MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jaka klasa grac w open becie/retail?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29424
Strona 8 z 17

Autor:  barol [ 10 maja 2008, 21:28 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Niestety na chwilę obecną caster>melee co do zasady w walce 1/1 zwłaszcza na niższych levelach przy założeniu, że zaczynają np z 20-30y. Frenzy stance ma być na dniach zmieniona na +50%dmg -100% inv co trochę buffnie soldiers. PvP zaczyna być trochę bardziej zbalansowane po 40lvl ale sporo mają jeszcze pracy.

V.

Hmm jak ja gralem conqiem to zerk wlasnie mial na becie +50%dmg -100% inv na all, wiec co dokladnie maja buffnac?

Autor:  Lufanga [ 10 maja 2008, 21:46 ]
Tytuł: 

barol napisał(a):
Viracept napisał(a):
Niestety na chwilę obecną caster>melee co do zasady w walce 1/1 zwłaszcza na niższych levelach przy założeniu, że zaczynają np z 20-30y. Frenzy stance ma być na dniach zmieniona na +50%dmg -100% inv co trochę buffnie soldiers. PvP zaczyna być trochę bardziej zbalansowane po 40lvl ale sporo mają jeszcze pracy.

V.

Hmm jak ja gralem conqiem to zerk wlasnie mial na becie +50%dmg -100% inv na all, wiec co dokladnie maja buffnac?

guardian ma -300%
frenzy stance u guardiana mozna o kant dupy rozbic z takim debufem
chyba ze NIKT Cie nie bije ;) bo wchodzi w Ciebie jak w maslo
ale Panowie bez dramatow czeka nas duzo balansowania i szkoda sobie cisnienie podnosic
grac tym czym chcemy - klasa ktorej styl nam sie podoba - kierowac sie ogolnyi zalozeniami
kierowanie sie tym ze cos ownuje lub ssie na becie (czy nawet na poczatku retaila) jest malo rozsadne ;)

Autor:  Deshroom [ 10 maja 2008, 22:03 ]
Tytuł: 

@Bigi

olać komba wal w łeb :wink: w sumie niegłupi ten polearm 8)

Autor:  Viracept [ 10 maja 2008, 22:07 ]
Tytuł: 

Jeśli frenzy ma 50%dmg -100%inv na ob to znaczy, że ob jest do przodu w stosunku do closed bety, na closed becie jest to dopiero zapowiedziane dla wszystkich soldiers.

Co do balansu to mówię jak jest teraz na cb bez paniki, ot czyste fakty i opinie:)

V.

Autor:  BiGi [ 10 maja 2008, 23:52 ]
Tytuł: 

w poradniku kolesia ktory wbil na becie guarda na 80 pisal zeby frenzy dawac tylko w czasie stuna bo inaczej insta death ;)

Autor:  Viracept [ 11 maja 2008, 09:53 ]
Tytuł: 

Tak robią. Def stance>stun>frenzy>combo>knockback>combo.

V.

Autor:  Deshroom [ 15 maja 2008, 13:14 ]
Tytuł: 

aaaarggggghhhhhh

męczyc się z combami w pvp melee czy brać głupią szmate, help !!!

guardian, conqueror a może hox. bardzo mi zalezy żeby 17 wybrać coś co mnie nie zdołuje w pvp bo jebne ta gre w kąt !

HELP :har:

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 15 maja 2008, 13:20 ]
Tytuł: 

Bierz assasina jak 20% populacji. :> Ja sobie lykne chyba mele, bo przynajmniej sa fajne comba, a u szmaciarzy nic nie wiadaomo narazie. Btw wie ktos czy bear shaman jako hybryda tez ma fajne fatality jak typowe mele?

Autor:  Deshroom [ 15 maja 2008, 13:24 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Bierz assasina jak 20% populacji. :> Ja sobie lykne chyba mele, bo przynajmniej sa fajne comba, a u szmaciarzy nic nie wiadaomo narazie. Btw wie ktos czy bear shaman jako hybryda tez ma fajne fatality jak typowe mele?
grałes pvp melee ? mam ochote na conquerora ale brak dobrego bindowania zapowiada że bedzie to katorga w pvp

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 15 maja 2008, 13:25 ]
Tytuł: 

W pvp nie, ale w pve mi sie podobalo. Najwyzej palce sobie polamie na klawiaturze. hehe

Autor:  Viracept [ 15 maja 2008, 13:53 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Bierz assasina jak 20% populacji. :> Ja sobie lykne chyba mele, bo przynajmniej sa fajne comba, a u szmaciarzy nic nie wiadaomo narazie. Btw wie ktos czy bear shaman jako hybryda tez ma fajne fatality jak typowe mele?


Walka/comba/fatality jak typowy melee. Dmg między barbem a conq. Odpowiednio sfitowany ma niekończącą się manę i staminę. Heale standardowe jak wszyscy prieści w AoC. Ma w featach charge/anti root/redukcję obrażeń/90% magic res na 15sec. 1/1 jest bogiem zwłaszcza po ostatnich nerfach demo i rangera.
Imo 100% nerf w ciągu pierwszych 2 miesięcy gry.

V.

Autor:  Icekk [ 15 maja 2008, 14:18 ]
Tytuł: 

Tez mam ten problem z wyborem czegos dla siebie...
Nastawialem sie raczej na gre 2/2 bo mam brata obok, ktory na Bear shame sie kieruje - ale nie mam pojecia co w parze z tym da nam ladne combo..
Nie chce tez grac klasa ktora 30% community wezmie ; o

Autor:  Deshroom [ 15 maja 2008, 14:46 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
W pvp nie, ale w pve mi sie podobalo. Najwyzej palce sobie polamie na klawiaturze. hehe
nie jest kwestia łamania palców bo nie ma jak zbindować wszystkiego. hujnia polega na tym ze bedziesz klikał kursorem jak każdy lamus w wowie.

w aoc poprostu nie można zbindowac nic poza 1 barem i nie mozna zbindowac myszy

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 15 maja 2008, 14:52 ]
Tytuł: 

Mysle, ze dadza mozliwosc bindow w jakims szybkim patchu. Jak nie to nie ma roznicy bo casterzy tez nie beda mogli bindowac, chyba ze maja mniejszy wachlarz potrzebnych umiejetnosci.

Autor:  Deshroom [ 15 maja 2008, 14:55 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mysle, ze dadza mozliwosc bindow w jakims szybkim patchu. Jak nie to nie ma roznicy bo casterzy tez nie beda mogli bindowac, chyba ze maja mniejszy wachlarz potrzebnych umiejetnosci.
sory ale zaczynam sie denerwować MYŚLEĆ.

caster bedzie stał i kastował z odległości i nawet jak melee do niego podejdzie dalej bedzie castował bo casterzy NIE MAJA COMBOSÓW

melee bedzie castowac combosa a caster odsunie się o metr i dupa. MELEE MA COMBA, casterzy mają tylko melee comba jak np HOX

guardianem wyobraź sobie podchdze wciskam 8 potem góra lewo i zanim wcisne prawo żeby skończyc kombo caster się odsunie. żeby wykonac combo bede musiał go stunować albo powalac

w pve jest fajnie ale moby sie nie odsuwają

Autor:  barol [ 15 maja 2008, 14:57 ]
Tytuł: 

Desh, nie wiem co z tym bindowaniem u Ciebie, ale ja mialem zbindowane 2 bary na klawie, a da się zbindować wszystkie jeśli przycisków Ci starczy (bez zmieniania barów itp). To, że myszki nie można to inna sprawa. Pozatym comba już można robić w ruchu.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 15 maja 2008, 14:57 ]
Tytuł: 

Przeciez mele maja jakies stuny, sprint etc. Nie musisz go koniecznie combami bic, mozna zwyklymi plus intant specjale. Tylko teoretyzuje bo gralem w ta gre chyba 40 minut jedna klasa. :]

Autor:  Deshroom [ 15 maja 2008, 15:01 ]
Tytuł: 

@barol
mnie się nie udało zbindowac nic poza tym co było 1-0
było w opcjach action bar 1 ale bindowanie go nic nie zmieniało. tak czy inaczej w settings jest wymienionych 20 guzików pod bindy z tego działało mi 10 w tym 3 to strzałki


szkoda ż eni epograłeś tego pvp, szarża czy stun na cd jakieś 30-60 sekund. szarża nie daje stuna a żeby wykonać combo musisz się zatrzymać.

pewnie że możesz tylko machać mieczykiem ale caster cię wtedy zmasakruje. mają feary, rooty i stuny

Autor:  Khebeln [ 15 maja 2008, 15:03 ]
Tytuł: 

Wiesz atm mele sobie bardzo dobrze radzi, ma dostatecznie duzo dps aby rozniesc castera w 5s jezeli bedzie stal w jednym miejscu :) I to bez specjalnie wymyslnych combo. Caster dostanie snare/stun/knockback i juz jest martwy, wystarczy nawet ze nie bedzie specjalnie uzdolniony aby odpowiednio sie poruszac w czasie walki z mele i na mur betot bedzie gryzl glebe :]

PS Stuny dlugo sie castuje (2,5s) trwaja jakies 2s i nie zadaja prawie nic dmg u castera (16-24dmg na lv 50!!). Snare/root mozna przerwac specjalnymi skilami ktore maja np priest czy rogue archetype. Casterzy wcale nie maja tak zloto. Generalnie idea jest taka ze kto pierwszy zaatakuje ten wygra. Chyba ze walczysz vs healer :]

Autor:  Icekk [ 15 maja 2008, 15:04 ]
Tytuł: 

A z magow do PvP co polecacie ; D? Jakies male overview?

Strona 8 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team