MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Captain's Quarters -5 dni na testowanie od dzisiaj
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=38856
Strona 1 z 1

Autor:  White Trox [ 20 kwi 2011, 23:11 ]
Tytuł:  Captain's Quarters -5 dni na testowanie od dzisiaj

"Zgodnie z zapowiedzią devsów, dzisiaj, tj. 21 kwietnia od godziny 12:30 ET (14:30 PL) na nowym serwerze testowym Duality (więcej info o serwerze tutaj) rozpoczną się testy pierwszej wersji Captain's Quarters, czyli pierwsze spojrzenie na Incarnę. Testy potrwają pięć dni, czyli do końca tygodnia, więc wiele czasu nie ma.

W CQ będziemy mieli możliwość wyjścia ze swojego statku (a właściwie będzie się to działo automatycznie po zadokowaniu w stacji), obejrzeć go stojąc!!! na balkonie nad hangarem, pospacerować po swojej kwaterze oraz uzyskać dostęp do standardowych funkcji dostępnych ze stacji (oraz paru nowych) poprzez trójwymiarowy interfejs. Kto jeszcze nie miał możliwości obejrzenia prezentacji CQ z Fanfestu, może to zrobić tutaj.

Celem CCP jest zmniejszenie szoku, jakiego doznają nowi graczy po pierwszym wejściu do gry (nie ma co ukrywać, początki w EVE potrafią być trudne, także ze względu na sposób reprezentacji UI). Wraz z CQ wprowadzone zostaną nowe tutoriale in-station, pozwalające graczowi poznać funkcje dostępne na stacjach oraz w delikatniejszy sposób zanurzyć się w nieprzebranym bogactwie możliwości jakie daje EVE. Dodatkowym ułatwieniem ma być przebudowany crash-course, czyli misje startowe wprowadzające gracza w różne aspekty gry.

A co znajdziemy już dzisiaj w alfie CQ:
- niekompletny i najprawdopodobniej niezbyt stabilny build CQ ;)
- trójwymiarowy interfejs dla PI, zarządania korporacją i rekrutacją, rekustomizację postaci i fitting
- możliwość pospacerowania po minmatarskim CQ i pooglądania sobie tyłka naszej ślicznej avatarki
- obejrzenie wnętrza naszego hangaru z balkonu

Jakie mamy ograniczenia:
- CQ uruchomione zostanie tylko na jednej stacji w systemie Emrayur
- klient musi być uruchomiony z wyłączonym AA i włączonymi shaderami na high (w innych ustawieniach CQ nie będzie działał)
- nowe tutoriale i crash-course będą dostępne jedynie dla nowych postaci, w dodatku w rasie Amarr z lokacją startową w Royal Amarr Institute School w systemie Emrayur, więc aby je testować należy stworzyć nową postać spełniającą powyższe kryteria (dlaczego w amarrskim systemie z amarrską stacją jest minmatarskie CQ to już pozostaje wielką tajemnicą).

Na co liczy CCP? Na to samo na co przy innych mass testach, a za taki należy uznać ograniczone czasowo udostępnienie CQ na Duality (z założenia serwer przeznaczony pod mass testy), czyli nasz wkład w to nad czym pracują (tak, robimy za beta testerów). Mamy więc pisać bug raporty, rozpisywać się na forum i kontaktować bezpośrednio z devsami, którzy będą mieli dyżur w Emrayur 21 kwietnia pomiędzy 19 a 21 PL. Interesuje ich wszystko związane z wyglądem, funkcjonalnością i sensownością zastosowanych rozwiązań, więc każda propozycja i uwaga zostanie przyjęta. Przygotowane będą dwa kanały chatów na potrzeby testów: "CQ Info" - z informacjami o CQ oraz "CQ Testing" - na potrzeby dyskusji, wymiany doświadczeń i porad.

Duality test server: How To
1. Ściągamy instalator Duality - dla cierpliwych, bo nie korzysta on z zainstalowanego już klienta, ale ściąga całego nowego klienta pod Duality (jakieś 5GB danych). Łatwiej skopiować całego klienta TQ z którego korzystacie na codzień do odrębnego folderu i ściągnąć łatkę przerabiającą TQ na Duality (dostępna tutaj - ściągać już po aktualizacji serwera testowego).
2. Tworzymy skrót do eve.exe z powyższego folderu i edytując jego właściwości dodajemy w polu uruchamiania " /server:87.237.38.60" - spacja jest istotna.
3. Mamy już wszystko - uruchamiamy i testujemy. Należy przy tym pamiętać, że serwer Duality jest dostępny tylko w okresie mass testów.

LFN oczywiście zabiera się za testowanie tego co pokaże CCP, więc nowe informacje i wrażenia będą się pojawiać w kolejnych wiadomościach.

Opracowano na podstawie devbloga."

cytat za :
http://lfn-online.pl/wiesci/89/

dev blog :

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=874

Filmik youtube z fanfestu :
http://www.youtube.com/watch?v=m2ihumKtyWc

screeny Ireul Taar z eve centrala :


http://img688.imageshack.us/i/20110420144818.jpg/
http://img706.imageshack.us/i/20110420145023.jpg/
http://img860.imageshack.us/i/20110420144847.jpg/

Autor:  White Trox [ 21 kwi 2011, 12:46 ]
Tytuł: 

i jak testowal juz ktos i chcialby sie podzielic wrazeniami?

Autor:  Teo [ 21 kwi 2011, 12:52 ]
Tytuł: 

Sam nie wiem, wszyscy czekają na to od prawie premiery gry, a jest to zbędna rzecz w tej grze, oby te po pierdółki nie rozciągnęły w czasie wprowadzania rzeczywiście ciekawych rzeczy i dodatków jakie zawsze były dawane regularnie dwa razy w roku.

Autor:  iniside [ 21 kwi 2011, 12:58 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Sam nie wiem, wszyscy czekają na to od prawie premiery gry, a jest to zbędna rzecz w tej grze, oby te po pierdółki nie rozciągnęły w czasie wprowadzania rzeczywiście ciekawych rzeczy i dodatków jakie zawsze były dawane regularnie dwa razy w roku.

Nie przesadzaj. Wieksza czesc populacji i tak siedzi w High-Secu na stacjach, wylatujac tylko na misje albo handel ;p.

Dla mnie Incarna to bardzo fajna rzecz, dajaca nowe mozliwosci na przyszlosc.

Autor:  Deshroom [ 21 kwi 2011, 13:13 ]
Tytuł: 

niech to skończą i zamkną sprawę.

jak dla mnie kompletnie nieprzydatna rzecz i niepotrzebnie marnują na to czas.

nawet przez myśl mi nie przeszło żeby ściągać duality i to testować, nie obchodzi mnie jak to wygląda.

Autor:  White Trox [ 21 kwi 2011, 13:48 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):

Dla mnie Incarna to bardzo fajna rzecz, dajaca nowe mozliwosci na przyszlosc.
Będziesz koszykiem pchał moduły z marketu przez całą stacje do statku ,żeby sfitować hehe.

Cytuj:
nawet przez myśl mi nie przeszło żeby ściągać duality i to testować, nie obchodzi mnie jak to wygląda.
+1. 8)

Autor:  iniside [ 21 kwi 2011, 14:40 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
iniside napisał(a):

Dla mnie Incarna to bardzo fajna rzecz, dajaca nowe mozliwosci na przyszlosc.
Będziesz koszykiem pchał moduły z marketu przez całą stacje do statku ,żeby sfitować hehe.

Będe sie onanizował podziwiajac mojego Achura FEmale avatara ;p. albo Amarr. Tak czy inaczej, fajny ficzer. Przynajmniej bedzie co robic po zadokowaniu. Innego niz podziwanie swojego shipa ;p.

Autor:  Sou [ 21 kwi 2011, 14:54 ]
Tytuł: 

Rozbudowana gra charakteryzuje się tym, że jest w niej tyle elementów, że z niektorych połowa osób nie korzysta. O to chodzi żeby każdy znalazł coś dla siebie. Jeden siedzi 5h i kopie rude inny bedzie 5h siedział w kasynie na stacji i zarabiał w inny sposób...

Autor:  grzegorz1 [ 21 kwi 2011, 15:00 ]
Tytuł: 

Ściągłem, obejrzałem, nic ciekawego.
Są problemy jak na razie z obracaniem się postaci, zwykłe schody powodują zaklinowanie się postaci. No i najgorsze nie można biegać co powoduje że żeby zobaczyć swojego shipa trza troszkę poczekać zanim postać dojdzie na balkon.
Podwójnie kliknięcie gdzie ma iść też się sypie.

Jako plus to ship w hangarze. Jajka nie widać wcale :-) rookie shipa to ledwo co jakieś 5mm może ma ledwo widoczny. Za to iteron V to już ladny kawałek żelastwa. Szkoda że dreada nie udało mi się zobaczyć.

Autor:  Templair [ 21 kwi 2011, 15:01 ]
Tytuł: 

Oooo to ma byc ruleta i hold'em up na stacjach? ...

T.

Autor:  iniside [ 21 kwi 2011, 15:07 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
Oooo to ma byc ruleta i hold'em up na stacjach? ...

T.

No maja byc jakies mini gry. Jedna pokazywali na ktoryms FanFescie. Cos na hexach. Nawet ciekawie to wyglądało.

Autor:  Templair [ 21 kwi 2011, 15:16 ]
Tytuł: 

Gdyby jeszcze mozna bylo grac na ISKi. Przynajmniej byloby gdzie przejebac nakopana kase ;P ...

T.

Autor:  Teo [ 21 kwi 2011, 16:12 ]
Tytuł: 

biorąc pod uwagę "wymienialność" isk/kasa, to kasyno staje pod znakiem zapytania na ternie UE :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team