MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Koniec laga? *o*
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=31443
Strona 1 z 1

Autor:  Sou [ 5 paź 2008, 17:32 ]
Tytuł:  Koniec laga? *o*

Zawsze tu cos ktos wspomni o dodatku jesli wychodzi a ostatnio nie bylo dodatku ale jednak wspomniec warto ;] Wydaje sie ze CCP zrobilo spory krok w strone minimalizacji laga dzieki ostatnim patchom. Szczegolow technicznych dokladnie nie znam i pewnie nikomu wiele by i tak nie daly;] Wkleje za to kilka commentow z forum ;d

Cytuj:
As usual i opened the market in jita and i went upstair to prepare a sandwitch. then i went to play football with my friends and then to a LAN party.

as almost 5 hours passed, i tought "well, iw's still an hour before it will be fully charged".

then i went to check on it, and HOLY CRAP IT'S LIKE ANY OTHER SYSTEM!!!!1!111!|!

am i in jita? yes, how's local? 1185. WTF?!?!!11!??''"!

CCP WHAT HAVE YOU DONE?


Cytuj:
It finally happened, even lag has been nerfed.


Cytuj:
I also have noticed a big drop in lag in several busy systems...Thank You CCP!


Linki do tych technicznych spraw jednak dam;]

http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=584

http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=588


Szczerze mowiac nie spodziewalem sie znikniecia laga tak szybko. No i dla tych co nie wiedza nie mowimy tu o walkach 100vs100 ;] Czy 200 osobach na rynku w miescie elfow tylko o walkach 400vs400 czy 1200 osobach w jednym systemie ;o

Autor:  tomugeen [ 5 paź 2008, 17:37 ]
Tytuł: 

To znaczy ze stacje w jita sa na osobnym serwerze czy cos?
Jak to sie ma do laga w wielkoformatowym blobie?

Autor:  Sou [ 5 paź 2008, 17:41 ]
Tytuł: 

Domyslam sie ze jita jest na osobnym klastrze i inne wieksze systemy tez. Mniejsze pewnie sa jakos pogrupowane bo by nie bylo sensu dla nich klastra marnowac.

W jita teraz rzeczywiscie laga nie czuc prawie. Wiadomo ze jak jest 1000 osob to widac roznice miedzy systemem z 20 na lokalu ale nawet i ta roznica nie jest jakas spora.


Co do walki to wlasnie slyszalem ze byla jakas cos kolo 400vs400 i dawalo rade. Oczywiscie sporo osob komp nie wyrobi w takich warunkach ale serwer wytrzymal.

Autor:  iniside [ 5 paź 2008, 21:19 ]
Tytuł: 

Pewnbie wkoncu przepisali server w Javie :lol: :lol: Kazdy region jest na osobnym klastrze. A kazdy subregion, ma swoje osobne mniejsze klastry wenatrz jednego duzego. Cięzko powiedzieć jak to dokładnie działa, bo tak naprawde nikt nigdy o tym dokładnie nie mówił.

Autor:  RufeN [ 5 paź 2008, 21:38 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Pewnbie wkoncu przepisali server w Javie :lol: :lol: Kazdy region jest na osobnym klastrze. A kazdy subregion, ma swoje osobne mniejsze klastry wenatrz jednego duzego. Cięzko powiedzieć jak to dokładnie działa, bo tak naprawde nikt nigdy o tym dokładnie nie mówił.

trzymają co się da z technicznych aspektów w tajemnicy, aby zmniejszyć do minimum ryzyko włamań, jakichś machlojek botami czy marcami itp - jak w prawie każdej grze ;)

Autor:  Sou [ 7 paź 2008, 17:40 ]
Tytuł: 

http://www.eve-online.com/news/newsOfEve.asp?newsID=610

Kolejny devblog, ciekawy : >

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team