Pocieszny napisał(a):
maja obsługe Dx11 a dalej nic z tym nie robia nawet w RoI , podziemia isengardu to prawie texturowa kopia Mori
o to mi chodzi
np. engine wowa ma ponad 10lat !
a dzisiaj wygalda tak
http://www.youtube.com/watch?v=zsdtaOBKdK0bo blizzard co dodatek dodaje nowe bajery graficzne , dzieki temu gra dalej sie nie starzeje
nigga plz. Wiekszosc gier ma Dx11 i nic z tym nie robi. WoW ma Dx11 i nie korzysta z zadnego wlasciwie jego feature i gra wyglada identycznie jak na Dx9, jest to wrzucone tylko po to aby byla wyzsza wydajnosc na nowych kartach dedykowanych pod Dx11.
O chuj ci tak wogole chodzi?
WoW wyglada jak kupsko i blizzard musi updateowac ze by jakos to wogole wygladalo. Filmik n/c - pstrokate kolory, 3 tekstury na krzyz i woda wygladajaca i zachowujaca sie jak ropa naftowa.
LOTRO i tak wyglada 200 razy lepiej a mimo tego i tak sa updaty grafiki.
Budynki w calym WoW (kazdy dodatek) to tez te same textury, jaskinie w wiekszosci to samo.
A dodaja "bajery graficzne" (lol) dlatego ze musza - bo inne gry juz je maja. Pozatym nie nazwalbym normalnych cieni (ktorych nie bylo w grze do TBC) czy ognia "bajerami graficznymi" tylko standardem. Za chwile zaczniesz wychwalac WoW za to ze ma ladniejsza ikonke.
Jeszcze rozumiem jakbys przylazl i narzekal i poronywal do AoC czy cos. ale do WoW? Stop this.
PS. Ten engine ma ponad osiem lat i wyglada tak:
http://www.youtube.com/watch?v=uNwiFinZ ... re=related
tak wiec engine WoW'a nie robi na mnie wrazenia.