mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2008, 00:00 
Cytuj  
Mogli by mi kluczyk dac do bety i tyle;] A tak to sobie moga pisac i pisac... : /


_________________
Obrazek

*

Posty: 88
Dołączył(a): 18.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 02:04 
Cytuj  
gre juz zamowilem bo nie mieszkam w polsce i bede ja mial przed 20maja z tego co sie dowiedzialem mozna sie zalapac na jakies ostatnie beta jeszcze jesli tak to powiedzcie mi gdzie i jak to zrobic z gory dzieki za odpowiedz i sorki za haotyzm

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 08:00 
Cytuj  
szogun, ty tempa istoto ludzka, wjedź na www.ageofconan.com i jak wejdziesz na stronę to będziesz miał button: Join Beta lub Sign-up Beta (już nie pamiętam).


_________________
...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 16:14 
Cytuj  
No zaczyna to juz lepiej wyglądać.

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 16:17 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
No zaczyna to juz lepiej wyglądać.

Obrazek
nie chce wiedzieć jak było kiedy było gorzej :wink:


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 16:27 
Cytuj  
http://img208.imageshack.us/my.php?image=conan01nj7.jpg

Ustawienia na high ale przyciety dystans i AA tylko x4 z dostepnego x16Q, nie dzialaja jeszcze poprawnie cienie i oswietlenie bo czesc ustawien nie daje efektow, daje to komfortowe 30fps i spadek przy zacieciach do 20fps, jesli finalna wersja bedzie wydajniejsza to mysle ze utrzyma sie te fps w tlumie bo narazie 10-15 osob plus npce na ekranie nie wplywa na spadek fps ani troszke.
Sprzet 8600gts 256mb, 3gb ram ( vista niestety zjada 1gb ram, wiec pod XP 2gb starczy ), procek dual 2gHz.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 16:44 
Cytuj  
Zle nie wygląda a jak z samą mechaniką gry?. Chodzą słuchy ze na wyzszych lvlach mozna bic na slepo?, zero taktyki? ( chodzi o klase melee ) czy coś się poprawiło?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 16:49 
Cytuj  
A jak wygladaja efekty czarów. (proste prownanie blizej im do EQ2 czy VG ?)


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 16:52 
Cytuj  
Inaczej, na niskich lvl nie jest to tak istotne, ale juz przy bossach na poczatku gry warto bic tam gdzie nie ma shielda/blocka, tak samo warto sobie wlaczac z odpowiedniej strony zeby hp nie braklo.
Czary raczej jak w VG gdzie efekty sa dosc takie hmmm... realistyczne, np zasysanie "mocy" z ziemi czy powietrza, blyskawice zbierane z ziemi, jak cie walnie kula ognia to wybucha na tobie dosc efektownie, nie ma przesady i stylu "koreanskiego" ale nie ma tez tak ubogo jak w VG, a animacja przy tym bardzo ladnie zrobiona.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 17:00 
Cytuj  
Czyli jest na co czekać... na cheetacha; ) i dopiero na AoC.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 17:06 
Cytuj  
Nie liczylbym na grafike lepsza niz to co jest, zapewne detale dojda, lepsze wygladzanie, cienie i oswietlenie ale jesli ta gra ma miec bitwy gdzie na ekranie masz miec 100+ graczy to bez laga jak w innych podobnych produkcjach to nie zobaczymy grafy jak w Crisis.
Mozliwe ze da sie zrobic mmorpg bez zonowania i z super grafika, moze jak wymienimy sprzet za rok to Aion bedzie wlanie taka gra.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 17:11 
Cytuj  
Wydaje mi sie ze jesli gdzies maja rozwiazac problem lagowania z powodu zbyt duzej ilosci graczy to bedzie to w EVE Online ;) Bo
1. Prawie 24/7 w jednym z systemow jest ten problem.
2. Wiekszosc powaznych walk to bitwy po kilkuset pilotow.

I w ogole problem lezy po stronie serwera a nie po stronie clienta. Kompy dobre radza sobie z wyswietlaniem duzej ilosci graczy. Gorzej z serwerami...

No ale technologia szybciej idzie do przodu i pewnie za kilka lat zapomnimy w ogole o problemie laga w grach nawet przy wielkich bitwach ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2008, 18:20 
Cytuj  
Cytuj:
Czary raczej jak w VG gdzie efekty sa dosc takie hmmm... realistyczne, np zasysanie "mocy" z ziemi czy powietrza, blyskawice zbierane z ziemi, jak cie walnie kula ognia to wybucha na tobie dosc efektownie, nie ma przesady i stylu "koreanskiego" ale nie ma tez tak ubogo jak w VG, a animacja przy tym bardzo ladnie zrobiona.

A to dobrze. w EQ2 tez nie sa przesadzaone sa takie w same raz na zachodnia gre :D.
Wazne, zeby nie bylo dwoch animacji castowania dla 30 czarów, tylko zeby byly w miare zroznicowane ^^.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2008, 10:19 
Cytuj  
Kilka milionow ludzi gra w WoW z grafika plastik-fantastik najagorsza imo na rynku,a wy marudzicie na AoC. hehe Nie od dzis wiadomo, ze liczy sie content, a grafika ma tworzyc dobra oprawe do niego. Dla mnie jest ok, wazne zeby byla sensowna ilosc fps.


_________________
Χ Ξ Σ

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2008, 10:44 
Cytuj  
nowe filmiki

Age of Conan presentation 36 minut!!

Age of Conan Hi-speed city creation


_________________
Obrazek

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 21 lut 2008, 11:00 
Cytuj  
Kurwa, ale mu się gra tnie... (w tym z hi-speed building)


_________________
...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2008, 11:28 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kilka milionow ludzi gra w WoW z grafika plastik-fantastik najagorsza imo na rynku,a wy marudzicie na AoC. hehe Nie od dzis wiadomo, ze liczy sie content, a grafika ma tworzyc dobra oprawe do niego. Dla mnie jest ok, wazne zeby byla sensowna ilosc fps.

Wiesz co.. Teraz mam w dupie content. Jak gra nie bedzie rozsadnie wygladac to wyleci przez okno poprostu. Ma dosc olewactwa grafików, ktorzy przygotowuja jedna animacje na 10 roznych czynnosci -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 21 lut 2008, 12:36 
Cytuj  
Jak dla mnie to keep robi wrażenie. Grafa w AoC jest akurat jedyną rzeczą, na którą nikt normalny nie powinien narzekać. Kwestia jeszcze wydajności/optymalizacji w ostatecznym buildzie.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2008, 12:43 
Cytuj  
Dupne te mury sa;] Chyba juz wiem czemu ma byc 8 na serwer takich miast :D Musi je miec kto bronic;p Pewnie walki beda z podobna iloscia ludzi jak w lineage o zamki :D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2008, 12:57 
Cytuj  
Ja mysle ze kazdy wyrasta z gier ze slaba grafika i oczekuje czegos wiecej, dlatego mysle ze grafika jaka jest teraz w AoC jest odpowiednia do sprzetu jaki mamy i ogolnie wydajnosci serwerow itd, na cos lepszego mozna liczyc za 2-3 lata i bedziemy wtedy mowic ze smiechem jaka to nedzna byla grafika w AoC :)
Mi sie podoba taka jaka jest, nie jest to moze vanguard ale jak sie wejdzie teraz do WoW-a to mozna peknac ze smiechu ze sie tyle lat gralo w hanabarbera i sie siedzialo cale noce zeby ubic kolejnego teletubisia, na szczescie idzie wszystko do przodu.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.