MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Turbine Zakończy projekt LOTRO? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=74&t=43876 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Fenris [ 16 lut 2014, 09:19 ] |
Tytuł: | Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
http://www.gamasutra.com/view/news/2106 ... ayoffs.php Tak czy śmak nosa miałem sprzedając swój lifetime. Szkoda mi tylko tego Hawajczyka ... |
Autor: | TobiAlex [ 16 lut 2014, 09:32 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
IcE napisał(a): http://www.gamasutra.com/view/news/210667/Lord_of_the_Rings_Online_dev_Turbine_hit_with_layoffs.php Tak czy śmak nosa miałem sprzedając swój lifetime. Szkoda mi tylko tego Hawajczyka ... Nie, nie zakończy, a przynajmniej nie do 2017, bo właśnie niedawno do tego roku przedłużyli licencje. A gdyby mieli zakończyć... to bym się z lekka wkurzył bo od paru dni pogrywam sobie i nawet fajnie się gra. W Warhammer Online też zacząłem w pewnym momencie grać od nowa a 1.5 tygodnia później ogłosili, że będą zamykać |
Autor: | sula [ 16 lut 2014, 09:54 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
Lotro nie zostanie zakończone - nie w sensie zamknięcia serwerów w każdym razie, po prostu dalej się będzie staczać. Serwery będą włączone pewnie do 2017, ale coraz mniej osób będzie nad grą pracować, a coraz mniejsza grupa graczy która będzie dalej grać, będzie coraz bardziej 'golona'. |
Autor: | Fenris [ 16 lut 2014, 10:46 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
TobiAlex napisał(a): IcE napisał(a): http://www.gamasutra.com/view/news/210667/Lord_of_the_Rings_Online_dev_Turbine_hit_with_layoffs.php Tak czy śmak nosa miałem sprzedając swój lifetime. Szkoda mi tylko tego Hawajczyka ... Nie, nie zakończy, a przynajmniej nie do 2017, bo właśnie niedawno do tego roku przedłużyli licencje. A gdyby mieli zakończyć... to bym się z lekka wkurzył bo od paru dni pogrywam sobie i nawet fajnie się gra. W Warhammer Online też zacząłem w pewnym momencie grać od nowa a 1.5 tygodnia później ogłosili, że będą zamykać Dobre Napisz nam może w jakie jeszcze gry masz zamiar zaczac grać - na wszelki wypadek wpiszę je sobie na listę pozycji z niepewną przyszłością |
Autor: | TobiAlex [ 16 lut 2014, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
IcE napisał(a): Dobre Napisz nam może w jakie jeszcze gry masz zamiar zaczac grać - na wszelki wypadek wpiszę je sobie na listę pozycji z niepewną przyszłością Hehe |
Autor: | warhameron [ 16 lut 2014, 12:02 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
Przecie nie pierwszy raz zwalniają devsów. HD nie jest sukcesem i ktoś musiał ponieść konsekwencje. Normalna praktyka. Za to ci co zostali będą w strachu przed zwolnieniem wydajniej pracować Prawdą niestety jest, że 2014 to rok stagnacji (ale przed wyjściem mirkwooda i po też nie było updejtów do Lotro i to przez prawie rok?) Zapowiedziane są nowe ficzery na 2014 więc nie jest tragicznie. Zresztą to jest gra do, której się wraca co jakiś czas, a nie gra non stop. |
Autor: | warhameron [ 1 mar 2014, 15:03 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
https://www.lotro.com/forums/showthread ... ost7109897 Hello all! I’m Aaron “Rowan” Campbell, Executive Producer of The Lord of the Rings Online.* Update 13 (and LOTRO’s 7th Anniversary) are coming up soon (He said it! Not me!- Sapience). There is a long list of new features with U13, but I want to highlight some of the key items and the great folks that are working on them. Epic Book: We’re going to Flooded Isengard! MadeofLions has put together an epic experience, where you finally get to experience life as an Ent. North Downs: This is a vast and classic region. Budgeford is digging in to modernize and improve the space, much like she’s done in the past with Moria. Fangorn Forest: Quickbeam needs your help! JWBarry has led the charge to build out new quests in Southern Fangorn, including a special friend you might earn. In addition, mail will now support multiple attachments. VIPs will be able to open mail in the wilderness through your mail alert. Inventory is getting entirely new management options. And we have a new prototype of Hobnangians that we expect to release later this year. As Kate mentioned, we’re pressing forward to Gondor! We’re digging in deep (but not too deep) to continue the journey through Middle-earth. I look forward to telling you more about our plans for 2014 and into 2015 in the near future. No to może pod koniec roku or na początku następnego w końcu obaczy się Gondor:D |
Autor: | mrynar [ 1 mar 2014, 16:59 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
Po fali plotek nareszcie jakies pozytywne wiadomosci! |
Autor: | warhameron [ 1 mar 2014, 18:15 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
Nawet bardzo pozytywne. Liczę na porządne zmiany dotyczące inventory (na maxa wszystko wykupione, alty zapchane i nie mam gdzie już składować>domek +kinship na alcie). |
Autor: | Arturnik [ 2 mar 2014, 19:03 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
bardzo offtopem zajade, ale hipotetycznie jakby ktos zaczynal, to co polecacie kupic zeby sobie levelowac w spokoju, jakies podstawki + dodatki, czy vip sam wystarczy? |
Autor: | warhameron [ 2 mar 2014, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
Arturnik napisał(a): bardzo offtopem zajade, ale hipotetycznie jakby ktos zaczynal, to co polecacie kupic zeby sobie levelowac w spokoju, jakies podstawki + dodatki, czy vip sam wystarczy? Na samym początku nic nie kupuj, Pierwsze 3 zony są free. jak wkurzy cie pop up (kup cos) lub jak spodoba ci się gra to wtedy abo na 1 miech styknie (zapewne w 1-4 tygodnie abo wbijesz do okolic 45 lev, a wtedy trze coś z moria>najfajniejszy dodatek-> wtedy quad pack lub mithril ed). Mithril ed można podobno tanio trafić na niemieckim ebay u/ amazonie (boxy, ale podobno wysyłaja klucze). Zaznaczam, że początkowe zony wyglądają słabo w porównaniu do tych później wydanych. Generalnie czym dalej tym lepiej i jako single player rpg to Lotro mocno daje radę. |
Autor: | TobiAlex [ 2 mar 2014, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
warhameron napisał(a): Zaznaczam, że początkowe zony wyglądają słabo w porównaniu do tych później wydanych. Generalnie czym dalej tym lepiej i jako single player rpg to Lotro mocno daje radę. Oj już nie przesadzaj, bo te zony też zostały odświeżone. |
Autor: | sula [ 2 mar 2014, 20:35 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
warhameron napisał(a): Zaznaczam, że początkowe zony wyglądają słabo w porównaniu do tych później wydanych. Generalnie czym dalej tym lepiej i jako single player rpg to Lotro mocno daje radę. Hmm fakt, że ja gralem dawno, ale jak grałem to stare zony z SoA > nowsze - szczególnie od czasu Mirkwood i Enedwaith - kiedy to się już kompletnie pod tym względem Lotro ztaczało, a słyszałem, że później było tylko gorzej. Starsze zony miały lepiej napisane teksty questów, były bardziej otwarte i bardziej sprawiały wrażenie "świata", nie miały / miały mniej grindzenia reputacji i jakiś tokenów tylko za questy, no i były bardziej dopracowane i mniej nasrane mobkami. Z kolei jak grałem w HD beta przez chwilę z ciekawości - to z Lotro był wyjątkowo słaby single rpg. Faceroll kompletny się z tej gry zrobił, a te cząstki Rohanu, które odwiedziłem były tragiczne tzn. miejscami w miarę ładnie jak na 7 letnią grę jeszcze wygladały, ale gameplay i cała reszta-otoczka bardzo słabe. Zerowy poziom trudności, słabe napisane dialogi i story, bardzo słabe nawet jak na Lotro i mmorpg-i questy - o ile ktoś nie jest bardzo dużym fanem Lotr i nie ma dużego ciśnienia na zobaczenie miejscówek - to ciężko mi zgadnąć co by tam interesującego miał znaleźć? Zresztą akurat mam dobre porównanie bo od pewnego czasu sobie pogrywam w single rpg-i m.in. zmodowany F3, Skyrim, W2, Dark Messiah of M&M, Vampire the Masquerade: Bloodlines, itd Poważnie się zastanwiam - tak dużo się od bety HD zmieniło - czy po prostu inaczej oceniamy - bo oprócz miejscami ładnych widoczków - zupełnie nie widzę, ani jednego elementu który by robił z tych nowszych zon w Lotro dobrego single rpg-a. Co tam jest takiego dobrego? |
Autor: | aluska [ 21 mar 2014, 21:41 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
Sam konspekt gry, Rajdy , kultura w grze, nie ma dzieci marudzacych , a brak polskiego odstrasza gamoni , Polecam jeszcze zajrzeć na jakiś popularny serwer np Eldar . |
Autor: | warhameron [ 21 mar 2014, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
Następny duży pacz (kwiecień) powinien być ciekawy. Pierwsze poważne zmiany w domkach, zmiany w inventory itp Nie gram bo cierpię na brak wolnego miejsca w banku i plecakach (a w pip fajnych kosmetycznych itemów w dodatku HD) |
Autor: | warhameron [ 11 kwi 2014, 13:38 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
Ponad miech nie grałem i nie zaglądałem na forum, dziś wchodzę i zonk jak cholera. Potwierdzili pracę nad nowa klasą (niby ma wyjść w tym roku jeszcze, czyżby druido podobna klasa ?). A skoro nowa klasa(dla freepów) to pewnie i jakiś content (liczę na insty i rajdy) i może nowa klasa dla creepów (caster). https://www.lotro.com/forums/showthread ... -confirmed! |
Autor: | warhameron [ 14 kwi 2014, 16:04 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
https://www.lotro.com/forums/showthread ... April-2014 Nowa klasa to coś ala shaman -> Beorning Update 13 launched today, and LOTRO’s 7th Anniversary celebration will soon follow. U13 marks the finale of the Volume 3 Epic Story – this opens us to Volume 4 (and Gondor) later in the year. With that in mind, I wanted to provide you with an outline of our committed plans over the coming months. 2014 Paths of the Dead and Dol Amroth: Our second update of the year will kick off a new volume of the Epic Story, featuring the aftermath of the Army of the Dead as they pass through Blackroot Vale. Journey to Dol Amroth, our first Gondorian city and seaside port! You’ll also have five new levels to advance your character. Dead Marshes: Between updates, we’ll take a small detour to check on wayward Hobbits… Pelargir: Our third update of the year will take you to the great port of Pelargir on the delta of Anduin. Join the Army of the Dead to defeat the Corsairs of Umbar! This update will also include five new levels. These new quests and the level caps will all be free to VIPs. Of Bears and Bees Recently we confirmed that LOTRO will be releasing a new class this year. I’m pleased to announce that this class is the Beorning! This will be LOTRO’s first class since the Mines of Moria expansion introduced the Warden and Rune-keeper. Beornings are noted in The Lord of the Rings trilogy as a race of Man, with close origins to the Rohirrim and the Men of Dale. Most Men are not shape-changers, so we envision the Beorning as a light armor casting class with a focus on control of the battlefield. When a Beorning gathers sufficient rage, they may transform into a mighty bear. We’ll be sharing early class designs with the new Players Council. Expect more details later this year, as the class progresses through alpha and beta. Housing This deserves a special mention. After reviewing all our goals for the year, major Housing changes will not be among them. We reviewed multiple options to update the system – none of them met our standards of quality, and ultimately the system you would want us to build. LOTRO is about the journey, and first and foremost we want to be expanding and growing the world of Middle-earth. This does not mean there will be no changes to Housing, but don’t expect broad, systemic updates. I’m sorry that we set any other expectations in the past, as we know this is a feature that many of you greatly value. As always, there are also features that we’re working on but haven’t committed a timeline to. Basically, we’ll ship them when they’re ready. Many of these ideas are based on your feedback, so please keep it coming! Kinships: The next addition to loot options is a system of crafting tied to your Kinship house, which will encourage more social play. Our goal is to create Kinship deeds that you can complete together. Combat Rebalancing: You’ve said that high-level combat has gotten too easy, and we agree! With new regions we’ll be taking a hard look at balance and adjusting existing opponents or adding new ones. PvMP: Why add catapults to the Ettenmoors? Why not? Siege weapons! Epic Battles: We’ll continue to update and improve this system, along with a new battle in 2014. There are some epic conflicts ahead in the story. Festivals: Hobnanigans (better known as Chicken Hockey) is a special event for the Bree-fields. You can expect new weekend boosts and events as we go forward. 2015 Looking out to the future, our Palantir reveals multiple updates in 2015. Here are two of them! Osgiliath: The middle of 2015 brings us deeper in Gondor, and to lands directly contested by Sauron’s armies. Pelennor Fields and Minas Tirith: The end of 2015 takes us to one of the defining moments of the War of the Ring, the battle before the walls of Minas Tirith. As you can tell, we’re in the heart of the story now. It is a tremendous challenge for the team to do justice to these well-known events, but also one we’re thrilled to be undertaking. Sam miód w zapowiedziach, aż nabrałem ochoty na grę |
Autor: | warhameron [ 15 lip 2014, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: Turbine Zakończy projekt LOTRO? |
https://www.lotro.com/forums/showthread ... -July-2014 Update 14 launched today, and with it our story enters the kingdom of Gondor. You can get much more detail in the U14 patch notes. With this letter, I’ll give you an update on our commitments for 2014 and how LOTRO is meeting those goals. To start, the checklist for U14: Paths of the Dead and Dol Amroth: Three new questing areas, a five level cap increase and the city of Dol Amroth. Volume 4 of the Epic Story begins. Both Dol Amroth and the Epic Story include opportunities for small fellowship (group) challenges. Check! Dead Marshes: An interlude (session play) experience will launch between U14 and U15. Check! And some new features for U14: Epic Battles: Strong abilities now come earlier in the trait tree, so you can be effective much more quickly. We’ve rebalanced some secondary objectives for solo players. Watch out, monsters will now focus their attacks on you if you pull their aggression! Essence System: This update introduces new customizable equipment. Armor with open sockets will be available through random drops and some quests. Fill these sockets with appropriate essences to match the attributes you desire. Still to come this year: Central Gondor and Pelargir: Our third update of the year will take you through lands occupied by the Haradrim*, to the great port of Pelargir on the delta of Anduin. Join the Army of the Dead to defeat the Corsairs of Umbar! Beorning: The Beorning class is well into alpha playtesting, and is shaping up for later this year. Expect the new class to be available for test and feedback after the Dead Marshes update has gone live. Changes from the plan: We’ve been making changes based on your feedback. First, we no longer plan to raise the level cap a second time this year. You clearly said that you want the time to invest in your characters and your gear, and we’re listening. Second, we’re adding a new system of advancement to your legendary item. At level 100, you’ll be able to take a legendary item and specify it as “imbued”, locking in its current legacies and abilities. From this moment forward the item will earn experience (even through future level caps) but not require you to deconstruct it to attain a new item. Our goal is to take the early promise of an item that “grows with you” and fulfill that. Third, the Beorning class will start at Level 1 (rather than Level 50). The class will be able to level fully through the early areas of Eriador, and will include its own starting experience. There are many other areas that we continue to maintain and develop, such as combat balance and PvMP. As always, your feedback is essential to getting it right. Rowan Masa dobrych wieści, w końcu słuchają graczy. Najlepsze to, że w końcu Legendarne itemy będą rosnąć i nie trzeba będzie polować na następne i męczyć się z lev up. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |