MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 78 z 165

Autor:  Teo [ 21 kwi 2008, 18:36 ]
Tytuł: 

Tak, ten klient to jakis dziwny byl, dali go Gamespot bo to oni stawiali serwery i robili event, wiec roznie to moglo byc, ja mam nadzieje ze bugow nie bedzie duzo po premierze, a ostatnie patche sa bardzo optymistyczne.

Autor:  rashiell [ 22 kwi 2008, 08:34 ]
Tytuł: 

Age of Conan - nowe zaktualizowane wymagania sprzętowe

http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,38451;core.html

Autor:  raph [ 22 kwi 2008, 09:49 ]
Tytuł: 

nie rozumiem narzekania ludzi na wymagania.
Wymogi sprzetów idą w góre , zawsze tak bylo, a zeby pograc w conana na rozsadnych, dosc wysokich detalach nie trzeba przeciez wydawac jakichs bagatelnych sum.

Autor:  Deshroom [ 22 kwi 2008, 10:14 ]
Tytuł: 

jakby wymagania były niskie to by marudzili ze słaba grafa :lol:

Autor:  Zachar [ 22 kwi 2008, 16:06 ]
Tytuł: 

Update Funcomu:

http://www.newsweb.no/newsweb/atmnt/FUN ... f?id=53710

Autor:  Lufanga [ 22 kwi 2008, 18:24 ]
Tytuł: 

eee wymagania ciagle te same

Autor:  Pipboy [ 22 kwi 2008, 19:49 ]
Tytuł: 

raph napisał(a):
nie rozumiem narzekania ludzi na wymagania.
Wymogi sprzetów idą w góre , zawsze tak bylo, a zeby pograc w conana na rozsadnych, dosc wysokich detalach nie trzeba przeciez wydawac jakichs bagatelnych sum.



???

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bagatelny

Wiem, czepiam się :P.

Autor:  raph [ 22 kwi 2008, 21:22 ]
Tytuł: 

miało być niebagatelnych no :)

Autor:  Serart [ 23 kwi 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

Ostatni patch przyniosl kilka istotnych zmian - podwiekszenie exp potrzebnego do lvla ( co sie laczy z tym ze przy premierze powinno byc duzo wiecej questow niz jest teraz ) oraz dodanie stat do itemow - dla przykladu ( 2h sword przed patchem +10 taunt jedynie, po patchu +10 taunt, +15 str ) etc.

Autor:  Teo [ 23 kwi 2008, 10:29 ]
Tytuł: 

Dokladnie, nie wiem czy dodanie atrybutow jest dobre, ja jestem przeciwnikiem takiego pomyslu, no ale zobaczymy jak to bedzie dzialac, mam nadzieje ze przez to itemizacja nie bedzie wieksza w grze.
Obrazek

Autor:  Marti [ 23 kwi 2008, 10:38 ]
Tytuł: 

+1% fatality chance , nie bardzo rozumiem ,to nie mozna zawsze wykonac fatality,tylko jest to chance on hit? czy cos w tym stylu?

Autor:  Serart [ 23 kwi 2008, 10:46 ]
Tytuł: 

Tak, chance on hit.

Autor:  Khebeln [ 23 kwi 2008, 13:33 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Dokladnie, nie wiem czy dodanie atrybutow jest dobre, ja jestem przeciwnikiem takiego pomyslu, no ale zobaczymy jak to bedzie dzialac, mam nadzieje ze przez to itemizacja nie bedzie wieksza w grze.
Obrazek


Ja osobiscie lubie itemizacje, i nie mam nic przeciwko. Ale kazdy lubi co innego wiec zobaczymy jak wszystko wyjdzie w praniu :wink:

Autor:  Girdian [ 23 kwi 2008, 18:02 ]
Tytuł: 

Czy itemy po założeniu będą przypisane do gracza i nie da sie ich sprzedać na AH?

Autor:  gloom [ 23 kwi 2008, 18:39 ]
Tytuł: 

Która gra bedzie rozwinieta bardziej w kierunku PvE,Age of Conan czy Warhammer Online?
Całosciowo która zapowiada sie lepiej?

Autor:  kamilus [ 23 kwi 2008, 18:40 ]
Tytuł: 

Archlord.

Autor:  MagPS [ 23 kwi 2008, 18:58 ]
Tytuł: 

gloom napisał(a):
Która gra bedzie rozwinieta bardziej w kierunku PvE,Age of Conan czy Warhammer Online?


Age of Conan

gloom napisał(a):
Całosciowo która zapowiada sie lepiej?


(z powodu większego nacisku na pvp w who) imo WHO

Autor:  Viracept [ 23 kwi 2008, 19:49 ]
Tytuł: 

Ostatni patch przyniósł wspaniałą zmianę w postaci wydłużenia czasu levelowania około czterokrotnie. Osoby znajdujące przyjemność w grindzie questów i/lub mobków mogą się radować. Wszyscy pozostali włączając mnie radować się będą nieco mniej..
Najlepsze, że jest zbyt mało q by uzasadniać taką zmianę...

V.

Autor:  iniside [ 23 kwi 2008, 20:01 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
embe napisał(a):
Dokladnie, nie wiem czy dodanie atrybutow jest dobre, ja jestem przeciwnikiem takiego pomyslu, no ale zobaczymy jak to bedzie dzialac, mam nadzieje ze przez to itemizacja nie bedzie wieksza w grze.
Obrazek


Ja osobiscie lubie itemizacje, i nie mam nic przeciwko. Ale kazdy lubi co innego wiec zobaczymy jak wszystko wyjdzie w praniu :wink:

Itemizacja to była fajna w DDO. Ogólnie w systemach DnD, tam to było przemyślane imo.
W grach, których itemizacja powoduje boostowanie na chama maksymalnie statow baowych (str, int itd) aka wow, eq2, jest poprostu zjebana :<. W tedy gra w prostej lini zaczyna prowadzic do bezwzglednego grindfestu, a nie kombinowania jak tu zrobic najlepiej.

Autor:  Serart [ 23 kwi 2008, 20:41 ]
Tytuł: 

Viracept - questow raczej bedzie wiecej, az niechce mi sie wierzyc ze Funcom chce przed premiera zniechecic do siebie graczy robiac grindfesta - no way!. Pozyjemy zobaczymy, niema co rozsiewac paniki na razie.

Strona 78 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team