowania na frachty, ale na haule też. Wybierajmy statki dronowe (vexor, myrmidon, dominix). Czemu? Końkord jammuje i głupio czasami straci locka jak cel jest na resztkach struktury... A drony dokończą dzieła (zanim nas końkord nie poppnie ofkors). 10 kartofelków na t1 ficie (najlepiej full plejtek wsadzić, shield extenderów i tak dalej - im twardsi jesteśmy tym lepiej - oczywiście byle nie za drogo się zrobiło) z dobrymi skillami na drony rozklepuje frachta, zanim końkord poppnie choć jednego... A na mniejsze cele (czytaj t1 indusy) używanie bsa to trochę overkilling Wystarczą 3-5 kestreli. Zysk ten sam, strata mniejsza... Oczywiście to wszystko jest nie dla osób solujących, ale hej, to w końcu mmo No i warto jeszcze mieć jakieś ładne miejsce do npcowania, żeby dbać o standing Sam nie bilem freighterow, ale z tego co slysze, 10 domi to troche malo, nie? |
Autor: | Mendol [ 25 maja 2007, 18:51 ] |
Tytuł: | |
damy rade |
Autor: | xarthias [ 26 maja 2007, 09:58 ] |
Tytuł: | |
Mac napisał(a): Sam nie bilem freighterow, ale z tego co slysze, 10 domi to troche malo, nie?
W 1.0 się nie da... Ale 0.5 sam brałem udział. Tylko muszą być ludzie ze skillami. Fakt, że wtedy większość osób używała t2 heavy dron, ale warto było Zresztą, jak masz kumpla z frachtem - wejdźcie sobie na sisi i sam zobacz. Solo rozwaliłem kartoflem frachta w 3 minuty 8 sekund czyli 188 sekund. Prosty rachunek - 10 kartofli - 19 sekund... Końkord reaguje po około 20 sekundach. Ale jak mówię - to wymaga nieco skilli w dronach i najlepiej gallente bs 5. Edit: A może ktoś pokusi się o opis drugiej strony? Czyli jak uniknąć poda w jita Na uratowanie frachta jest w zasadzie całkiem prosty sposób. Obstawa z kilku cruzów/bc/bs pompująca shielda/armora frachtowi. Do tego nie trzeba wysokich skilli, pojęcia o walce, kupy kasy, wystarczy fit - max recharge capa i remote naprawiaczki. Resztę zrobi za nas końkord. Oczywiście jeśli przeciwnik ma sporą przewagę liczebną to może się nie udać. |
Autor: | Mac [ 26 maja 2007, 12:18 ] |
Tytuł: | |
xarthias napisał(a): Na uratowanie frachta jest w zasadzie całkiem prosty sposób. Obstawa z kilku cruzów/bc/bs pompująca shielda/armora frachtowi. Do tego nie trzeba wysokich skilli, pojęcia o walce, kupy kasy, wystarczy fit - max recharge capa i remote naprawiaczki. Resztę zrobi za nas końkord. Oczywiście jeśli przeciwnik ma sporą przewagę liczebną to może się nie udać.
Jest jeszcze prostszy sposob. Nie wozic jednorazowo rzeczy za wiecej niz 1-2 bil. |
Autor: | malek69 [ 26 maja 2007, 17:04 ] |
Tytuł: | |
kilka "Osprey" do ladowania shielda powinno styknac, w corpowym powinno byc zawsze kilka, oraz tradycyjnie scout z przodu i tylu ale ja to dziwny jestem i moge sie nieznac, potrafie ninja mining robic hulkiem |
Autor: | Sou [ 27 maja 2007, 11:03 ] |
Tytuł: | |
Ja tam robie jump na 0 potem 2ga strona gatea potem znow jump na 0 i tak za bardzo nie ma sie co wydarzyc bo zlapanie warpa wyskilowanym frachtem dosc szybko trwa i jak chlopcy nie sa zorganizowani to spoznia sie 10 sec i po zabawie. |
Autor: | Mac [ 27 maja 2007, 12:04 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): Ja tam robie jump na 0 potem 2ga strona gatea potem znow jump na 0 i tak za bardzo nie ma sie co wydarzyc bo zlapanie warpa wyskilowanym frachtem dosc szybko trwa i jak chlopcy nie sa zorganizowani to spoznia sie 10 sec i po zabawie.
Zartujesz? Warp freightera to cale wieki (w porownaniu z mniejszymi statkami). Kazdy cie zlapie jak tylko bedzie chcial. |
Autor: | xarthias [ 27 maja 2007, 15:20 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): Ja tam robie jump na 0 potem 2ga strona gatea potem znow jump na 0 i tak za bardzo nie ma sie co wydarzyc bo zlapanie warpa wyskilowanym frachtem dosc szybko trwa i jak chlopcy nie sa zorganizowani to spoznia sie 10 sec i po zabawie.
Lol... Po namyśle... Lol Frachtem nie uciekniesz nawet bsowi... Nie pamiętam ile, ale z sb to chyba mniej niż 5 sekund trwa namierzanie frachta. A ile czasu wchodzisz w warpa? 30 sekund? 40? Nawet przy max skillach i implantach... No way A jak się poluje na frachta - to sorry, ale trzeba być zorganizowanym |
Autor: | Sou [ 28 maja 2007, 17:21 ] |
Tytuł: | |
Ta tylko zeby w jita kogos rozwalic to trzeba naprawde sie natrudzic;] Niedosyc ze trzeba miec tych kartofli kilkanascie to trzeba zdazyc zescanowac ( przy wyjsciu z jita IV ) a potem zabic za gate'em. |
Autor: | grzegorz1 [ 28 cze 2007, 10:18 ] |
Tytuł: | |
Zeby cokolwiek zrobic w Jita trza miec kupe szczescia. Lag jest tam inponujacy, nie raz wydokowywalem tam po 5 minut . A co do wozenia lootu t1 shipami jestem jak najlepszym przykladem. Cały czas woze swoj loot z 0.3 do 1.0 w zwyklym itko III lub V. Jestem akurat w tak konfortowej sytuacji ze potrzebuje tylko 2 skokow i jestem w 1.0 przestrzeni. A nie raz sie wozi rozne drogie rzeczy . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |