MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pierwsze wrazenia https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603 |
Strona 33 z 64 |
Autor: | Enhu [ 29 maja 2008, 19:04 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): obcial glowe mojej zonie
dobre, to takie animacje też są ? |
Autor: | konrador [ 29 maja 2008, 19:05 ] |
Tytuł: | |
uzasadniano ze AoC to gra pve z wcisnietym na sile pvp Bo tak jest embe, co widac na kazdym kroku. Cale PVP w tej chwili to miejsca z mozliwoscia atakowania innych graczy i tyle. Co mamy oprocz tego? Areny, ktorych nikt nie uzywa z podzialem na graczy 1-20 i 21-40? Miasta, ktore mozna niszczyc, a co podobno jest bugiem? Nie ma zadnych systemow czy rozwiazan usprawniajacych PVP, zachecajacych ludzi do PVP, zmniejszajacych prawdopodobienstwo, ze ktos kogos bedzie griefowal (i nie - wiezienia nie sa dobrym rozwiazaniem, ale niestety carebears sa innego zdania) w ten czy inny sposob, albo wynagradzajacych w jakis sposob ludzi, ktorzy w PVP radza sobie dobrze. Wiec tak - AOC to gra PVE z wcisnietym na sile PVP. PVP zostalo zrobione na przyslowiowe odpierdol sie, bo nie dziala nawet glupie PVP XP, ktory mialo byc chyba jednym z features, skoro "widoczne" jest w profilu kazdej postaci. Pozostaje liczyc, ze FunCom cos w tej kwestii zmieni. |
Autor: | Kassei [ 29 maja 2008, 19:12 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Jak wczoraj koles (z gildii dusk cos tam) obcial glowe mojej zonie to go killowalem na spawn poincie i przestalem dopiero jak zaczal prosic po polsku. I to, że jest taka możliwość jest w tej grze piękne Btw Opi pod jaką ksywą grasz w AoC ?
|
Autor: | mrynar [ 29 maja 2008, 19:13 ] |
Tytuł: | |
Enhu napisał(a): mrynar napisał(a): obcial glowe mojej zonie dobre, to takie animacje też są ? glowy sie obcina dosc czesto Kassei napisał(a): Btw Opi pod jaką ksywą grasz w AoC ?
Mrynar. Wrocilem do korzeni. |
Autor: | Deshroom [ 29 maja 2008, 19:15 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Ja zawsze twierdzilem ze w AoC normalny serwer to serwer PvP, pisalem ze gra jest stworzona pod pvp jednak jechano mnie tu ostro za te slowa bo uzasadniano ze AoC to gra pve z wcisnietym na sile pvp ładnie to powiedziałeś. Oni mieli racje czy Ty ?
nawet Funcom twierdził że to gra stworzona do PvE ale potem zmienił zdanie tylko czy można zdanie zmienic po fakcie bez napisania gry od początku |
Autor: | mrynar [ 29 maja 2008, 19:38 ] |
Tytuł: | |
PvE w AoC to nuda, im dalej tym gorzej. Do 20 jest ciekawy watek fabularny, fajny klimat. Potem robi sie klasyka: 20 wilkow, 10 kwiatkow itp Za to pvp jest fajne i jakby nie patrzec AoC to jedyna gra z czasow powowowych z open pvp. Dodanie dropu czy expa, naprawienie/rozbudowanie siege naprawde nie wymaga od informatykow wielkiego wysilku. Nie potrzbe ado tego pisac gry na nowo. Mysle, ze devsi nie sa debilami i widza, ze na rynku jest glod open pvp i nie zrobia nastepnego klona wowa wprowadzajac debilne ograniczenia. |
Autor: | Aenima [ 30 maja 2008, 07:04 ] |
Tytuł: | |
juz zrobili |
Autor: | Mendol [ 30 maja 2008, 07:45 ] |
Tytuł: | |
cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc. |
Autor: | Enhu [ 30 maja 2008, 07:58 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p
imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc. ta, i wszyscy low-lvl będą goli chodzili |
Autor: | Mendol [ 30 maja 2008, 08:04 ] |
Tytuł: | |
czemu goli . Enhu powoli mam wrazenie ze ty juz naprawde piszesz po to zeby pisac i nie 'umrzec' smiercia naturalna na forum. wystarczy zablokowac okreslone sloty jak pisalem juz kiedys. na te 10 slotow w postaci niech dadza mozliwosc zablokowania 6 i juz. mozliwosci jest multum, szkoda, ze checi brak. |
Autor: | Neonin [ 30 maja 2008, 08:04 ] |
Tytuł: | |
Boże Mendol nie:( będą mnie zabijać jeszcze częściej i będę musiał rolnąc na PVE serwer... |
Autor: | Enhu [ 30 maja 2008, 08:10 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): czemu goli .
Enhu powoli mam wrazenie ze ty juz naprawde piszesz po to zeby pisac i nie 'umrzec' smiercia naturalna na forum. wystarczy zablokowac okreslone sloty jak pisalem juz kiedys. na te 10 slotow w postaci niech dadza mozliwosc zablokowania 6 i juz. mozliwosci jest multum, szkoda, ze checi brak. tak, rozumiem oczywiście że fajnie by było jak by jakiś item leciał z gości, ale tutaj trzeba pomyśleć o całym griefingu gdyby wypadł komuś jakiś pseudo-epicki item, który zdobywało się przez paręnaście godzin w jakimś dungeonie. Nie sądzę, żeby jakaś firma pozwoliła sobie na zasypywanie mailami noobów którzy będą narzekać na ten system i płakać o zwrot ich itemu. Inaczej jest z gold-dropem, to imho powinno być jak najbardziej, w końcu po to są banki, nie ? I nie, nie piszę, żeby nie umrzeć śmiercią naturalną na forum. Często w ogóle nic nie pisze, a pisze tylko jak sobie przypomnę |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 maja 2008, 08:25 ] |
Tytuł: | |
Ciekawy jestem czy ustalajac rulesety na swerwach ktos robi jakies badania preferencji graczy. Z checia bym obejrzal takie badania. Produkt powinien byc szyty pod odbiorce,a nie wierze ze nie znalazlaby sie spora grupka graczy zainteresowana jakims dropem przy pk. |
Autor: | Madey [ 30 maja 2008, 09:08 ] |
Tytuł: | |
wyobrazcie sobie taka sytacje mam wylaczony dzwiek rozmawiam z questowym npc koncze rozmowe i leze na trawie bez epika |
Autor: | dark_lord [ 30 maja 2008, 09:11 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p
imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc. losowy tak ale nie z przedmiotów zabitego. Wtedy każdy byłby zadowolony że nikt nic nie stracił a przedmiot też otrzymał ale swoja droga więzienia naprawdę wydaje mi się że dodałby uroku A jakiekolwiek ograniczenia powinni wprowadzać do serwerów culture pvp |
Autor: | Oyci3C [ 30 maja 2008, 09:15 ] |
Tytuł: | |
Swojego czasu w UO wprowadzili Item Insurance. Podniosl sie ogrom wrzaskow, ze to juz w ogole przegiecie w kierunku carebearsness i trammwhores. Anyway jak tak teraz patrze na AoC np. to przynajmniej taki Item Insurance bylby o rany rany gief pr0 open pvp loot :< Polega to na tym, ze itemy od pewnego poziomu mozesz sobie ubezpieczyc za PIENIAZKI i wowczas jak ktos Ciebie spizga gdzies na spocie to jemu do backpacka (banku) leci gold, a Twoje itemy insured zostaja w plecaku. Po killu operacje insurance trzeba ponowic. Oczywiscie podnioslaby sie wrzawa, ze czyjes precious pienizaki uciekaja z banku ;< |
Autor: | Mendol [ 30 maja 2008, 09:15 ] |
Tytuł: | |
dark taki przedmiot to ja otrzymuje z co 2 moba. |
Autor: | dark_lord [ 30 maja 2008, 09:26 ] |
Tytuł: | |
tak ale nikt by nie krzyczał że traci fajny przedmiot który znalazł w jakiejś tam instancji po pół roku czasu grania To podniosłoby bunt na serwerze i zostałoby 10 % graczy na open pvp. |
Autor: | Enhu [ 30 maja 2008, 09:27 ] |
Tytuł: | |
dark_lord napisał(a): tak ale nikt by nie krzyczał że traci fajny przedmiot który znalazł w jakiejś tam instancji po pół roku czasu grania To podniosłoby bunt na serwerze i zostałoby 10 % graczy na open pvp.
pierwszy raz piszesz coś z sensem, tylko proszę popraw nareszcie swoją sygnaturę. Piszę się Hallowed. a tak btw, to ja był bym za możliwością wywiezienia precious loot'u z podbitego miasta graczy |
Autor: | Mendol [ 30 maja 2008, 09:33 ] |
Tytuł: | |
aoc to nie wow gdzie musisz spedzic pol roku w instancji na farmowaniu bossow. http://demo21.ovh.com/fee909e5381b2bed9 ... P/Pulp.avi pvp calkiem calkiem |
Strona 33 z 64 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |