mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 990 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 30 sty 2008, 00:09 
Cytuj  
Niby tu...
http://www.fohguild.org/forums/mmorpg-g ... le-95.html


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2008, 00:23 
Cytuj  
Viracept napisał(a):


Cytuj:
Confession time..

I'm not actually in beta and I made up that list of features. I thought it was obvious I was lying. Sorry! :>

-.- nie czytaj głupot ;)


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 1 lut 2008, 20:27 
Cytuj  
nowa krainka Imirian Ravine
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


_________________
Obrazek


Posty: 35
Dołączył(a): 2.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 10:43 
Cytuj  
cheetah 2 ograniczyl spadki FPS, natomiast ten patch 6gb znowu je przywrocil, wczoraj za to fajne akcje robilem na tech test ale screenow nie zamieszcze bo juz pare osob z gildii je widzialo i jakos nie pcham sie zeby zostaly rozpoznane,


PS Viracept, guess whos here :)

maly edit:

ten patch 6GB nie podniosl performance o 20% powiedzialbym ze jest duzo gorsze o nim w porownaniu do 2,5gb z cheetah 2, wczoraj tez byl patch w sumie ~570MB na tech bete i moglismy robic pvp

Ja biegalem z frenzy stance jak chyba kazdy soldier tyle ze np ludzimialem na 1-2 strzaly i np w grze 27-10 17 killi bylo moich i podobnie 17-19 gdzie [po lewej] 11 bylo moich, nie wiem skad byl ten rozstrzal w killach miedzy mna i innymi bo bylo wiele innych ludzi o tej samej klasie ale fakt faktem poki co soldier w frezy 1 sotuje ludzi i sam pada na 1-2 strzaly. Ale przy 17-2 [kill:death moj] nie narzekam bo , kiedy z frenzy przestawisz na efensive jak masz ludzi na karku to sie zniechecali i biegli gdzie indziej wtedy frenzy i za nimi.

Ozywiscie nie mozna opierac balansu klas na lvl 20 pvp podczas gdy gra ma 80 lvl + 20 lvl pvp


a PS jednemu gostkowi udalo sie zrobic 81 level przez jakiegos buga :)

pps, sry za literowki, ale nie znosze na laptopie pisac


Posty: 35
Dołączył(a): 2.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 10:57 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Co do zone'ow ogolnie... Zone'y sa naprawde male. Porownywac zone'y A OC z zone'ami WOW, to ta jakby porownywac powierzchnie Polski i USA.

Tyle razy juz bylo pisane ze zonowanie w Coananie nie ma nic wspolnego z GW

I tak i nie. Powtarzam (chyba juz trzeci raz?), ze beda:
a) zwykle instancje dungeonkowe / instancjonowane questy dla jednej osoby
b) zwykle zone'y takie, jakie znamy z wiekszosci gier
c) zone'y dzialajace w ten sam sposob, co miasta/oustposty z Guild Wars. Czyli jest sobie zone i po uzbieraniu sie w nim duzej liczby osob, tworzona jest jego dokladna kopia. W przypadku istnienia wiecej niz jednej kopii danego zone'a podczas wchodzenia do niego, bedzie istniala mozliwosc wyboru, do ktorej kopii/mirrora/districta chcemy wejsc.

OT PS. Zbiorcze wyjasnienie dla paru zainteresowanych apropos:

zniżanie się do czyjegoś poziomu przez moderatora

Nie przesadzajmy, jestem moderatorem paru dzialow, ale przede wszystkim jestem uzytkownikiem tego forum i nie widze powodu, dla ktorego nie mialbym sie czasem w ostrzejszy sposob wypowiedziec na pewne tematy, biorac pod uwage, ze jest to community forum stworzone "przez graczy dla graczy". Stanie ponad innymi uzytkownikami i unikanie wymiany zdan / zabierania glosu w niektorych sprawach, wynikajace tylko i wylacznie z faktu, ze jest sie moderatorem, w przypadku forum internetowego o grach wydaje mi sie troche smieszne i byloby dla mnie niezreczne. Moim zdaniem czym mniej interwencji nadgorliwych moderatorow w sprawach, ktore niekoniecznie jej wymagaja - tym lepiej, bo forum zyje wlasnym zyciem, dyskusje zmieniaja sie dynamicznie itd. A ze czasem dochodzi do sprzeczek? Jak w zyciu. Zgadzam sie, ze jest to czesciowe zasmiecanie, bo wieksza czesc flame'u nic konkretnego nie wniosla do tematu AoC, ale wiem z doswiadczenia, ze w 90% przypadkow, jesli ktos bedzie chcial zadac szybkie pytanie, to nie bedzie sie przekopywal przez kilkanascie/dziesiat stron danego topica (z flamami czy bez - nie robi roznicy), tylko wejdzie na ostatnia i po prostu zapyta.



WoW praktycznie nie ma zon, przechodzisz jak chcesz i tu sie zgodze, ze jest wieksza swoboda ruchu ale zapominasz o paru rzeczach:

AoC ma inna grafe i podzial na zony jest potrzebny, zeby i server i graczy pecety nie wykitowaly ze wzgledu na detale fizyke i wszystko co w aoc mozesz zobaczyc nie mozna zrobic jednego swiata, WoW natomiast grafe ma biedna w porownaniu do AoC i tym samym wywieramniejszy nacisk na servery i na graczy tym samym umozliwiajac jeden wielki swiat


AD a) instance sa, zonowanie dla jednej osoby? najwyzej jak do domku w tortage musisz wejsc, lub jakies pomniejsze questy natomiast pozniej malo, kiedy spotkasz sie z czym takim

ad c) wiekszej bzdury nie slyszalem, nie ma czegos takiego w AoC

reszta postu nie dotyczy AoC wiec sie nie wypowiadam


Posty: 35
Dołączył(a): 2.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 15:57 
Cytuj  
tutaj 2 zdjatka zrobione w AoC, nie pamietam dokladnie ale mialem chyba w szystko na maks 16xAF 16xQ AA max bloom, force level detail OFF etc, pomyslalem, ze ladnie wyglada ta scenka :>

ObrazekObrazek


Ostatnio edytowano 2 lut 2008, 16:10 przez killyox, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 94
Dołączył(a): 23.08.2006
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 16:04 
Cytuj  
Co prawda widze tylko jedno ale i tak jest mniam :]


Posty: 35
Dołączył(a): 2.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 16:08 
Cytuj  
zaraz edytuje tego na gorze i dodam :)

ps fotosik zmniejsza je z 2,2mb do 1,5 wiec moze byc spadek jakosci

maly bonus dla spragnionych,

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 16:40 
Cytuj  
Dzieki za bardzo ciekawe skreny, oczywiscie calkiem anonimowe jak widze, mam nadzieje ze cie nikt nie bedzie sandmanowal :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Posty: 35
Dołączył(a): 2.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 16:46 
Cytuj  
sandmanowal ?:D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 16:58 
Cytuj  
sandmanować
1. Zachowywać się jak idiota / Emofag (patrz -> emofag)
2. Raportować ludzi łamiących NDA (patrz -> beta testy) by samemu uzyskać dostęp do tychże beta testów i/lub wylizać odbyt ludziom za tą betę odpowiedzialnym (patrz -> wazelina).

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 17:01 
Cytuj  
Termin ten powstał dla uczczenia niejakiego Sandmana leadera gildii Fire.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.


Posty: 35
Dołączył(a): 2.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 17:14 
Cytuj  
mysle, ze mi to nie grozi z niczyjej strony chyba, ze ktos naprawde okaze sie glupszy od kamyka ^^

*
Avatar użytkownika

Posty: 94
Dołączył(a): 23.08.2006
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 17:21 
Cytuj  
Nie zebym chcial Cie straszyc bo i ciesze sie iz znalazla sie kolejna osoba dostarczajaca info na temat AoC aczkolwiek to forum publiczne - znajdziesz tu wszystko :]


Posty: 35
Dołączył(a): 2.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 17:27 
Cytuj  
bedzie good :), ps jestem tez w becie warhammer online :) jako jeden z pierwszych testerow

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 18:07 
Cytuj  
AoC ma inna grafe i podzial na zony jest potrzebny, zeby i server i graczy pecety nie wykitowaly ze wzgledu na detale fizyke i wszystko co w aoc mozesz zobaczyc nie mozna zrobic jednego swiata

Mhm, widze, ze lyknales glodna historyjke FunComu. Ale zalozmy, ze bez zone'ow sie nie da. Pozostaje pytanie - dlaczego sa takie male?

a) Zapominasz o calym newbie questline.

c) A to bardzo dziwne, bo pamietam dokladnie, ze przy wchodzeniu do zone'ow byla mozliwosc wyboru mirrora - dokladnie tak jak opisalem. Mozliwe, ze zrezygnowali z tego rozwiazania w jednym z ostatnich patchy.


Posty: 35
Dołączył(a): 2.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 18:19 
Cytuj  
no gram juz jakis czas i nigdy sie z tym nie spotkalem, [edit: czytaj jako, ze nie ma zadnych mirrorow, ktore moze kiedys dawno temu byly]

Ktore zony sa male? Zalezy od samej zony wiadomo ale Conall's Valley jest przyzwoite wg mnie i coprawda nie mozna biegac jak sie chce, ale powiedzmy sobie szczerze to gory to wiadomo ze cala kwestia poiruszania sie dziala troche inaczej. Nie lyknalem historyjki funcomu tylko taki sa fakty. Wystarczy porownac tez Obliviona do Morrowinda jaka grafa i jaka wielkosc, oblivion mi sie malutki wydawal zawsze i widzisz to single player a tez ma duzo zonowania jak myslisz, dlaczego ?

Newbie Questline? chodzi ci o 1-20 ? To wyprowadze z bledu jedynym miejscem czy dwoma jakie mialem solo to tylko jak robilem questy z Destiny, ktore robi sie "noca" czyli jakby w osobnym swiecie tylko dla 1 gracza. Za dnia antomiast mozesz wchodzic wszedzie tam gdzie inni jak chociazby acheronian ruins.


Teraz AoC juz ni przypomina tej gry co byla miesiac temu i pare dni temu zmienili tez system caly dzialania combosow.

Mianowicie zalozmy ze mam 2h miecz:

1) combo wymaga aktywacji + 1 przycisk ale animacja sklada sie z 3 ciosow:

-pierwszy cios uderzy tylko reszta bedzie wylacznie animacja. 1szy cios sumuje "caly" dmg nastepnych i jest to po to zeby uniknac sytuacji, ze kiedy kogos uderzysz to on biegnie i tylko 1 trafi. Jest tez lekki lock ze jak wykonasz combosa przy kims a on odbiegnie w tym czasie to i tak oberwie w 70% przypadkow.

-combosy naprawili/zmienili w/e ze teraz wala wreszcie wszystkich w zasiegu a nie tylko 1 goscia


2) combosy wymagajace aktywacji + kilku klikniec [maks combo wymaga 3 poza aktywacja] kazde "klikniecie" [nie animacja] zadaje DMG + dmg Calego combosa


efektem zmiany wynikajacej z punktu 1szego jest :

1) ze wale combo za 600 dmg na 1szym hicie zamiast 200,200,200
2) combosy walace wszystkich w zasiegu rewelacyjniew pvp sie spisaly

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 18:57 
Cytuj  
konrador napisał(a):
AoC ma inna grafe i podzial na zony jest potrzebny, zeby i server i graczy pecety nie wykitowaly ze wzgledu na detale fizyke i wszystko co w aoc mozesz zobaczyc nie mozna zrobic jednego swiata

Mhm, widze, ze lyknales glodna historyjke FunComu. Ale zalozmy, ze bez zone'ow sie nie da. Pozostaje pytanie - dlaczego sa takie male?

a) Zapominasz o calym newbie questline.

c) A to bardzo dziwne, bo pamietam dokladnie, ze przy wchodzeniu do zone'ow byla mozliwosc wyboru mirrora - dokladnie tak jak opisalem. Mozliwe, ze zrezygnowali z tego rozwiazania w jednym z ostatnich patchy.

O ile grafa nie ma wiekszosgo znaczenia. O tyle w przypadku fizyki FunCom ma 100% racji. Zrobienie szczegółowej fizyki obiektów, bez podziału na zony jest praktycznie nie mozliwe na stan dzisiejszy (przy zachowaniu rozsadnego poziomu kosztów).
Bo są dwa wyjscia..
a) liczenie wszystkie po stronie klienta.. (odpada duza podatnosc na exploitowanie)
d) przezucenie czesci obliczen na server (w tym najwazniejsze detekcja kolizji zmiennych obiektów).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 19:05 
Cytuj  
Wszystkie zone'y na dzien dzisiejszy sa male i smierdza fuszerka jak dla mnie. O powiazanych z ich wielkoscia elementach pisalem juz wczesniej, takze nie bede sie powtarzal.

Newbie Questline?

Tak. Startujesz w jednoosobowej instancji, i mimo ze to zadna nowosc, postanowilem o tym wspomniec, zeby dac pelny obraz AOC, bo jakby nie bylo, jednoosobowe questy to integralna czesc gry juz od samego poczatku.

Nie lyknalem historyjki funcomu tylko taki sa fakty. Wystarczy porownac tez Obliviona (...)

Ok, wiec postaram sie to zobrazowac na przykladzie Obliviona. Grales? Grales. Gdy wychodzisz z range, NPC-s znikaja. Odpada fizyka i czesc detali. Gdy wychodzisz z range, znikaja elementy otoczenia, a tekstury zmieniane sa na te w nizszej rozdzielczosci. Odpadaja kolejne detale. itd. itd.

Aha, i wracajac jeszcze na chwile do twojego poprzedniego posta:

WoW natomiast grafe ma biedna w porownaniu do AoC i tym samym wywieramniejszy nacisk na servery

Grafika nie wywiera zadnego nacisku na serwery.

I ponownie powtorze to, co pisalem juz nie raz. Grafika w grach rozwija sie i tak samo rozwijaja sie komputery. Wiec jesli kilka lat wstecz mozliwe bylo zrealizowanie gry bez zone'ow, dobrze jak na tamte czasy wygladajacej, to powinno byc mozliwe i dzis.

Glodna historyjka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2008, 19:11 
Cytuj  
Cytuj:
I ponownie powtorze to, co pisalem juz nie raz. Grafika w grach rozwija sie i tak samo rozwijaja sie komputery. Wiec jesli kilka lat wstecz mozliwe bylo zrealizowanie gry bez zone'ow, dobrze jak na tamte czasy wygladajacej, to powinno byc mozliwe i dzis.

Grafika nie ma nic do rzeczy. Calosc silnika graficznego, tekstur itd, jest przeciez po stronie klienta. Po stronie servera znajduje sie tylko baza danych z wypisanymi IDo biektów ich wspołrzednym, (ja tam nie wiem jak to sobie programisci wymyslili), klient tylko wysyła, ping do servera ze cos takiego i takiego potrzebuje (czyt, postac przesunala sie o xyz).

Zony sa wprowadzone ze wzgledu na fizyke. Nie wiem jak to dokładnie wyglda w AoCu, a jesli spelnili obietnice co do fizyki, to czegos takiego w starych MMO napewno nie było.

Cytuj:
Ok, wiec postaram sie to zobrazowac na przykladzie Obliviona. Grales? Grales. Gdy wychodzisz z range, NPC-s znikaja. Odpada fizyka i czesc detali.

O ile w grach mmo, grafika jest bez znaczenia dla servera, o tyle fizyka juz nie. Fizyka, musi byc obliczana dla kazdego gracza, bez znaczenia w ktorym miejscu mapy sie znajduje. Server musi byc gotowy na to, ze dwoch graczy spotka sie ze soba (wykrywanie kolizji) i nie przejdzie przez siebie. Pol biedy, jakby byli sami gracze. Ale server musi sledzi, zdarzenia dla innych obiektów (moby sie przeciez przemieszczaja, nie moga przechodzic przez siebie itd, gracz nie moze przez nie). Klientowi, tez nie wolno pozwolic na sprawdzenie tego, bo raz podatnosc na ekslopity, dwa problemy z synchronizacja obliczen.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 990 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 50  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.