mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 19:45 
Cytuj  
Ale wyjebany art omg,

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 20:25 
Cytuj  
w war'ze tez jest cd ;-)
ciekawie to dziala w conanie. w trybie "hide" nie ma cd.

*

Posty: 116
Dołączył(a): 11.05.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 21:07 
Cytuj  
A FunCom zapowiedzial gdziekolwiek ze instancje beda sie kopiowac jak w GW? Na general becie zostalo to rozwiazanie wprowadzone, czy to tylko na potrzebe stabilnego dzialania tech bety?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 21:19 
Cytuj  
spinacz napisał(a):
A FunCom zapowiedzial gdziekolwiek ze instancje beda sie kopiowac jak w GW? Na general becie zostalo to rozwiazanie wprowadzone, czy to tylko na potrzebe stabilnego dzialania tech bety?

Ehhh.. Tylko na teh becie. Nigdy czegos takiego nie mialo byc.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 21:22 
Cytuj  
Wiadomo już coś na temat systemu walki postaci magicznych (casterów)?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 21:23 
Cytuj  
Eleeist napisał(a):
Wiadomo już coś na temat systemu walki postaci magicznych (casterów)?

Work-In-Progres.
Z tego co wiadomo to ma byc poprostu ukladanie combosow, jak przesadzisz t kaput (dla ciebie) jak sie wstrzelisz to kapout przeciwnika ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 21:29 
Cytuj  
No to się nieźle zapowiada PvP, w szczególności jak ktoś gra jakąś postacią magiczną. Bo nie dość, że jest detekcja kolizji (czyli dodatkowe utrudnienie wymuszające posiadanie niezłej taktyki), i musisz się martwić o własną dupę, żeby ci jej jakiś warrior nie odrąbał, to jeszcze musisz czary "tkać"...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2008, 05:07 
Cytuj  
http://www.gametrailers.com/player/31240.html

Character Creation jak ktoś nie widział i nie wie jak działa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2008, 09:06 
Cytuj  
A jak wyglądją umiejętności. Podzial bardziej ala WoW (wyzsze ranki blee), czy ala EQ2 (wyzsze "ranki - tzn. lepsze wersja tego samego spella ma inna nazwe + kazda wersja spella ma ilesc tam poziomow zaawansowania).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 03:01 
Cytuj  
Funcom and Eidos world premiers the latest Age of Conan trailer on Gamespot this week. Make sure you check out www.gamespot.com Thursday 1700 (California time, -8 GMT) in order to be among the first to see the amazing new trailer.

http://community.ageofconan.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 07:36 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Funcom and Eidos world premiers the latest Age of Conan trailer on Gamespot this week. Make sure you check out www.gamespot.com Thursday 1700 (California time, -8 GMT) in order to be among the first to see the amazing new trailer.

http://community.ageofconan.com

Funcom dla Eidos bedzie tym czym Blizz był dla Vivendi. Tzn. wyciagną ich z dołka finasowego.
Lepiej by potwierdzili oficjalna premiere a nie. Gowno mnie jakis trailer obchodzi :E


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 08:59 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Funcom dla Eidos bedzie tym czym Blizz był dla Vivendi. Tzn. wyciagną ich z dołka finasowego.
Lepiej by potwierdzili oficjalna premiere a nie. Gowno mnie jakis trailer obchodzi :E

Vivendi i dołek finansowy? To ogromna grupa kapitałowa, w której Blizz mimo ogromnych zysków dokłada tylko 5% (1 z 20 miliardów euro zarobionych w 2007 r.). Od 2003 wartość akcji Vivendi stabilnie rośnie i to nie dzięki premierze WoW w 2004 ;-)

A Eidos został wykupiony przez SCi w 2005 roku więc za dużo nie zarobi, poza tym nie porównujmy AoC do jakiejkolwiek produkcji Blizza - jesli osiągnie 10% tego co osiągnął WoW to będzie sukces :P


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 09:14 
Cytuj  
Cytuj:
Vivendi i dołek finansowy? To ogromna grupa kapitałowa, w której Blizz mimo ogromnych zysków dokłada tylko 5% (1 z 20 miliardów euro zarobionych w 2007 r.). Od 2003 wartość akcji Vivendi stabilnie rośnie i to nie dzięki premierze WoW w 2004

Piszac Vivendi mialem na mysli Vivendi Games, które było na skraju zamkniecia i w tedy pojawił się WoW. Teraz WoW to jakies 30% ich zysku (moze 40).
Cytuj:
A Eidos został wykupiony przez SCi w 2005 roku więc za dużo nie zarobi, poza tym nie porównujmy AoC do jakiejkolwiek produkcji Blizza - jesli osiągnie 10% tego co osiągnął WoW to będzie sukces

Myśle ze 2-3mln aktywnych subskrybentów w ciągu 2 lat jest jak najbardziej do zrobienia.
Teraz mamy ciekawy okres:
a) Boom na produkcje MMO, ludzie sa znudzeni Singlem
b) okres znudzenia WoWem gdzie duzo graczy szuka czegos nowego
c) duzy Hype wsord ludzi na Conana ktorzy nigdy wczesniej sie MMO nie interesowali, a przyciaga ich Combat System :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 09:16 
Cytuj  
Jak wszystko dobrze pójdzie to może za kilka lat przebije nawet WoWa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 09:39 
Cytuj  
Eleeist napisał(a):
Jak wszystko dobrze pójdzie to może za kilka lat przebije nawet WoWa.
tu nie chodzi o to.
masa ludzi rzyga wowem po 3 latach grania i rozpaczliwie poszukuje jakiejkolwiek alternatywy - codziennie widze na trade boardzie 3 WTS jakichś kont


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 09:50 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Eleeist napisał(a):
Jak wszystko dobrze pójdzie to może za kilka lat przebije nawet WoWa.
tu nie chodzi o to.
masa ludzi rzyga wowem po 3 latach grania i rozpaczliwie poszukuje jakiejkolwiek alternatywy - codziennie widze na trade boardzie 3 WTS jakichś kont


Tu masz całkowitą rację. Sam niejednokrotnie wracałem do WoW bo mnie coś tam innego znudziło i po paru dniach znowu szukałem czegoś innego. Mam nadzieję, że AOC stworzy w końcu alternatywę i będzie można kolejne 3 lata spędzić w jednej grze a nie skakać i szukać.


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 09:56 
Cytuj  
Patrząc po wypowiedziach ludzi z bety, screen i filmikach, to wydaje mi się, że AoC nie powinien sie szybko znudzić.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 12:35 
Cytuj  
Tego nikt nie wie, mozliwe ze gra sie znudzi po free miesiacu, mozliwe ze te atrakcje nie beda na dluzszy czas super, nikt nie wie jak sie gra bedzie rozwijac, moze devsi w poszukiwaniu contentu beda isc w strone instancji i itemizacji ?

Pozostaje nam czekac na premiere i miec nadzieje ze gra sie bedzie rozwijac w dobrym kierunku, a wtedy nie beda musieli sie marwtic o nowych graczy.

Dodatek do WoW-a przyciagnie pewnie znowu pare milonow graczy i uzupelni miejsce po tych co odchodza ale WoW juz od jakiegos czasu idzie w kierunku takim jak Tibia, w ktorej gra glownie dzieciarnia i starzy farmerzy zarabiajacy na nich, to samo jest teraz juz na mala skale w WoW, miliony dzieciarni, a reszta to farma golda i handel kontami.

Nie da sie ukryc ze AoC jest dla Eidos tym czym byl WoW dla vivendi, zobaczymy za kilka miesiecy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 12:57 
Cytuj  
Cytuj:
Tego nikt nie wie, mozliwe ze gra sie znudzi po free miesiacu, mozliwe ze te atrakcje nie beda na dluzszy czas super, nikt nie wie jak sie gra bedzie rozwijac, moze devsi w poszukiwaniu contentu beda isc w strone instancji i itemizacji ?

Skoro maja takie checi na PvP i jeszcze jak im to wyjdzie to mozna inaczej. Walki o terytoria, o surowce itd. Nie wiem jak duzy jest swiat Conan (w sensie kanonu a nie tego co jest w grze), ale napewno nie dali wszystkiegoza jednym razem. Po drugie zawsze mozna tereny rozszerzyc, dodawac nowe skille, traits itd. Imo nie trzeba duzej ilosci itemkow zeby trzymac ludzi przy grze. Zwlaszcza jak sie ma juz gotową technologie do łatwego poszerzania swiata (czyt. instancje).

Wazne tylko zeby level capa do jakis niebotycznych rozmiarow typu 120 nie podniesli :E


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 mar 2008, 15:35 
Cytuj  
Nie mylmy zwyklych zone'ow z instancjami. Instancja widoczna jest tylko dla osob w grupie/jednej osoby.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.