MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 87 z 165

Autor:  artvries [ 4 maja 2008, 22:46 ]
Tytuł: 

Ja mam takie lekko noobowskie moze pytanie ale niech mi ktos powie jak wrocic np do stygi lub kemi jak cofnalem sie do tortage?? Zeby bylo wszystko jasne i nie pojawialy sie niepotrzebne posty mam 30 lvl skonczylem questa na 19 lvl wydostalem sie z tortugi ale wrocilem zeby dokonczyc stare questy no i tam utknalem i nie wiem jak sie wydostac. z góry thx za pomoc

Autor:  Srogi [ 4 maja 2008, 23:47 ]
Tytuł: 

Orietuje sie ktos czy beda jakies craftowe itemki BoP? Bo zastanawiam sie czy wybor profesji bedzie mial jakis wiekszy wplyw na gre.

Autor:  simo [ 5 maja 2008, 00:15 ]
Tytuł: 

Z itemami chodzilo mi o to, ze mam nadzieje iz bedzie to wygladac jak w wiekszosci rpg. Czyli mamy jakies konkretne przedmioty, z ktorych niektore za x czasu stana sie kultowe, o swoich unikalnych nazwach i wygladzie, i ktore beda mogly byc zdobyte w okreslony sposob.


W przeciwienstwie do systemu z Hellgate London czy wczesnego Diablo, gdzie mielismy mase losowego gearu. Gdzie nawet te najlepsze itemy byly czesto losowe, z roznymi nazwami, i statsami.

I pytalem o to czy bedzie to ten 1 model ?

Autor:  artvries [ 5 maja 2008, 00:31 ]
Tytuł: 

Jakby ktos znal odpowiedz na moje pytanie powyzej bardzo prosze o PW

Autor:  Khebeln [ 5 maja 2008, 01:43 ]
Tytuł: 

Ech to bardzo proste. Jak jest ta taverna z lodzi zrobiona idz na Pn czesc tego placyku tam skrec w prawo i wejdz do chatki w chatce jest npc ktory wysle cie spowrotem :)

Autor:  artvries [ 5 maja 2008, 02:07 ]
Tytuł: 

dzieki wielkie :) ale to takie proste wcale niebylo :pp

Autor:  Khebeln [ 5 maja 2008, 02:53 ]
Tytuł: 

Bylo jak sie caly lore czytalo :wink:

Autor:  Deshroom [ 5 maja 2008, 10:34 ]
Tytuł: 

czy jest w grze jakiś dostęp do bardziej precyzyjnych tooltipów ? combosy sa opisane bardzo lakonicznie, nie ma np że ten dot robi tyle a tyle dmg przez tyle a tyle sekund, mozna tylko podgladać jak tyka na mobie (wtedy widac ile)

Autor:  iniside [ 5 maja 2008, 10:55 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
czy jest w grze jakiś dostęp do bardziej precyzyjnych tooltipów ? combosy sa opisane bardzo lakonicznie, nie ma np że ten dot robi tyle a tyle dmg przez tyle a tyle sekund, mozna tylko podgladać jak tyka na mobie (wtedy widac ile)

DoTy u necromancera sa dokladnie opisane. U innych klas chyba tez 0o.

Autor:  Deshroom [ 5 maja 2008, 11:09 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Deshroom napisał(a):
czy jest w grze jakiś dostęp do bardziej precyzyjnych tooltipów ? combosy sa opisane bardzo lakonicznie, nie ma np że ten dot robi tyle a tyle dmg przez tyle a tyle sekund, mozna tylko podgladać jak tyka na mobie (wtedy widac ile)

DoTy u necromancera sa dokladnie opisane. U innych klas chyba tez 0o.
jasne

"Description: Another goading attack that inflames the enemy, it also opens up a wound that bleeds for a short time. Often this is a slash at the opponents face intended to leave them with an ugly viscous scar, to remember their attacker by."

Autor:  iniside [ 5 maja 2008, 11:27 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
iniside napisał(a):
Deshroom napisał(a):
czy jest w grze jakiś dostęp do bardziej precyzyjnych tooltipów ? combosy sa opisane bardzo lakonicznie, nie ma np że ten dot robi tyle a tyle dmg przez tyle a tyle sekund, mozna tylko podgladać jak tyka na mobie (wtedy widac ile)

DoTy u necromancera sa dokladnie opisane. U innych klas chyba tez 0o.
jasne

"Description: Another goading attack that inflames the enemy, it also opens up a wound that bleeds for a short time. Often this is a slash at the opponents face intended to leave them with an ugly viscous scar, to remember their attacker by."

A nie ma jakis cyferek wyzej ? :P

Autor:  Deshroom [ 5 maja 2008, 11:30 ]
Tytuł: 

"Brutal Enraging Wound
Weapon Requirements: None
Effect: Inherent Weapon Damage (+3second Bleed Effect)
Finisher: Overhead
Description: Another goading attack that inflames the enemy, it also opens up a wound that bleeds for a short time. Often this is a slash at the opponents face intended to leave them with an ugly viscous scar, to remember their attacker by."

NIE MA - poza że trwa 3 sekundy

to jeszcze wieksze gówno:

"Description: A double strike, a sword slash followed by a shield bash, which deals extra damage but throws the guardian off-balance making their next few attacks less effective."

chciałbym poprostu wiedzieć które combo ile robi czego żeby je jakoś wybierać w sposób logiczny

Autor:  iniside [ 5 maja 2008, 11:39 ]
Tytuł: 

Eee to moze poprostu to zareportuj 0o

Autor:  Deshroom [ 5 maja 2008, 11:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Eee to moze poprostu to zareportuj 0o
nie chce mi się, zapytałem czy nie ma czegoś ala detailed tooltips. jak nie ma to nie ma. moze zrobią przecież to nie bug tylko niedoróbka

Autor:  Khebeln [ 5 maja 2008, 13:06 ]
Tytuł: 

Opisy do czarow i feats dodaja ostatnio w kadym nowym patch. Na retial powinno byc wszystko gotowe.

Autor:  Deshroom [ 5 maja 2008, 13:08 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Opisy do czarow i feats dodaja ostatnio w kadym nowym patch. Na retial powinno byc wszystko gotowe.
i good, taka odpowiedz mnie satysfakcjonuje, wkońcu to beta

Autor:  BiGi [ 5 maja 2008, 17:29 ]
Tytuł: 

ta.... wiem ze nawet byly motywy ze jak sie cos castowalo to na barze z progresem casta czasem zamiast nazwy spella byly randomowe literki z kodu ascii a co dopiero wymagac dokladnych opisow skilli ;)

Autor:  simo [ 5 maja 2008, 17:47 ]
Tytuł: 

Jakie roznice beda w serwerach PvE a PvP ? Czytalem FAQ na oficjalnej i tam jest tylko ogolnie napisane, ze gracze na PvP realmach beda mogli sie atakowac w wiekszej ilosci krain. Czy wlasnie "dostepnosc walki" bedzie glownym wyroznikiem serwow PvP czy tez beda one niosly jakies inne zasady i obostrzenia ? Np. roznice w death penalty (tego bym nie chcial akurat).

BTW - http://community.ageofconan.com/wsp/con ... le=CONTENT

"The launch date for early access in Europe has been moved forward! Both the US and EU servers open on the 17th of May (5pm GMT). This date used to be the 20th for the EU servers, thus European players are now getting 6 days of early access until the regular launch on May 23rd!"

Ciekawe jak w 2 dni wszyscy pozasysaja 13GB klienta z obciazonych na maxa serwerow (biorac pod uwage, ze gram.pl da mozliwosc zakupienia early startu 15...).

Autor:  konrador [ 5 maja 2008, 18:26 ]
Tytuł: 

Niestety nikt nie wie. FunCom do tej pory nie dal zadnego wiazacego info na ten temat.

Autor:  simo [ 5 maja 2008, 20:26 ]
Tytuł: 

edit.

ok juz jasne z tym postem... nie ma problemu:)

mozna to nawet zostawic moze ktos bedzie zainteresowany linkiem.

Strona 87 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team