MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 80 z 165

Autor:  Lil [ 24 kwi 2008, 20:31 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nie przypominam sobie zeby 14k lat temu istniała jakaś cywilizacja :P.


Istniala, i to nie jedna :) Inkowie, Atlantydzi, Gwinejczycy... i jeszcze by sie pare znalazlo:)

Autor:  Motopompa [ 24 kwi 2008, 20:38 ]
Tytuł: 

Atlantydzi, a jeszcze przed nimi Lemurianie sa ksiazkowa fikcja jak narazie.

Autor:  Lil [ 24 kwi 2008, 20:44 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
Atlantydzi, a jeszcze przed nimi Lemurianie sa ksiazkowa fikcja jak narazie.


tak jak i ty Motopompa jestes forumowa fikcja.... kilkoma virtualnymi pixelami :)

Autor:  iniside [ 24 kwi 2008, 20:51 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie przypominam sobie zeby 14k lat temu istniała jakaś cywilizacja :P.


Istniala, i to nie jedna :) Inkowie, Atlantydzi, Gwinejczycy... i jeszcze by sie pare znalazlo:)

nie za duzo paranormalne.pl ? a szczegolnie postow radoslawa ?
Bo jesli tak zapomniales dorzucic Plejedan, Kasjo-cos tam, jaszczurek, senatu oriona i kto wie co jeszcze..
Aha Inkowie 14k lat ;o. ze 3 lat temu to bylbym sklonny uwierzyc (dokladego czasu nie pamietam), ale ze 14k lat to juz nie jest sci-fi, jest fantasy w czystej postaci.

Autor:  Motopompa [ 24 kwi 2008, 21:07 ]
Tytuł: 

Tak jestem fikcja, a posty pisze nieskomplikowany program.Takie pogawedki botow sa calkiem fajnie nie ? ;]

Autor:  MagPS [ 24 kwi 2008, 21:09 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
Tak jestem fikcja, a posty pisze nieskaplikowany program.Takie pogawedki botow sa calkiem fajnie nie ? ;]


nieskompilowany? nieskomplikowany?

Autor:  Lil [ 24 kwi 2008, 21:12 ]
Tytuł: 

najstarsze jak dotad odkryte miasto na Ziemi - Jerycho, swoje poczatki miało juz 11 tys lat temu :)

Autor:  Templair [ 24 kwi 2008, 21:29 ]
Tytuł: 

... but in a fictional period in the past ...

Fictional = slowo klucz ;) ...

T.

Autor:  lordyp [ 24 kwi 2008, 22:41 ]
Tytuł: 

Lil - Twoje dzisiejsze posty mnie rozwalają - znacząco poprawiłeś mi humor - dzięki :)

mam na myśli posty bez historycznych odnośników

Autor:  Kabraxis [ 24 kwi 2008, 23:54 ]
Tytuł: 

Przeciez on ma racje np. z Jerychem. Miasto zostało "zalozone" ok. 9000 lat pne. Moze okreslenie miasto jest troche na wyrost w stosunku do tego jak to wtedy przypuszczalnie wygladalo ale IMHO jakastam cywilizacja nazwac to mozna.

Pierwsza "prawdziwa" cywilizacja na ziemi to jeski dobrze pamietam Sumerowie z poczatkami siegajacymi 6000 lat pne.

Ofc mowie o potwierdzonych faktach a nie o marsjanach budujacych na ziemi piramidy 30000 lat temu za pomoca telekinezy. :-P

Autor:  Slid [ 25 kwi 2008, 02:25 ]
Tytuł: 

Witam serdecznie społeczność MMORPG.PL.
Przepraszam, że przerywam dyskusję historyczną ;), ale chciałbym rozwiać swoje wątpliwości. Czytając dziś oficjalne forum AoC natrafiłem na wątek w którym przez 40+ stron nie padła jednoznaczna odpowiedź. Mianowicie, czy w AoC zony są 'instansowane'?, tzn. czy będąc w otwartym świecie w danej zonie po jej maksymalnym zapełnieniu (np. 300 graczy) gra tworzy kopię tej zony dla kolejnych osób próbujących do niej wejść? Czy też może jest tradycyjnie jak w WoW, czy LotRO (jedna zona bez względu na ilość ludzi wewnątrz) . Na oficjalnym forum nikt nie może powiedzieć ze względu na NDA, a widzę, że tutaj jakby luźniejsza atmosfera :lol:
Jak znam życie to w warunkach bety nie da się tego sprawdzić z powodu ograniczonej populacji...

Autor:  Khebeln [ 25 kwi 2008, 02:53 ]
Tytuł: 

Zalezy co rozumiesz przez zony. To o co ty pytasz to sa dystrykty ala GW. Puki co nie widzialem nic takiego w AoC. Ilosc graczy nie jest ograniczona w jednej zonie.

Co do zone jako takich to istnieja one tak jak np w eq2 z jednym wyjatkiem. Zmienianie zone jest extremalnie szybkie miedzy 1-3s dla mnie. Wyjatkiem jest pierwsze logowanie do gry ktore zajmuje 20-30s

Dzieki zone Funcom mogl zmaksymilizowac ilosc detali jakie moze upchnac na ekranie a jednoczesnie stworzyl niesamowicie wydajny system zonowania.

Autor:  Slid [ 25 kwi 2008, 03:56 ]
Tytuł: 

Dokladnie o taka odpowiedz mi chodzilo. We wspomnianym watku ludzie mylili pojecia zony i instancji, czesc z nich myslala, ze wchodzac do zony/instancji nie spotkaja innych ludzi oprocz wlasnej grupy :lol: tak jak to bylo w GW po opuszczeniu miasta.

BTW Ile ludzi na raz widziales w jednym miejscu i jak bardzo wplywa to na wydajnosc? I na koniec: Z ilu ciosow skladaja sie combo (srednio)?

Autor:  Khebeln [ 25 kwi 2008, 05:46 ]
Tytuł: 

Ludzi w jednym miejscu widzialem moze z 40~ duzej roznicy fps to nie robilo, przynajmniej dla mnie. Bioroac pod uwage fakt ze endgame bedzie oparty na siege AoC powinnien miec dosc dobra wydajnosc w przypadku wyswietlania duzej ilosci ludzi.

Jedyne co tak naprawde ma jakikolwiek wplyw na wydajnosc na moim pc to rozdzielczosc, bloom w ciagu poludnia i cienie wlaczone na wszystko.

Poza tymi funkcjami nic nie zmienia wogule mojego fps nawet o 1 klatke, moze tylko jeszcze jak zrobie FFA na maksa. AA na 16 czy na 1 nie ma zadnej roznicy :wink:

Srednia ilosc ciosow w combo to 2 kierunkowe i 1 konczoncy (special)

Autor:  artvries [ 25 kwi 2008, 05:56 ]
Tytuł: 

WOOOOOOW !!
Ty to Khebeln musisz miec super kompa..... ^^

Autor:  Templair [ 25 kwi 2008, 06:59 ]
Tytuł: 

artvries napisał(a):
WOOOOOOW !!
Ty to Khebeln musisz miec super kompa..... ^^


Oh noes. Don't get him started again ;) ...

A tak co do wydajnosci to niech podciagna ja na release o jakies 15% i bede zadowolony ...

T.

Autor:  Khebeln [ 25 kwi 2008, 11:46 ]
Tytuł: 

Musza precashe tekstur zrobic aby nie bylo zacinania sie jak sie obracasz :) Ale juz mowili ze to wprowadza wiec bendzie ok :)

Autor:  iniside [ 25 kwi 2008, 12:06 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Musza precashe tekstur zrobic aby nie bylo zacinania sie jak sie obracasz :) Ale juz mowili ze to wprowadza wiec bendzie ok :)

Z jednej strony musza, tak zarzadzac ramem zeby go za wiele nie zajmowac, z drugiej strony nie mozna pozwolic, zeby dyskiem ciagle miliło. Ojj troche jeszcze pracy przed nimi :P.

Autor:  Templair [ 25 kwi 2008, 12:12 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Musza precashe tekstur zrobic aby nie bylo zacinania sie jak sie obracasz :) Ale juz mowili ze to wprowadza wiec bendzie ok :)


\o/! To w sumie moja najwieksza bolaczka. Lece elegancko 60fps+ obracam sie i freez. Jest to nieco hmmm zniechecajace. Jesli naprawia to na release to kupie sobie kroplowke ;) ...

T.

Autor:  Teo [ 25 kwi 2008, 12:31 ]
Tytuł: 

Ja pare dni temu bylem zalamany bo mialem wlasnie takie cos, 65fps robie krok i przyciecie, obracam sie i znowu przyciecie, gralem tak caly dzien i szukalem co sie dzieje, na drugi dzien okazalo sie ze to Fraps otwarty w tle cos takie mi robil.
Od poczatku jak gralem na becie nawet na 8600gts i 2ghx dual amd nie mialem przyciec, ciesze sie ze nie jestem w gronie tych co maja problemy sprzetowe z beta, mam nadzieje ze w dniu premiery klient bedzie bardziej elastyczny i wam bedzie smigal.

Strona 80 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team