MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Przyszłość The Lord of the Rings Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=74&t=25407
Strona 1 z 2

Autor:  Feargus [ 21 cze 2007, 17:56 ]
Tytuł:  Przyszłość The Lord of the Rings Online

Witam wszystkich.
Wiem, ze od premiery światowej minely dopiero niecale 2 miesiące, więc chyba za wczesnie na poruszanie takich tematów. No ale, przed zakupem gry chcialbym sie dowiedziec co myslicie na ten temat.

Czy LotRO ma szanse byc caly czas dopieszczane, patchowane i podtrzymywane przy zyciu przez bardzo dlugo czas - podobnie jak WoW ?
Z tego co pamietam to wykupiono ponad 1 mln pre-orderów tej gry, czy to jest prawda ?
Jesli tak to duzo osob w to gra i Turbine bedzie dbala o ta gre.
No i mam pytanie. Czy Turbine podawal juz jakies informacje dotyczace ilosci sprzdanych pudełek / aktywnych kont ?

No i czy oprocz tych duzych dodatków typu Shores of Evendim beda pojedyncze patche dodajace powiedzmy 2 questy i fixujące jakis bug ?

Wypowiadajcie sie na ten temat, bo chcialbym poznac wasze zdanie na temat przyszlosci tej gry. Bo nie wiem, czy warto wiazac sie z nia na dluzej (co zreszta chcialbym zrobic po wydaniu tych pieniedzy).

Autor:  Kabraxis [ 21 cze 2007, 22:30 ]
Tytuł: 

Wg mnie, a jest to zdanie osoby nie grajacej w LOTR a jedynie interesujacej sie rynkiem MMO i gier video ogolnie, LOTR nigdy ie osiagnie takiego sukcesu jak WoW, gdzie devsi moga co 2 miechy wciskac kolejny kopiowany content i 8 milionow uzaleznionych ludzi jest happy.

Z drugiej strony gra jest po prostu fajna, ma wady ale ma tez zalety, Zapowiedz pierwszego duzego patcha wyglada cholernie obiecujaco (ilosc contentu), jesli bedzie tak dalej to IMHO LOTR moze liczyc na stabilne i dosc duze (na tyle aby przynosic zyski i nie zwinac interesu) playerbase.

Autor:  Feargus [ 22 cze 2007, 06:59 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Wg mnie, a jest to zdanie osoby nie grajacej w LOTR a jedynie interesujacej sie rynkiem MMO i gier video ogolnie, LOTR nigdy ie osiagnie takiego sukcesu jak WoW, gdzie devsi moga co 2 miechy wciskac kolejny kopiowany content i 8 milionow uzaleznionych ludzi jest happy.

Osieganiecie takiego sukcesu jak WoW jest raczej w tym momencie niemozliwy do osiagniecia przez gre stworzona przez srednio-znana firme - Trubine.
WoW bardzo duzo zrobil dzięki marce Blizzarda oraz Warcraft w nazwie gry, co oczywiscie nie zmienia faktu, ze jak kazda gra owej firmy, i WoW jest gra swietna i bardzo dpracowana.
Jestem fanem Blizzardu, ale WoW nie podobal mi sie ze wzgledu na grafike. Nie chce tutaj nikogo denerwowac, ani sie klocic, ale po prostu takie jst moje zdanie. Gra mi odpowiadala, i zapewne gdyby nie grafika gralbym w nia do dzisiaj.


Kabraxis napisał(a):
Z drugiej strony gra jest po prostu fajna, ma wady ale ma tez zalety, Zapowiedz pierwszego duzego patcha wyglada cholernie obiecujaco (ilosc contentu), jesli bedzie tak dalej to IMHO LOTR moze liczyc na stabilne i dosc duze (na tyle aby przynosic zyski i nie zwinac interesu) playerbase.

IMO stabilne i dosc duze playerbase to ok. 2 mln do 3 mln. Jesli ta gra tyle osiagnie to Turbine zrobi wszystko, aby gra nie umierala.
Mam pytanie, cza sa jakies informacje nt. ilosci sprzedanych pudelek LotRO lub aktywnych kont ? Bo z tego co slyszalem to sprzedalo sie ponad milion pre-orderów, ale chcialbym, zeby ktos wypowiedzial sie na ten temat albo podal link do strony, gdzie podano takie informacje.

Z gory dzieki :)

Pozdrawiam!

Autor:  lutus [ 22 cze 2007, 07:33 ]
Tytuł: 

duzy playerbase 2-3mln??? Pokaz mi jakikolwiek inny mmorpg oprocz WoW ( nie mowimy o korei i innych skosnookich rynkach), ktory mial wiecej niz 1mln uzyszkodnikow. Zazwyczaj mmorpg mialy 200-400tys kont, z czego jak 50% oplacala abonament regularnie to dobrze.

Kazda gra, ktora ma powyzej 500tys ludzi placacych abonament to gwarancja, ze bedzie rozwijana - oczywiscie dopoki to nie spadnie.

Autor:  Feargus [ 22 cze 2007, 07:35 ]
Tytuł: 

No chyba rzeczywiscie przesadzilem :)
Oprocz WoW to jeszcze GW ma ponad 3 mln, ale GW nie jest MMORPGiem, tylko CORPGiem, wiec sie nie liczy.

Autor:  lutus [ 22 cze 2007, 10:28 ]
Tytuł: 

tu masz dokladniejsze dane :

http://www.mmogchart.com/Chart1.html

http://www.mmogchart.com/Chart2.html

Autor:  Teo [ 22 cze 2007, 10:58 ]
Tytuł: 

To sa bardzo bardzo stare dane, WoW podobno dobija do 10mln juz, a LotRO narazie to tajemnica, duzo ludzi znudzonych innymi pozycjami nie gra w/w gry, czeka na Conana i na przyszloroczny WHO i uwazam ze jesli dla blizza bedzie to moze strata max 10% to dla LotRO moze byc to przyslowiowy gwozdz do trumny.
Codemasters z Turbine i tak trzymaja sie dobrze, wystarczy przygladnac sie co wyprawia Sony ze swoimi mmorpg, wiec mozna liczyc ze LotRO jako niszowa gra utrzyma sie dlugo i zniknie dopiero jak wejda produkty NCSoft i wymieniony Conan/WHO, kolejny dodatek do WoW-a tez zrobi swoje.
Mysle ze do wiosny 2008 LotRO bedzie sie jako tako trzymac bo jest to chyba najlepiej dopracowana gra po WoW i co najwazniejsze mimo swoich wad w mechanice gry jest rozwijana.

Autor:  Perrin [ 22 cze 2007, 15:47 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
To sa bardzo bardzo stare dane, WoW podobno dobija do 10mln juz,

WoW powoli zalicza tendencje spadkowa. BC bylo niejako deska do trumny. Gdyby dobijal do 10mln to gdzie sa te dziesiatki nowo otwieranych serwerow? Nie ma.
Pod koniec roku (Conan, WH, Tabula Rasa i inne) liczba ta zacznie wyraznie spadac.
Zadne imperium nie moze trwac wiecznie...

Autor:  konrador [ 22 cze 2007, 19:25 ]
Tytuł: 

Gdyby dobijal do 10mln to gdzie sa te dziesiatki nowo otwieranych serwerow? Nie ma.

Tendencja zwyzkowa panuje tylko w autystycznym e-swiecie fanow gry. Co post to wiecej susbkrybentow. 2mln, 4mln, 6mln, 8mln, 10mln i tak sobie ta liczba "powoli rosnie", az w koncu bedzie ding 38. Nie neguje wielkiej (w porownaniu do wczesniejszych mmo) popularnosci gry, ale pls...

Autor:  Wedge [ 23 cze 2007, 08:15 ]
Tytuł: 

Nie ma co zgadywac czy tendencje beda zwyzkowe czy nie. Nie sadze, ze TBC bylo jakims gwozdziem do trumny dla WoW. Nawet gdyby z tego poowodu odeszlo milion graczy dla Blizza to nie ma znaczenia, bo na ich miejsce przyjda inni. Oczywiscie taka sytuacja napewno nie wplynie pozytywnie na rozwoj gry...no chyba, ze blizz trzyma jakiegos asa w rekawie w zwiazku z kolejnym dodatkiem. Byc moze nastepny dodatek pojawi sie np. w okresie premiery WHO lub AOC....czysta spekulacja. Moze blizz szykuje na prawde cos wielkiego....?
Faktem jest, ze LOTRO rozwija sie na prawde dynamicznie. Ma ta przewage nad WoW, ze jest tytulem swiezym co sprzyja jego rozwojowi. Wszystko zalezy juz tylko od Turbine. Potencjal jest, zaplecze graczy tez.

Autor:  Vercin [ 23 cze 2007, 08:49 ]
Tytuł: 

A lotro ile ma graczy to sie wstydza oglosic lol

Autor:  Inkub_Pendragon [ 23 cze 2007, 09:12 ]
Tytuł: 

NIe wstydza sie oglosic, tylko maja taka strategie. Mowil o tym szef Turbine w wywiadzie. Na pytanie czy liczba subskrybentow przekroczyla znacznie ich oczekiwania, czy tez jest im mniej wiecej rowna, odpowiedzial cos w stylu, ze jest ich wiecej niz oczekiwali, ale nie az tak bardzo wiecej.
MSZ, znajac Turbine z poprzednich gier (Asheron's Call glownie) przed LOTRO jest duzo dobrego, rozwijac beda to z cala pewnoscia. Wystarczy popatrzec na DDO, gdzie liczba subskrybentow wedlug szacunkow nie przekracza 50k uzytkownikow, a wciaz ukazuja sie nowe dodatki, itd. A gra w chwili wydania byla znacznie, znacznie gorsza od LOTRO.
Inkub

Autor:  Lil [ 23 cze 2007, 09:12 ]
Tytuł: 

Wypowiedz prezesa Turbina w wywiadzie dla Slashdota:


We're probably now the second-largest MMORPG operating that was built in the US right now, you know, built in North America/Europe.


Jest to liczba w tej chwili mniejsza niz 10 milionow, przypuszczam ze okolo 0.5 miliona aktywnych subskrypcji :)

When we break ten million, I'll give you a call, how about that?

natomiast co do przyszlosci LOTRO. Na wrzesien jest zapowiedz duzego patcha Monster Playa, a na pazdziernik dodatek z housingiem.

We'll have the big summer solstice party, and then in August we'll be coming out with a big Monster Play update, and then kind of landing with player housing this October.

zrodlo: http://interviews.slashdot.org/article. ... 08/0410202

Autor:  Kodek [ 23 cze 2007, 13:34 ]
Tytuł: 

Mają stworzyć nowy dodatek do Lord of the Rings Online pod nazwą The Shores of Evendim. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć coś więcej niech wejdzie na www.lotro-europe.com tam macie wiadomości których nie znalazłem w nowym numerze CD-ACTION. Moim zdaniem warto czekac na ten dodatek zpowodu 60 nowych questów,9 nowych potworów, a także 6 nowych skilli plus poszerzone umiejętności dla klasy Champion. Jest jeszcze dużo innych rzeczy do wymienienia, ale ja niemam dużo czasu. Dodatek ma byc ukazany już w czerwcu ale czyba pod koniec.

Autor:  ybl [ 23 cze 2007, 13:59 ]
Tytuł: 

Dodatek już jest od kilkunastu dni.

Autor:  Teo [ 23 cze 2007, 17:12 ]
Tytuł: 

Daje poprawke zeby fani LotRO nie plakali, WoW ma kilka milionow graczy i nikt nie zna prawdziwej ilosci aktywnych oplaconych kont.
Sam pewnie bede gral w Conana i WHO, ewentualnie Aion, ale mysle ze bardziej oberwie LotRO niz WoW bo kazde zmniejszenie ilosci graczy w tej grze oznacza problemy finansowe.

Autor:  Lil [ 23 cze 2007, 22:38 ]
Tytuł: 

nie wiem czym wy sie martwicie, takie Eve online ma ponizej 100k graczy i ma sie dobrze juz tyle lat :)

Autor:  Feargus [ 23 cze 2007, 22:54 ]
Tytuł: 

A ja w związku z przyszloscia LotRO mam pytanie.
Czy planowane sa jakies dodatki , ktore dodawalyby nowe czesci mapy? Chwilowo mamy tylko Ered Luin - co prawda jest to dosc obszerne miejsce, ale uwazam, ze czym wieksza mapa tym lepiej (oczywiscie jesli jest to dopracowane).

No i czym ma byc ten patch do monster play? Jakies nowe mapy, skille, postacie ?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 cze 2007, 00:23 ]
Tytuł: 

Za lotro stoi najlepszy swiat fantasy obok warhammera. Mysle, ze ten tytul okrzepnie i na pare lat zagosci na dobre na rynku. Zwlaszcza, ze ludzie chetnie poczekaja na morie,rohan, mordor, zeby pograc w lokacjach znanych z ksiazki. Mimo wszystko jednak watpie, zeby gra odniosla jakis spektakularny sukces. Brak open pvp boli bardzo, przez to gra jest tylko dobra. Z tego powodu pewnie sporo osob traktuje ten tytul przejsciowo. Jak pojawi sie jakis nowy mmorpg z porzadnym pvp to mojej subskrypcji turbine juz nie zobaczy. hehe

Autor:  Sou [ 24 cze 2007, 01:00 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
nie wiem czym wy sie martwicie, takie Eve online ma ponizej 100k graczy i ma sie dobrze juz tyle lat :)


i 180k aktywnych kont;p

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team