MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 33 z 64

Autor:  Enhu [ 29 maja 2008, 19:04 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
obcial glowe mojej zonie

dobre, to takie animacje też są ?

Autor:  konrador [ 29 maja 2008, 19:05 ]
Tytuł: 

uzasadniano ze AoC to gra pve z wcisnietym na sile pvp

Bo tak jest embe, co widac na kazdym kroku. Cale PVP w tej chwili to miejsca z mozliwoscia atakowania innych graczy i tyle. Co mamy oprocz tego? Areny, ktorych nikt nie uzywa z podzialem na graczy 1-20 i 21-40? Miasta, ktore mozna niszczyc, a co podobno jest bugiem? Nie ma zadnych systemow czy rozwiazan usprawniajacych PVP, zachecajacych ludzi do PVP, zmniejszajacych prawdopodobienstwo, ze ktos kogos bedzie griefowal (i nie - wiezienia nie sa dobrym rozwiazaniem, ale niestety carebears sa innego zdania) w ten czy inny sposob, albo wynagradzajacych w jakis sposob ludzi, ktorzy w PVP radza sobie dobrze. Wiec tak - AOC to gra PVE z wcisnietym na sile PVP. PVP zostalo zrobione na przyslowiowe odpierdol sie, bo nie dziala nawet glupie PVP XP, ktory mialo byc chyba jednym z features, skoro "widoczne" jest w profilu kazdej postaci. Pozostaje liczyc, ze FunCom cos w tej kwestii zmieni.

Autor:  Kassei [ 29 maja 2008, 19:12 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Jak wczoraj koles (z gildii dusk cos tam) obcial glowe mojej zonie to go killowalem na spawn poincie i przestalem dopiero jak zaczal prosic po polsku. :D
I to, że jest taka możliwość jest w tej grze piękne :lol: Btw Opi pod jaką ksywą grasz w AoC ?

Autor:  mrynar [ 29 maja 2008, 19:13 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
mrynar napisał(a):
obcial glowe mojej zonie

dobre, to takie animacje też są ?


glowy sie obcina dosc czesto

Kassei napisał(a):
Btw Opi pod jaką ksywą grasz w AoC ?


Mrynar. Wrocilem do korzeni.

Autor:  Deshroom [ 29 maja 2008, 19:15 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ja zawsze twierdzilem ze w AoC normalny serwer to serwer PvP, pisalem ze gra jest stworzona pod pvp jednak jechano mnie tu ostro za te slowa bo uzasadniano ze AoC to gra pve z wcisnietym na sile pvp :lol:
ładnie to powiedziałeś. Oni mieli racje czy Ty ? :wink:
nawet Funcom twierdził że to gra stworzona do PvE ale potem zmienił zdanie :wink: tylko czy można zdanie zmienic po fakcie bez napisania gry od początku

Autor:  mrynar [ 29 maja 2008, 19:38 ]
Tytuł: 

PvE w AoC to nuda, im dalej tym gorzej. Do 20 jest ciekawy watek fabularny, fajny klimat. Potem robi sie klasyka: 20 wilkow, 10 kwiatkow itp

Za to pvp jest fajne i jakby nie patrzec AoC to jedyna gra z czasow powowowych z open pvp. Dodanie dropu czy expa, naprawienie/rozbudowanie siege naprawde nie wymaga od informatykow wielkiego wysilku. Nie potrzbe ado tego pisac gry na nowo.

Mysle, ze devsi nie sa debilami i widza, ze na rynku jest glod open pvp i nie zrobia nastepnego klona wowa wprowadzajac debilne ograniczenia.

Autor:  Aenima [ 30 maja 2008, 07:04 ]
Tytuł: 

juz zrobili

Autor:  Mendol [ 30 maja 2008, 07:45 ]
Tytuł: 

cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p
imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc.

Autor:  Enhu [ 30 maja 2008, 07:58 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p
imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc.


ta, i wszyscy low-lvl będą goli chodzili

Autor:  Mendol [ 30 maja 2008, 08:04 ]
Tytuł: 

czemu goli .
Enhu powoli mam wrazenie ze ty juz naprawde piszesz po to zeby pisac i nie 'umrzec' smiercia naturalna na forum.
wystarczy zablokowac okreslone sloty jak pisalem juz kiedys.
na te 10 slotow w postaci niech dadza mozliwosc zablokowania 6 i juz.
mozliwosci jest multum, szkoda, ze checi brak.

Autor:  Neonin [ 30 maja 2008, 08:04 ]
Tytuł: 

Boże Mendol nie:( będą mnie zabijać jeszcze częściej i będę musiał rolnąc na PVE serwer...

Autor:  Enhu [ 30 maja 2008, 08:10 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
czemu goli .
Enhu powoli mam wrazenie ze ty juz naprawde piszesz po to zeby pisac i nie 'umrzec' smiercia naturalna na forum.
wystarczy zablokowac okreslone sloty jak pisalem juz kiedys.
na te 10 slotow w postaci niech dadza mozliwosc zablokowania 6 i juz.
mozliwosci jest multum, szkoda, ze checi brak.

tak, rozumiem oczywiście że fajnie by było jak by jakiś item leciał z gości, ale tutaj trzeba pomyśleć o całym griefingu gdyby wypadł komuś jakiś pseudo-epicki item, który zdobywało się przez paręnaście godzin w jakimś dungeonie. Nie sądzę, żeby jakaś firma pozwoliła sobie na zasypywanie mailami noobów którzy będą narzekać na ten system i płakać o zwrot ich itemu. Inaczej jest z gold-dropem, to imho powinno być jak najbardziej, w końcu po to są banki, nie ? :)

I nie, nie piszę, żeby nie umrzeć śmiercią naturalną na forum. Często w ogóle nic nie pisze, a pisze tylko jak sobie przypomnę :wink:

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 maja 2008, 08:25 ]
Tytuł: 

Ciekawy jestem czy ustalajac rulesety na swerwach ktos robi jakies badania preferencji graczy. Z checia bym obejrzal takie badania. Produkt powinien byc szyty pod odbiorce,a nie wierze ze nie znalazlaby sie spora grupka graczy zainteresowana jakims dropem przy pk.

Autor:  Madey [ 30 maja 2008, 09:08 ]
Tytuł: 

wyobrazcie sobie taka sytacje
mam wylaczony dzwiek rozmawiam z questowym npc koncze rozmowe i leze na trawie bez epika :D

Autor:  dark_lord [ 30 maja 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p
imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc.


losowy tak ale nie z przedmiotów zabitego. Wtedy każdy byłby zadowolony że nikt nic nie stracił a przedmiot też otrzymał :)
ale swoja droga więzienia naprawdę wydaje mi się że dodałby uroku :)
A jakiekolwiek ograniczenia powinni wprowadzać do serwerów culture pvp :)

Autor:  Oyci3C [ 30 maja 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

Swojego czasu w UO wprowadzili Item Insurance.

Podniosl sie ogrom wrzaskow, ze to juz w ogole przegiecie w kierunku carebearsness i trammwhores.

Anyway jak tak teraz patrze na AoC np. to przynajmniej taki Item Insurance bylby o rany rany gief pr0 open pvp loot :<

Polega to na tym, ze itemy od pewnego poziomu mozesz sobie ubezpieczyc za PIENIAZKI i wowczas jak ktos Ciebie spizga gdzies na spocie to jemu do backpacka (banku) leci gold, a Twoje itemy insured zostaja w plecaku. Po killu operacje insurance trzeba ponowic.

Oczywiscie podnioslaby sie wrzawa, ze czyjes precious pienizaki uciekaja z banku ;<

Autor:  Mendol [ 30 maja 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

dark taki przedmiot to ja otrzymuje z co 2 moba.

Autor:  dark_lord [ 30 maja 2008, 09:26 ]
Tytuł: 

tak ale nikt by nie krzyczał że traci fajny przedmiot który znalazł w jakiejś tam instancji po pół roku czasu grania :) To podniosłoby bunt na serwerze i zostałoby 10 % graczy na open pvp.

Autor:  Enhu [ 30 maja 2008, 09:27 ]
Tytuł: 

dark_lord napisał(a):
tak ale nikt by nie krzyczał że traci fajny przedmiot który znalazł w jakiejś tam instancji po pół roku czasu grania :) To podniosłoby bunt na serwerze i zostałoby 10 % graczy na open pvp.


pierwszy raz piszesz coś z sensem, tylko proszę popraw nareszcie swoją sygnaturę. Piszę się Hallowed.


a tak btw, to ja był bym za możliwością wywiezienia precious loot'u z podbitego miasta graczy :P

Autor:  Mendol [ 30 maja 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

aoc to nie wow gdzie musisz spedzic pol roku w instancji na farmowaniu bossow.


http://demo21.ovh.com/fee909e5381b2bed9 ... P/Pulp.avi
pvp
calkiem calkiem

Strona 33 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team